0
back
 

diskuze k tématu: Auto s motorem V8+ pro všední den

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
TurboMK
number of posts2
date of registration15.10.2014
Wednesday 25.03.2015 03:22, Auto s motorem V8+ pro všední den
Zdravím Tipcars,

Sháním ojetý sedan/limuzínu s benzínovým motorem V8 – V12 pro běžné užívání a sběratelské účely. Rád bych sehnal vůz, který bude přiměřeně spolehlivý. S pořizovací cenou v rozmezí 200-300.000Kč. Stáří 8-11 let. Najeté kilometry odpovídající obvyklému způsobu užívání, předpokládám velký nájezd a řádně vedenou servisní knihu. Nemám vyhraněnou značku, dívám se do nabídky všech výrobců. Např. Audi A8, BMW 5-7, Mercedes E/CLS, Volvo S80 V8, Jaguar XF 4.2 V8 atp. S automatem, raději 4x4 (není podmínkou), kožené sedačky a kvalitní čalounění i provedení interiéru předpokládám. Rád bych udržel roční náklady na údržbu na průměru cca 40-50.000 Kč / rok. Mělo-li by to být víc, pak by mě vlastnictví takového vozu netěšilo
respond
cubec
number of posts92
date of registration28.04.2010
Wednesday 25.03.2015 11:00, Re:
Zkus se podívat po BMW 760Li pokud chceš menšího ďáblíka tak 550i. Na denní ježdění určitě bude levnější na provoz nižší kategorie aut. Osobně se mi víc líbí menší auta s velkým motorem, než limuzíny u kterých se tak nějak V8 dá očekávat. Bejt tebou bych se podíval v Německu po BMW 550i, MB E500 apod. Vyhni se sportovním modelům typu divize M, AMG, S6, RS6 atd. servisně to bývá o řád náročnější, nehledě na to, že auto bývají utrápená. Na Jaguára XF zapomeň, ten je mimo finanční limit, když Jaga, tak starý XJ, ale co se týče servisu ti neporadim. Každopádně by to byla exotika oproti standardní záplavě MB, BMW, Audi. Co jsem koukal na inzeráty, tak možná stojí za zkouknutí Chrysler 300C Hemi...
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Wednesday 25.03.2015 11:28, V12
Za ty penize jsou u nemeckych znacek realisticke pouze dvanactivalcove motorace, protoze osmivalce budou v hroznem stavu. Dvanactivalce jsou v tomhle lepsi, protoze je nikdo nechce a tudiz je cena dole a i za uvedene smesne penize se da sehnat pekny kousek. U nemeckych znacek je S80 V8 mozna volba, ale neni to zadny trhac asfaltu a na trhu jich je minimum. Chrysler 300C 5.7V8 Hemi se blbe shani, ale obcas jsou za rozumne penize a servisne je to unosne auto. Spolehlivou volbou muze byt Lexus GS430, par se jich koupit da a pokud se koupi v rozumnem technickem stavu, tak servisni naklady byvaji nizke. Je mozne koupit i vetsi Lexus LS430, pusobi zastarale, ale auto je to velice solidni.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 25.03.2015 19:37, Phaeton
A co VW Phaeton s V8? Je imagový outsider, ale bývá v daleko lepším stavu než A8, s méně podvody, lepší výbavou (bezprůvanová klima je geniální) a V8 s ním už pohne (je těžší než hliníková A8). Zloděje prakticky nezajímá. Přitom je to mimořádně pohodlné auto. Jel jsem párkrát s V12, ale ta už je i servisně složitá a doporučil bych ji pouze někomu, kdo na to má a touží po V12. V8 (platí to i pro A8) jsou typy - starší s řemenovými rozvody a s nepřímým vstřikem, je až na drahou a poměrně náročnou výměnu rozvodů blbuvzdorná, 4,2 FSI má řetěz, většinou bezproblémový (V8 má klidný běh bez rázů), samozřejmě je citlivější na palivo. A8 je až na tu klimu po všech stránkách lepší a nikdy nezrezne, na sídlišti bych ji ale radši neparkoval. Obě auta jsou mezi velkými limuzínami ještě rozumně opravitelné (nepočítám bouračky mimo pojišťovnu)
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 25.03.2015 21:09, RE: Phaeton
Paul posted by:
A co VW Phaeton s V8? Je imagový outsider, ale bývá v daleko lepším stavu než A8, s méně podvody, lepší výbavou (bezprůvanová klima je geniální) a V8 s ním už pohne (je těžší než hliníková A8). Zloděje prakticky nezajímá. Přitom je to mimořádně pohodlné auto. Jel jsem párkrát s V12, ale ta už je i servisně složitá a doporučil bych ji pouze někomu, kdo na to má a touží po V12. V8 (platí to i pro A8) jsou typy - starší s řemenovými rozvody a s nepřímým vstřikem, je až na drahou a poměrně náročnou výměnu rozvodů blbuvzdorná, 4,2 FSI má řetěz, většinou bezproblémový (V8 má klidný běh bez rázů), samozřejmě je citlivější na palivo. A8 je až na tu klimu po všech stránkách lepší a nikdy nezrezne, na sídlišti bych ji ale radši neparkoval. Obě auta jsou mezi velkými limuzínami ještě rozumně opravitelné (nepočítám bouračky mimo pojišťovnu)


