0
back
 

diskuze k tématu: Audi A7 3.0 TDI - podrobné zhodnocení majitelem po prvních 13 tis. km.

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 10:02, RE: Diky za recenzi
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Díky za recenzi, je v ní asi skutečně všechno pro potencionálního kupce tohoto auta, je to tam věcně, spousta vlastních dojmů a zjištění, a to se cení. Taková zkušební jízda nasucho. Je smutné, že člověk musí utéct od BMW k Audi, aby dostal aspoň něco z toho, na co byl dřív zvyklý u BMW. Ale taková je asi dnes realita, časy se mění...Přeju, ať to jezdí, i když je to nafta a má to dvě tuny. Ale aspoň je to pořádný kus hezkého auta A díky za pohled domů "zvenčí", chtělo to trochu ...
Přidávám se. Díky za dobré počtení. Jsem spíš na Volvo, ale tento článek má rozhodně svojí hodnotu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 10:02, RE: AUDI versus SVĚT
life-drive posted by:
Pokusim se vam odopovedet:
Ne, vazne tady se nikdo neurazi, jen nad nekterymi prispevky koutim hlavou. A mrzi mne, ze kdyz chce clovek v patricnem rozsahu a hloubce popsat svuj vuz, venuje tomu energii, aby to melo hlavu a patu a nebylo to na petku z gramatiky, resi se tady nesmysly - viz rychlost S120 v zatacce a A7 na srotaku. A jeste vice mne mrzi, ze az na jednu ci dve vyjimky, kdy zde aktivni diskuteri napsali sami velice peknou a podrobnou recenzi (napr. na ono zminovane Mondeo), se jen k...
K mé poznámce o poctivém zaměstnání krátce - lékaři na soukromo se u nás mohou mít dobře. Lékaři státní zaměstnanci opět mohou sebepoctivější prací a s přesčasy od úmoru do úmoru na úroveň A7 zapomenout. Já sám pracuji v oboru, kde opět nemohu dosáhnout ani pomýšlet na podobnou životní úroveň. Vzdělání je přitom adekvátní úrovni lékaře... Tak to zkrátka je :(

Benzinová verze na každodenní ježdění ... No ono je to stále o tom nájezdu, ale taky o tom, jak dlouho si bude chtít člověk vůz držet. Pokud to prodá v záruční době, tak ho ve srovnání s benzinem vysoké servisní náklady příliš nemusí zajímat. To dopadne na příštího majitele. Navíc díky zaslepenosti diesely bude určitě snadnější odprodej. Tady mohla dejme tomu hrát významnou roli při rozhodování sleva. Takže výběr jako takový beru.

