0
back
 

diskuze k tématu: Fabia Combi 1.2 HTP

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 17:07, RE: Rychlost
anonym posted by:
Jedna vec je o kolik promeruje tachometr (rozdil 18kmh se mi zda trochu prilis pri 180kmh), druha vec je kde te rychlosti clovek dosahuje. Zda jede po rovine nebo ne se pozna tezko a ma to dost podstatny vliv na vysledek. A malokdo asi jede stejny usek po dalnici tam i zpatky aby to zprumeroval. Nehlede na dalsi faktory - staci trochu vitr do zad nebo v prismeru a vysledky jsou zase uplne o necem jinem.
K srovnani Fabie x Corsa, nestranim ani jednomu autu, ale analyzovat prubeh zrychleni na jedn...
...moje chybka, misto prismeru melo byt samozrejme protismeru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 18:36, RE: Konstrukctni rychlost
anonym posted by:
Pokud se podivate napriklad na male motorky (skůtry) tak maji uz od vyrobce v originalnich reklamnich letacich, ze maximalni povolena rychlost je 45hm/h, skutečná 65. Takže proč by to nebylo i u aut? Skoro každé auto dosáhne více než má v TP, zvláště pokud se bavíme o tachometrové rychlosti, která ještě proměřuje.
Problémem těch skútrů je to, že nejmenší řidičák Am je do 50ccm a zároven do 45km/h v papírech. Kvůli tomu to tam maj ty skútry
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 19:33, vita
maximální rychlost uvedená v TP znamená rychlost kterou vozidlo dosáhne po rozjezdu 1000m, takže prosím nechte těch blbejch keců, obzvlášť takový jako Zigi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 19:57, RE: prostě se povedl
Šakal posted by:
No vidíš, a přesto jsem s tím autem najezdil cca. 20 000km. A jestli Ty slyšíš hluk motoru do 3000 a pak jen šumění pneumatik, tak bůh s tebou. Ke spotřebě- trvám na svém, jezdil jsem zejména vč kraj a prostě průměr 7l, kdyby ses na hlavu stavěl. No a taky se umím alespoň podepsat, jasně je to nick, ale my už se tady právě podle těch nicků poznáme a víme, kdo jaké názory razí. To by ale asi na tebe bylo moc.
Tak si Šakale ten hluk změř....:) když se auto vytáčí třeba na III. rychlost od 3.000 do 5.500 motor spise sumi, kdezto u ctyrvalcu se zvysuje hluk v nizkofrekvencnim a strednim pasmu. To je slysitelnejsi. Taky se u Fabie lisi odhlucneni, kdo ma 6V a nizzsi vybavu ma v aute vetsi rachot....12v je tissi a hlavne ambiente ci elegance ma decku na kapote, pridavne decky nezi podbehem a kobercem, taky plastovy kryt motoru atd....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 21:26, RE: 195 km/h s Fabii
anonym posted by:
Tento pocin by se dal kvalifikovat jako pokus o sebevrazdu ... PRASAK
Já mám tu samou fóbii, co popisuje pán. Takhle urvanej z ní sice nejsem, ale faktem, je slouží dobře. Parádu moc neudělá a fakt nežere.
K těm avizovaným 195 Km/hod. Když mám navigaci, která pochopitelně ukazuje rychlost přesněji, protože počítá vzdálenost mezi body GPS a ne z náhonu kol, tak mi při 150 km/hod dle tachometru ukazovala 138 km/hod. A čím "rychleji" se jede, tím větší je odchylka od skutečnosti.
Typuju skutečnou rychlost na max. 175 km/hod. Ale řítit se touhle rachlostí ve fóbii 1.2 HTP ( zkratka Hovno To Pojede) je šílenost!!
Frajere, vzpamatuj se a to hodně rychle! Nebo se raději běž oběsit, tím alespoň neohrozíš nás ostatní. Díky!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 21:31, Fobie v zimě
Jan decentně zmiňuje chování v zimě, poravdě řečeno se to auto chová jak koza na ledě. Ten čumák je prostě lehounký. Když jsem v zimě střídal naftovou Astru F Caravan (s ojetými zimními protektory vepředu a letňáky vzadu) a Fabii Combi 1.2 HTP (4x nové zimáky), musím jen smeknout před Astru, která prostě držela jak přišitá. Ale jinak není Fabie špatné auto, zpracování je opravdu solidní, nikde nic nevrže, podvozek krásně sedí (tedy pokud není sníh ...). Přední náprava je trochu citlivější, s tak lehounkým motorem by měla vydržet víc. Motor má sice hrozný zvuk, ale jede docela dobře. Spotřeba kolem šesti litrů v pohodě. Pro mě je vnitřek trochu malý, mlátím se pořád pravým kolenem o hranu středového panelu, u spolujezdce je to snad ještě horší, když nechci, aby mi strkali děti nohy za krk. Je to prosně takové velmi slušné menší auto s docela velkým kufrem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 21:33, Omluva
