0
back
 

diskuze k tématu: Fabia Combi 1.2 HTP

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 12:12, RE: xxx
anonym posted by:
V-Power není o vyšším výkonu, oktanů má stejných 95. Efekt je v cca 4x vyšším obsahu aditiv - a tedy díky nim nezanášení spalovacího prostoru karbonovými usazeninami.
No právě - klame tělem, tedy spíš názvem - místo V-Power by mělo být V-Cleaner...ale ani s tím čištěním to není bůhví co, viděl jsem na to někde test s následným rozebráním motoru, a žádná sláva to nebyla...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 12:14, RE: 195 km/h s Fabii
anonym posted by:
Tento pocin by se dal kvalifikovat jako pokus o sebevrazdu ... PRASAK
těch 195km/h? ...aha, já myslel že už nákup samotného auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 12:26, Rychlost
anonym posted by:
V-Power není o vyšším výkonu, oktanů má stejných 95. Efekt je v cca 4x vyšším obsahu aditiv - a tedy díky nim nezanášení spalovacího prostoru karbonovými usazeninami.
Aby auto velikosti fabie jelo skutečných 180 km/h, tak k tomu potřebuje asi 62 kW výkonu a ještě musí být dosahován v těch 180 km/h, čili zpřevodování se musí přesně strefit. Je pravda, že silnější HTP má krátké převody a tento předpoklad by u něj mohl být i splněn. Ale přesto reálným 180 km/h nevěřím, skutečných dle GPS to při tomto tachometrovém tempu je tak 162. Z praxe motoristického novináře mohu říci, že dosáhnout maximální rychlosti dle údaje výrobce bývá problém, tradičně naměříme tak o 5 km/h méně. Právě včera jsem pomáhal kolegům s nějakým focením fabie HTP (40 kW) a Corsy C 1,0i 12V (43 kW) a postavili jsme je vedle sebe na letišti. Fabia hbitě díky velkému vrtání válců vyrazí z místa, ovšem corsa se ochotněji vytáčí a už na konci jedničky (kterou udrží déle) fabii předsprintuje. Poté motor vždy zůstává v druhé polovině otáčkového rozsahu a nsákok se stále zvětšuje. V maximální rychlosti vede asi o 9 km/h. Tolik naše pokusy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 12:35, RE: Pavel
anonym posted by:
Najel jsem s tímhle typem auta asi 12.000km. Sice firemní,ale zánovní kousek. V podstatě jen trasa Praha-Budapešť a zpět. Rychlostní limit jsem v Maďarsku ctil tj.130 km/h u nás tak max do 150km/h. Celkový průměr spotřeby 8.6 (měřeno tankováním plné nádrže) běžného Naturalu 95. Kolik by to jelo jsem nezkoušel. Nezávodím a taky zvuk motoru už byl i při těch 150 nepříjemnej. V kopcích na D1 jí rychle docházel dech. A to jsme jezdili nejvýš ve dvou.Chvíli jsem přemýšlel odkud je mi ta zvuková kulis...
na D1 docházel dech? já jsem v tom autě málem nemohl v rakouských alpách vyjet kopec a musel jsem dávat 1 a to jsem tam seděl jenom se starou, strašnej shit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 12:50, RE: Rychlost
Martin Vaculík posted by:
Aby auto velikosti fabie jelo skutečných 180 km/h, tak k tomu potřebuje asi 62 kW výkonu a ještě musí být dosahován v těch 180 km/h, čili zpřevodování se musí přesně strefit. Je pravda, že silnější HTP má krátké převody a tento předpoklad by u něj mohl být i splněn. Ale přesto reálným 180 km/h nevěřím, skutečných dle GPS to při tomto tachometrovém tempu je tak 162. Z praxe motoristického novináře mohu říci, že dosáhnout maximální rychlosti dle údaje výrobce bývá problém, tradičně naměříme tak o ...
