0
back
 

diskuze k tématu: Audi A7 3.0 TDI - podrobné zhodnocení majitelem po prvních 13 tis. km.

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 14:20, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
Já s tebou obecně souhlasím a také oceňuju, že jsi ve svých názorech konzistentní. Ale to co platí pro malá auta a nižší střední je už poměrně na hraně u střední třídy jako máme my dva. Tedy u malých aut je nafta nesmysl (v tom se shodneme), ale s rostoucí velikostí vozidla začíná dávat větší smysl. A7 už je velikost, kde začíná být jasno.

Na druhou část, která ti nejde do hlavy jsem odpověděl v podstatě v příspěvku skoro na konci diskuze. Stručně - u nového auta je cena za palivo jedna částk...
Myslím, že tu byla klíčová ta sleva, kterou by na benzín, jak tvrdí, nedostal. Pak je řešení jasné a ani já bych nevolil jinak, i když sám prosazuji benzín do osobních aut. Většinou operuji s fakty, že se benzínové agregáty prodávají levněji než naftové, ovšem pokud někdo na naftu nabídne slevu, která podkročí hodnotu benzínového, tak potom úspory jsou zajímavé a tím spíše, pokud mluvíme o novém autě.
Na druhou stranu auto je ryze spotřební záležitost, takže definovat, co se vyplatí nebo nevyplatí je velice těžké. Existují totiž jiné vozy, které nabídnou slušnou dynamiku i ovládání a jsou za výrazně nižší ceny. Čili, pokud někdo zvolí prestižní značku, je těžké pak operovat s pojmy, že se mu to vyplatí. Pro příklad může sloužit třeba ono zmíněné Mondeo s 2,5T nebo Insignia 2,8T. Cenová relace těchto aut je jiná, těch 60 tkm/rok zvládnou taky s nižší ztrátou, a to i s benzínem na palubě. Nedokážu posoudit, zda lze na běžných silnicích posoudit, jestli je A7 svými jízdními limity nahony vzdálena např. Insignii, která má také 4x4 provedení.
Mimochodem, zed se budou FAPy kuchat a močoviny obcházet, protože to prodražuje provoz. Nedělám si iluze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 14:32, RE: šetření na palivu
Koloss posted by:
Ten VelSatis není dobrej případ. Fakt bych nechtěl být v kůži dealera, když by někdo naprosto nezávazně chtěl vidět auto za 1,5 mega a já ho měl koupit na sklad a pak se třepat, že on přijde, koukne a řekne děkuji nechci. Co pak s neprodejným předraženým šuntem? Velkej dealer v Německu si proti tomu může být jistý, že mu tam ta Audina nezůstane stát, obecně v tom rozsahu prodeje může mít jedno auto klidně na skladě. Takže při očekávání faceliftovaného modelu pobídne zákazníka sundáním marží. Neh...
VelSatis není špatnej příklad. bohužel u tohohle modelu byla u nás zoufale zanedbaná propagace ze strany zastoupení značky. kdyby mělo zastoupení jeden dva kusy které by se točily po autorizovaných salónech tak se jich prodalo násobně víc. nehledě na to že to je super auto. měl jsem ho, sice jen necelý rok, taky 3.5V6 výbava Initiale, a dodnes na něj nezapomenu. v žádným jiným autě se mi nestalo že po 800 km skoro v kuse vystoupím naprosto v pohodě, bez bolení zad či nohou. a tenkrát tady lidi dávali větší balík za jiný auta, ten kupní potenciál tady byl. jenže-co nevidím, nekoupím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 14:34, RE: AUDI versus SVĚT
David V posted by:
Myslím, že tu byla klíčová ta sleva, kterou by na benzín, jak tvrdí, nedostal. Pak je řešení jasné a ani já bych nevolil jinak, i když sám prosazuji benzín do osobních aut. Většinou operuji s fakty, že se benzínové agregáty prodávají levněji než naftové, ovšem pokud někdo na naftu nabídne slevu, která podkročí hodnotu benzínového, tak potom úspory jsou zajímavé a tím spíše, pokud mluvíme o novém autě.
Na druhou stranu auto je ryze spotřební záležitost, takže definovat, co se vyplatí nebo nevyp...
Ale pán psal o premiových autech, tedy Opel ani Ford, chápem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 14:42, RE: AUDI versus SVĚT
robrobik posted by:
Ale pán psal o premiových autech, tedy Opel ani Ford, chápem?
Pána možná ano, význam mého příspěvku sotva.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 15:07, RE: AUDI versus SVĚT
David V posted by:
Myslím, že tu byla klíčová ta sleva, kterou by na benzín, jak tvrdí, nedostal. Pak je řešení jasné a ani já bych nevolil jinak, i když sám prosazuji benzín do osobních aut. Většinou operuji s fakty, že se benzínové agregáty prodávají levněji než naftové, ovšem pokud někdo na naftu nabídne slevu, která podkročí hodnotu benzínového, tak potom úspory jsou zajímavé a tím spíše, pokud mluvíme o novém autě.
Na druhou stranu auto je ryze spotřební záležitost, takže definovat, co se vyplatí nebo nevyp...
Němci si bohužel hodně hrají na společenskou úroveň, mám obavy že pro doktora je prémiový vůz téměř povinností. Kamarád mi popsal situaci "sousedovi se daří špatně, koupil si Opel". Co na tom, že to bylo to nejdražší, co Opel prodával.

Co se týče kuchání filtrů, to je jen otázka represí na STK. Taky očekávám postupné zjednodušení a standardizování výroby, následně to bude levnější. Katalyzátor byl kdysi taky za ranec peněz, dnes se dají koupit univerzální podle objemu a není s tím problém. A močovina? Mazda CX7 bez močoviny odmítá jet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 15:09, RE: AUDI versus SVