0
back
 

diskuze k tématu: Auto s motorem V8+ pro všední den

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 26.03.2015 20:21, RE: BMW e38
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
eTeflon posted by:
Měl jsem Hondu Legend a BMW e38 740i V8 4.4i r.v. 2000 individual, Honda měla až neuvěřitelně pohodlné sedačky toť vše. BMW 7er jsem jezdil asi 3 roky, do servisu se 100% vlezeš. Za tyto peníze už koupíš opravdu nádherný kousek v super stavu. Navíc pokud chceš něco extra, zkusil bych pohledat Long prodlouženou verzi. pokud auto dopřeješ správný servis, bude fakt dlouho sloužit. Dneska vím, že jsem udělal chybu, že jsem ji prodal Navíc je to auto ještě z doby, kdy se "nešetřilo" a BMW mělo perfektní kvalitu. Díly se dělají v druhovýrobě snad všechny a když to trošku přeženu, tak servis je jak na Passata B5 2.8 V6 a podobné. Za mě bych doporučil dovést 740i facelift s plnou servisní historií a v co nejvyšší výbavě. Přeji šťastnou ruku při výběru
bohužel to mě napadlo jako první 740i z posledních let výroby před ´´Bangletřesením´´ ale to je mimo udávané stáří které tazatel popisuje. tohle a ještě W140 500 nebo 600 a klidně i kupé. auta která mají požadovaný sběratelský potenciál po se po roce 2000 jaksi nevyráběla.
Tak jezdit mamutem v originál stavu bych se nestyděl ani dnes, naopak. Je to dokonalé retro, navíc úžasný stroj. Kupé je dokonalé.Problem je sehnat dobrý kus bez zásahu kutila.Můj sen byl dlouho citroen CX GT Turbo 2 ale sehnat se ho v dobrém stavu nepodařilo.
nedávno byl na prodej na medvědím klubu w140 600 v12 první majitel najeto snad 100k orig., cena 300, to by byl podle mě ideální kup.


nevěřím nevěřím nevěřím:) nic takového neexistuje. Nikdo nekoupí auto za 3-5 miliónů, aby s ním pak najezdil 5 tisíc za rok... Takových historek už jsem slyšel...

respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Thursday 26.03.2015 20:24, RE: Amerika
reitmeier posted by:
Určitě bych šel do Chrysleru 300C 5,7 V8 HEMI. V případě zájmu o sportovnější svezení i SRT 6,1 V8. HEMI má spotřebu benzínu kolem 13-15litrů při rozumné jízdě (tzn. využití výkonu, ale ne honění auta jak nadmuté kozy...). Díly jsou dostupné a na takové auto by se dalo říci i levné. Případně díly z US jsou cenově úúúúplně jiný level. Dostat sem díly z US je lehká věc. Kdo nemá zkušenost nevěří, kdo má, ví o čem je řeč. Je to stylovka a i s 10let starým autem je člověk za většího frajera než kdejaký vocas s audinou či bávem... Přestavba na LPG bez problémů, pří větším nájezdu výrazná úspora PHM. 300Céčko jsem měl, nyní mám Dodge Magnum (totožné auto) a jezdím za 2,50 Kč/km. Např. výměna komplet brzd za 5tis. (např. mamina na Suzuki SX4 jen přední brzdy za 3tis.). Kdosi mi tu kdysi psal, když jsem o tomto autě uvažoval, že se ho jednou rád zbavím.


