0
back
 

diskuze k tématu: Defenzivní jízda - méně rizika na silnicích

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 23:26, bezpecnost
Většina řidičů přemýšlí o bezpečnosti silničního provozu pokaždé, když usedá za volant svého automobilu. A často si hlavu trápí, co by se dalo pro lepší a méně rizikové cestování udělat i ve chvílích, kdy zrovna ve vozidle nejsou.

Jaky blb muze takovou volovinu napsat,?Asi prave ten ktery jezdi jako naprosta vetsina h***d na silnici coz je - be jakehokoliv ohledu na ostatni, maximali rychlosti protoze cesky ridici jsou nemyslici dobytek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 23:38, trestat nedodržování bezpečné vzdálenosti-mezi auty!!!!!!!
to je největší přestupek spolu s alkoholem!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 03:44, nejvetsim problemem
pro defenzivni jizdu v CR je katastrofalni stav silnic, kdy jeden misto provozu kolem musi sledovat jestli se vcas vyhne dire v silnici, a nedostatecna kapacita kazde dulezitejsi krizovatky (chybi mimourovnove krizeni), zelena je jen par vterin. Ridici jsou pak vystresovani takze kde to jde jedou rychle a ofenzivne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 03:47, RE: Michal
anonym posted by:
Kdyby pan GROSS a jemu podobní zejm.v soc.dem. se:
neodpíchli ze své "veřejné služby" k desetimilionovým ziskům ze dne na denMĚLA BY DÁLNICE ODPOVÍDAJÍCÍ ZNAČENÍ ON LINE, TEDY RYCHLOST REGULUJE CENTRÁLA JAKO V TUNELU ...PROMĚNLIVÉ ZNAČKY...KAMERY...SVŮJ VRTULNÍK....ATD jako civilizované země, kde již dávno poslali socialisty na kubu či do jiné řitěTUPÝ NÁROD VŠAK BUDE ŽIVIT BUBLANY ATD....SRANDY SICE: DOST, ŠAŠKOVÉ V TELEVIZI TAKÉ NEHRABOU ZADARMO, ale stojí to ty životy...vysoké daně a pojis...
tech zlodejskych prasat je v CR prilis moc nez aby tato zeme byla prosperujici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 08:13,
Nechápu,proč by měli vracet papíry za 12 bodů už po půl roce.Vždyť vybodovaný řidič je zřejmě opakovaně špatný řidič,protože normální slušný řidič 12 bodů prostě nemůže nikdy nasbírat,leda tak po 5-10 letech řízení,takže papíry zabavit i déle než na rok!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 08:23, RE: Premysli o bezpecnosti
anonym posted by:
protože zdržuješ
zdrzuje před čím? před červenou?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 08:42, RE: trestat nedodržování bezpečné vzdálenosti-mezi auty!!!!!!!
anonym posted by:
to je největší přestupek spolu s alkoholem!!!!
Máte pravdu, když ale fyzika je dnes ve školách tak nepopulární předmět! Zato akční filmy jsou populární až moc. Včera jsem měl na dálnici v levém pruhu před sebou asi 6 aut, jeli jsme 130 a já jsem si držel odstup více než vteřinu. nějaký X5 se mi přilepil na kufr, blikl a předjel mě zprava. Předjížděli jsme kamion, měl to chlapec jen tak tak. Pak jsem za ním jel ještě dalších 5km. To si tedy pomohl.
Ono nejde o to naučit lidi defenzivní jízdě, ale přesvědčit (přinutit) je, aby tak jezdili. Kdo chce jezdit defenzivně a má IQ > 90, ten se to naučí sám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 08:43, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nechápu,proč by měli vracet papíry za 12 bodů už po půl roce.Vždyť vybodovaný řidič je zřejmě opakovaně špatný řidič,protože normální slušný řidič 12 bodů prostě nemůže nikdy nasbírat,leda tak po 5-10 letech řízení,takže papíry zabavit i déle než na rok!!!