Co se "bohatých známých", co mají taky diesely, týká - ano, to je právě ta zaslepenost diesely. Nevím proč, ale přijde mi, že opravdu tato sorta lidí spoří desetitisíce na PHM a klidně rozhazuje statisíce za různě nesmyslné příplatky a časté výměny automobilu. Nenazval bych to finanční negramotností, jen pokřiveným vnímáním reálného světa... Důležitou roli tam ale určitě hraje také to, že zatímco v koupi 3-dílných litých 20p kol za třeba 150 tis. vidí přínos, tak v benzinu oproti moderním dieselům ten přínos nevidí. Jízdně jsou moderní diesely naprosto OK, dynamikou netratí, odhlučnění nedává šanci odhalit diesel, jízdní projev se schová za automatické převodovky a jediný reálně postřehnutelný rozdíl v záruční době je opravdu jen platba u čerpačky. Ostatní pak musí čichat ten rakovinotvorný smrad z dieselu, ale to je opravdu nepálí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 10:05, RE: AUDI versus SVĚT
David V posted by:
Ad snob: Je tak svým způsobem člověk, který si potrpí na zbytečně drahé věci. To jestli si je může dovolit je pak jiná věc. Pokud to někdo o sobě přímo napíše, ale pak se snaží vysvětlit, že z několika set tisícové ztráty chce desítky tisíc uspořit, tak je pro mě (vnějšího pozorovatele) něco špatně.
Jasně, pro 60 tkm za rok bych se o výhodnosti nafty nepřel, ale z recenze původně vyplývaly jiné hodnoty. Samozřejmě faktor slevy v kombinaci s prodejem před koncem záruky jsou taky důležité aspekty...
Ano, myslím, že oba píšeme tak nějak o tom samém ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 10:09, RE: Foto
Michal posted by:
Auto tragický? Čím jezdíš ty?
Citarem za 3M ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 10:31, RE: AUDI versus SVĚT
Jakub Nosek posted by:
Tak sem s recenzí, plus pár autentických fotek...
Recenzi na ani ne 2 měsíce staré auto a co v ní budu psát. Všechno funguje, nic se nerozbilo, štve mě, že je to hybrid, ale nechci platit daň za vjezd do města. To by byla sakra krátká recenze
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 10:54, RE: Foto
Thor posted by:
Ty fotky jsou děsný. Na to jak se prezentuješ jako snob, tak to má úroveň tak deseti letýho dítěte, focený Nokií za dva litry. Jestli takhle v tom Německu makáte, ta tě bůh. Je to přehnaně dlouhý a fotky strašný, auto tragický. Sorry.
Závist promluvila. Thor si neuvědomuje, jak se tímhle krásně odkopal .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 10:55, RE: Diky za recenzi
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Díky za recenzi, je v ní asi skutečně všechno pro potencionálního kupce tohoto auta, je to tam věcně, spousta vlastních dojmů a zjištění, a to se cení. Taková zkušební jízda nasucho. Je smutné, že člověk musí utéct od BMW k Audi, aby dostal aspoň něco z toho, na co byl dřív zvyklý u BMW. Ale taková je asi dnes realita, časy se mění...Přeju, ať to jezdí, i když je to nafta a má to dvě tuny. Ale aspoň je to pořádný kus hezkého auta A díky za pohled domů "zvenčí", chtělo to trochu ...
Nevyjádřil bych to lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 11:35, RE: Foto
Thor posted by:
Ty fotky jsou děsný. Na to jak se prezentuješ jako snob, tak to má úroveň tak deseti letýho dítěte, focený Nokií za dva litry. Jestli takhle v tom Německu makáte, ta tě bůh. Je to přehnaně dlouhý a fotky strašný, auto tragický. Sorry.
Tahle recenze je dost dobrá a ač si tohle auto pravděpodobně nikdy nekoupím, tak jsem si jí rád přečetl. Je napsaná přesně, jak bych očekával, o pocitech, o zkušenostech o požitku. Řešit na takovemto autě v recenzi, kolik a jak dlouho vydrží tlumiče, brzdove kotouče, nebo destičky je zde logicky bezpředmětné. A jestli, tak možná tak za 5-8 let, až to bude ojetina s 200 tisici km a vice. Napiš vlastní recenzi, alespoň dáš ostatním vzor, jak je psát. Jsem zvědav.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 11:58, šetření na palivu
Snažím se pochopit různé myšlení lidí. Obyčejný člověk si říká - když může někdo akceptovat několikastatisícovou ztrátu na hodnotě vozu, proč řeší pár desítek tisíc na palivu? To zní logicky.
Na druhou stranu - zde tento příklad - lékař, který má na nové auto, chce nové auto, ale peníze mu nepadají jen tak do klína, tak taky počítá -
chci nové auto a jsem ochoten se smířit s celkem vysokým propadem hodnoty, ale proč bych měl ztrácet ještě další peníze (ikdyž menší) na palivu, když jsem schopný naftákem jezdit, charakteristika mi vyhovuje, spolehlivost u auta v záruce neřeším a asi ani problém nehrozí...
Jo lidi, a nepište sem takový kraviny, že škoda 120 je v zatáčce rychlejší než Audi A7. Ještě tomu nakonec někdo (asi nějaký teenager) uvěří a bude to zkoušet a .....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 12:18, RE: AUDI versus SVĚT
David V posted by:
Můj pohled není výrazně přes peníze. Spíš je to pohled co dám a co za to dostanu. Moje antichrochto příspěvky jsou spíše na téma, proč se nafta kupuje tak hromadně i na auta, která nejsou tolik vytížená. Tady to taky svádělo napsat, když je v recenzi 13 tkm/5 měsíců a startovací cena v katalogu 1,5 Mio, proč si majitel nedopřál na 2 roky 2,8 V6 nebo TFSi s 220 kW, pokud by skutečně chtěl koně, a obzvláště, když ještě napíše, že je snob, a že je mu benzín bližší.
A že jsou takový auta špatně pr...
No dobře, není to jen o penězích, ale u těch levných ojetin to tak často podáváš. Je pravda, že tříválcové TDI v malém autě je hovadina a stejně tak čtyřválcové SDI ve Fábii dokáže vzít radost ze života.

