0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C3 - nabízí za stejnou cenu víc než Škoda Fabia?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 10:08, RE: Dálnice
anonym posted by:
vás co jezdíte permanentně v levým pruhu mám fakt rád! chápu že někde je pravej od kamionů dorubanej, ale určitě to neni na celým úseku....kdy už si lidi uvědoměj že levej pruh je na předjíždění? já jezdim po dálnici tak 160 a když nic nepředjíždim tak jedu v pravým, v levým jen když je pravej opravdu extrémě dodrbanej!
ho když jezdíš 160 tak by ti měli sebrat řidičák blbe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 10:13, RE: Dálnice
anonym posted by:
vás co jezdíte permanentně v levým pruhu mám fakt rád! chápu že někde je pravej od kamionů dorubanej, ale určitě to neni na celým úseku....kdy už si lidi uvědoměj že levej pruh je na předjíždění? já jezdim po dálnici tak 160 a když nic nepředjíždim tak jedu v pravým, v levým jen když je pravej opravdu extrémě dodrbanej!
od Humpolce po Ostrovačice se v pravém pruhu jet moc nedá,,,není to o kamionech ale špatné cestě,,,,rozdíl levý pravý pruh je markantní a to drncání na panelech mi nedělá dobře, natož nápravám...:o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 10:27, RE: Dálnice
anonym posted by:
od Humpolce po Ostrovačice se v pravém pruhu jet moc nedá,,,není to o kamionech ale špatné cestě,,,,rozdíl levý pravý pruh je markantní a to drncání na panelech mi nedělá dobře, natož nápravám...:o)
Presne, a takovych useku je bohuzel vic ... nicmene souhlasim s tim, ze za stav toho praveho pruhu mohou zejmena pretizene kamiony (v nestastne kombinaci s nevalnou kvalitou starych dalnic). Jezdim na takovych usecich podobne, jako se tady pise. Nejen proto, ze je to prijemnejsi, ale take proto, ze nehodlam co 20 tis. km repasovat napravy (nekomu je to mozna jedno, ale mi teda ne). Kdyz je nekdo rychlejsi, nemam problem mu vcas uhnout. Blikani znam akorat od dobytku, kteri se pririti na konec kilometrove kolony za predjizdejicimi se kamiony a cekaji, ze vsichni naskaceme do prikopy, aby mohli milostive valit dal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 10:30, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
levý pruh slouží na předjíždění, takže jízda v levém pruhu aniž bych někoho předjížděl je protizákoná. Akorát je smůla že to nikdo pořádně nehlídá
Pri objizdeni nerovnosti to nezakonne neni. Howgh.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 12:11, RE: Dálnice
anonym posted by:
vás co jezdíte permanentně v levým pruhu mám fakt rád! chápu že někde je pravej od kamionů dorubanej, ale určitě to neni na celým úseku....kdy už si lidi uvědoměj že levej pruh je na předjíždění? já jezdim po dálnici tak 160 a když nic nepředjíždim tak jedu v pravým, v levým jen když je pravej opravdu extrémě dodrbanej!
No mate pravdu, vsude to neni dodrbane, pravy pruh je vicemene nesjizdny v useku Praha - Brno - Vyskov. Jinak je to ok...
Proc jezdite 160, kdyz je dovoleno 130?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 12:15, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Víš co... já jezdím 220 z důvodu bezpečnosti na našich dálnicích kde je předepsaná 130. Tam se mi zdá jet 250 docela dost přes předpisy. Už těch 220 je až moc.
Jste smesny - jen 220 z duvodu bezpecnosti - kdybyste chtel argumentovat bezpecnosti, tak jezdite predpisove a ne 220. Vetsina ceskych dalnic je stavena na 120 nebo 110, takze 220 je ohrozovani nejen sebe ale i ostatnich, takovym by meli posbirat ridicaky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 13:24, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Jste smesny - jen 220 z duvodu bezpecnosti - kdybyste chtel argumentovat bezpecnosti, tak jezdite predpisove a ne 220. Vetsina ceskych dalnic je stavena na 120 nebo 110, takze 220 je ohrozovani nejen sebe ale i ostatnich, takovym by meli posbirat ridicaky
Netrapte se! Ve většině případů jde o bajky o heroických činech, které se časem rozrůstají ... Míst kde na území česka lze jet rychlostí přes 220 km/h je málo stejně jako vozů, které jízdu takovou rychlostí zvládají, o řidičích schopných trvalé jízdy rychlostí vyšší jak 60 m/s, sekundu za sekundou, minutu za minutou...