Já s rychlostí motorky nemám problém - v TP je 285 a když jsem si odpustil snídani, jel jsem 303 podle policejního radaru - takže výrobce nekecá )
Ne, ale vážně : z čeho výrobci při stanovování maxrychlosti vycházejí, když jí pak vozy nejsou schopny dosáhnout, přestože jejich výkon měřený na stolici v drtivé většině případů o hodně přesahuje údaj výrobce ? Snad by to měli exaktně ověřit, a ne uvádět nějaká svá zbožná přání ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 13:16, RE: xxx
anonym posted by:
V-Power není o vyšším výkonu, oktanů má stejných 95. Efekt je v cca 4x vyšším obsahu aditiv - a tedy díky nim nezanášení spalovacího prostoru karbonovými usazeninami.
a mate to podlozene nezavislou studii? prosim odkaz. diky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 13:41, prostě se povedl
Jo to HTP se prostě povedlo, jinač by jich tu tolik přeci nejzdilo. Mám 12V combi -eleg. výbavu + něco k tomu a jsem max. spokojenej , dlouhodobej průměr dle PP 5.7, v zimě trochu víc a hlavně pojistka 2.500,-Kč ročně! O to přeci většině majitelů těchto aut jde a ne jestli to pojede 150 nebo 180. Jezdím většinou sám nebo ve dvou takže naprosto stačí a jednou za rok na dofču do Chorvatska úplně stačí , na tempomatu dáte 130 a i s klimou jedete za nějakých 7 na sto a dle pravidel!! Já vím, tady je to ale jak ve stáji MClerenu ! :)) Celkově to auto mi přijde nejsvižnější v rychlostech 80-120 .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 13:47, RE: prostě se povedl
anonym posted by:
Jo to HTP se prostě povedlo, jinač by jich tu tolik přeci nejzdilo. Mám 12V combi -eleg. výbavu + něco k tomu a jsem max. spokojenej , dlouhodobej průměr dle PP 5.7, v zimě trochu víc a hlavně pojistka 2.500,-Kč ročně! O to přeci většině majitelů těchto aut jde a ne jestli to pojede 150 nebo 180. Jezdím většinou sám nebo ve dvou takže naprosto stačí a jednou za rok na dofču do Chorvatska úplně stačí , na tempomatu dáte 130 a i s klimou jedete za nějakých 7 na sto a dle pravidel!!...
No honem to musím opravit než se sem sletěj. Těch 7 na sto je samozřejmě průměr dle PP -odjetá celá dovolená dle PP , tedy cca 3000Km. ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 14:36, RE: prostě se povedl
anonym posted by:
No honem to musím opravit než se sem sletěj. Těch 7 na sto je samozřejmě průměr dle PP -odjetá celá dovolená dle PP , tedy cca 3000Km. ;)
Největší problém Fabi je ten, že ji většinou kupují lidé, kteří by potřebovali větší a silnější auto. Kupují je hodně firmy, jejichž obchoďáci jezdí po celé ČR, většinou s nazinkaným kufrem a pořád spěchají. Pak si ji koupí 5ti členná rodinka a vyráží každý víkend po nákupech, samozřejmě v létě do Chorvatska a v zimě do Alp. Z toho pak samozřejemě vyplývá, že s naloženou fábkou a 1,2 motorem už toho moc nepředjedete, ačkoliv se majitelé těchto vozů o to neustále pokoušejí. Toto jsou mé osobní zkušenosti zejména na rakouských dálnicích. Osobně proti fábii nic nemám, problém je v těch lidech, co v ní sedí, ždímají z ní maximum a auto dost přetěžují. Jinak jsem se chtěl zeptat pisatele, zda nemá problém s ušima. Fábia je tichá tak možná do 3000rpm a pak to začne....... No a ta spotřeba je velmi relativní, když jsem s ní jezdil, bylo to kolem 7 litrů a to jsem se moc nesvezl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 15:08,
TAK TAKOVE ZKUSENOSTI RADEJI NEEEEEEEEEEEEEEE, JE ZAJIMAVE ZE VSICHNI JEZDI SPORTOVNE A SPOTREBA JE OKOLO 5L A JE JEDNO JAKY MAJI OBSAH MOTORU
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 15:27, RE: prostě se povedl
Šakal posted by:
Největší problém Fabi je ten, že ji většinou kupují lidé, kteří by potřebovali větší a silnější auto. Kupují je hodně firmy, jejichž obchoďáci jezdí po celé ČR, většinou s nazinkaným kufrem a pořád spěchají. Pak si ji koupí 5ti členná rodinka a vyráží každý víkend po nákupech, samozřejmě v létě do Chorvatska a v zimě do Alp. Z toho pak samozřejemě vyplývá, že s naloženou fábkou a 1,2 motorem už toho moc nepředjedete, ačkoliv se majitelé těchto vozů o to neustále pokoušejí. Toto jsou mé osobní z...