Ano, Chrysler 300C je servisnimi naklady vyrazne levnejsi nez zbytek aut, ktere tu probirame, ale samozrejme je to vyvazene tim, ze to neni srovnatelne auto. Stejne tak vyjde levneji na provoz cesky Superb a jina puvodne mnohem levnejsi a samozrejme i horsi auta.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 26.03.2015 20:37, RE: Amerika
Ne321 posted by:
reitmeier posted by:
Určitě bych šel do Chrysleru 300C 5,7 V8 HEMI. V případě zájmu o sportovnější svezení i SRT 6,1 V8. HEMI má spotřebu benzínu kolem 13-15litrů při rozumné jízdě (tzn. využití výkonu, ale ne honění auta jak nadmuté kozy...). Díly jsou dostupné a na takové auto by se dalo říci i levné. Případně díly z US jsou cenově úúúúplně jiný level. Dostat sem díly z US je lehká věc. Kdo nemá zkušenost nevěří, kdo má, ví o čem je řeč. Je to stylovka a i s 10let starým autem je člověk za většího frajera než kdejaký vocas s audinou či bávem... Přestavba na LPG bez problémů, pří větším nájezdu výrazná úspora PHM. 300Céčko jsem měl, nyní mám Dodge Magnum (totožné auto) a jezdím za 2,50 Kč/km. Např. výměna komplet brzd za 5tis. (např. mamina na Suzuki SX4 jen přední brzdy za 3tis.). Kdosi mi tu kdysi psal, když jsem o tomto autě uvažoval, že se ho jednou rád zbavím.
Ano, Chrysler 300C je servisnimi naklady vyrazne levnejsi nez zbytek aut, ktere tu probirame, ale samozrejme je to vyvazene tim, ze to neni srovnatelne auto. Stejne tak vyjde levneji na provoz cesky Superb a jina puvodne mnohem levnejsi a samozrejme i horsi auta.


Chrysler je převlečené éčko. A není to srovnatelné auto? No nevím, třeba s éčkem klidně srovantelné je:)


respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 26.03.2015 20:43, RE: BMW e38
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
eTeflon posted by:
Měl jsem Hondu Legend a BMW e38 740i V8 4.4i r.v. 2000 individual, Honda měla až neuvěřitelně pohodlné sedačky toť vše. BMW 7er jsem jezdil asi 3 roky, do servisu se 100% vlezeš. Za tyto peníze už koupíš opravdu nádherný kousek v super stavu. Navíc pokud chceš něco extra, zkusil bych pohledat Long prodlouženou verzi. pokud auto dopřeješ správný servis, bude fakt dlouho sloužit. Dneska vím, že jsem udělal chybu, že jsem ji prodal Navíc je to auto ještě z doby, kdy se "nešetřilo" a BMW mělo perfektní kvalitu. Díly se dělají v druhovýrobě snad všechny a když to trošku přeženu, tak servis je jak na Passata B5 2.8 V6 a podobné. Za mě bych doporučil dovést 740i facelift s plnou servisní historií a v co nejvyšší výbavě. Přeji šťastnou ruku při výběru
bohužel to mě napadlo jako první 740i z posledních let výroby před ´´Bangletřesením´´ ale to je mimo udávané stáří které tazatel popisuje. tohle a ještě W140 500 nebo 600 a klidně i kupé. auta která mají požadovaný sběratelský potenciál po se po roce 2000 jaksi nevyráběla.
Tak jezdit mamutem v originál stavu bych se nestyděl ani dnes, naopak. Je to dokonalé retro, navíc úžasný stroj. Kupé je dokonalé.Problem je sehnat dobrý kus bez zásahu kutila.Můj sen byl dlouho citroen CX GT Turbo 2 ale sehnat se ho v dobrém stavu nepodařilo.
nedávno byl na prodej na medvědím klubu w140 600 v12 první majitel najeto snad 100k orig., cena 300, to by byl podle mě ideální kup.
nevěřím nevěřím nevěřím:) nic takového neexistuje. Nikdo nekoupí auto za 3-5 miliónů, aby s ním pak najezdil 5 tisíc za rok... Takových historek už jsem slyšel...

