0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C3 - nabízí za stejnou cenu víc než Škoda Fabia?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 08:55, Dálnice
Pane, pokud jezdíte v levém pruhu 130 tak Vás asi všichni rychlíci mají strašně rádi . Jinak moc pěkná recenze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 12:07, RE: Dálnice
anonym posted by:
Pane, pokud jezdíte v levém pruhu 130 tak Vás asi všichni rychlíci mají strašně rádi . Jinak moc pěkná recenze.
jj souhlasím, líbí se mi že pán auto nevyzdvihuje do výšin ale pouze porovnává se svými předchozími auty a tak to mám být:D...akorát sem moc nepochopil co ja na favoritu za složitý servis....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 12:34, RE: Dálnice
anonym posted by:
jj souhlasím, líbí se mi že pán auto nevyzdvihuje do výšin ale pouze porovnává se svými předchozími auty a tak to mám být:D...akorát sem moc nepochopil co ja na favoritu za složitý servis....
To jsem taky nepochopil vždyť je to pořád jen starý škodovácký motor. Možná se vtřikováním Bosch, ale to až od roku 1993
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 12:46, RE: Dálnice
anonym posted by:
To jsem taky nepochopil vždyť je to pořád jen starý škodovácký motor. Možná se vtřikováním Bosch, ale to až od roku 1993
no asi pán nebude zase tak zručnej jak píše;).....jedno je jistý, v C3 už se v tom případě nepovrtá vůbec:D.....jinak věřim jako pro důchodce kterej za rok najede 10 tis. je to plně dostačující a dobrý auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 13:04, RE: Dálnice
anonym posted by:
jj souhlasím, líbí se mi že pán auto nevyzdvihuje do výšin ale pouze porovnává se svými předchozími auty a tak to mám být:D...akorát sem moc nepochopil co ja na favoritu za složitý servis....
No jestli měl Favo r.1990, tak se ani nedivím, že na něj nadává... v tomhle roce ho totiž vyráběli na lince vojáci základní služby, kteří to opravdu neuměli a za žold 120 Kč/měs ani nechtěli umět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 13:05, Gratulace k pěknému vozu
Ale hlavně, aby těm myším nezachutnal i jeho zbytek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 16:35, RE: Dálnice
anonym posted by:
Pane, pokud jezdíte v levém pruhu 130 tak Vás asi všichni rychlíci mají strašně rádi . Jinak moc pěkná recenze.
Taky tak jezdím, tedy v levém pruhu 130, ale sleduju zrcátko a když se blíží nějaký rychlík, tak prostě uhnu. Pan to napsal, že při potřebě zrychlí (a pak patrně uhne), aby nezavazel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 17:14, RE: Dálnice
anonym posted by:
No jestli měl Favo r.1990, tak se ani nedivím, že na něj nadává... v tomhle roce ho totiž vyráběli na lince vojáci základní služby, kteří to opravdu neuměli a za žold 120 Kč/měs ani nechtěli umět.
já nemluvim ale o kvalitě, mluvim o tom že favorit rozhodně nebude výrazně náročnější na opravu než třaba škoda 120 apod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 17:18, RE: Dálnice
Kolodмj posted by:
Taky tak jezdím, tedy v levém pruhu 130, ale sleduju zrcátko a když se blíží nějaký rychlík, tak prostě uhnu. Pan to napsal, že při potřebě zrychlí (a pak patrně uhne), aby nezavazel.
vás co jezdíte permanentně v levým pruhu mám fakt rád! chápu že někde je pravej od kamionů dorubanej, ale určitě to neni na celým úseku....kdy už si lidi uvědoměj že levej pruh je na předjíždění? já jezdim po dálnici tak 160 a když nic nepředjíždim tak jedu v pravým, v levým jen když je pravej opravdu extrémě dodrbanej!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 17:19, C5
Souhlasím s autorem že nová C5 je krásná, taky bych ji chtěl. Ted se vozím v Toyotě avensis 2001 ale až nová C5 trochu zestárne a zlevní tak do ní asi půjdu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 17:45, Jízda v levém pruhu
Klidně se přiznám, taky jezdím často v levém pruhu a to proto, že pravý je zdevastovaný od kamiónů, ale tam, kde nejsou koleje, tak jezdím tak jak mám. Je třeba se ale dívat do zrcátek a uhýbat rychlejším, já to tak dělám....
Nevidím v tom problém.
Ps: Kamiony ze silnic!!!!!!!!!!!! a bude nám všem lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 18:40, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Klidně se přiznám, taky jezdím často v levém pruhu a to proto, že pravý je zdevastovaný od kamiónů, ale tam, kde nejsou koleje, tak jezdím tak jak mám. Je třeba se ale dívat do zrcátek a uhýbat rychlejším, já to tak dělám....
Nevidím v tom problém.
