0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C3 - nabízí za stejnou cenu víc než Škoda Fabia?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 23:23, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Hradec Králové - Praha. V dobrých úsecích jezdím 220 km/h podle navigace. A není to zase tak hrozné
Nechci zpochybňovat vaše slova, ale nechce se mi tomu moc věřit. Je to již několikátý odkaz na tuto dálnici v souvislosti s maximálními rychlostmi a myslím, že i v česku jsou pro tyto pokusy lepší úseky. Rozumíme si, že řeč není o tom rozjet se na několik vteřin na 61 m/s, ale touto rychlostí jet?
Ale dobrá, jakým vozem a v kterých úsecích (alespoň přibližně) jezdíte onou dvěstědvacítkou? A jen pro doplnění, kolik v tu chvíli ukazuje tachometr vašeho vozu?
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 23:23, RE: Navigace a Kylie
Ráďa posted by:
Mi se paradoxně zná, že 130 jezdí málokdo. Starší generace aut + HTP atd jezdí 110-120 na spotřebu a postaru. Mladší nebo silnější pak 140 -160. První pravý, druzí levý a pohoda nebylo by co řešit. ...Problém je rádoby piloti , nebo pak 130 v levém. To se nedivím že se nám zápaďáci smějou. S povrchem tuzemských cest je to pravda, na těch západních autěch to jde poznat že sotva to přejede hranici tak je to rázem postřílené od kamínků a musí se udělat geometrie. (proto máme dálnice nejdrahší v ...
Vazena Kylie. Nemyslim si, ze navigace meri rychlost o moc lib nez tachomer. Presnost komercni GPS je plus-minus 100 metru, coz pro odchylku staci. Na metr meri GPS vojenske krizujici strely, ale ten system Vy tezko budete mit. Nejjednodussim zpusobem jak si overit odchylku tachometru je projet vesnici s radarem. Kdyz jedete 55 a radar Vam ukazuje 50 tak logicky budete mit rychlost 200 pri tachometrovych 220. Nezkousel jsem sice tu odchylku ve C5 ale ve 14 ruznych autech od Favorita az po LandCruisera. Vsude je to kolem 10 procentu. Jinak navigaci ani tempomat, ani automatickou prevodovku jako konzervativni clovek nepouzivam z principu. To pak cloveka oblbne tak, ze bez navi ani netrefi z hospody domu. Jinak, Kylie, vite, ze za Prvni Republiky i v lepsich autech prevodovka nebyla synchronizovana a muselo se radit s meziplynem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 23:46, RE: Navigace a Kylie
anonym posted by:
Vazena Kylie. Nemyslim si, ze navigace meri rychlost o moc lib nez tachomer. Presnost komercni GPS je plus-minus 100 metru, coz pro odchylku staci. Na metr meri GPS vojenske krizujici strely, ale ten system Vy tezko budete mit. Nejjednodussim zpusobem jak si overit odchylku tachometru je projet vesnici s radarem. Kdyz jedete 55 a radar Vam ukazuje 50 tak logicky budete mit rychlost 200 pri tachometrovych 220. Nezkousel jsem sice tu odchylku ve C5 ale ve 14 ruznych autech od Favorita az po LandCr...
Vážený anonyme. Sice jsem naznačila, že mi není 16, ale doby První republiky opravdu nepamatuji a auta z té doby neznám (je to doba Fordu T?). Nejděsivější auto, které jsem kdy řídila, byla zde v česku nedlouho po revoluci od budoucí tchýně půjčená škoda 105 s jakousi podivnou páčkou nazývanou sytič. Předtím i potom jsem jela mnoha a mnoha vozy víceméně bez jakýchkoliv problémů, se škodou 105 jsem problémy měla a tu jízdu si pamatuji dodnes.
