0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Xantia Break 2,0HDi Exclusive kombi

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 10:29, Zkusenosti
Je dost dobre cist od nekoho, kdo s autem opravdu neco najezdi nez napise sve zkusenosti. ** Honza
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 10:37, Dr.Agoun
Měl jsem Xantii 2,0 benzin, r.v. 1999 a jedinou chybou byla velmi slabá ruční brzda, která byla z nějakého záhadného důvodu po nastartování motoru téměř neúčinná. Jinak výborné auto, v současnosti mám M6 a co se týče jízdního komfortu, byla Xantia bez konkurence.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 10:37, Hydraulika Citroenu je tezky prusvih
je totiz silne navykova a cloveku se do niceho jineho uz nechce presedlat. Bohuzel pro majitele Xantii neni moc voleb - C5 si zatim drzi dost vysokou cenu i u ojetin a C6 uz skutecne pro bezne smrtelniky neni. No uvidim az ta moje jednou dojezdi.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 11:24, Olej každých 10tis
Pouzivate syntetiku nebo polosyntetiku? Mněním u japonce syntetiku každých 10 tis. a "odborníci" tvrdi, že vyhazuji penize do kanalu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 12:54, RE: Olej každých 10tis
anonym posted by:
Pouzivate syntetiku nebo polosyntetiku? Mněním u japonce syntetiku každých 10 tis. a "odborníci" tvrdi, že vyhazuji penize do kanalu.
Me prijde tech 10.000 taky zvlastni, to bylo predepsano u citroenu u starsich 1.9 a 2.1 TD motoru. U HDi bych cekal interval alespon beznych 15.000, vzdyt je to konstrukcne relativne novy motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 14:23, Až na tu bezpečnost.
Málem jsem ji už taky koupil, protože se mně pořád líbí moc moc moc a s naftou od PSA mám jen ty nejlepší zkušenosti. Co mne nakonec odradilo, je neskutečně poddimenzovaná kastle, která se po nárazu doslova rozpadne. ( to jsou skoro všechna auta cca do roku 2000, ale francouzi zvlášť). Je fakt že tím pádem jsou ta auta lehká a docela jedou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 15:53, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
Málem jsem ji už taky koupil, protože se mně pořád líbí moc moc moc a s naftou od PSA mám jen ty nejlepší zkušenosti. Co mne nakonec odradilo, je neskutečně poddimenzovaná kastle, která se po nárazu doslova rozpadne. ( to jsou skoro všechna auta cca do roku 2000, ale francouzi zvlášť). Je fakt že tím pádem jsou ta auta lehká a docela jedou.
Pruženia u Xantie sa môže báť len absolutny neznalec. Znalec vie že je to ešte lacnejšie riešnie na udržbu ako obyčajne pruženie. A vyberať medzi autami strednej triedy a do toho výberu zaradiť aj Octaviu po boku Xantie, 406 a Avensisu je pri najmänšom smiešne. Ale je mi jasne že v CZ aj na SK je Octavia modla a ta sa porovnáva zo všetkým. Avšak Xantia a Octavia sa nemôže porovnávať, komfortom ani priestorom, a hlavne cena za ktorú kúpite Xantiu je fakt smiešna a cena za Octaviu je nezmyselne drahá nato aký je to verkl. Xantia z roku 1996 s 1.9TD je tichšia ako Octavia II s TDi z roku 2004.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 16:24, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
Málem jsem ji už taky koupil, protože se mně pořád líbí moc moc moc a s naftou od PSA mám jen ty nejlepší zkušenosti. Co mne nakonec odradilo, je neskutečně poddimenzovaná kastle, která se po nárazu doslova rozpadne. ( to jsou skoro všechna auta cca do roku 2000, ale francouzi zvlášť). Je fakt že tím pádem jsou ta auta lehká a docela jedou.
Po faceliftu v roce 1998 byla kastle udajne vyrazne vyztuzena, bohuzel bezne dohledatelne crash testy se tykaji puvodni verze takze nevim jake je realne zlepseni.
Pohotovostni hmotnost mam 1511 Kg (Break 2.1 TD, facelift verze), neprijde mi to uplne nejmin :)

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 17:28, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
Málem jsem ji už taky koupil, protože se mně pořád líbí moc moc moc a s naftou od PSA mám jen ty nejlepší zkušenosti. Co mne nakonec odradilo, je neskutečně poddimenzovaná kastle, která se po nárazu doslova rozpadne. ( to jsou skoro všechna auta cca do roku 2000, ale francouzi zvlášť). Je fakt že tím pádem jsou ta auta lehká a docela jedou.
jen malá připomínka k té karoserii do r.v.2000....nepřál bych vám v "moderním" současném autě potkat např bmw e 34, e 32 čelem...myslím že byste změnil názor na pevnost karoserií před rokem 2000
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 18:00, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
jen malá připomínka k té karoserii do r.v.2000....nepřál bych vám v "moderním" současném autě potkat např bmw e 34, e 32 čelem...myslím že byste změnil názor na pevnost karoserií před rokem 2000
Pevnost není vše, původně kdysi byli auta na rámových podvozcích z Iček auto narazilo vlastně se mu nic nestalo akorát v něm byli všichni mrtví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 18:10, RE: Dr.Agoun
anonym posted by:
Měl jsem Xantii 2,0 benzin, r.v. 1999 a jedinou chybou byla velmi slabá ruční brzda, která byla z nějakého záhadného důvodu po nastartování motoru téměř neúčinná. Jinak výborné auto, v současnosti mám M6 a co se týče jízdního komfortu, byla Xantia bez konkurence.