hele já mám auto za 1.5 a jezdím sotva 10k/rok. a když jsem k němu měl malého sporťáka Z3 350Z G35 tak sotva 5. kdybych letos neotevřel druhej krám a nedojížděl 25 tam a 25 z5 tak to mám do práce dvoje dveře a dvoje schody, takže auto mám v podstatě jen pro radost...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 26.03.2015 20:44, RE: Phaeton
Ne321 posted by:
Reno posted by:
Tlumiče za 20 tisíc. Kompresor za 30? Kolik může stát tlumič na starou sedmu?
Tlumic z druhovyroby stoji nejakych 12 - 15.000 Kc, kompresor cca 15 - 17.000 Kc. Neni to zadarmo, ale neni to az tak hrozne s ohledem na to, ze ty tlumice vetsinou az nekam k 200.000 km najedou. Druha vec je, ze v zavislosti na typu a mire poskozeni lze i nefunkcni tlumic casto opravit za zlomek techto castek.Castky za tlumice na sedmu zavisi jake jsou, EDC stoji vice nez ty vzduchove, ale zase je ma sedma E38 jenom dva.


Stejně jako nevěřím, že existují 15 let staré limuzíny po prvním majiteli, s najetými 60 tkm, nevěřím, že existují 15 let staré limuzíny, kterým dával někdo servis, jaký jim náleží. Takové auto kupují vesničtí vyhazovači, světští, a rómové /někdy též nazývaní jako cigoši/. A rozhodně neutrácejí desetitisíce za servis. Polovina věcí v těch autech nefunguje... Takové auto si prostě zase koupí jenom blázen.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 26.03.2015 20:45, RE: BMW e38
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
eTeflon posted by:
Měl jsem Hondu Legend a BMW e38 740i V8 4.4i r.v. 2000 individual, Honda měla až neuvěřitelně pohodlné sedačky toť vše. BMW 7er jsem jezdil asi 3 roky, do servisu se 100% vlezeš. Za tyto peníze už koupíš opravdu nádherný kousek v super stavu. Navíc pokud chceš něco extra, zkusil bych pohledat Long prodlouženou verzi. pokud auto dopřeješ správný servis, bude fakt dlouho sloužit. Dneska vím, že jsem udělal chybu, že jsem ji prodal Navíc je to auto ještě z doby, kdy se "nešetřilo" a BMW mělo perfektní kvalitu. Díly se dělají v druhovýrobě snad všechny a když to trošku přeženu, tak servis je jak na Passata B5 2.8 V6 a podobné. Za mě bych doporučil dovést 740i facelift s plnou servisní historií a v co nejvyšší výbavě. Přeji šťastnou ruku při výběru
bohužel to mě napadlo jako první 740i z posledních let výroby před ´´Bangletřesením´´ ale to je mimo udávané stáří které tazatel popisuje. tohle a ještě W140 500 nebo 600 a klidně i kupé. auta která mají požadovaný sběratelský potenciál po se po roce 2000 jaksi nevyráběla.
Tak jezdit mamutem v originál stavu bych se nestyděl ani dnes, naopak. Je to dokonalé retro, navíc úžasný stroj. Kupé je dokonalé.Problem je sehnat dobrý kus bez zásahu kutila.Můj sen byl dlouho citroen CX GT Turbo 2 ale sehnat se ho v dobrém stavu nepodařilo.
nedávno byl na prodej na medvědím klubu w140 600 v12 první majitel najeto snad 100k orig., cena 300, to by byl podle mě ideální kup.
nevěřím nevěřím nevěřím:) nic takového neexistuje. Nikdo nekoupí auto za 3-5 miliónů, aby s ním pak najezdil 5 tisíc za rok... Takových historek už jsem slyšel...
hele já mám auto za 1.5 a jezdím sotva 10k/rok. a když jsem k němu měl malého sporťáka Z3 350Z G35 tak sotva 5. kdybych letos neotevřel druhej krám a nedojížděl 25 tam a 25 z5 tak to mám do práce dvoje dveře a dvoje schody, takže auto mám v podstatě jen pro radost...