Svatá pravda, ale to by se body musely brát za nebezpečnou jízdu a ne za p***viny. Nebezpečná jízda (předjíždění přes dvě plné, jízda na červenou, nedání přednosti...) nikoho nezajímá, překročení rychlosti o 5 km nebo špatné parkování ano!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 08:48, RE: nejvetsim problemem
anonym posted by:
pro defenzivni jizdu v CR je katastrofalni stav silnic, kdy jeden misto provozu kolem musi sledovat jestli se vcas vyhne dire v silnici, a nedostatecna kapacita kazde dulezitejsi krizovatky (chybi mimourovnove krizeni), zelena je jen par vterin. Ridici jsou pak vystresovani takze kde to jde jedou rychle a ofenzivne
O kom to píšete? Když je blbá silnice nebo hustý provoz, tak mě to probudí ze spánku a jsem o dost soustředěnější a opatrnější řidič. Zkuste se zamyslet nad tím, proč vás stres vede k ofenzivní místo dofenzivní jízdě. Zkuste zapracovat na své povaze, nejste tady sám!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 09:09, RE: Premysli o bezpecnosti
anonym posted by:
Kdyz sedaji za volant, premysleji o bezpecnosti. Jakmile vyjedou, jsou z nich magori. Nejvic se mi libi ti, co me predjizdeji, kdyz je v dali cervena. Ja totiz, kdyz vidim v dalce cervenou, tak preradim na neutral a necham to dojet. Magori me pri te prilezitosti divoce predjizdeji. Hehehe. A pak prudce zastavuji, protoze tam je ta cervena.
Nebo kdyz to na zacatku mesta zbrzdim a plouzim se 70, tak me jeste blazen predjede a prede mnou to fikne doprava a zastavi u benzinky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 09:21, jiný pohled na věc
Bylo by dobré, aby si lidé uvědomili, že řízení auta je dovednost, která se musí soustavně procvičovat. Čili pokud mám auto, tak s ním pokud možno každodenně jezdím. Srovnání chování řidičů v Německu (v západní Evropě obecně) vychází lépe z toho, že tito řidiči najezdí ročně daleko více km než řidiči v Česku. Osobně vnímám ježdění po Německu jako pohodičku, i když se tam jezdí svižně. Řidiči jsou tam zkrátka vyježdění a podle toho se i chovají. Hodně ježdění znamená hodně zkušeností, které se málo zapomínají, protože se často obnovují. Pokud někdo najezdí ročně 4 - 5 000 km, tak jezdit neumí, nemůže znát přesně své hranice schopností a jeho reakce jsou často zmatečné a hodnocení dopravní situace často nesprávné, protože jednoduše "nestíhá". Katastrofou jsou "dušičkáři" s kloubouky na hlavě. To pozná každý.
Zkrátka - buď se staň řidičem se vším co k tomu patří, nebo za volant raději nesedej a nech se raději vozit. Je to potom lepší pro všechny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 09:55, RE: hmm
anonym posted by:
Já zase jezdím dynamicky! Když vidím nějako nervozní brzdu, která táhne kolonu 70kou a všichni jsou nervozní a vzteklí, tak se snažím tam odtud vždycky nějak dostat. Většinou je to fagot, nebo 120ka. Nejezdím brzda plyn, ale svižně a to si myslím, že je správné. Dneska jsou jen pořád samá omezení, policajti na každým kroku, ale aby mohl člověk cestovat bez kolon a zácpy, proto se nic nedělá.
debile !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 09:55, RE: trestat nedodržování bezpečné vzdálenosti-mezi auty!!!!!!!
anonym posted by:
Máte pravdu, když ale fyzika je dnes ve školách tak nepopulární předmět! Zato akční filmy jsou populární až moc. Včera jsem měl na dálnici v levém pruhu před sebou asi 6 aut, jeli jsme 130 a já jsem si držel odstup více než vteřinu. nějaký X5 se mi přilepil na kufr, blikl a předjel mě zprava. Předjížděli jsme kamion, měl to chlapec jen tak tak. Pak jsem za ním jel ještě dalších 5km. To si tedy pomohl.
Ono nejde o to naučit lidi defenzivní jízdě, ale přesvědčit (přinutit) je, aby tak jezdili. K...
1 vteřina je málo, 2 se doporučují za optimánlích podmínek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 15:15, Proboha! To jsou ale nesmysly!