Já měl taky Xantii,td z r.99 a musím říci,že toto auto byl tak neskutečnej shit,že už ji nemůžu ani vidět.Zdaleka nejhorší auto,co jsem kdy měl,neustále nějaké závady,nemluvím o provozních věcech,každou chvíli jsem měl strach,co se zase stane.O auto jsem měl podle mě až přílišnou starost,tudíž každou chvíli do servisu,ale nakonec jsem to neustál,takže odešla.Díkybohu!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 18:11, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
Málem jsem ji už taky koupil, protože se mně pořád líbí moc moc moc a s naftou od PSA mám jen ty nejlepší zkušenosti. Co mne nakonec odradilo, je neskutečně poddimenzovaná kastle, která se po nárazu doslova rozpadne. ( to jsou skoro všechna auta cca do roku 2000, ale francouzi zvlášť). Je fakt že tím pádem jsou ta auta lehká a docela jedou.
Ktoré auto podobného veku a rozmerov je bezpečnejšie? Jednotkové mondeo? Štvorkový passat? A o japoncoch pred r.v.2000 by som radšej pomlčal..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 18:20, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
Pevnost není vše, původně kdysi byli auta na rámových podvozcích z Iček auto narazilo vlastně se mu nic nestalo akorát v něm byli všichni mrtví.
to je pravdivé
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 18:21, RE: Zkusenosti
anonym posted by:
Je dost dobre cist od nekoho, kdo s autem opravdu neco najezdi nez napise sve zkusenosti. ** Honza
Gratuluji, že jste si nekoupil Octávku!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 18:21, RE: Dr.Agoun
anonym posted by:
Já měl taky Xantii,td z r.99 a musím říci,že toto auto byl tak neskutečnej shit,že už ji nemůžu ani vidět.Zdaleka nejhorší auto,co jsem kdy měl,neustále nějaké závady,nemluvím o provozních věcech,každou chvíli jsem měl strach,co se zase stane.O auto jsem měl podle mě až přílišnou starost,tudíž každou chvíli do servisu,ale nakonec jsem to neustál,takže odešla.Díkybohu!!!!
tak stejnou zkušenost má můj známej, není měsíc, aby nebyl v servisu, pořád něco, taky r. 99.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 18:22, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
Pruženia u Xantie sa môže báť len absolutny neznalec. Znalec vie že je to ešte lacnejšie riešnie na udržbu ako obyčajne pruženie. A vyberať medzi autami strednej triedy a do toho výberu zaradiť aj Octaviu po boku Xantie, 406 a Avensisu je pri najmänšom smiešne. Ale je mi jasne že v CZ aj na SK je Octavia modla a ta sa porovnáva zo všetkým. Avšak Xantia a Octavia sa nemôže porovnávať, komfortom ani priestorom, a hlavne cena za ktorú kúpite Xantiu je fakt smiešna a cena za Octaviu je nezmyselne dr...
radši "modlu" octavii než tuhle pojízdnou rakev.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 19:14, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
Ktoré auto podobného veku a rozmerov je bezpečnejšie? Jednotkové mondeo? Štvorkový passat? A o japoncoch pred r.v.2000 by som radšej pomlčal..
Ono je to nastejno s tou bezpečnosťou pred cca rokom 2000. Jedno či nemec, japonec, francúz su plus menej všetci nastejno. Otvor si NCAP stranku a uvidiš že japonci ktorých si odpísal na tom zďaleka niesu najhoršie. Všimni si BMW e36 a podobne skvosty. Potom pomlč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 19:22, RE: Až na tu bezpečnost.
anonym posted by:
Ono je to nastejno s tou bezpečnosťou pred cca rokom 2000. Jedno či nemec, japonec, francúz su plus menej všetci nastejno. Otvor si NCAP stranku a uvidiš že japonci ktorých si odpísal na tom zďaleka niesu najhoršie. Všimni si BMW e36 a podobne skvosty. Potom pomlč.
Urobim to za teba tu su výsledky NCAP:
BMW 3 r.1997 2* z toho jedna preškrtnuta
audi A4 r.1997 3* z toho jedna preškrtnuta
Ford Mondeo 1997 r. 3* z toho 1* preškrtnuta
MB C classe r. 1997 2*
Nissan Primera r.1997 3* (pozor japonec ma viac ako MB či Audi to je šok čo hoši !)
Opel Vectra r.1997 3* z toho 1* preškrtnuta
Peugeot 406 r 1997 2*
R Laguna r.1997 3* z toho 1* preškrtnuta
Toyota Avensis r.1998
VW Passat r. 1997 3*
Takže to že japonec je na tom horšie ako nemec zďaleka neplati. To iste francúzi približne nastejno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.01.2008 23:19, RE: Dr.Agoun
anonym posted by:
tak stejnou zkušenost má můj známej, není měsíc, aby nebyl v servisu, pořád něco, taky r. 99.
Měl jsem HDI 80 kW, r.v. 99 a celkem pohodové auti. Sice to nebyl žádný závodník ale se spolehlivostí problém nebyl. Najel jsem cca 250 tis. km a no problem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 09:06, RE: Zkusenosti
anonym posted by:
Gratuluji, že jste si nekoupil Octávku!!!
Já vás naopak lituji. Xantia je dobrá a vybavená, akorát se v ní nesmí bourat. Taky jsem si jí jednou málem koupil, ale za prvé jsem absolutně nemohl se svými 185 cm najít polohu za volantem - pedály a volant jsou velmi blízko u sebe, takže buď jsem měl nemožně pokrčené nohy, nebo naopak jsem musel sedět v předklonu, za druhé jsem měl střední sloupek cca 5 cm od hlavy a představil jsem si, jak bych asi dopadl v případě bočního nárazu. Když jsem nakonec viděl výsledky crashtestu, bylo jasné, že Xantii NIKDY! Octavie není žádný zázrak, ale o generaci modernější auto, pevné a bezpečné.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.