Nic proti vašim zkušenostem, ale ten test německého AutoTip týkající se přesnosti tachometrů je dostatečně výmluvný - doporučuji. To se týká i oné navigace, mýlíte se rozdíl v přesnosti (i komerční) navigace a tachometru je velký. Naopak ony vesnické radary přesností příliš neoplývají. Ještě k těm odchylkám tachometru - rozdíly mezi jednotlivými modely byly až nečekaně velké, na ceně a "slovutnosti" značky až tak nezáleželo (Nu proč to tajit, nejlépe dopadlo Porsche 911 a Citroën C5 - a to není vtip!). Ostatně v precizních německých testech (např. Auto moto und sport) najdete udávanou rychlost dle tachometru a vedle skutečnou naměřenou - často docela zajímavé čtení.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 23:56, RE: Navigace a Kylie
anonym posted by:
Vazena Kylie. Nemyslim si, ze navigace meri rychlost o moc lib nez tachomer. Presnost komercni GPS je plus-minus 100 metru, coz pro odchylku staci. Na metr meri GPS vojenske krizujici strely, ale ten system Vy tezko budete mit. Nejjednodussim zpusobem jak si overit odchylku tachometru je projet vesnici s radarem. Kdyz jedete 55 a radar Vam ukazuje 50 tak logicky budete mit rychlost 200 pri tachometrovych 220. Nezkousel jsem sice tu odchylku ve C5 ale ve 14 ruznych autech od Favorita az po LandCr...
Já s meziplynem (když se "zadaří" a kdosik má ještě manuál) jezdím i dneska. Zejména na těch slabších jednodušších autech kategorie za "auto za dvě piva" se to třeba při řazení v kopci, či podřazování chová daleko lépe a stejnoměrněji. Plynem nastavit předpokládané otáčky a pak tam šupsnout rychle a sametově rychlost. Řidič není u mě ten kdo jel 200, řidič je ten, kdo se zvládně čistě s V3S projet centrum. Jinak ty rychlosti Kylie jsou dost o ústa že hehe . Levý 133 tempomat, jinak 220 ach jo Přeměřuje všecko, na druhou stranu navigace zas tak nepřesná není. Může si to porovnat s otáčkama, z pily (Audobild narozdíl od tuzemců uvádí). Že třeba 2200 ot by mělo odpovídat 140, 2800ot zas 160 a tak . Stejně nechápu tu vaši touhu po přesných údajích. To je pozůstatek Š120 a podobných. Mi to jede se smrtí v očích148 km/h kdežto Frantovi 142 heeeč. Já se na tachometr nikdy třeba vůbec nedívám, jezdím jen přiměřeně okolí a zda tam je 155 nebo 160 je mi fuk. Stejně jako mě netankuje zkoušení maximálky, je třeba být nad věcí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 00:34, RE: Navigace a Kylie
Ráďa posted by:
Já s meziplynem (když se "zadaří" a kdosik má ještě manuál) jezdím i dneska. Zejména na těch slabších jednodušších autech kategorie za "auto za dvě piva" se to třeba při řazení v kopci, či podřazování chová daleko lépe a stejnoměrněji. Plynem nastavit předpokládané otáčky a pak tam šupsnout rychle a sametově rychlost. Řidič není u mě ten kdo jel 200, řidič je ten, kdo se zvládně čistě s V3S projet centrum. Jinak ty rychlosti Kylie jsou dost o ústa že hehe . Levý 133 tempomat, jinak 220 ach jo :...
Ano vím co to je jízda s meziplynem, ale to je jaksi mimo mne. To mne nikdy nelákalo a neláká (stejně jako driftování). Ano před zavedením bodového systému a v mladším věku jsem několikrát i na českých cestách necestách zkusila jet trochu vyšší rychlostí, (a s překvapením zjistila že česká maximálka je o nějakých deset kilometrů nižší než německá - benzín? povrch?) dnes už jezdím nudně na tempomat. Šokuju tě a vím co to je V3S, ale nejsem si jistá, že to je správná definice kvalitního řidiče.