Šakal je zase evidentně člověk, kterej to auto nikdy neřídil, protože naopak od nějakých 3000 výše ot. je motor právě nejtišší a jsou víc slyšet gumy a aerohluk, krom toho se spotřebou kolem 7 se dá jet už hodně svižně-po okreskách. Jenže asi když do toho sedl, spletl se myslel, že je to Fabie s osahem 2.1 a ne 1.2 .:)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 15:28, RE: Pavel
anonym posted by:
na D1 docházel dech? já jsem v tom autě málem nemohl v rakouských alpách vyjet kopec a musel jsem dávat 1 a to jsem tam seděl jenom se starou, strašnej shit
V Alpach jsem jel s 100k A3 ...novou.. taky na 1. rychlostni stupen... v jistych mistech......vis je to o tom ze jsou to Alpy... ne Krkonose
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 15:28, ticho motoru
anonym posted by:
TAK TAKOVE ZKUSENOSTI RADEJI NEEEEEEEEEEEEEEE, JE ZAJIMAVE ZE VSICHNI JEZDI SPORTOVNE A SPOTREBA JE OKOLO 5L A JE JEDNO JAKY MAJI OBSAH MOTORU
Dobre vymyslena recenze. Ten motor neni slyset... asi jako moje motorova sekacka.(i vykon je podobny)...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 15:30, RE: bez předmětu
anonym posted by:
TAK TAKOVE ZKUSENOSTI RADEJI NEEEEEEEEEEEEEEE, JE ZAJIMAVE ZE VSICHNI JEZDI SPORTOVNE A SPOTREBA JE OKOLO 5L A JE JEDNO JAKY MAJI OBSAH MOTORU
Tak mame doma Fabiu combi -ambiente 47Kw r.v 2006 ,spotreba podla palubneho 7 , hluk je dost velky. Max. rychlost cca 155km/hod podla tachometra(ale plne nalozena)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 15:39, RE: prostě se povedl
anonym posted by:
Šakal je zase evidentně člověk, kterej to auto nikdy neřídil, protože naopak od nějakých 3000 výše ot. je motor právě nejtišší a jsou víc slyšet gumy a aerohluk, krom toho se spotřebou kolem 7 se dá jet už hodně svižně-po okreskách. Jenže asi když do toho sedl, spletl se myslel, že je to Fabie s osahem 2.1 a ne 1.2 .:)))
No vidíš, a přesto jsem s tím autem najezdil cca. 20 000km. A jestli Ty slyšíš hluk motoru do 3000 a pak jen šumění pneumatik, tak bůh s tebou. Ke spotřebě- trvám na svém, jezdil jsem zejména vč kraj a prostě průměr 7l, kdyby ses na hlavu stavěl. No a taky se umím alespoň podepsat, jasně je to nick, ale my už se tady právě podle těch nicků poznáme a víme, kdo jaké názory razí. To by ale asi na tebe bylo moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 16:11, Škoda na Matadorech?
Zlý sen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 16:20, Objektivně
Mám již druhou Fabii 1.2 12V, tentokrát hatchback, najeto 25000km.
Jediné co autu můžu co do spolehlivosti vytknout jsou přední stabilizátory.
Motor není na závodění, ale při jízdě sám nebo ve dvou není problém. 90% aut brzdí na silnici mě a ne já je. Spotřeba se mi pohybuje kolem 6. litrů, v zimě o půl víc. S naloženým autem dynamika klesá, ale člověk pak radši nespěchá, nepředjíždí a jede plynule. Pak mám spotřebu i kolem 5. litrů. PP dle mých výpočtů proměřuje asi o 0,3 - 0,5 litrů.
Tachometr proměřuje od nějakých 4km/h při 50km/h do 11km/h při 180km/h.