Mám určitou praxi a ani na nepoměrně kvalitnějších německých dálnicích to není běžné.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 13:27, RE: C5
anonym posted by:
Souhlasím s autorem že nová C5 je krásná, taky bych ji chtěl. Ted se vozím v Toyotě avensis 2001 ale až nová C5 trochu zestárne a zlevní tak do ní asi půjdu
Souhlasím s autorem i anonymem, že nová C5 je krásná, a taky bych jí chtěla. Snad si jí koupím než zestárne, jsem na hodně procent přesvědčena, že do ní půjdu.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 13:47, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Netrapte se! Ve většině případů jde o bajky o heroických činech, které se časem rozrůstají ... Míst kde na území česka lze jet rychlostí přes 220 km/h je málo stejně jako vozů, které jízdu takovou rychlostí zvládají, o řidičích schopných trvalé jízdy rychlostí vyšší jak 60 m/s, sekundu za sekundou, minutu za minutou...
Mám určitou praxi a ani na nepoměrně kvalitnějších německých dálnicích to není běžné.
Kylie
Mate a nemate pravdu. Bezpecnych mist kde by se tak dalo jet a videt pred sebe je minimum. Ale prakticky lze rozjet na 200-220 kterekoli auto co ma pod kapotou 100 kW a to uz dnes neni zadny problem. Staci jen udrzet volat rovne a nohu na plynu. I obycejna rychlostni komunikace mezi Vyskovem a Olomouci se da z vetsi casti projet rychlosti 200. Nemluvim ted o tom, jak bezpecne. Takze expertum, co vykladaji, ze jezdi po dalnici 200 a vice, bohuzel lze verit. Na to aby nekoho sejmul mu staci se ve vhodnou chvili jen na tech 220 rozjet.
Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 13:57, vrzani interieru
Vrzani interieru povazuji za velke minus tohoto vozu. Mam moznost se sem tam svezt se stejnou C3, jako je zde popsana, ale rok 2004 a musim rict, ze 60 tisic najetych km prevazne po Brne nechalo na autu velike stopy. Auto sice jezdi, vazne zavady kvuli kterym skoncilo na haku odtahovky melo jen dve v prvnich dvou letech, ale to vrzani interieru, na tom mohli Frantici trochu zapracovat. Ani ta nase sluzebni sestileta fabie se 150 tisici tolik nevrze... tot jen pro srovnani. Jinak auto je to pekne. Verim, ze upouta hlavne zeny. Uvnitr na me pusobi spise jako hracka. Jsem spise technik, takze bych uvital tvari jine, nez vse totalne kulate. Je to proste vajicko. Kdybych mel ale z vlastni zkusenosti volit, sahnu radeji po fabii 1.4 nez C3 1.4. Tot ma osobni zkusenost s temito dvemi vozy. Meritkem je hlavne spolehlivost.
Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 14:08, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Mate a nemate pravdu. Bezpecnych mist kde by se tak dalo jet a videt pred sebe je minimum. Ale prakticky lze rozjet na 200-220 kterekoli auto co ma pod kapotou 100 kW a to uz dnes neni zadny problem. Staci jen udrzet volat rovne a nohu na plynu. I obycejna rychlostni komunikace mezi Vyskovem a Olomouci se da z vetsi casti projet rychlosti 200. Nemluvim ted o tom, jak bezpecne. Takze expertum, co vykladaji, ze jezdi po dalnici 200 a vice, bohuzel lze verit. Na to aby nekoho sejmul mu staci se ve ...