Co se týče vysokých rychlostí, vím o čem mluvím a sama tak jezdím jen jsou-li na to podmínky (I v německu je těžké na takovou jízdu najít dálnici s odpovídajícím profilem a provozem).
Nemám snad přehnanou touhu po přesných údajích, nelíbí se mi ale bajkaření typu ...na hradecký jsem to svištěl 230 za hodinu a přitom se drbal na .... Mám za ty roky a statisíce kilometrů dostatek praktických zkušeností, že naprostá většina závodníků to přinejlepším někde mezi 210-220 km/h vzdá, respektive zvládnou takovou rychlostí jet jen chviličku a pak poleví.
Za Waidhaus si s rychlostí hlavu také nedělám a i když tam není nejlepší dálnice, není-li provoz 180 - 190 km/h tam jet lze. V česku jsem od zavedení Šimonovského pabodosystému nudně předpisová řidička a na výpadovkách z města či v tunelu mne předjede kdejaká fabka či felícia.
Pocit při jízdě prázdnou dálnicí vysokou rychlostí je zvláštně opojný a i když nemám potřebu dělat to často, čas od času je to skvělé odreagování a ten pocit "svobody" v člověku zůstane dlouho.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 04:30, RE: Navigace a Kylie
anonym posted by:
Ano vím co to je jízda s meziplynem, ale to je jaksi mimo mne. To mne nikdy nelákalo a neláká (stejně jako driftování). Ano před zavedením bodového systému a v mladším věku jsem několikrát i na českých cestách necestách zkusila jet trochu vyšší rychlostí, (a s překvapením zjistila že česká maximálka je o nějakých deset kilometrů nižší než německá - benzín? povrch?) dnes už jezdím nudně na tempomat. Šokuju tě a vím co to je V3S, ale nejsem si jistá, že to je správná definice kvalitního řid...
KYLIE: Nenene ono najezdit 200 tkm bez nehody s C5 není žádné umění. (kdo to neumí, měl by raději MHD) Pokud máš řidičák pouze B (osobák do 3,5t) a dělá ti problém tchýnina Š105 - tak si bez jakékoli teoretické přípravy sedni do V3S a projeď centrum velkého města ve špičce Pokud se ti vůůůbec podaří rozjet, (popravdě nevím no) tak ti garantuju, že se spotíš jako prasátko a vzdáš to ještě než tam bude dvojka. Dostaneš takovou školu, jak ještě nikdy. Že 200 tkm s C5 bude procházka růžovým sadem pro dětičky. I 200km/h na sněhu bude proti tomu sranda. Fakt vím co říkám. Jet 200 km/h na dálnici není umění, to se mi stalo i ve městě, když jsem spěchal na svatbu. Ještě jsem do toho psal sms ať se nevěsta s ženichem nebojí že už tam jsem (kupodivu pentle z auta neuletěly) . Fakt projeď si V3S po městě a pokud se nic nestane (kéžby), tak si před tebou i kleknu. To je něco jak couvat s australským Road-Train o 3 návěsech (cirkusáci to u nás taky mají). Jako nacvičit to jde, ale dát to na první pokus bez přípravy, veeeeeelké umění. Jak říkám pokud dáš toto, dáš už všecko!!! Já si ani nevšim že nějaký bodový systém je a mám pořád 0, nevím co s tím všichni máte. Snad nejezdím nějak kvůli bodům nebo předpisům atd, ale jezdím tak, abych nikoho nepřived do nepřijemné situace (nedejbože ťukl) Po městě máš taky 50, ale je snad rozdíl v noci na 4 proudu na konci města. A mezi domy 1. září v 7:30 ráno za autobusovou zastávkou. Zcela odlišné situace a nemůžeš se schovat za 50, mám poviné ručení no a co? Jela jsem 50 no a co? O tom bezpečněnost není. Je třeba se dávat pozor, koukat, předvídat, myslet za ostatní a počítat vždy s horší variantou a mít rezervu. Do toho léta zkušeností a můžem se o bezpečnosti začít bavit. Nějaké body si nech do testu z trojného integrálu.