Ale Audi A8, S-klasse, sedmička, to si kupují manažéři a jezdí a jezdí a jezdí... po dvou letech ty auta mají nalítaných sto tisíc a jdou si koupit další...

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 26.03.2015 21:04, RE: BMW e38
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
eTeflon posted by:
Měl jsem Hondu Legend a BMW e38 740i V8 4.4i r.v. 2000 individual, Honda měla až neuvěřitelně pohodlné sedačky toť vše. BMW 7er jsem jezdil asi 3 roky, do servisu se 100% vlezeš. Za tyto peníze už koupíš opravdu nádherný kousek v super stavu. Navíc pokud chceš něco extra, zkusil bych pohledat Long prodlouženou verzi. pokud auto dopřeješ správný servis, bude fakt dlouho sloužit. Dneska vím, že jsem udělal chybu, že jsem ji prodal Navíc je to auto ještě z doby, kdy se "nešetřilo" a BMW mělo perfektní kvalitu. Díly se dělají v druhovýrobě snad všechny a když to trošku přeženu, tak servis je jak na Passata B5 2.8 V6 a podobné. Za mě bych doporučil dovést 740i facelift s plnou servisní historií a v co nejvyšší výbavě. Přeji šťastnou ruku při výběru
bohužel to mě napadlo jako první 740i z posledních let výroby před ´´Bangletřesením´´ ale to je mimo udávané stáří které tazatel popisuje. tohle a ještě W140 500 nebo 600 a klidně i kupé. auta která mají požadovaný sběratelský potenciál po se po roce 2000 jaksi nevyráběla.
Tak jezdit mamutem v originál stavu bych se nestyděl ani dnes, naopak. Je to dokonalé retro, navíc úžasný stroj. Kupé je dokonalé.Problem je sehnat dobrý kus bez zásahu kutila.Můj sen byl dlouho citroen CX GT Turbo 2 ale sehnat se ho v dobrém stavu nepodařilo.
nedávno byl na prodej na medvědím klubu w140 600 v12 první majitel najeto snad 100k orig., cena 300, to by byl podle mě ideální kup.
nevěřím nevěřím nevěřím:) nic takového neexistuje. Nikdo nekoupí auto za 3-5 miliónů, aby s ním pak najezdil 5 tisíc za rok... Takových historek už jsem slyšel...
hele já mám auto za 1.5 a jezdím sotva 10k/rok. a když jsem k němu měl malého sporťáka Z3 350Z G35 tak sotva 5. kdybych letos neotevřel druhej krám a nedojížděl 25 tam a 25 z5 tak to mám do práce dvoje dveře a dvoje schody, takže auto mám v podstatě jen pro radost...
Ale Audi A8, S-klasse, sedmička, to si kupují manažéři a jezdí a jezdí a jezdí... po dvou letech ty auta mají nalítaných sto tisíc a jdou si koupit další...


aktuálně na Sauto S600 najeto prý 180 s certifikací od CEBIA rok 1992... za 160...hele já bych takové auto koupil i kdyby mělo 300, pokud by byla kompletně doložená historie. teda kdyby to neznamenalo rozvod....
respond
TurboMK
number of posts2
date of registration15.10.2014
Thursday 26.03.2015 21:10, Moc děkuji
Moc Vám všem děkuji za rady a názory. Stále se mi nejvíce líbí Volvo S80 V8, i když je to mondeo s osmiválcem z motorky :) Ale nevěřím, že nějaké pěkné seženu. Zase to nemusí být hned. Mám čas. Druhý v pořadí je 760i. Ale určitě nechci Long :) (u žádného modelu). To si člověk připadá jak panský kočí ... furt se někdo kouká, kdo to vyleze zezadu :) Ten 12ti válec mě fakt láká! Navíc je extrémně poddimenzovaný a už jsem slyšel názor, že vydrží věčně. Dále nevím. Wheaton nemá moc dobrou pověst, sdílím názor, že je plný drahých zbytečností. MB E a S jsem vyřadil, zatím, z důvodu (také zde zmíněné) pochybné minulosti taxi / regionální mafie / atp. U S klasse mám také vážné obavy o spolehlivost a servisní náklady. BMW se bojím trochu méně.