Máte a nemáte pravdu. Ono běžné auto s cca 100 kW výkonu snadno rozjedete na nějakých 190 a máte-li prostor dostanete se přes 200 km/h. Pokračovat dál na, nebo dokonce přes 220 km/h tak snadné opravdu není (ani s mnohem silnějšími vozy) a tu rovinku to chce opravdu dlouhou. U českých silnic je velký problém i jejich povrch. Vím jak obrovský rozdíl je, když jedete například onou rychlostí 220 km/h v zahraničí a pak po české dálnici. A to mluvím jen o zvukové kulise. Zřejmě kvůli nekvalitnímu nerovnému povrchu (O nekvalitním v česku prodávaném benzínu nemluvím, to je kapitola sama pro sebe) se v česku auto na ty nejvyšší rychlosti dostává mnohem "hůř" a i spotřeba je při srovnatelné rychlosti vyšší. Zatímco na jedné z mých oblíbených dálnic auto i ve 240 km/h sedí, úplně cítíte jak "teče" nad vozovkou, krom zvýšeného "svistu" od zrcátek vás nic neruší, zvuk pneumatik vlastně ani nevnímáte, v česku je vše jinak. Nakonec oné rychlosti samozřejmě také dosáhnete, ale za cenu výrazně vyššího hluku, vyšší spotřeby a naprosto nesrovnatelného pocitu (klid a opojení z rychlosti se zde mění na ....."zatnuté zuby").
Snad se mi podařilo popsat rozdíly a opravdu mluvím z vlastní zkušenosti a vím co říkám. Tedy, ano jistě lze na české dálnici dosáhnout rychlost 220 km/h, ale není to rozumné a i když se těším a doufám, že pan Řebíček svůj návrh na 160 km/h na některých dálnicích "protlačí", vyšší rychlost na českých silnicích rozumná není, opravdu na to nejsou konstruované (ani ty nové!).
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 15:33,
C4 - vzhledově jistě přitažlivější, ovšem pro mě pouze z venku. Interiéry citroenu mě nebereou, stejně jako široká měkká sedadla a rozkvidlaná řadička. Celé auto se divně pohupuje a povrzává.
Moje volba by byla jednoznačně nová Fabia, pokud bych měl vybírat z těchto dvou aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 15:48, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Máte a nemáte pravdu. Ono běžné auto s cca 100 kW výkonu snadno rozjedete na nějakých 190 a máte-li prostor dostanete se přes 200 km/h. Pokračovat dál na, nebo dokonce přes 220 km/h tak snadné opravdu není (ani s mnohem silnějšími vozy) a tu rovinku to chce opravdu dlouhou. U českých silnic je velký problém i jejich povrch. Vím jak obrovský rozdíl je, když jedete například onou rychlostí 220 km/h v zahraničí a pak po české dálnici. A to mluvím jen o zvukové kulise. Zřejmě kvůli nekvalitní...
Souhlas milá Kylie.. je vidět že děvčata mohou mít objektivní názor.
160 km/h na D1 obhajují pouze ti paka kteří nevytáhli paty v ČR a nejezdili jinde po Evropě - pak zjistí že jízda po D1, kde je mraky řidičů kteří musí valit 180 hlava nehlava, mraky dalších kteří bez ladu a skladu jezdí 120 a vjíždějí těm 180 do cesty, je neuvěřitelně stresová záležitost, prostě žádná ohledupnost a snaha poskládat se, samé zmatky.
160 u nás vůbec ne, to by každý jezdil 200-220. Stačí těch 130, stejně 150-160 jezdí každý druhý. Silný provoz na německé dálnici znamená že se jede plynule 130-140, nikdo si nevynucuje přednost nikdo nezdržuje.., u nás je to přesně naopak.
Moji známí z Frankfurtu když jeli kdysi do Brna přes Plzeň Prahu měli tak neuvěřitelný šok z kultury jízdy na D1 že teď tam už jezdí přes Vídeň, jen aby se nemuseli potkat s českými piloty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 16:32, Fabia versus C4
anonym posted by:
C4 - vzhledově jistě přitažlivější, ovšem pro mě pouze z venku. Interiéry citroenu mě nebereou, stejně jako široká měkká sedadla a rozkvidlaná řadička. Celé auto se divně pohupuje a povrzává.