A obě auta mají mimořádně drahé komponenty pneumatického podvozku. Takže bych je škrtnul ze seznamu jako první. S-klasse nemá vzduch snad jen v S600 a AMG verzích, tam jsou ABC tlumiče.
BMW by kupodivu:) mohlo být docela v pohodě.
Nicméně, kolega míval podobné požadavky jako Vy a do servisu dával takové částky, že jsem se nestačil divit. 40-50 tisíc ročně mu nikdy nestačilo. Phaeton byl pokladnička jako vyšitá. A to přitom neřešil nic s podvozkem.

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 25.03.2015 21:17, RE: Phaeton
Reno posted by:
Paul posted by:
A co VW Phaeton s V8? Je imagový outsider, ale bývá v daleko lepším stavu než A8, s méně podvody, lepší výbavou (bezprůvanová klima je geniální) a V8 s ním už pohne (je těžší než hliníková A8). Zloděje prakticky nezajímá. Přitom je to mimořádně pohodlné auto. Jel jsem párkrát s V12, ale ta už je i servisně složitá a doporučil bych ji pouze někomu, kdo na to má a touží po V12. V8 (platí to i pro A8) jsou typy - starší s řemenovými rozvody a s nepřímým vstřikem, je až na drahou a poměrně náročnou výměnu rozvodů blbuvzdorná, 4,2 FSI má řetěz, většinou bezproblémový (V8 má klidný běh bez rázů), samozřejmě je citlivější na palivo. A8 je až na tu klimu po všech stránkách lepší a nikdy nezrezne, na sídlišti bych ji ale radši neparkoval. Obě auta jsou mezi velkými limuzínami ještě rozumně opravitelné (nepočítám bouračky mimo pojišťovnu)
A obě auta mají mimořádně drahé komponenty pneumatického podvozku. Takže bych je škrtnul ze seznamu jako první. S-klasse nemá vzduch snad jen v S600 a AMG verzích, tam jsou ABC tlumiče.BMW by kupodivu:) mohlo být docela v pohodě.Nicméně, kolega míval podobné požadavky jako Vy a do servisu dával takové částky, že jsem se nestačil divit. 40-50 tisíc ročně mu nikdy nestačilo. Phaeton byl pokladnička jako vyšitá. A to přitom neřešil nic s podvozkem.


jen si tipnu-V10 TDI, že?
respond
reitmeier
number of posts26
date of registration21.11.2010
Wednesday 25.03.2015 21:30, Amerika
Pokud hledáš spolehlivost alespoň průměrnou a cenově rozumnou údržbu ojetiny, tak bych na německé značky zcela zapomněl... Pověstná německá kvalita je ta tam.
Určitě bych šel do Chrysleru 300C 5,7 V8 HEMI. V případě zájmu o sportovnější svezení i SRT 6,1 V8.
HEMI má spotřebu benzínu kolem 13-15litrů při rozumné jízdě (tzn. využití výkonu, ale ne honění auta jak nadmuté kozy...). Díly jsou dostupné a na takové auto by se dalo říci i levné. Případně díly z US jsou cenově úúúúplně jiný level. Dostat sem díly z US je lehká věc. Kdo nemá zkušenost nevěří, kdo má, ví o čem je řeč.
Je to stylovka a i s 10let starým autem je člověk za většího frajera než kdejaký vocas s audinou či bávem...
Přestavba na LPG bez problémů, pří větším nájezdu výrazná úspora PHM.
300Céčko jsem měl, nyní mám Dodge Magnum (totožné auto) a jezdím za 2,50 Kč/km. Např. výměna komplet brzd za 5tis. (např. mamina na Suzuki SX4 jen přední brzdy za 3tis.).
Kdosi mi tu kdysi psal, když jsem o tomto autě uvažoval, že se ho jednou rád zbavím. Ani omylem, jiné už nechci. Ten motor a ten zvuk se nedá nahradit...
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Wednesday 25.03.2015 21:43, RE: Phaeton
Reno posted by:
A obě auta mají mimořádně drahé komponenty pneumatického podvozku. Takže bych je škrtnul ze seznamu jako první. S-klasse nemá vzduch snad jen v S600 a AMG verzích, tam jsou ABC tlumiče.BMW by kupodivu:) mohlo být docela v pohodě.