... omlouvám se ze překlepy, ráno jsem vstával asi moc brzy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 22:06, RE: Fobie v zimě
ijon posted by:
Jan decentně zmiňuje chování v zimě, poravdě řečeno se to auto chová jak koza na ledě. Ten čumák je prostě lehounký. Když jsem v zimě střídal naftovou Astru F Caravan (s ojetými zimními protektory vepředu a letňáky vzadu) a Fabii Combi 1.2 HTP (4x nové zimáky), musím jen smeknout před Astru, která prostě držela jak přišitá. Ale jinak není Fabie špatné auto, zpracování je opravdu solidní, nikde nic nevrže, podvozek krásně sedí (tedy pokud není sníh ...). Přední náprava je trochu citlivější, s tak...
To ja jsem s ni v zimě neměl nejmenší problém. Jenom s tím rozdílem, že to je dvoulitr v benzínu a gumy Ultra grip šestky (bohužel nízkoprofilový, protože 14" se tam kvůli větším kotoučům v předu nevejdou). Drží jak přibitá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 22:06, RE: Fobie v zimě
ijon posted by:
Jan decentně zmiňuje chování v zimě, poravdě řečeno se to auto chová jak koza na ledě. Ten čumák je prostě lehounký. Když jsem v zimě střídal naftovou Astru F Caravan (s ojetými zimními protektory vepředu a letňáky vzadu) a Fabii Combi 1.2 HTP (4x nové zimáky), musím jen smeknout před Astru, která prostě držela jak přišitá. Ale jinak není Fabie špatné auto, zpracování je opravdu solidní, nikde nic nevrže, podvozek krásně sedí (tedy pokud není sníh ...). Přední náprava je trochu citlivější, s tak...
To ja jsem s ni v zimě neměl nejmenší problém. Jenom s tím rozdílem, že to je dvoulitr v benzínu a gumy Ultra grip šestky (bohužel nízkoprofilový, protože 14" se tam kvůli větším kotoučům v předu nevejdou). Drží jak přibitá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 22:19, RE: prostě se povedl
Šakal posted by:
Největší problém Fabi je ten, že ji většinou kupují lidé, kteří by potřebovali větší a silnější auto. Kupují je hodně firmy, jejichž obchoďáci jezdí po celé ČR, většinou s nazinkaným kufrem a pořád spěchají. Pak si ji koupí 5ti členná rodinka a vyráží každý víkend po nákupech, samozřejmě v létě do Chorvatska a v zimě do Alp. Z toho pak samozřejemě vyplývá, že s naloženou fábkou a 1,2 motorem už toho moc nepředjedete, ačkoliv se majitelé těchto vozů o to neustále pokoušejí. Toto jsou mé osobní z...
Souhlas, souhlas, souhlas. Zajimalo by me jestli se majitel HTPecka nekdy svezl i v jinem aute. Tvrdit o HTP a pneu Matador ze jsou tiche muze jenom nekdo kdo predtim jezdil Golfem GTD na protektorech z obnovy brno Hlavne, ze je spokojenej, ale at se necpe furt do leveho pruhu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 22:58, RE: pro David V
Ráďa posted by:
Samotné valení a tření téměř lineární je, ale jen tak do cca 80-120 km/h (podle typu auta). Pak to exponenciálně roste. Ale proti aerodynamice hadra, ta u mě kolem 200 -250km/h hází už héézký cifry. Naopak do 160 km/h dost pohoda. Pro sebe to tu teď nemám, ale pro Tatru 613 (ve svém čase můj diplomový projekt) to bylo s třením v ložiskách a aerodynamikou v závislosti na rychlosti takto:
10km/h: Ov= 5,4N f=0,015 ...
50km/h: Ov=117N f=0,015 ...
90km/h Ov=381N f=0,019 ...
130km/h: Ov=7...
No síla. Přemýšlím, čím je zvyšování součinitele tření respektive ramena valivého odporu se zvyšující se rychlostí. Odpor prostředí je jasný, to je gro ztrát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 08:54, RE: Dojezd
zigi posted by:
Ač reaguju celkem málo, tak na tohle musím.
Jako napsat "zvláštní je, že je pak jedno jestli jedete po dálnici 130 nebo 180 spotřeba se stále drží na 8l", takoou blbost může napsat snad jedině ignorant nebo zapřísahlý škodofkář a to ze 2 důvodů.
1) Fabka HTP ti nepojede 180 ( tachometrových ano ) ani kdybys jel z toho nej kopce co najdeš
2) Když už bys to náhodou rozkutálel na 170 s vypětím všech sil ( což by motor už málem vyskočil z pod kapoty ), tak reálná spotřeba tříhrnku bude kolem 15l, ta...
no ty si debil ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 09:08, RE: Škoda na Matadorech?
anonym posted by:
Zlý sen.