Ps: Kamiony ze silnic!!!!!!!!!!!! a bude nám všem lépe.
taky bych uvítal kdyby kamiony nejezdily, ale kdo by ti dovez do supermarketu jídlo a jak ti třeba myslíš že ti dovezli auto? bohužel bez nich to nejde, ale spíš mi příde že brzděj dopravu řidiči osobáku co sou líny se zařadit do pravýho pruhu když je za nimi někdo rychlejší!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 19:56, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
taky bych uvítal kdyby kamiony nejezdily, ale kdo by ti dovez do supermarketu jídlo a jak ti třeba myslíš že ti dovezli auto? bohužel bez nich to nejde, ale spíš mi příde že brzděj dopravu řidiči osobáku co sou líny se zařadit do pravýho pruhu když je za nimi někdo rychlejší!
Máš pravdu, tak moc nerad dobržduji v levým pruhu za nějakým předpisovým pilotem z 220 na 130
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 20:14, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Máš pravdu, tak moc nerad dobržduji v levým pruhu za nějakým předpisovým pilotem z 220 na 130
No taky nesnáším, když musím brzdit z 250 (elektronika je svinstvo) na tvých 220 . Doufám, že po dálnici nejezdíš často, protože nejhorší jsou pomalí ridiči v levém pruhu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 06:06, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
Klidně se přiznám, taky jezdím často v levém pruhu a to proto, že pravý je zdevastovaný od kamiónů, ale tam, kde nejsou koleje, tak jezdím tak jak mám. Je třeba se ale dívat do zrcátek a uhýbat rychlejším, já to tak dělám....
Nevidím v tom problém.
Ps: Kamiony ze silnic!!!!!!!!!!!! a bude nám všem lépe.
levý pruh slouží na předjíždění, takže jízda v levém pruhu aniž bych někoho předjížděl je protizákoná. Akorát je smůla že to nikdo pořádně nehlídá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 08:13, dálnice
já jezdím jak mne napadne a co se mi zdá lepší,občas zatroubím já,občas nekdo jiný,mně je to fuk
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 09:09, RE: Dálnice
anonym posted by:
To jsem taky nepochopil vždyť je to pořád jen starý škodovácký motor. Možná se vtřikováním Bosch, ale to až od roku 1993
já mám Favouše z toho roku a ač mám jen 100 000km, poruch bylo málo-čep př.nápr., a vyrvané uložení plynové vzpěry a výfuk. Do servisu šel jen s manžetou pohonu a vystřeleným těsněním pod hlavou. A jezdím pod 6l. Tedy pomalu, ale na 100km trasách se nic nedá nahnat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 09:14, RE: Gratulace k pěknému vozu
anonym posted by:
Ale hlavně, aby těm myším nezachutnal i jeho zbytek
A co teprve jestli to dobrý žrádýlko myši prásknou kunám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 09:29, RE: Jízda v levém pruhu
anonym posted by:
No taky nesnáším, když musím brzdit z 250 (elektronika je svinstvo) na tvých 220 . Doufám, že po dálnici nejezdíš často, protože nejhorší jsou pomalí ridiči v levém pruhu.
Víš co... já jezdím 220 z důvodu bezpečnosti na našich dálnicích kde je předepsaná 130. Tam se mi zdá jet 250 docela dost přes předpisy. Už těch 220 je až moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.08.2008 09:32, Favouš
Pravda je, že favorit byl lehký a svižný. Měl jsem Feldu (po fáčku 46kW) a nyní Fabii MPI 50kW, a musím říci, že co se týče svižnosti rozjezdu nenaloženého auta, Fáčko bylo nejlepší. V dálničním stoupání a naloženém autě je kupodivu nejlepší Fabka, která drží 150 i do kopce. Favorit bylo z jedné strany revoluce. Osobně jsem měl 136LS pro export na západní trhy. Takže anatomická sedadla (rok 1990), liťáky, otáčkoměr, ostřik světel,mlhovky,centrál,jiné tlumiče, lakované půlky nárazníků, rádio JVC (už tenkrát), lepší odhlučnění a kola 13 na 175. (základ byl 13 na 165). Taky tonovaný okna, díru ve střeše a hodiny v panelu nad zrcátkem. Auto mělo černý strop a kapsy ve dveřích. Musím říci, že na tu dobu luxus. Pak mě felda LXi nasr***la, protože byla hlučnější, chudší a jízdně impotentní (škodovácké tlumiče). Ale co jsem chtěl hlavně říci, že servis na fáčku byl OK, jediné, co jsem nezvládal bylo seřízení ventilů a předstihu (protože byť mělo být automatické, krabička s elektronikou asi 2x odešla)......jinak hodně štěští s C3, osobně bych dal přednost něčemu tvrdšimu, ale proti gustu....
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.