Max. tachometrová rychlost dosažená po ROVINĚ 182km/h, dle GPS 172km/h. Šlo by i víc, ale motor by se dostával do červeného pole otáček a to já nedělám.
Shrnutí: Za dobrou cenu příjemný malý automobil s dobrou ovladatelností, jízdními vlatnostmi, spotřebou i komfortem.
Desingově se mi i líbí a servis je dostupný a není drahý.
Motor by mohl být tišší, ale rozhodně to není žádná tragedie.
Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 16:30, RE: prostě se povedl
anonym posted by:
No honem to musím opravit než se sem sletěj. Těch 7 na sto je samozřejmě průměr dle PP -odjetá celá dovolená dle PP , tedy cca 3000Km. ;)
Tak z vlastní zkušenosti vím, že zrovna v Chorvatsku se dají dosáhnout nejnižší průměry spotřeby - v mém případě před lety s dlouhou feldou 1,9D jsem to odjezdil za 4,2l... Takže jestli dáte Chorvatsko za 7, tak běžný provoz bude tak 8 - 8,5... A teď se nestydím za to, že mi 1,6 (72 kW) bere 7 - 8 a dvoulitr (97 kW) 9-11. ALE PROSTĚ SE SVEZU. Je ale pravda, že mi s HTP ujedete, neb umíte čarovat s fofrklackem. Zajímavé taky je, že jsem nikdy nezkoušel, jestli to jede 180, 200, 220. Prostě to nemám zapotřebí, nemusím sobě ani okolí něco dokazovat. Ale vím, že když potřebuju, tak jedu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 16:47, RE: Dojezd
edmund posted by:
Proměřuje při 180 Km/hod 10. Měřeno podle GPS. A to jsem to schválně zkoušel po D11 směrem od Prahy, což je spíše dokopce. A proti techničáku ti udělá KAŽDÉ auto víc. To už není o Škodě nebo lambo. prostě udělá víc. Ale i kdyby, prostě Fabia 1,2 není dálniční sprinter. tam její určení není. Ale tohle tvoje dohadování je jasný důkaz o hledání problému za každou cenu viz argument s techničákem. Znám spoustu mínusů u Fabie, ale tady zrovna není.
Edmund má recht, nevím sice jestli jede Fabka realnych 180, ale provozní údaje se testují při určitém zatížení vozidla (2 osoby po 75 kg + nejaky naklad), takže jestli v tom jede clovek sam tak to klidne muze jet vic nez je v papirech. Nehlede na to, ze vykon motoru je zpravidla vyssi nez je uvadeno v papirech, coz taky trochu pomaha.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 17:05, RE: Rychlost
Martin Vaculík posted by:
Aby auto velikosti fabie jelo skutečných 180 km/h, tak k tomu potřebuje asi 62 kW výkonu a ještě musí být dosahován v těch 180 km/h, čili zpřevodování se musí přesně strefit. Je pravda, že silnější HTP má krátké převody a tento předpoklad by u něj mohl být i splněn. Ale přesto reálným 180 km/h nevěřím, skutečných dle GPS to při tomto tachometrovém tempu je tak 162. Z praxe motoristického novináře mohu říci, že dosáhnout maximální rychlosti dle údaje výrobce bývá problém, tradičně naměříme tak o ...
Jedna vec je o kolik promeruje tachometr (rozdil 18kmh se mi zda trochu prilis pri 180kmh), druha vec je kde te rychlosti clovek dosahuje. Zda jede po rovine nebo ne se pozna tezko a ma to dost podstatny vliv na vysledek. A malokdo asi jede stejny usek po dalnici tam i zpatky aby to zprumeroval. Nehlede na dalsi faktory - staci trochu vitr do zad nebo v prismeru a vysledky jsou zase uplne o necem jinem.
K srovnani Fabie x Corsa, nestranim ani jednomu autu, ale analyzovat prubeh zrychleni na jednicku mi prijde trochu mimo misu, spis zalezi na tom jak se rozjedete, jake mate gumy na tom onom aute atd. Ve vyssich rychlostech uz se rozdil asi projevi vice.
respond
  1 2 3 4 ... 6


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.