Když budou policajti dělat pořádně svojí práci, tak bude každej jezdit defenzivně raz dva. Podívejte se na silnici, kolik řidičů dodržuje povolenou rychlost. 20% ? Maximálně. A policajti nikde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 15:16, RE: Mrtví ve srovnání s Německem
anonym posted by:
V Německu se při autonehodách zabilo minulý rok kolem 5000 lidí. U nás to bylo, tuším, něco kolem 1200. Relativně k celkovému počtu obyvatel by to bylo u nás zhruba 2x více. Stejně tak k relativnímu počtu vozidel by výsledek nehovořil v náš prospěch. Mimo to neexistuje na německých dálnicích rychlostní limit a myslím si, že i náš bodový systém bude přísnější. Na druhé straně si nemyslím, že je vše možné svést na neukázněnost našich řidičů. Kdo viděl TV-záznamy z německých silnic a dálnic mi dá...
Nikoli. U nás je dnes kolem tisíce mrtvých na milion obyvatel. (Před zavedením nového dopravního zákona to bylo dokonce 866, od zavedení to každý rok cca o 100 roste.) V německu je to kolem 800 mrtvých na milion obyvatel.
Tedy k dvojnásobku to má stále ještě hodně daleko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 15:31, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jeden z mála rozumných názorů. Dnes poprvé zaznamenávám v lidovkách výskyt pojmu "defenzivní jízda". V ČR je to prakticky neznámý pojem. Kurzu "defensive driving" jsem se poprvé účastnil v Kanadě před 39 lety , v ČR o tom začínáte MLUVIT až teď. Jako obvykle, sto let za opicemi.
40let za opicemi! (nebo kanaďany?)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 15:36, RE: nejvetsim problemem
anonym posted by:
pro defenzivni jizdu v CR je katastrofalni stav silnic, kdy jeden misto provozu kolem musi sledovat jestli se vcas vyhne dire v silnici, a nedostatecna kapacita kazde dulezitejsi krizovatky (chybi mimourovnove krizeni), zelena je jen par vterin. Ridici jsou pak vystresovani takze kde to jde jedou rychle a ofenzivne
povolit 0,5 promile! lidé budou za volanty méně nervozní a nebudou dělat tak destruktivní manevry jak v absťáku. Samozřejmě pořádná kontrola a nad 0,5 přísný postih
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 15:39, je nutné zrušit nulovou toleranci k alkoholu !
povolit 0,5 promile! lidé budou za volanty méně nervozní a nebudou dělat tak destruktivní manevry jak v absťáku. Samozřejmě pořádná kontrola a nad 0,5 přísný postih
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 21:23, RE: Mrtví ve srovnání s Německem
anonym posted by:
V Německu se při autonehodách zabilo minulý rok kolem 5000 lidí. U nás to bylo, tuším, něco kolem 1200. Relativně k celkovému počtu obyvatel by to bylo u nás zhruba 2x více. Stejně tak k relativnímu počtu vozidel by výsledek nehovořil v náš prospěch. Mimo to neexistuje na německých dálnicích rychlostní limit a myslím si, že i náš bodový systém bude přísnější. Na druhé straně si nemyslím, že je vše možné svést na neukázněnost našich řidičů. Kdo viděl TV-záznamy z německých silnic a dálnic mi dá...
Docela výstižně napsaný jen musím opravit: i na německých dálnicích jsou stálá rychl. omezení. Ukázněnost západoevropských řidičů je opravdu na ůrovni. Pokud v německu zahynulo 5000 osob, tak při našem trendu by správně mělo to mělo být 9600! U nás beru základ 1200 osob. Asi jsou opravdu lepší a poměr špatný řidič velice tragický.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.03.2008 10:13, RE: Michal
anonym posted by:
Kdyby pan GROSS a jemu podobní zejm.v soc.dem. se:
neodpíchli ze své "veřejné služby" k desetimilionovým ziskům ze dne na denMĚLA BY DÁLNICE ODPOVÍDAJÍCÍ ZNAČENÍ ON LINE, TEDY RYCHLOST REGULUJE CENTRÁLA JAKO V TUNELU ...PROMĚNLIVÉ ZNAČKY...KAMERY...SVŮJ VRTULNÍK....ATD jako civilizované země, kde již dávno poslali socialisty na kubu či do jiné řitěTUPÝ NÁROD VŠAK BUDE ŽIVIT BUBLANY ATD....SRANDY SICE: DOST, ŠAŠKOVÉ V TELEVIZI TAKÉ NEHRABOU ZADARMO, ale stojí to ty životy...vysoké daně a pojis...
A k čemu jim tam ty srač-y budou, když tam jezdí hovádka?
respond
1 2 3 4


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.