Já se teda ve 200 km/h svobodný necítím (to je zbytečné navíc auto se chová pořád stejně jako při 100 km/h). Jen ty musíš dávat pozor aby ti neskončil v grilu nějaký Passat tvrdohlavě hájící svou pozici nebo Student agency nezačal bez blinkru chaoticky měnit pruhy. Největší svoboda je 110 na tempomat, kafíčko z termohrnku, koukat se přes svou dlouhou kapotu a poslouchat tichounké šumění V8. Kdo chce ať jede , stejně ho za 20 km potkáš na svodidlech, machrovinky jsou pro zajíce s podělanými dvoulitry, ty máš být dáma a nad věcí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 16:32, RE: Navigace a Kylie
Ráďa posted by:
KYLIE: Nenene ono najezdit 200 tkm bez nehody s C5 není žádné umění. (kdo to neumí, měl by raději MHD) Pokud máš řidičák pouze B (osobák do 3,5t) a dělá ti problém tchýnina Š105 - tak si bez jakékoli teoretické přípravy sedni do V3S a projeď centrum velkého města ve špičce Pokud se ti vůůůbec podaří rozjet, (popravdě nevím no) tak ti garantuju, že se spotíš jako prasátko a vzdáš to ještě než tam bude dvojka. Dostaneš takovou školu, jak ještě nikdy. Že 200 tkm s C5 bude procházka růžovým s...
Ráďo: Nenene, nenajezdila jsem s C5 200 000 km a nejsou to má první auta a není mi tedy 25 let (ale díky za kompliment). Ano znám jednoho dva profesionální řidiče (kamion a autobus) a i pří jízdě osobním vozem jsou jejich profesionální statisícové zkušenosti znát, na druhou stranu to z nich nedělá brilantní řidiče osobních vozů (tím nechci hanět styl jejich řízení "nad věcí", naopak jej oceňuji). Tolik k tématu V3S.
Ano v austrálii je krásně a s těmi "autovlaky" bych opravdu jezdit nechtěla, ostatně na českých silnicích a dálnicích (samá zatáčka) by to snad ani nešlo.
Jinak děkuji za poučení, ale s výčtem aut o kterých jsem zde na LN/TipCars mluvila, stejně jako o počtu najetých kilometrů, jsem si nevymýšlela. Tím chci říct, že určité nepatrné vlastní zkušenosti již také mám.
Student agency, kamionů a divých passatů se až tak nebojím, po česku jezdím opravdu víceméně předpisově a na tempomat, myslím že i výběr mých aut naznačuje, že závodění a lámání rekordů jsem zanechala hluboko v minulém tisíciletí.
Souhlasím a znám příjemný pocit při plavné jízdě 130tikilometrovou rychlostí na tempomat, vodou evian v držáku, uklidňujícím pocitem za mohutnou palubní deskou obklopena 9 airbagy, a poklidným brumláním šestiválce. V česku využívám potenciál motoru jen při předjíždění a potkám-li 2 kamiony za sebou, jsem za Brumlových 211 koníků vděčná.
Ano třílitr jsem si koupila, abych nemusela závodit a s třílitrem nemám člověk potřebu někomu něco dokazovat.
Kylie
PS: S tím "dvěstě po městě a k tomu vyťukávám sms..." jsi to malinko, úplně maloučko přehnal!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 17:05, RE: Dálnice
anonym posted by:
ho když jezdíš 160 tak by ti měli sebrat řidičák blbe
Ty si blb, 160 je normální cestovní rychlost, taky tak jezdim, protože když najezdíš ročně kolem sta tisíc kilometrů. tak tě ta stotřicítka sakra příde jako plazení se. A ty co jezdí v levém pruhu sto třicet a odmítají uhnout rychlejšímu, ačkoliv maj pravej pruh volnej, byh radil vyházet ze silnic, jelikož mě takvovej BLB dokáže vždycky pocuchat nervy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 17:16, RE: Dálnice
anonym posted by:
No mate pravdu, vsude to neni dodrbane, pravy pruh je vicemene nesjizdny v useku Praha - Brno - Vyskov. Jinak je to ok...