Jenže u vyšších tříd jsou přece jen jiné nároky a i jiné možnosti. Dunění naftového čtyřválce v luxusním autě je trapas, šestiválce v naftě mají jiný zvuk a to i zvenku. Ačkoli jsem příznivcem benzínu, musím říct, že zvuk některých naftových šesti a osmiválců mi přijde zajímavý a možná i příjemný. Není to mlácení do kovadliny, ale skoro hodinářské cvrdlikání a dunění se nekoná vůbec.

Navíc - velké motory se většinu času používají v oblasti nižšího výkonu, dokážu si představit, že ta technika trpí při normáolním ježdění daleko méně, než třeba TDI 77kW, které je honěno takřka celý život u svého maxima. Pokud tedy neudělají výrobci nějakou konstrukční chybu (jako u vačkových ložisek 2.5 TDI V6), tak by to mohl být motor, který vydrží hodně dlouho.

Ve spojení s dobrým automatem nebo dvouspojkou, jaké se dnes dávají i do vyloženě sportovních aut, pak nemusí být charakteristika naftového víceválce vůbec překážkou sportovnímu pojetí auta.

Zbývají pak už jen emise, které jsou zatím výrazně horší než u benzínu. Doufám, že se rozšíří používání aditiv na bázi močoviny, která přece jen zlepší výsledek (takové diesly pak projdou i v Americe, tímto děkuji za jejich přísné předpisy) a nafťáky nám nebudou smrdět, stejně tak věřím, že se časem vypracuje technologie DPF filtrů tak, aby zlevnily a zlevnil se i jejich servis. A možná se dočkáme doby, kdy se budu bát více toho, jestli ta benzínová šunka přede mnou má funkční katalyzátor a lambda sondu a já nedýchám jedovaté nespálené přísady z paliva, o které se katalyzátor spolu s lambdou měly postarat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 12:45, RE: šetření na palivu
TOM posted by:
Snažím se pochopit různé myšlení lidí. Obyčejný člověk si říká - když může někdo akceptovat několikastatisícovou ztrátu na hodnotě vozu, proč řeší pár desítek tisíc na palivu? To zní logicky.
Na druhou stranu - zde tento příklad - lékař, který má na nové auto, chce nové auto, ale peníze mu nepadají jen tak do klína, tak taky počítá -
chci nové auto a jsem ochoten se smířit s celkem vysokým propadem hodnoty, ale proč bych měl ztrácet ještě další peníze (ikdyž menší) na palivu, když jsem schopn...
Pořád vám všem z těch výpočtů vypadává jedná dost zásadní věc. Autor neřeší spotřebu paliva jako největší náklad, minimalizace ztráty ceny při následném prodeji na protihodnotu je největší úsporou tohoto auta. Jestli na naftě proti benzínu ušetří na palivu 50-100 tisíc je jedna věc, ale jestli to auto od něj dealer vykoupí o 200 tisíc dráž než obdobnou benzínovou verzi, tak je ušetřená spotřeba jen drobným bonusem. Jestli ještě v úvodu byla pobídka v podobě citelné slevy, která prostě ne benzínovou verzi nebyla, tak se nemá smysl o ničem jiném bavit.