Na pneumatickem podvozku neni nic "mimoradne draheho", z druhovyroby se daji jakekoliv dily koupit za pomerne rozumne penize. Samozrejme je to relativni, cena stejna jako za tlumice na Octu nebude, ale to je asi kazdemu jasne.

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 25.03.2015 22:50, Phaeton
Phaeton má naprosto mimořádný jízdní komfort, A8 se může o něčem takovém jen zdát. V době svého uvedení mu v tomto mohl trochu konkurovat jen S Klasse. V čtyřmístné variantě se jedná o naprostý luxus i dnes. Je to i tím že je o dost těžší než A8. Problémy s podvozkem nebývají, je velmi odolný. Nemá nic společného s A8 ale používá platformu co se použila u Bentley.
Samozřejmě u ojetiny se jedná už o starší auto tak je jasný že nějaká udržba bude třeba a že nebude levná. Bál bych se elektriky, jsou v tom kilometry kabelů a jakýkoliv neodborný zásah může být fatální.
Znám ale člověka co ho má v té nejhorší možné verzi V10 od nového a žádný problém neměl. Má ho stále, i když už ne jako hlavní vůz. Prevence je však drahá, hlavně kolem motoru V10. S osvědčenou V8 by to nemuselo být tak zlé.

Docela zajímavou a možná i už sběratelskou variantou může být passat W8. Je to dost unikátní model v naprosto všedním balení. Nikde jsem nenašel nic o tom že by měl nějaký konstrukční problém, snad jen že se díky jinam nedodávaným interierum dost kradou.
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Thursday 26.03.2015 01:43, BMW e38
Měl jsem Hondu Legend a BMW e38 740i V8 4.4i r.v. 2000 individual, Honda měla až neuvěřitelně pohodlné sedačky toť vše. BMW 7er jsem jezdil asi 3 roky, do servisu se 100% vlezeš. Za tyto peníze už koupíš opravdu nádherný kousek v super stavu. Navíc pokud chceš něco extra, zkusil bych pohledat Long prodlouženou verzi. pokud auto dopřeješ správný servis, bude fakt dlouho sloužit. Dneska vím, že jsem udělal chybu, že jsem ji prodal Navíc je to auto ještě z doby, kdy se "nešetřilo" a BMW mělo perfektní kvalitu. Díly se dělají v druhovýrobě snad všechny a když to trošku přeženu, tak servis je jak na Passata B5 2.8 V6 a podobné. Za mě bych doporučil dovést 740i facelift s plnou servisní historií a v co nejvyšší výbavě.

Přeji šťastnou ruku při výběru
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Thursday 26.03.2015 08:22, 550i?
ukaž mi pěknou 550i za 200-300tkč - hned jí beru
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 26.03.2015 10:12, RE: BMW e38
eTeflon posted by:
Měl jsem Hondu Legend a BMW e38 740i V8 4.4i r.v. 2000 individual, Honda měla až neuvěřitelně pohodlné sedačky toť vše. BMW 7er jsem jezdil asi 3 roky, do servisu se 100% vlezeš. Za tyto peníze už koupíš opravdu nádherný kousek v super stavu. Navíc pokud chceš něco extra, zkusil bych pohledat Long prodlouženou verzi. pokud auto dopřeješ správný servis, bude fakt dlouho sloužit. Dneska vím, že jsem udělal chybu, že jsem ji prodal Navíc je to auto ještě z doby, kdy se "nešetřilo" a BMW mělo perfektní kvalitu. Díly se dělají v druhovýrobě snad všechny a když to trošku přeženu, tak servis je jak na Passata B5 2.8 V6 a podobné. Za mě bych doporučil dovést 740i facelift s plnou servisní historií a v co nejvyšší výbavě. Přeji šťastnou ruku při výběru