Proc jezdite 160, kdyz je dovoleno 130?
Protože je to o 30 km vyšší rychlost a to je sakra znát pokud máte jet Praha - Brno za dvě hodiny(130), nebo za necelou hodinu a půl(160). A navíc pokud tu stošedesátku nepřekračujete a je to stále jen překročení rychlosti do 30 km mimo obec, a to je "jen" za dva body, při případném přehlédnutí radaru. Nad 30 km je to už za čtyři nebo za pět(nejsem si jistý) a to je sakra rozdíl. Proto jezdím do 160( na navigaci) ,jelikož zatímco mi navigace ukazuje oněch 160, tak tachometr tak 175.(Škoda Fábia) )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 17:21, RE: Prvni republika
anonym posted by:
Ráďo: Nenene, nenajezdila jsem s C5 200 000 km a nejsou to má první auta a není mi tedy 25 let (ale díky za kompliment). Ano znám jednoho dva profesionální řidiče (kamion a autobus) a i pří jízdě osobním vozem jsou jejich profesionální statisícové zkušenosti znát, na druhou stranu to z nich nedělá brilantní řidiče osobních vozů (tím nechci hanět styl jejich řízení "nad věcí", naopak jej oceňuji). Tolik k tématu V3S.
Ano v austrálii je krásně a s těmi "autovlaky" bych opravdu jezdit nech...
Za Prvni Republiky, vazena Kylie, se vyrabely nadherna auta, jak ceska, treba ten puvodni LaurinClement, tak nemecka, nebo americka. Vyrabel se take prvni osobak s prednim nahonem - CITROEN Traction Avant. Po esteticke strance myslim si, ze to byla doba nejkrasnejsich aut. Ale synchronizovanou prevodovku ani posilovace rizeni nemely ani nejdrazsi limuziny, a ridily to jiz tehdy i zeny, sice mene, nez ted, ale take, obzvlast v USA ve 30ch letech minuleho stoleti zena za volantem nepusobila nijak divne. Nu, a co se tyce tempomatu atd, proste si myslim, ze jsme vsichni, teda jak zeny, tak muzi, prilis zhyckani dnesni dobou mobilu, navigaci, atd. Clovek za par let uz bez toho opravdu nedokaze vubec nic. Japonsti turisti treba maji tady problemy, protoze jsou zvykla na elektronicka, vyhrivana a vetrana zachodova prkynka s vestavenou MP3 a nevim cim jeste. Neberte to osobne, ale proto jsem zaprisahlym priznivcem manualni prevodovky, klasicke tistene mapy atd. A velice me mrzi, ze jiz se neda koupit auto stredni tridy se silnym motorem, ale bez posilovace rizeni. Alex.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 17:37, RE: Prvni republika
anonym posted by:
Za Prvni Republiky, vazena Kylie, se vyrabely nadherna auta, jak ceska, treba ten puvodni LaurinClement, tak nemecka, nebo americka. Vyrabel se take prvni osobak s prednim nahonem - CITROEN Traction Avant. Po esteticke strance myslim si, ze to byla doba nejkrasnejsich aut. Ale synchronizovanou prevodovku ani posilovace rizeni nemely ani nejdrazsi limuziny, a ridily to jiz tehdy i zeny, sice mene, nez ted, ale take, obzvlast v USA ve 30ch letech minuleho stoleti zena za volantem nepusobila nijak ...