Právě těmito výpočty se autor dostává do stavu, kdy za své usilovně našetřené peníze může střídat auta, která si většina z nás nespíš nikdy nekoupí, nebo alespoň ne ve věku mladším než 10 let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 12:51, RE: AUDI versus SVĚT
Rover623 posted by:
Termín, ten nechám klidně na Vás, ale budete muset do Anglie kde teď bydlím, protože Lexus je tu se mnou. Teď ještě zvažuji jak sem legálně dostat tu Škodu 120 (hlavně tu), Rovera 600 a 75, blbý je, že mají levostranné řízení. V ČR v poslední době moc nejsem. Ono tem Lexus LS není také žádná výhra, ale měl několik benefitů, jednak jezdit v Anglii s autem co má řízení vlevo je pěkně o hubu, za další, za ty prachy to byl hybrid, takže dotace od státu (docela jsem se divil jak byla nakonec velká) a...
Ty dotace státu za luxusní hybridy jsou horší zvěrstvo, než sportovní A7 v dieslu. Nechápu, proč by z daní obyčejných lidí mělo být někomu přispíváno na luxusní auto. Pokud se mají hybridy rozšířit, tak jedině v tom případě, že jejich spotřeba ve městě bude třeba pod 4 litry. Ať je jak chce velké, primárním kritériem by měla být jedině spotřeba, ne jen nápis na zadku auta a jeho spotřeba je vyšší než většiny aut okolo. Ekologisti nadávají, že ČR nemá dotaci na hybridní auta. DÍKY BOHU ZA TO!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 12:52, RE: AUDI versus SVĚT
life-drive posted by:
Je treba srovnavat srovnatelne: zadejte si 330D versus 330i, do 100tkm. Benziny budou startovat nize, ve stejne cenove hladine budete mit 330xi, coz uz je prvek vybavy, ktery cenu opravdu ovlivni, nebo rocniky mladsi ci s lepsi vybavou. A situace u dealera, kde si chcete koput vuz s malym najezdem a se zarukou je jednoznacny. Po zkusenosti s 130i, 330 a 335i vim o cem mluvim, prodej tech aut opravdu trval dlouho. Treba u kupe takovy rozdil neni, tam vetsina kupujicich preferuje benzin, ale i sed...
To jsem udělal. Zde na Tipcars. BMW řada 3. Rok výroby 2007 (aby auto bylo 5 roků staré). 330d začínají na 369 tisíc s DPH. 330i na 419 tis. 5 let stará auta střední třídy bývají v dieslech levnější. Už asi jen proto, že jich sou na trhu mraky a lidi se bojí oprav. Nedivím se tomu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 12:54, RE: AUDI versus SVĚT
Rover623 posted by:
Co jsem měl možnost se s 850 párkrát svézt, je 850 sice trochu měkká, ale jinak má podvozek chování jak závoďák. A7 je podle mě opět blbě vyvážená a mírně houpavá. Jenže co se jízdního stylu týče, nejde 850 a A7 srovnat, každé to auto míří trochu jinam. Jediné co jsem chtěl říct je fakt, že z A7 se prostě nestane legenda (veterán), pravděpodobně ji čeká v ČR stejný osud jako většinu Audin u nás, po majiteli propujete pár bazarů, vystřídá pár majitelů a nakonec skončí na vrakovišti. V Anglii by j...
Richard Hammond z TopGear si nedávno koupil BMW 850 za 6700 liber, takže ty 2000 za dieslovou A7 jsou asi dost mimo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 12:56, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
No dobře, není to jen o penězích, ale u těch levných ojetin to tak často podáváš. Je pravda, že tříválcové TDI v malém autě je hovadina a stejně tak čtyřválcové SDI ve Fábii dokáže vzít radost ze života.