bohužel to mě napadlo jako první 740i z posledních let výroby před ´´Bangletřesením´´ ale to je mimo udávané stáří které tazatel popisuje. tohle a ještě W140 500 nebo 600 a klidně i kupé. auta která mají požadovaný sběratelský potenciál po se po roce 2000 jaksi nevyráběla.
respond
cubec
number of posts92
date of registration28.04.2010
Thursday 26.03.2015 15:27, RE: 550i?
Valnoha posted by:
ukaž mi pěknou 550i za 200-300tkč - hned jí beru

http://goo.gl/CA02Ac třeba tady...samozřejmě nevím jak na tom auto je, ale když by se člověk snažil a měl štěstí, tak by se dalo...pokud opět nezasáhne ČNB

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 26.03.2015 15:52, RE: 550i?
cubec posted by:
Valnoha posted by:
ukaž mi pěknou 550i za 200-300tkč - hned jí beru
http://goo.gl/CA02Ac třeba tady...samozřejmě nevím jak na tom auto je, ale když by se člověk snažil a měl štěstí, tak by se dalo...pokud opět nezasáhne ČNB


uvádí tam že se jedná o opravenou bouračku, proto taková cena. poznámka o přeprodeji to korunuje, už jen chybí ´´jen na export´´. obávám se že to bude past od Turka koupená z pojišťovny a na oko opravená.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 26.03.2015 18:46, RE: BMW e38
tomaskrtek posted by:
eTeflon posted by:
Měl jsem Hondu Legend a BMW e38 740i V8 4.4i r.v. 2000 individual, Honda měla až neuvěřitelně pohodlné sedačky toť vše. BMW 7er jsem jezdil asi 3 roky, do servisu se 100% vlezeš. Za tyto peníze už koupíš opravdu nádherný kousek v super stavu. Navíc pokud chceš něco extra, zkusil bych pohledat Long prodlouženou verzi. pokud auto dopřeješ správný servis, bude fakt dlouho sloužit. Dneska vím, že jsem udělal chybu, že jsem ji prodal Navíc je to auto ještě z doby, kdy se "nešetřilo" a BMW mělo perfektní kvalitu. Díly se dělají v druhovýrobě snad všechny a když to trošku přeženu, tak servis je jak na Passata B5 2.8 V6 a podobné. Za mě bych doporučil dovést 740i facelift s plnou servisní historií a v co nejvyšší výbavě. Přeji šťastnou ruku při výběru
bohužel to mě napadlo jako první 740i z posledních let výroby před ´´Bangletřesením´´ ale to je mimo udávané stáří které tazatel popisuje. tohle a ještě W140 500 nebo 600 a klidně i kupé. auta která mají požadovaný sběratelský potenciál po se po roce 2000 jaksi nevyráběla.


Tak jezdit mamutem v originál stavu bych se nestyděl ani dnes, naopak. Je to dokonalé retro, navíc úžasný stroj. Kupé je dokonalé.
Problem je sehnat dobrý kus bez zásahu kutila.
Můj sen byl dlouho citroen CX GT Turbo 2 ale sehnat se ho v dobrém stavu nepodařilo.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 26.03.2015 18:50, RE: Phaeton
PetrT posted by:
Phaeton má naprosto mimořádný jízdní komfort, A8 se může o něčem takovém jen zdát. V době svého uvedení mu v tomto mohl trochu konkurovat jen S Klasse. V čtyřmístné variantě se jedná o naprostý luxus i dnes. Je to i tím že je o dost těžší než A8. Problémy s podvozkem nebývají, je velmi odolný. Nemá nic společného s A8 ale používá platformu co se použila u Bentley. Samozřejmě u ojetiny se jedná už o starší auto tak je jasný že nějaká udržba bude třeba a že nebude levná. Bál bych se elektriky, jsou v tom kilometry kabelů a jakýkoliv neodborný zásah může být fatální. Znám ale člověka co ho má v té nejhorší možné verzi V10 od nového a žádný problém neměl. Má ho stále, i když už ne jako hlavní vůz. Prevence je však drahá, hlavně kolem motoru V10. S osvědčenou V8 by to nemuselo být tak zlé. Docela zajímavou a možná i už sběratelskou variantou může být passat W8. Je to dost unikátní model v naprosto všedním balení. Nikde jsem nenašel nic o tom že by měl nějaký konstrukční problém, snad jen že se díky jinam nedodávaným interierum dost kradou.