Milý Alexi! Oceňuji váš přehled historických aut a souvislostí, přiznávám že zde jsou mé znalosti takřka nulové. Souhlasím že po stránce vzhledu se kdysi vyráběla daleko atraktivnější auta, dnes jsou tvůrci limitováni spoustou předpisů a omezení, čehož důledkem je už velmi výrazná unifikace (za chvíli se vozy budou odlišovat zřejmě jen logem na masce).
Nemám problémy s manuálním řazením, nicméně na automat dopustit nedám, jak při poskakování po městě, tak po osmistech kilometrech je více než vítaným společníkem.
Vývoj se (bohužel i bohudík) zastavit nedá, jde o to najít rozumný kompromis. Já jsem za navigaci naopak vděčná a přiznávám že mi vyhovuje (výrazně!) víc než tištěná mapa, automat si na 99.99 až 100% pořídím i v novém voze a bez posilovače řízení jsem kdysi řídila škodu 105 - a ne děkuji, to opravdu už nemusím.
Pěkný den přeje Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 17:43, RE: Dálnice
anonym posted by:
ho když jezdíš 160 tak by ti měli sebrat řidičák blbe
Za 160 na dálnici jsou 2 body stejně jako za 135, "inteligente".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 17:45, RE: Dálnice
anonym posted by:
Protože je to o 30 km vyšší rychlost a to je sakra znát pokud máte jet Praha - Brno za dvě hodiny(130), nebo za necelou hodinu a půl(160). A navíc pokud tu stošedesátku nepřekračujete a je to stále jen překročení rychlosti do 30 km mimo obec, a to je "jen" za dva body, při případném přehlédnutí radaru. Nad 30 km je to už za čtyři nebo za pět(nejsem si jistý) a to je sakra rozdíl. Proto jezdím do 160( na navigaci) ,jelikož zatímco mi navigace ukazuje oněch 160, tak tachometr tak 175.(Škoda Fábia) )
Nad 30 je to za 3 body, nad 50 za 5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 17:47, RE: C5
anonym posted by:
Souhlasím s autorem i anonymem, že nová C5 je krásná, a taky bych jí chtěla. Snad si jí koupím než zestárne, jsem na hodně procent přesvědčena, že do ní půjdu.
Kylie
Kylie, vy byste šla ze Suba do C5? Já myslel, že od Suba není cesty zpět
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 18:01, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Souhlas milá Kylie.. je vidět že děvčata mohou mít objektivní názor.
160 km/h na D1 obhajují pouze ti paka kteří nevytáhli paty v ČR a nejezdili jinde po Evropě - pak zjistí že jízda po D1, kde je mraky řidičů kteří musí valit 180 hlava nehlava, mraky dalších kteří bez ladu a skladu jezdí 120 a vjíždějí těm 180 do cesty, je neuvěřitelně stresová záležitost, prostě žádná ohledupnost a snaha poskládat se, samé zmatky.
160 u nás vůbec ne, to by každý jezdil 200-220. Stačí těch 130, stejně 150-160 ...
Podobný postřeh mám z cesty z Říma do Čech. V Itálii to byla radost jezdit. V Rakousku a Německu už bylo znát, že jsou šoféři mírně tupější a pomaleji reagují na přání těch okolo (zrychlit, odbočit, zpomalit), ale pořád to šlo. Dost se to zhoršilo při odbočení k českým hranicím. Většinou Octávky s pražskou SPZ tam dávaly jednoznačně najevo, že ti okolo je ale vůbec nezajímají. No a za hranicemi další stupínek k horšímu - tam se počet takových šoférů o něco zvyšoval a byli jsme rádi, že nejedeme dál, než do Plzně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 18:22, RE: Dálnice
anonym posted by:
Nad 30 je to za 3 body, nad 50 za 5.