Jenže u vyšších tříd jsou přece jen jiné nároky a i jiné možnosti. Dunění naftového čtyřválce v luxusním autě je trapas, šestiválce v naftě mají jiný zvuk a to i zvenku. Ačkoli jsem příznivcem benzínu, musím říct, že zvuk některých naftových šesti a osmiválců mi přijde zajímavý a možná i příj...
Kolossi, lidé se ptají na radu a já odpovídám. A snažím se odpovídat uceleně. Pokud se někdou ptá, zda je výhodnější to nebo ono, troufám si tvrdit, že dokážu objektivně předat informace a mít je podložené alespoň čísly, které udává výrobce.
Mám zkušenost, že pokud mě za moje rady někdo kritizuje, je to nejčastěji uživatel, kterému se provozování nafťáku vzhledem k nájezdu (nebo i podmínek nákupu) vyplatí a je to v přímém rozporu s položeným dotazem (např u Vectry Benzín nebo nafta? se objevil příspěvek od člověka, který točí 2 roky staré Oktávky, na kterých ročně udělá 30 tisíc, což se liší od 6 let staré vesty s nájezdem 10-15 tisíc).
Jsou však věci, které mi nejdou prostě do hlavy. Jedna z nich je právě nákup vozidla v hodnotě 2M, ale řešení o 2 řády nižších ročních úspor na spotřebě. Tady to bylo uvedeno na provou míru, auto stálo jen 1,5 M a majitel ročně ušetří částku převyšující roční nájezd. Nicméně důležitý faktor je skutečně fakt, že je ojeté nafty zájem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 13:07, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
Richard Hammond z TopGear si nedávno koupil BMW 850 za 6700 liber, takže ty 2000 za dieslovou A7 jsou asi dost mimo.
nejsou. za 15 let bude i 2000 liber za ní hodně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 13:17, RE: šetření na palivu
Koloss posted by:
Pořád vám všem z těch výpočtů vypadává jedná dost zásadní věc. Autor neřeší spotřebu paliva jako největší náklad, minimalizace ztráty ceny při následném prodeji na protihodnotu je největší úsporou tohoto auta. Jestli na naftě proti benzínu ušetří na palivu 50-100 tisíc je jedna věc, ale jestli to auto od něj dealer vykoupí o 200 tisíc dráž než obdobnou benzínovou verzi, tak je ušetřená spotřeba jen drobným bonusem. Jestli ještě v úvodu byla pobídka v podobě citelné slevy, která prostě ne benzíno...
a další aspekt je chování dealerů v Německu a u nás. tady by nikdy tak dobrou nabídku na nové skladové auto nedostal, na to jsou naši dealeři příliš velcí uzdisráči a takové auto by nikdy na sklad nevzali. svého času na MojeAuto.cz psal Švihák Lázeňský jak jeho otce prosili ať jim přistaví do salonu svého VelSatise protože někdo o něj má zájem a chce ho vidět naživo než podepíše objednávku na auto za 1.5 mega. to se v Německu nemůže stát. taky se u nás nestane aby dealer vykoupil auto na protiúčet takhle-pro zákazníka-výhodně. tady se snaží setnout cenu co nejníž (aby se mohl nějaký zaměstnanec salónu napakovat prodejem kamarádovi), a je jim jedno že k nim zákazník jezdil poctivě na servis, že znají komplet historii vozu. tohle v Německu dokáží ocenit. když jsem výše četl za kolik bylo auto prodáno nové a jak nízký je procentuelní rozdíl při výkupu na protiúčet tak jsem pochopil že tam je skutečně možné auta střídat co dva-tři roky s relativně zanedbatelnou ztrátou. to u nás nejde, tady má prodejce zákazníka za ovci kterou je třeba pořádně oholit. prostě jiná štábní kultůra .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 13:33, RE: AUDI versus SVĚT
Petr S posted by:
To jsem udělal. Zde na Tipcars. BMW řada 3. Rok výroby 2007 (aby auto bylo 5 roků staré). 330d začínají na 369 tisíc s DPH. 330i na 419 tis. 5 let stará auta střední třídy bývají v dieslech levnější. Už asi jen proto, že jich sou na trhu mraky a lidi se bojí oprav. Nedivím se tomu.
Tak jinak: zdajte na Tipcars BMW, rada 3, rv.od 2007, najeto do 100000tis, serviska, vykon od 160kW. Prvni vyjedou benzinove verze 325xi, pak 335i resp 330i, pak az kupe 335d. Na autoscoutu a mobile je rozdil jeste markantnejsi. Jako priklad pokles ceny A5 v benzinu versus dieslu, nebo dokonce S5, ktera se da koupit levneji nez obdobne vybavena A5 3.0TDi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 13:54, RE: AUDI versus SVĚT
David V posted by:
Kolossi, lidé se ptají na radu a já odpovídám. A snažím se odpovídat uceleně. Pokud se někdou ptá, zda je výhodnější to nebo ono, troufám si tvrdit, že dokážu objektivně předat informace a mít je podložené alespoň čísly, které udává výrobce.
Mám zkušenost, že pokud mě za moje rady někdo kritizuje, je to nejčastěji uživatel, kterému se provozování nafťáku vzhledem k nájezdu (nebo i podmínek nákupu) vyplatí a je to v přímém rozporu s položeným dotazem (např u Vectry Benzín nebo nafta? se objevil...
Já s tebou obecně souhlasím a také oceňuju, že jsi ve svých názorech konzistentní. Ale to co platí pro malá auta a nižší střední je už poměrně na hraně u střední třídy jako máme my dva. Tedy u malých aut je nafta nesmysl (v tom se shodneme), ale s rostoucí velikostí vozidla začíná dávat větší smysl. A7 už je velikost, kde začíná být jasno.