Zaujali jste mě s Chryslerem. Tam jsem se hlavně obával, že bude žrát min 25l. Někdo to psal, že ne. Splňuje to jeden můj požadavek, podle mě je to zvenku krásné auto. Materiály uvnitř mě přijdou takový cheap :) Kdo máte zkušenost, poraďte.

Díky všem
TurboMK
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 26.03.2015 21:14, RE: Moc děkuji
TurboMK posted by:
Moc Vám všem děkuji za rady a názory. Stále se mi nejvíce líbí Volvo S80 V8, i když je to mondeo s osmiválcem z motorky :) Ale nevěřím, že nějaké pěkné seženu. Zase to nemusí být hned. Mám čas. Druhý v pořadí je 760i. Ale určitě nechci Long :) (u žádného modelu). To si člověk připadá jak panský kočí ... furt se někdo kouká, kdo to vyleze zezadu :) Ten 12ti válec mě fakt láká! Navíc je extrémně poddimenzovaný a už jsem slyšel názor, že vydrží věčně. Dále nevím. Wheaton nemá moc dobrou pověst, sdílím názor, že je plný drahých zbytečností. MB E a S jsem vyřadil, zatím, z důvodu (také zde zmíněné) pochybné minulosti taxi / regionální mafie / atp. U S klasse mám také vážné obavy o spolehlivost a servisní náklady. BMW se bojím trochu méně.Zaujali jste mě s Chryslerem. Tam jsem se hlavně obával, že bude žrát min 25l. Někdo to psal, že ne. Splňuje to jeden můj požadavek, podle mě je to zvenku krásné auto. Materiály uvnitř mě přijdou takový cheap :) Kdo máte zkušenost, poraďte.Díky všemTurboMK


a co infiniti m45???
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Thursday 26.03.2015 21:20, RE: Amerika
Reno posted by:
Chrysler je převlečené éčko. A není to srovnatelné auto? No nevím, třeba s éčkem klidně srovantelné je:)


Chrysler rozhodne neni prevlecene Ecko. Ma nektere komponenty z Ecka, ale jenom v tom nejlevnejsim provedeni (ma treba zadni napravu z Ecka, ale nikdy nemel Airmatic, prevodovku jenom pet stupnu nikdy sedm jako W211tka), ale jinak je to typicky Chrysler. Primo strasidelny interier, pofiderni jizdni vlastnosti, nepouzitelna navigace, desivy volant a celkove je to proste lacine americke auto. Nema to nic spolecneho s evropskymi premiovkami.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 26.03.2015 21:24, RE: Amerika
Ne321 posted by:
Reno posted by:
Chrysler je převlečené éčko. A není to srovnatelné auto? No nevím, třeba s éčkem klidně srovantelné je:)
Chrysler rozhodne neni prevlecene Ecko. Ma nektere komponenty z Ecka, ale jenom v tom nejlevnejsim provedeni (ma treba zadni napravu z Ecka, ale nikdy nemel Airmatic, prevodovku jenom pet stupnu nikdy sedm jako W211tka), ale jinak je to typicky Chrysler. Primo strasidelny interier, pofiderni jizdni vlastnosti, nepouzitelna navigace, desivy volant a celkove je to proste lacine americke auto. Nema to nic spolecneho s evropskymi premiovkami.