Díky za informaci... )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 19:24, RE: C5
anonym posted by:
Kylie, vy byste šla ze Suba do C5? Já myslel, že od Suba není cesty zpět
Ano, vím že to není běžné a nejste jediný kdo se diví. Subřenku chválím a každému ráda doporučím, ale konkrétně pro mne, na můj způsob ježdění na dlouhé či velmi dlouhé trasy ponejvíce po dálnicích, mi lépe vyhovuje C5 (v těch nejvyšších verzích s "lepší" verzí podvozku)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.08.2008 22:20, RE: Navigace a Kylie
anonym posted by:
Vážený anonyme. Sice jsem naznačila, že mi není 16, ale doby První republiky opravdu nepamatuji a auta z té doby neznám (je to doba Fordu T?). Nejděsivější auto, které jsem kdy řídila, byla zde v česku nedlouho po revoluci od budoucí tchýně půjčená škoda 105 s jakousi podivnou páčkou nazývanou sytič. Předtím i potom jsem jela mnoha a mnoha vozy víceméně bez jakýchkoliv problémů, se škodou 105 jsem problémy měla a tu jízdu si pamatuji dodnes.
Nic proti vašim zkušenostem, ale ten test německ...
No jistě. 130 km/h je brzdí v jejich rozletu, ale sytič , jó, to je problém. B.A. (Blbí a agresivní.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.08.2008 08:20, RE: Navigace a Kylie
anonym posted by:
No jistě. 130 km/h je brzdí v jejich rozletu, ale sytič , jó, to je problém. B.A. (Blbí a agresivní.)
Anonyme! Nebylo to od vás poněkud trapné až ubohé? Nijak se nestydím za to, že s páčkou zvanou sytič jsem měla problém. Nikdy předtím a nikdy potom jsem se s něčím takovým v žádném autě nesetkala.
Vaše připomínka o 130 km/h je zcela neopodstatněná, popř. naznačuje, že jste výše uvedené příspěvky četl značně laxně! Ano vadím mi když mnena dálnici "blokuje" vůz, který jede v levém pruhu "tachometrovou" rychlostí 130 km/h. Zejména u starších vozů to totiž v praxi znamená, že levý dálniční pruh zpomalují na nějakých 110 km/h. Což považuji za špatné a JE to problém, do budoucna také pokutou a body trestaný. Pokud dojíždějící řidič vozu v levém dálničním pruhu použije blinkr je povinností pomalejšího řidiče tento neprodleně opustit, tak praví pravidla silničního provozu, a to že jimi opovrhujete, vás rozhodně nešlechtí. Taková jsou pravidla a připomínám, že do budoucna bude tento prohřešek pravděpodobně sankcionován, a to jak body tak finančně. Automobilů brázdící "rychlý" dálniční pruh 90kou (kamiony, autobusy) či 110kou (většinou starší vozidla) je totiž v česku opravdu neskutečné množství, jde o zcela ojedinělý fenomén, s kterým se jinde na planetě nesetkáte.
Neurážejte prosím, a máte-li názor a stojíte-li si za ním, jistě se umíte i podepsat. Já rozhodně ano
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.08.2008 11:29, RE: Navigace a Kylie
anonym posted by:
No jistě. 130 km/h je brzdí v jejich rozletu, ale sytič , jó, to je problém. B.A. (Blbí a agresivní.)
Pane, musím se Kylie zastat - B.A. - přesně sedí na Vás. To že jezdíte ve staré "šunce" je Vaše rozhodnutí - uvedl jste v příspěvku slovo konzervativní - snad se Vám při nehodě někdy nevynoří v mysli slovo konzervovaný. Sám jsem se Škodou 120 začínal, ovládl jsem i složitý stroj tipu Praga V3S s nesinchronizovanou převodovkou, ale abych někomu nepřál použití moderní techniky...nejste Vy náhodou Čech?
P.S. Já v současné době dávám přednost novým vozům - právě pro jejich bezpečnost a moderní elektroniku která mi přináší nemalý komfort. Bohužel Vy joko konzervativní člověk nemáte nejspíše ani klimatizaci....
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.