Moje volba by byla jednoznačně nová Fabia, pokud bych měl vybírat z těchto dvou aut.
Asi to pro vás bude velký šok, ale C4 je konkurentem Octavie. Ano to je taková ta větší fabia, a právě tu Octavii onen Citroën C4 v některých parametrech jasně překonává (Chápu, zřejmě vás zmýlily české ceny těchto aut - doporučuji nahlédnout na NĚMECKÉ ceny zmíněných vozů, kde je reálný trh přeci jen dále, než ten trochu specifický český). A uznávám máte pravdu, české ceny fabie i octavie jsou opravdu hodně přehnané, ostatně proto dnes tolik lidí vyjíždí za nákupem automobilu do zahraničí (Škodovky se dají v německu i jinde sehnat většinou o dost levnějši).
Zvolíte-li při výběru mezi O2 a C4 octavii, je to věc názoru a nechci vás ovlivňovat. Volíteli mezi fabkou a C4 fábii, je to věc neznalosti a jednoznačně chybné rozhodnutí.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 17:37, RE: Tachometr
anonym posted by:
Asi to pro vás bude velký šok, ale C4 je konkurentem Octavie. Ano to je taková ta větší fabia, a právě tu Octavii onen Citroën C4 v některých parametrech jasně překonává (Chápu, zřejmě vás zmýlily české ceny těchto aut - doporučuji nahlédnout na NĚMECKÉ ceny zmíněných vozů, kde je reálný trh přeci jen dále, než ten trochu specifický český). A uznávám máte pravdu, české ceny fabie i octavie jsou opravdu hodně přehnané, ostatně proto dnes tolik lidí vyjíždí za nákupem automobilu do zahranič...
Jak se tady rozepisujete o rychlosti, tak zapominate na beznou 10procentovou odchylku tachometru. 150-160 dle tacho na dalnici je defakto predpisova jizda - 135-145 v realu, 10km navice jsou tolerovany dokonce v Americe, jinak, 220 tacho znamena 200 v realu, coz opravdu vetsina aut co ma 100kw pojede. (Mimo dodavek a SUV). No a 220 realnych, to musite mit na tachometru circa 250.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 19:34, RE: Tachometr
anonym posted by:
Jak se tady rozepisujete o rychlosti, tak zapominate na beznou 10procentovou odchylku tachometru. 150-160 dle tacho na dalnici je defakto predpisova jizda - 135-145 v realu, 10km navice jsou tolerovany dokonce v Americe, jinak, 220 tacho znamena 200 v realu, coz opravdu vetsina aut co ma 100kw pojede. (Mimo dodavek a SUV). No a 220 realnych, to musite mit na tachometru circa 250.
1. Jsem sice blondýna, ale kontrolovat rychlost pomocí navigace umím.
2. Myslím že to byl AutoBild, kde byl docela zajímavý test tachometrů. Nevím jaký k tomu měli důvod, ale mezi medalisty zařadili i Citroën C5 (že by v německu nadržovali "frantíkům"?).
Tachometr je až neuvěřitelně přesný, při místních povolených maximálních rychlostech vpodstatě absolutně(přeměřuje max. o 2-3 km/h). To vydrží až do cca 220 km/h (do té doby je čilý a naprosto suverénní i motor), poté se odchylka začne zvyšovat a to až na nějakých + 13 km/h (ostatně i motor ztratí někde okolo 225 km/h čilost a "mladistvé nadšení" zabrat kdykoli kdekoli v jakékoli jízdní situaci, ať rovince či v kopci).
Budu konkrétní, při jízdě na tempomat nastavený na 224 km/h navigace Garmin ukazuje rychlost 220-222 km/h.