náhodou měl jsem možnost jet v poslední evoluci kdy se jmenuje Lancia a tedy interiér jedna báseň
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 26.03.2015 22:37, RE:
Dobrý den. Z této kategorie je zajímavé například BMW řady 7, Audi A8, Chrysler 300C, Volvo S80 nebo také Volkswagen Phaeton.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 26.03.2015 22:43, RE: Amerika
tomaskrtek posted by:
Ne321 posted by:
Reno posted by:
Chrysler je převlečené éčko. A není to srovnatelné auto? No nevím, třeba s éčkem klidně srovantelné je:)
Chrysler rozhodne neni prevlecene Ecko. Ma nektere komponenty z Ecka, ale jenom v tom nejlevnejsim provedeni (ma treba zadni napravu z Ecka, ale nikdy nemel Airmatic, prevodovku jenom pet stupnu nikdy sedm jako W211tka), ale jinak je to typicky Chrysler. Primo strasidelny interier, pofiderni jizdni vlastnosti, nepouzitelna navigace, desivy volant a celkove je to proste lacine americke auto. Nema to nic spolecneho s evropskymi premiovkami.
náhodou měl jsem možnost jet v poslední evoluci kdy se jmenuje Lancia a tedy interiér jedna báseň


Lancia neni Chrysler, má to dost jiný interier. A na poslední faceliftovaný model stejně nestačí rozpočet. Původní 300C je i ve vrcholné verzi HEMI uvnitř doslova hnus na urovni dacie. I když z výbavy neschází nic, to je pravda. Jízdní komfort taky nic moc. Pořád je to ale balada proti variantě prodávanou jako Dodge Magnum co jsem měl půjčenou ve státech. To je sice vzhledově a motoricky krásný, ale jinak dost příšerný auto.
Taky to chce počítat s tím že výměny oleje jsou velmi časté, nejlépe už po 8000Km. Kvuli vypínání válců musí být olej originál. Olej drahý neni ale může to být dost otravné.
Mimochodem, někde jsem četl že na 300C z E klasse nepasuje vůbec nic. Prý je vše modifikováno aby to nešlo zaměnit. Možná to je kec, možná ne.

