0
back
 

diskuze k tématu: Jaký benzínový motor zvolit pro Citroën C4?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 10:55, rada
Na mém starším oplu minulý měsíc rozvody včetně pumpy 3300 + práce 1000 a to normálně v servisu. U citrona je to možné taky (levně). Ovšem v zaměstnání jsem odchován škodofkou, kde mi teď prošla rukama faktúra, kde rozvody byly skoro za dvojnásobek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.06.2012 10:56, díky za objasnění
Tak už vím, jak to s těmi 1,6 je. Díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.06.2012 11:36, RE: díky za objasnění
Paul posted by:
Tak už vím, jak to s těmi 1,6 je. Díky.
taktéž se připojuji, ta novější 1.6ka mě zajímala, jedná se tedy o motor který se dává do BMW 1 a MiniCoopera??? v jedničce na ní lidi hodně nadávají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.06.2012 12:55, BMW
Nerad to říkám, ale na to jak BMW dělá dobré motory (nebo dělalo), jsou motory vyvinuté ve spolupráci s nimi téměř vždy naprostý propadák. Citroen není rozhodně první automobilka která se již takhle spálila, pokud je v jakémkoli autě motor označený jako, že byl vyvinutý ve spolupráci s BMW, obešel bych takové auto velkým obloukem. Na vině budou pravděpodobně snahy snížit cenu takového motoru, přeci jenom C4 není auto se startovací cenou kolem jednoho milionu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.06.2012 14:01, RE: díky za objasnění
tomaskrtek posted by:
taktéž se připojuji, ta novější 1.6ka mě zajímala, jedná se tedy o motor který se dává do BMW 1 a MiniCoopera??? v jedničce na ní lidi hodně nadávají.
Mělo by jít o ten samý motor. Taky už jsem na něj slyšel kritiku (ztráta výkonu apod.). Nepochopím, že si BMW takhle ku*ví jméno. Když se kazí elektronika motoru, různá čidla, lambda sondy, EGR, ŘJ, tak to zamrzí, ale člověk se s tím nějak srovná, protože konkurence na tom obvykle bývá podobně. Ale mechanika jakou je rozvodový řetěz, to je čistý šlendrián, ať už konstrukční nebo výrobní. Bohužel, taková je doba. První kupec tohle neřeší a výrobci by byli nejraději, kdyby další kupci ani nebyli. Jedničkové Báwo se základními motory jsou obvykle stejně auta pro lepší sekretářky, paničky, nebo frajírky co na lepší nemají. Však nová generace má mít, co jsem slyšel, pohon předních kol, protože obvyklý kupec a uživatel stejně neví, která kola jsou poháněná. Stačí mu, že to má vrtulku na kapotě. Na druhou stranu tento krok chápu, běžný uživatel ani nevypíná ESP (nebo o něm ani neví), takže rozložení hmotnosti, citlivost řízení, atd. je u u prd*le, protože na limitu si to samo sníží výkon a přibrzí. A kdo ještě vůbec jezdí v zatáčkách na limitu? Hlavně když to pojede rychle po rovině. Auto s př. pohonem tak může být výrobně levnější, cena zůstane stejná a zvýší se tím zisk. Logické, ne? Třeba staré BMW, Mercedesy, Audi byly výrazně dražší než konkurence, protože kombinovaly kromě technologií také prvotřídní materiály, zpracování. To vytvářelo image značky. Dnes to je naopak, přidanou hodnotu tvoří 1.) image, a až potom ostatní. Cena je sice stále vyšší než u konkurence, ale už ne o tolik. Čistý kalkul vyhrává...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.06.2012 15:46, RE: díky za objasnění
Paul posted by:
Mělo by jít o ten samý motor. Taky už jsem na něj slyšel kritiku (ztráta výkonu apod.). Nepochopím, že si BMW takhle ku*ví jméno. Když se kazí elektronika motoru, různá čidla, lambda sondy, EGR, ŘJ, tak to zamrzí, ale člověk se s tím nějak srovná, protože konkurence na tom obvykle bývá podobně. Ale mechanika jakou je rozvodový řetěz, to je čistý šlendrián, ať už konstrukční nebo výrobní. Bohužel, taková je doba. První kupec tohle neřeší a výrobci by byli nejraději, kdyby další kupci ani nebyli. ...
nová jednička je-naštěstí-zadokolka. základní cena 600k. s rozumným motorem a výbavou to šplhá hrubě přes mega.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.06.2012 15:07, RE: BMW
Rover623 posted by:
Nerad to říkám, ale na to jak BMW dělá dobré motory (nebo dělalo), jsou motory vyvinuté ve spolupráci s nimi téměř vždy naprostý propadák. Citroen není rozhodně první automobilka která se již takhle spálila, pokud je v jakémkoli autě motor označený jako, že byl vyvinutý ve spolupráci s BMW, obešel bych takové auto velkým obloukem. Na vině budou pravděpodobně snahy snížit cenu takového motoru, přeci jenom C4 není auto se startovací cenou kolem jednoho milionu.
Co ta 1,6 turbo? ta je docela chválená...
respond
David4626
number of posts4
date of registration26.08.2013
Tuesday 10.09.2013 10:24, RE: rada
rojack posted by:
Na mém starším oplu minulý měsíc rozvody včetně pumpy 3300 + práce 1000 a to normálně v servisu. U citrona je to možné taky (levně). Ovšem v zaměstnání jsem odchován škodofkou, kde mi teď prošla rukama faktúra, kde rozvody byly skoro za dvojnásobek.

Mohu potvrdit, že na Citroena 1.6 16v 90kw (mírně zvýšený výkon ve verzi VTS) v autorizovaném servisu rozvody včetně vodní pumpy cca 4000,- (děláno před dvěma mesíci)

respond
David4626
number of posts4
date of registration26.08.2013
Tuesday 10.09.2013 10:37, 1.6 80kw zkušenost - spotřeba
Přítelkyně má tuhle 1.6 16v 80kw v Xsaře. Jezdí hodně dálnice a spotřebu má dlouhodobě (dva roky) okolo 6,7l / 100km. Já bych měl asi nepatrně víc, záleží na stylu jízdy. Ale je pravda, že je to příjemný motor, na dojíždění i cestováíní, který stačí na předjetí, i na dálnici, a přitom má skvělou spotřebu. Jo a mimochodem, má najeto bezmála 200 000km - bez problému a sebemenší spotřeby oleje. V C4 1.4 nedoporučuju, kvůli nedostatečnému výkonu. Ze všech hledisek by měl výkon odpovídat hmotnosti vozu. 65kw je dobrých do menšího vozu.
respond
kokesvojta
number of posts1
date of registration06.08.2014
Wednesday 06.08.2014 02:19, Benzín nebo nafta ?
Dobrý den,
měl bych dva dotazy. Potřebuji se rozhodnou zdali pořídit 1.6 HDI (66kw) nebo 1.4 16V.
1) Jsou motory 1.6HDI (66kw) spolehlivé ? Nebo spíše na co trpí.
2) proměnné časováním ventilů u 1.4 16V bylo pouze od roku 2008 ?
Předem děkuji za odpověď.
respond
Rostislav P.
number of posts1
date of registration25.03.2018
Sunday 25.03.2018 22:02, Výměna
Ahoj mám dotaz vyplatí se výměna motoru (citroen c4 2004/1.4 16V benzín) za silnější? Pokud ano jaký typ ale jedině benzín. Předem děkuji za odpověď.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.