0
back
 

diskuze k tématu: Jaký benzínový motor zvolit pro Citroën C4?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2012 10:20, rada
Dle meho nazoru pro 13 km by stačit Bicykl a nešvejkovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2012 10:50, rada
Tady asi není moc co vymýšlet. Normální 1,6 bude naprosto dostačující. 1,4 nebude mít o moc menší spotřebu (při zatížení spíše větší) a bude třeba ji víc točit. 1,6 a nižší střední je klasika. Ještě se dělala 1,6 THP, ale moc rozšířená není, takže zkušenosti s ní moc nebudou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2012 10:58, rada
Pridam postrehy z internetovych diskusii: 1.6 bez turba je najlepsi motor, ma aj dost sily na Citroen C4. 1.6 THP trpela stratou vykonu, najlepsie je to opisane na peugeot fore, neviem ci uz nasli na to riesenie, neprecital som vsetkych 50 (mozno uz viac) stran fora tomu venovanych. Ale ukazalo sa to na viacerych autach. O 1.4 toho zasa tolko neviem, na xsare to bola celkom pohodova motorizacia do mesta, a prekvapivo svizna a usporna (s tou som mal tu cest sa previest), ale C4 je zasa tazsia. Viezol som sa s 1.6 v novej C4, a islo to vyborne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2012 21:55, rada
Zvol 1,4. Celkem stačí. Ta 1,6 v tomto modelu dost žere- vůbec se nestydí si říct o cca 9l/100km. (průměr dle spritmonitor 8,1l)
Jinak chápu, že po tom jak je zde modou strašit ohledně dieselů ho nechceš. Přesto-dojdi si vyzkoušet klidně základní 1,6 HDi 66kW - budeš jezdit v pohodě do 5,5l/100km, dynamika dostačující a u 3-5 letýho vozu bych se spolehlivosti či nákladného servisu u dieselu vůbec nebál. Fakt ne, nenech se zastrašit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2012 22:22, rada
I na krátké trasy bych se nebál použít klidně DV6(1.6 hdi) ,spíše záleží na financích,které je člověk ochoten do vozu vložit.Rozhodně bych se ovšem obloukem vyhnul motorizacím Ala BMW! V zimě zamrzající regulace variabilního časování(1.4) , problémy se spotřebou oleje apod. Pozor ale i na klasické ET v 1.4, z hlediska spotřeby taky nemá rádo městský provoz!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2012 22:24, rada
Citroenak: Řešení,zatím pokud vím frantíci nenašli,vždy se kolem každého problému děje solidní humbuk,ale po kontrole rozvodů,čištění sání a hlavy se 1.6 s turbem většinou nevyhne výměně motoru.Což dle mého není absolutně řešení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2012 09:42, rada
Vzhledem ke krátkým jízdám bych zvolil 1.6 16V 80 kw a nebo 1.6 VTi 88 kw, diesel než se v zimě ohřeje a zatopí, to je doba ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2012 09:46, rada
Jo a ty benzíny jsou méně náročné na údržbu, s dieselem jsou časem starosti s turbem, vstřikovači apod. a to lítaj desetitisíce pak ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2012 09:48, rada
Skoda toho 1.6THP a jeho problemov. Cloveka potom aj prekvapi, ze je to motor roka.
http://auto.sme.sk/c/6418635/najlepsi-motor-roka-ma-ford-a-bmw-najviac-oceneni.html Asi si to vyberaju servisaci podla zarobku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2012 13:37, rada
Mám doma P 307 1.6 Hdi 80kw. Jezdí s tím ta moje do práce. Řekl bych že stejný typ používání jako jezdíš ty. Ráno 20 km do práce, pak do penny, lidlu, globusu a na cvičení:). Díky digi klimě topí prakticky ihned, dlouhodobej průměr je v léte 4,6l/100km. V zimě 4,8-5l. Samozřejmě je to náchylnější na zacházení nežli benzínovej motor ale když se budeš k němu chivat za studena slušně a po každé jízdě chvíli (cca 30vteřin) necháš klapat na volnoběch tak bych se toho vůbec nebál a jak vidíš na spotřebě se ti to rentovat bude.Obuto do 225/45/17. Dynamika dostatečná, rozvody měnit dle výrobce po 240.000km nebo 10 letech.

B.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2012 14:12, rada
benzin ne-jenom diesel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2012 14:57, rada
To Bohumil: Chtěl bych se zeptat, jaký má auto klima vliv na dřívější zahřátí motoru a tedy topení?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2012 17:21, rada
Auta s digi ventilací mají někde v topném systému elektrospirálu která začne topit hned po naskočení motoru takže voda díky které auto topí je mnohem dříve na teplotě kdy "mozek" digiklimy zapne větrák aby v režimu "auto" vytopil interiér na požadovanou teplotu. Auto bez digi ventilace už nikdy hlavně kvůli topení. Je pravda že auto stojí v garáži kde teplota pod nulu nikdy neklesá, proto topí hned. Nic méně auto s digiklimou bude topit mnohem dřív a samo nežli obyčejná ventilace s otočnými ovladačemi kde když hned ráno zapneš větrák tak fouká studený vzduch. Digi ho sama zapnem až dosáne takovou teplotu aby ne tebe foukalo teplo. A vůbec bych se toho HDíčka nebál. Mám už třetí a s prvním (406 2.2HDi) jsem taky coural po městě a vše ok.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2012 21:29, rada
S topením u dieselu je to přesně jak píše Bohumil. Pokud diesel, tak s automatickou klimou - x-trail 2,0 dci i megane 1,5 dci topí za cca 2 minuty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.06.2012 08:37, rada
Mám C4 ku již 5 let s motorizací 1,4 65 kw a na bežné ježdění naprosto v pohodě.Dlouhodobá spotřeba je 6,6 l/100km.Na dálnice by to ale chtelo určitě motor silnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.06.2012 09:01, rada
Je to o názoru, jen si myslím že je škoda hned zavrhnout HDi. Je to velice příjemnej motor na auto této třídy...Ať koupíš co koupíš tak ať slouží

Vila la France :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.06.2012 14:30, rada
Elektrický příhřev můžou mít i auta s normální klimou. Taky záleží na výrobci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.06.2012 14:37, rada
tak rozvody po 240.000km ano, ale ne ve stizenem rezimu, ve kterem manzelka jezdi, pro tyto podminky udava vyrobce vymenu po 180.000km !!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.06.2012 22:46, rada
180.000 nebo 240.000 mě tolik netrápí. V tu dobu už ten vůz bude stát v jiný garáži stejně je to nadprumer. A prosil bych aby ste mě nechytali za slovo.. Tuten údaj nesnížil kvalitu motoru dle mého názoru. Tím spíš při ceně rozvodů s prací cca 5.5500,–
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 09:44, rada
Re: bohumil - Ta cena je i s vodní pumpou?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.