Nesmysl. Matador už není žádný aušus, takový jako dřív. Měl jsem je na Fabii z výroby a ujel jsem cca 60 tis. km, což není špatné. Alespoń si myslím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 09:33, RE: jedno plus
edmund posted by:
Díky tzv. škodamindráku, který je samozřejmě po letech, kdy tady nic jiného nebylo pochopitelný, protože najednou je známka luxusu i korejec, jsou diskuze kde je jen náznakem zmíněna Škoda velmi úspěšné.
Ano. Kdejaký vyřehtaný Hnůjdajista má pocit, že Škodovka je krumpl a on že koupil skvělý vůz za dobré peníze.

Osobně Škůdku už nemám, ale vždy když jsem jí měl, splnila moje požadavky. Rozhodně lépe než vždy záhy rozhrkaná francouzká konkurence, o smradlavých výrobcích z jižní Koreje nemluvě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 09:40, RE: vita
anonym posted by:
maximální rychlost uvedená v TP znamená rychlost kterou vozidlo dosáhne po rozjezdu 1000m, takže prosím nechte těch blbejch keců, obzvlášť takový jako Zigi
TAK TO JSI NAPSAL OPRAVDU KRAVINU, JESTE JEDNOU SE NAD TIM ZAMYSLI
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 11:48, RE: Škoda na Matadorech?
anonym posted by:

Nesmysl. Matador už není žádný aušus, takový jako dřív. Měl jsem je na Fabii z výroby a ujel jsem cca 60 tis. km, což není špatné. Alespoń si myslím.
Matadory vždy boli a budú lepšie ako Barumy...a zožerte ma
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 13:13, RE: Škoda na Matadorech?
anonym posted by:

Nesmysl. Matador už není žádný aušus, takový jako dřív. Měl jsem je na Fabii z výroby a ujel jsem cca 60 tis. km, což není špatné. Alespoń si myslím.
Zkus Micheliny. Zjistíš, že je vyhodíš po 100 000. Ne kvůli hloubce vzorku. Začnou hučet jako nové matadory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 13:23, VW Polo 1,2 HTP 40 kW
Ve firmě máme VW Polo se stejným motorem. Má najeto 58tkm a docela často s ním jezdím Zlín-Praha-Zlín 600km. Maximálka 185km/h z kopce na dálnici pak už je otáčkoměr v červeném a z toho nemám dobrý pocit. Navíc, víc už stejně nedá. Po rovině tak 175km/h max. Když jsem jel svou oblíbenou štreku Zlín-Praha-Zlín doraz, spotřeba byla cca 10l/100km. To je fakt dost na 40 kW, 3 válce a 1,2 obsah. Se soukromou Hondou Civic 1,6 to jezdím do 7l a to sem tam letím i 220km/h. HTP je ubohý motor s hrozným zvukem, žere olej, má vysokou spotřebu a navíc rozvod OHV.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 13:25, RE: Škoda na Matadorech?
gld posted by:
Matadory vždy boli a budú lepšie ako Barumy...a zožerte ma
Jasně. Matador už dokonce podepsal smlouvu s F1. Musí akorát dořešit to "hádzanije" při 70 kilometrové rychlosti. Ale to mají s barumem společné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 16:06, RE: VW Polo 1,2 HTP 40 kW
anonym posted by:
Ve firmě máme VW Polo se stejným motorem. Má najeto 58tkm a docela často s ním jezdím Zlín-Praha-Zlín 600km. Maximálka 185km/h z kopce na dálnici pak už je otáčkoměr v červeném a z toho nemám dobrý pocit. Navíc, víc už stejně nedá. Po rovině tak 175km/h max. Když jsem jel svou oblíbenou štreku Zlín-Praha-Zlín doraz, spotřeba byla cca 10l/100km. To je fakt dost na 40 kW, 3 válce a 1,2 obsah. Se soukromou Hondou Civic 1,6 to jezdím do 7l a to sem tam letím i 220km/h. HTP je ubohý motor s hrozným ...
má ohc.
respond
  1 ... 3 4 5 6


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.