0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Xantia Break 2,0HDi Exclusive kombi

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 10:50, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
Urobim to za teba tu su výsledky NCAP:
BMW 3 r.1997 2* z toho jedna preškrtnuta
audi A4 r.1997 3* z toho jedna preškrtnuta
Ford Mondeo 1997 r. 3* z toho 1* preškrtnuta
MB C classe r. 1997 2*
Nissan Primera r.1997 3* (pozor japonec ma viac ako MB či Audi to je šok čo hoši !)
Opel Vectra r.1997 3* z toho 1* preškrtnuta
Peugeot 406 r 1997 2*
R Laguna r.1997 3* z toho 1* preškrtnuta
Toyota Avensis r.1998
VW Passat r. 1997 3*
Takže to že japonec je na tom horšie ako nemec zďaleka neplati. To iste ...
K těm NCAP: je potřeba srovnávat srovnatelné. Pleteš jabka s hruškama. BMW E 36 (výroba 1990-1997) je stará a samozřejmě zaostává, ale E 46 (výroba od 1998) má 4*. Ta Primera ze stejné doby a stejné třídy má jen 3*.. to je míň než třeba nějaká Astra od 1998 - má 4* a je přitom o třídu níž.. Passat B6 po faceliftu od r. 2000 má 4*.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 13:48, RE: Zkusenosti
anonym posted by:
Gratuluji, že jste si nekoupil Octávku!!!
taky gratuluji že jste nepropadl davové hlouposti. Xantie byla taky v mém vyběru při koupi auta před rokem a najít tu správnou tak ji mám taky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 13:57, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
K těm NCAP: je potřeba srovnávat srovnatelné. Pleteš jabka s hruškama. BMW E 36 (výroba 1990-1997) je stará a samozřejmě zaostává, ale E 46 (výroba od 1998) má 4*. Ta Primera ze stejné doby a stejné třídy má jen 3*.. to je míň než třeba nějaká Astra od 1998 - má 4* a je přitom o třídu níž.. Passat B6 po faceliftu od r. 2000 má 4*.
jenže to je taky podle tříd takže jabka zase s jabkama a ne s hruškama.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 17:58, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
jenže to je taky podle tříd takže jabka zase s jabkama a ne s hruškama.
Já jsem třeba zastáncem japonských aut. Mám již několikáté auto a u japonců zůstanu, dokud budou dělat taková auta, na jaká jsem zvyklý. Je mi absolutně jedno, kolik má moje auto hvězdiček, tak nějak věřím na osud a taky zbytečně neriskuji. Já vím, někdo může vletět do mně a další takové ty kecy. Tank si stejně kupovat nebudu a i vtom tanku se můžu zase třeba utopit)) Kdysi jsem měl nehodu s Mitsubishi Carismou (sletěl jsem do zahrady a docela jsem se vyválel), když přijeli policajti, tak mi řekli, buďte rád, že máte takové robustní auto, naprosto pevný skelet a dohromady jen promáčkliny. Auto jsem natočil a vycouval)) Nevím, kolik mnělo auto hvězdiček, ale mněl jsem z něj dobrý pocit a taky se mi to potvrdilo. Pořád tady čtu, že japonci nemají tak bezpečná auta, ale skutečnost je prostě jiná. Dnes mám jiné jap. auto, má 8 airbagů,EBD, ESP,TCS a není moc aut ze stejného roku s takovou aktivní a pasivní bezpečností!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 19:07, Xantia je squělá
Mám XII break 2.0 16V, nyní na LPG. Slouží mi už 140000 kilometrů a to co zažila by mi možná nevěřili ani v Citroenu...
Hydraulický podvozek je to nejlepší a většina mých známých radši jede v Xantii než v jejich nových autech (Vitara, Vectra). Pohodlí a prostor je s Octávií naprosto nesrovnatelný.
Moje auto má i po 220000 minimum problémů a například skoro žádné pazvuky v kabině (jen za velkého chladu chvilku). A to ji každé léto používám jako terenní vůz pro dopravu padáků na kopec...
Údržba je relativně jednoduchá, pouze podvozek vyžaduje péči lidí, kteří mu rozumí, tzn. ne v autorizovaném servisu Citroen.
Dofukování koulí (odborně provedené) je bez problémů. Pokud po dofouknutí koule odejde, je to neodborností zásahu, nebo již vadným stavem koule. Já jsem hydraulické koule ještě neměnil, a to se auto používalo v těch nejhorších podmínkách...
Myslím si, že pokud chce někdo pohodlné, velké auto za rozumnou cenu, je Xantia dobrá volba.
PS: Podívejte se na poslední žebříčky spolehlivosti z Německa, kde se Xantie drží poměrně vysoko :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.06.2008 14:39, RE: Xantia je squělá
anonym posted by:
Mám XII break 2.0 16V, nyní na LPG. Slouží mi už 140000 kilometrů a to co zažila by mi možná nevěřili ani v Citroenu...
Hydraulický podvozek je to nejlepší a většina mých známých radši jede v Xantii než v jejich nových autech (Vitara, Vectra). Pohodlí a prostor je s Octávií naprosto nesrovnatelný.
Moje auto má i po 220000 minimum problémů a například skoro žádné pazvuky v kabině (jen za velkého chladu chvilku). A to ji každé léto používám jako terenní vůz pro dopravu padáků na kopec...
Údržba je...
mám xantii 1.8 16 V 80 kW, r.v. 1998, koupil jsem ji kyž měla najeto 98 000 km, doposud jsem s ní najezdil 50 000 km, bez problémů, šlape jako hodinky, podvozek je fantastický, ihned po zakoupení Xantie jsem nechal přetlakovat podvozek a vyměnil náplně, nyní po ujetí 50 000 km - po 3 letech jsem podvozek tlakoval znovu - tlak v koulích byl na 50 %, takže tak akorát na výměnu, cena za přetlakování - v autě je 6 koulí, každá 500,-Kč tedy 3 000,-Kč a vím, že na 198 000 km, budu koule tlakovat znovu, takže na 100 000 km mě vychází údržba na nějjakých 6 000,-Kč, hydraulika je rozhodně minimálně stejně drahá jako klasické pružení - spíš bude levnější, a je fakt, že když naložíš do kufru 10 pytlů cementu, podvozek bude ve stejné výšce jako při prázdném autě, náhradní díly jsou poměrně levné, rozvody včetně kladek 3 000,-Kč, spojka mě stála 5500,-kč, koncový díl výfuku jsem sehnal za 1850,- do autorizovaného servisu rozhodně nejezdím, je to zbytečně drahé, vozidlo mi servisuje pan Nosek od Miletína, je to specialista na Citroen, mohu jen doporučit - opravdový odborník, který dá autu co opravdu potřebuje a sám v citroenu C5 jezdí, už se těším na cestu do Chorvatska, houpání podvozku bude lahůdka
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.