respond
reitmeier
number of posts26
date of registration21.11.2010
Friday 27.03.2015 21:19, Amerika
Chrysler 300C - v prvé řadě je třeba si uvědomit, na co to auto je. To, že to má motor 5,7 V8 neznamená, že je to raketa. Což u evropských značek platí. Co chvílí se nějaký vypatlanec v 3kovém bávu chce honit....
Je to auto na dlouhé trasy, na ježdění do obchodu a vožení dětí do školky. Toto je americký styl.
Jízdní vlastnosti? Zkusme přemýšlet... 2 tuny hmotnost. Pneu 225/60 R18. Co to asi bude v zatáčce při vyšší rychlosti dělat?
Co máte všichni proti tomu interiéru? Američan v autě bydlí a jí Burgery a pije Colu a pak odpad háže po zemi. Takto ten interiér vydrží roky. Zkuste si toto v těch vašich evropských prémiovkách, za půl roku je interiéru. Opět se jedná o zcela odlišný přístup k autu. Toto auto konkrétně má pro Evropana a pro chlapa obecně hlavní faktor a to je motor a zvuk. A taky to, že je to amerika. Pokud někdo touží po V8čce, může koupit víc věcí. Amerika musí chytnout za srdce. Je to o pohodě a klidu a kochání se jízdou. To auto je rychlé v přímce, US style...
A za ty peníze, za které se dá koupit, se nedá sehnat ani stočená Octávka tři roky stará. A sranda je, že servis je levný než hóóódně značek střední třídy (já měl předtím Toyotu Avensis r.v.2006 2,2 D-4D a spotřeba na km a servis a údržba byla u 300C levnější než u Toyoty...).
Chce to vidět, projet, vyzkoušet a chvilku hledat a zjistit si pár věcí, než to člověk odsoudí. Na Chrysler klubu je informací víc než dost a majitelé jsou sdílní.
Řeči od mých mechaniků o servisu prémiovek Audi, Mercedesu a BMW mě utvrdili v tom, že bych tato auta nikdy, opravdu nikdy nechtěl. Jak se začnou srát, tak se otevře v peněžence díra, která se nechce zavřít.
Ale upřímně, čím míň lidí si ameriku koupí, tím víc budou ti, kteří je mají, unikátní a neokoukaní...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 28.03.2015 07:59, RE: Amerika
reitmeier posted by:
Chrysler 300C - v prvé řadě je třeba si uvědomit, na co to auto je. To, že to má motor 5,7 V8 neznamená, že je to raketa. Což u evropských značek platí. Co chvílí se nějaký vypatlanec v 3kovém bávu chce honit....Je to auto na dlouhé trasy, na ježdění do obchodu a vožení dětí do školky. Toto je americký styl.Jízdní vlastnosti? Zkusme přemýšlet... 2 tuny hmotnost. Pneu 225/60 R18. Co to asi bude v zatáčce při vyšší rychlosti dělat?Co máte všichni proti tomu interiéru? Američan v autě bydlí a jí Burgery a pije Colu a pak odpad háže po zemi. Takto ten interiér vydrží roky. Zkuste si toto v těch vašich evropských prémiovkách, za půl roku je interiéru. Opět se jedná o zcela odlišný přístup k autu. Toto auto konkrétně má pro Evropana a pro chlapa obecně hlavní faktor a to je motor a zvuk. A taky to, že je to amerika. Pokud někdo touží po V8čce, může koupit víc věcí. Amerika musí chytnout za srdce. Je to o pohodě a klidu a kochání se jízdou. To auto je rychlé v přímce, US style...A za ty peníze, za které se dá koupit, se nedá sehnat ani stočená Octávka tři roky stará. A sranda je, že servis je levný než hóóódně značek střední třídy (já měl předtím Toyotu Avensis r.v.2006 2,2 D-4D a spotřeba na km a servis a údržba byla u 300C levnější než u Toyoty...).Chce to vidět, projet, vyzkoušet a chvilku hledat a zjistit si pár věcí, než to člověk odsoudí. Na Chrysler klubu je informací víc než dost a majitelé jsou sdílní.Řeči od mých mechaniků o servisu prémiovek Audi, Mercedesu a BMW mě utvrdili v tom, že bych tato auta nikdy, opravdu nikdy nechtěl. Jak se začnou srát, tak se otevře v peněžence díra, která se nechce zavřít.Ale upřímně, čím míň lidí si ameriku koupí, tím víc budou ti, kteří je mají, unikátní a neokoukaní...


Takhle: největší sranda je, když si člověk dokáže namluvit, jak je jeho auto nejlepší na světě a totéž se snaží namluvit druhým. Pak z něho lezou takové perly, že se jeden nestačí divit. Mně se třeba Chrysler 300C líbil hlavně v kombíku. Ve své době to bylo zajímavé auto.
Ale "vypatlanec v trojkovém bávu se chce honit" "bych tyhle auta niikdy nechtěl" "unikátní a neokoukaní"

to vypadá na zastydlou pubertu...
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Saturday 28.03.2015 09:35, RE: Moc děkuji
tomaskrtek posted by:
TurboMK posted by:
Moc Vám všem děkuji za rady a názory. Stále se mi nejvíce líbí Volvo S80 V8, i když je to mondeo s osmiválcem z motorky :) Ale nevěřím, že nějaké pěkné seženu. Zase to nemusí být hned. Mám čas. Druhý v pořadí je 760i. Ale určitě nechci Long :) (u žádného modelu). To si člověk připadá jak panský kočí ... furt se někdo kouká, kdo to vyleze zezadu :) Ten 12ti válec mě fakt láká! Navíc je extrémně poddimenzovaný a už jsem slyšel názor, že vydrží věčně. Dále nevím. Wheaton nemá moc dobrou pověst, sdílím názor, že je plný drahých zbytečností. MB E a S jsem vyřadil, zatím, z důvodu (také zde zmíněné) pochybné minulosti taxi / regionální mafie / atp. U S klasse mám také vážné obavy o spolehlivost a servisní náklady. BMW se bojím trochu méně.Zaujali jste mě s Chryslerem. Tam jsem se hlavně obával, že bude žrát min 25l. Někdo to psal, že ne. Splňuje to jeden můj požadavek, podle mě je to zvenku krásné auto. Materiály uvnitř mě přijdou takový cheap :) Kdo máte zkušenost, poraďte.Díky všemTurboMK
a co infiniti m45???