Phaeton je po střechu nacpaný blbostma. Koupit ho v ojetině je holé šílenství.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 26.03.2015 19:06, RE: Phaeton
Ne321 posted by:
Reno posted by:
A obě auta mají mimořádně drahé komponenty pneumatického podvozku. Takže bych je škrtnul ze seznamu jako první. S-klasse nemá vzduch snad jen v S600 a AMG verzích, tam jsou ABC tlumiče.BMW by kupodivu:) mohlo být docela v pohodě.
Na pneumatickem podvozku neni nic "mimoradne draheho", z druhovyroby se daji jakekoliv dily koupit za pomerne rozumne penize. Samozrejme je to relativni, cena stejna jako za tlumice na Octu nebude, ale to je asi kazdemu jasne.


Tlumiče za 20 tisíc. Kompresor za 30? Kolik může stát tlumič na starou sedmu?
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 26.03.2015 19:41, RE: BMW e38
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
eTeflon posted by:
Měl jsem Hondu Legend a BMW e38 740i V8 4.4i r.v. 2000 individual, Honda měla až neuvěřitelně pohodlné sedačky toť vše. BMW 7er jsem jezdil asi 3 roky, do servisu se 100% vlezeš. Za tyto peníze už koupíš opravdu nádherný kousek v super stavu. Navíc pokud chceš něco extra, zkusil bych pohledat Long prodlouženou verzi. pokud auto dopřeješ správný servis, bude fakt dlouho sloužit. Dneska vím, že jsem udělal chybu, že jsem ji prodal Navíc je to auto ještě z doby, kdy se "nešetřilo" a BMW mělo perfektní kvalitu. Díly se dělají v druhovýrobě snad všechny a když to trošku přeženu, tak servis je jak na Passata B5 2.8 V6 a podobné. Za mě bych doporučil dovést 740i facelift s plnou servisní historií a v co nejvyšší výbavě. Přeji šťastnou ruku při výběru
bohužel to mě napadlo jako první 740i z posledních let výroby před ´´Bangletřesením´´ ale to je mimo udávané stáří které tazatel popisuje. tohle a ještě W140 500 nebo 600 a klidně i kupé. auta která mají požadovaný sběratelský potenciál po se po roce 2000 jaksi nevyráběla.
Tak jezdit mamutem v originál stavu bych se nestyděl ani dnes, naopak. Je to dokonalé retro, navíc úžasný stroj. Kupé je dokonalé.Problem je sehnat dobrý kus bez zásahu kutila.Můj sen byl dlouho citroen CX GT Turbo 2 ale sehnat se ho v dobrém stavu nepodařilo.


nedávno byl na prodej na medvědím klubu w140 600 v12 první majitel najeto snad 100k orig., cena 300, to by byl podle mě ideální kup.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 26.03.2015 19:47, RE: Phaeton
Reno posted by:
Ne321 posted by:
Reno posted by:
A obě auta mají mimořádně drahé komponenty pneumatického podvozku. Takže bych je škrtnul ze seznamu jako první. S-klasse nemá vzduch snad jen v S600 a AMG verzích, tam jsou ABC tlumiče.BMW by kupodivu:) mohlo být docela v pohodě.
Na pneumatickem podvozku neni nic "mimoradne draheho", z druhovyroby se daji jakekoliv dily koupit za pomerne rozumne penize. Samozrejme je to relativni, cena stejna jako za tlumice na Octu nebude, ale to je asi kazdemu jasne.
Tlumiče za 20 tisíc. Kompresor za 30? Kolik může stát tlumič na starou sedmu?


aktuálně Monroe AutoKelly mají ve výprodeji 2.700/kus přední s daní bez rabatů. normální cena kolem 5ti. aukro Kayaba přední 7000/pár, noname of Poland za litr kus, stejně tak i zadní (860/kus)
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Thursday 26.03.2015 20:17, RE: Phaeton
Reno posted by:
Tlumiče za 20 tisíc. Kompresor za 30? Kolik může stát tlumič na starou sedmu?


Tlumic z druhovyroby stoji nejakych 12 - 15.000 Kc, kompresor cca 15 - 17.000 Kc. Neni to zadarmo, ale neni to az tak hrozne s ohledem na to, ze ty tlumice vetsinou az nekam k 200.000 km najedou. Druha vec je, ze v zavislosti na typu a mire poskozeni lze i nefunkcni tlumic casto opravit za zlomek techto castek.
Castky za tlumice na sedmu zavisi jake jsou, EDC stoji vice nez ty vzduchove, ale zase je ma sedma E38 jenom dva.

respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.