PS: Ale problém na který upozorňujete samozřejmě znám, pravidelně se s ním setkávám v levém pruhu dálnice, kdy jedu na tempomat přesně, nebo jemně nadpředpisovou rychlostí (většinou si nastavuji 133 km/h) a "louda" přede mnou (kterému tachometr přidává i 20 km/h) je rozhořčen, že bych ho ráda předjela.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 19:38, Moje zkušenost
Zdravím. Chtěl bych zde napsat několik vlastních zkušeností s tímto autem. S C3 jsem dělal autoškolu. Byla to 1.4Hdi myslím 50kw. Motor je k tomuto autu naprosto ideální. Pěkně táhne, dá se s ním jet i rychleji (v mezích třídy a rozměrů), má malou spotřebu a velmi dobrou zvukuvou kulisu (žádný Tdi, i když proti nim nic nemám). Jinak C3 má (jak píše pán v recenzi) pěkný desing. Jinak co se týše vyšího posezu je to oproti felicii fakt rozdíl a je to přizenější, ale při sportovnější jizdě to není ono. Co se týče vyšší stavby je to tedy plus k výšce nad hlavou, ale velká nevýhoda je, že se auto v zatáčce docela dost naklání, natož při vyhýbacím manévru ve větší rychlosti. Digi. rychloměr je fajn, ale na houby je otáčkoměr a hůř se čtou kontrolky. Co se týče prostoru na zadních sedačkách, rozdíl mezi C3 a fabii nevidím. No co se týče pohodlí žádný zázrak. Přední sedačky se spíš hodí do obýváku, ve fabii jsou lepší. Jo a ještě bych zmínil řazení o kterém se tu nepsalo. Řazení jde dost ztuha a dráhy jsou nepřesné. Jinak pohodlné auto které nyvybočuje z řady. No tak to je pár mých poznadků. Zdraví Psychtronik
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 20:46, RE: Dálnice
anonym posted by:
ho když jezdíš 160 tak by ti měli sebrat řidičák blbe
a tobě taky vole ,když neumíš jezdit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 22:51, co člověk to názor
Mi se paradoxně zná, že 130 jezdí málokdo. Starší generace aut + HTP atd jezdí 110-120 na spotřebu a postaru. Mladší nebo silnější pak 140 -160. První pravý, druzí levý a pohoda nebylo by co řešit. ...Problém je rádoby piloti , nebo pak 130 v levém. To se nedivím že se nám zápaďáci smějou. S povrchem tuzemských cest je to pravda, na těch západních autěch to jde poznat že sotva to přejede hranici tak je to rázem postřílené od kamínků a musí se udělat geometrie. (proto máme dálnice nejdrahší v EU) Ale přesto v tom bych problém vysoké rychlosti tj. 180+ neviděl, jde přece o ty okolo !!!!! Přecejen rozdíl těch rychlostí souběžně jedoucích už je vysoký a dělá to nepříjemné situace, sám proto moc víc než 160 nejezdím. (H)Řebíčka sem netahejte, to je kapitola sama pro sebe. Stačí jak se zjistilo že těď má nově podíl tam a tam - typický ministr. Od tech dob co pan krkovička (Paroubek) sejmul u Mošnova ty auta a dělá jak nic, tak mám novinku. Že kdykoliv je v zrcátku bílá policejní A6 co razí cestu černé A8 s hrncovým majákem tak neuhýbám schválně. To si vytáhnu jogurt nebo mapu a jsem vždycky "hrozně překvapený" když spolujezdec z prvního auta konvoje vzrušeně gestikuluje z okýnka že ty A8 za ním fakt, ale fakt musí projet
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 22:53, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Souhlas milá Kylie.. je vidět že děvčata mohou mít objektivní názor.
160 km/h na D1 obhajují pouze ti paka kteří nevytáhli paty v ČR a nejezdili jinde po Evropě - pak zjistí že jízda po D1, kde je mraky řidičů kteří musí valit 180 hlava nehlava, mraky dalších kteří bez ladu a skladu jezdí 120 a vjíždějí těm 180 do cesty, je neuvěřitelně stresová záležitost, prostě žádná ohledupnost a snaha poskládat se, samé zmatky.
160 u nás vůbec ne, to by každý jezdil 200-220. Stačí těch 130, stejně 150-160 ...
Hradec Králové - Praha. V dobrých úsecích jezdím 220 km/h podle navigace. A není to zase tak hrozné
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.