MNyslím si, že českým vovcím nevysvětlíš,. že existují i jiné značky, než jen 3D ))

Jinak I. bych ti schválil a bohatě by mi stačil jen V6, vlastně chchi říct, že mi stačí Auto splńuje vše, co má - výkon, spolehlivost, kvalitu provedení, totál nezájem zlodějů, relativně zaplatitelůný servis, osvědčené agregáty z předešlých modelů, pohon alias Nissan GT-R (!!) a neotřelý dyzajn.

Jinak servis opjetých aut je vždy úměrný jejich PC, tedy bude rozdíl u limuzíny za 2 mega a u Superba za 600. A obě budou patřit do stejné třídy. Jinak mám dotaz na odbotníky - co bych musel na autě servisovat ročně za 50 tisíc??? Neberu pneu, to je jednoráízovka. Ano, udělám tlumiče = mám na 10 let pokoj. Udělám brzdy - 5 let klid. Rozvody se neřeší, protože slušné motory mají fakt "doživotní" řetězový rozvod, ne alias TSI od DAS Uberauto

Tak co? Olej? Nějak mě to zajímá! A pokud to je srvis typu tuhle čidlo, tudle prasklý chladič, tuhle nefunkční jednotka bůhvíčeho, tak takové auto by mi osobně po prvním roce šlo z baráku a koupil bych něc, kde toto nebude.

jak tu někdo spal - než BMW, Audi či MB, tak radši Lexus, když už nic jinéhop, tak imidž značka a na hony vzdálená spolehlivost proti D3. Například LS460 rozhodně nikoho neurazí.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 28.03.2015 12:39, :)
Lexus LS460 rozhodně nikoho neurazí, jen je tak trochu mimo jeho rozpočet. Infiniti M45 je taky super nápad, jenom není v CZ ani jedno a v DE taky ne. Možná individuální dovoz z USA:)
Vlastně je tu jeden Lexus LS430. Vypadá trochu jak auto pro velkého Kima, ale koho by to trápilo?
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Saturday 28.03.2015 14:55, RE: :)
Reno posted by:
Lexus LS460 rozhodně nikoho neurazí, jen je tak trochu mimo jeho rozpočet. Infiniti M45 je taky super nápad, jenom není v CZ ani jedno a v DE taky ne. Možná individuální dovoz z USA:)Vlastně je tu jeden Lexus LS430. Vypadá trochu jak auto pro velkého Kima, ale koho by to trápilo?


ale je, zrovna jedno známý na Bazoši prodává (už jich má moc-QX56, GT-R, 2x M45 atd...) a na allegro.pl jich taky pár je...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 28.03.2015 16:11, RE: :)
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
Lexus LS460 rozhodně nikoho neurazí, jen je tak trochu mimo jeho rozpočet. Infiniti M45 je taky super nápad, jenom není v CZ ani jedno a v DE taky ne. Možná individuální dovoz z USA:)Vlastně je tu jeden Lexus LS430. Vypadá trochu jak auto pro velkého Kima, ale koho by to trápilo?
ale je, zrovna jedno známý na Bazoši prodává (už jich má moc-QX56, GT-R, 2x M45 atd...) a na allegro.pl jich taky pár je...


Auto z Polska, to bych moc chtěl:) a v Česku je taky jedno? Na to budou určitě náhradní díly skladem v Auto Kelly:)

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 28.03.2015 16:14, TOhle?
no tak v tom bych nechtěl jezdit ani po soumraku
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.