Jenomtak posted by:
Ten odkaz na "české myšlení"deformované minulostí je obecná bolest většiny emigrantů cítících se po návratu domů zneuznale, když okolí nestojí v pozoru a nehltá jejich "letité" zkušenosti nabyté ve svobodné zemi. Odvolat se na ně je poměrně snadné, pokud argumenty dojdou. Kylie je navíc demagog, jenž si zřejmě za svůj celoživotní cíl vytýčil boj proti koncernu VW, což vlastně se statistikou nemá nic společného. Na to abych ji prokouk nemusím patřit k oněm 15% lidí zvládajících zpracovat informac...
Přijde mi opravdu VELMi humorné, když já "přepíši" něco z NĚMECKÉHO katalogu GEBRAUCHTWAGEN, a ČECH mi o tom NĚMECKÉM voze říká, že to napsali totální idioti a že ty roky co studovali a desetiletí a tisíce hodin co v tom oboru dělají je NULA celá NULA nic - tedy proti JEHO znalostem a rozumu ,-)
Protože německy asi neumíte, zkuste si pro začátek koupit nějaký ČESKÝ přehled ojetin ... (asi zjistíte, že i tam pracují "idioti", nebo alespoň lidé, kteří mají JINÝ názor, než vy)
Mimochodem PROTO jsem občas tak "konsternovaná", neb já víceméně JEN pracuji s ověřitelnými fakty a tak nějak NEchápu, s jakou "suverenitou" (nejen dnes tabulky DEKRA) je "odstřelujete/zpochybňujete" atp.
JAK si to tedy vlastně "představujete"? Že stovky odborníků profesionálů kteří jsou často v oboru vysokoškolsky vzděláni a mají za sebou DOSLOVA tisíce hodin praxe .... jsou do jednoho "idioty", kteří vám po kotníky nesahají? Tak JAK to podle vás je? PROČ tedy dělají co dělají - je to všechno "nesmysl/bubost"? Takhle to vypadá, že máte GIGANTNí sebevědomí - opravdu byste se postavil čelem (třeba jen 5ti-10ti inženýrům) a STEJNĚ s nimi mluvil, a "vysvětlil" jim, že vše co celou svoji profesionální kariéru dělali je "chyba", že se měli zeptat, že VY tomu rozumíte DALEKO víc?
Pokud zvládnete ještě jednou přečíst co jsem tady napsala, tak se dočtete, že passat i C5 jsem jako "průměrné klumpy" OBA označila - což je asi tak nejblíže realitě.
PS: Evidentně to NEchápete, ale část těch "emigrantů" co o nich tak "pěkně" mluvíte se sem vrací JEN za účelem "pomoct/prospět" atd. třeba paní Meda Mládková, či Martina Navrátilová - to JAK jsou "vítány" - to raději nekomentovat.
PPS: Narozdíl od vás vím PROČ a CO konkrétně na "praktikách" koncernu vw kritizuji, spíš by mne zajímalo PROČ to nevadí vám (Rolls Royce, Phaeton, Veyron, továrna v Dresden, motory W8 a W12, statisíce eur utracené při "výletech" vedení za .. profesionálkami - a účtované jako služební cesty). Všechno to byly miliardové ztráty, něco podobného se "nepovedlo" žádné jiné automobilce (no snad GM, ti ale na své "sebevraždě" pracují ještě tak o desetiletí déle). To jsou všechno věci, o kterých byly napsány stovky článků a jsou OPRÁVNĚNĚ kritizovány (doma). Proč to v česku "odmítáte", nebo ještě lépe - proč to NEvadí třeba vám osobně? To co jsem tu dnes napsala, že na KAŽDÝ prodaný kus Phaeton a Veyron se skládají "obyčejní" kupci vozů polo a fabia a ibiza apod. je (bohužel) pravda ... a pokud se třeba nějaký Phaeton prodá zítra, tak to budou muset "udělat" znovu, pokud Veyron musí být "sbírka" ještě větší - PROTO se tak nějak "nenápadně" výrobky koncernu lidové auto staly téměř nejDRAŽŠÍMi v segmentu (což vskutku není dáno "mimořádnou technickou vyspělostí", ale ..)
Ještě drobnost: NEjsem "vševědoucí" (škoda ,-), ale spousta těch lidí, jejichž prácí tak "opovrhujete" mne svými znalostmi "do kapsy" strčí a já jim ni ke kotníkům nesahám (jak jste na tom vy?).