Na druhou část, která ti nejde do hlavy jsem odpověděl v podstatě v příspěvku skoro na konci diskuze. Stručně - u nového auta je cena za palivo jedna částka, ztráta hodnoty druhá částka. Servisní náklady se víceméně nekonají. Autora jeho zájmy a záliby přivedly do situace, kdy koupí auto nové a prodává tak po dvou letech. Takže se ztrátou hodnoty počítá a snaží se ji minimalizovat. Kdyby koupil a po dvou letech dal jako protihodnotu nafťák nebo benzín, tak ve výkupu bude mít rozdíl možná 200 tisíc ve prospěch nafty (tak jsem to pochopil). Když na palivu ušetří, je to bonus, který může být klidně 100 tisíc (spíš více). K tomu připočti cenovou pobídku na konkrétní kus, který byl v naftě a u benzínu by se sleva nekonala, tak jsme suma sumárum na výhodě +500 tisíc? Máš dojem, že si to nespočítal?

A jinde jsem napsal že víceválcové nafťáky jsou zvukovým projevem velmi blízko benzínu, rozhodně se nekoná ani kostitřas ani dunění a tak odpadá další problém, který běžného člověka směřuje k benzínu. Vzhledem ke kategorii, o které se bavíme, bude takové auto vybaveno téměř vždy automatem nebo dvouspojkou, takže uživatel ani moc neřeší rozsah použitelných otáček. Zbývá jen ekologie, to je zase otázka času, DPF filtry se rozšiřují, močovina snad časem bude taky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 14:02, RE: šetření na palivu
tomaskrtek posted by:
a další aspekt je chování dealerů v Německu a u nás. tady by nikdy tak dobrou nabídku na nové skladové auto nedostal, na to jsou naši dealeři příliš velcí uzdisráči a takové auto by nikdy na sklad nevzali. svého času na MojeAuto.cz psal Švihák Lázeňský jak jeho otce prosili ať jim přistaví do salonu svého VelSatise protože někdo o něj má zájem a chce ho vidět naživo než podepíše objednávku na auto za 1.5 mega. to se v Německu nemůže stát. taky se u nás nestane aby dealer vykoupil auto na protiúč...
Ten VelSatis není dobrej případ. Fakt bych nechtěl být v kůži dealera, když by někdo naprosto nezávazně chtěl vidět auto za 1,5 mega a já ho měl koupit na sklad a pak se třepat, že on přijde, koukne a řekne děkuji nechci. Co pak s neprodejným předraženým šuntem? Velkej dealer v Německu si proti tomu může být jistý, že mu tam ta Audina nezůstane stát, obecně v tom rozsahu prodeje může mít jedno auto klidně na skladě. Takže při očekávání faceliftovaného modelu pobídne zákazníka sundáním marží. Nehledě na to, že díky osahání tohoto kusu si deset dalších zákazníků koupilo tento model s jinou výbavou?
respond
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.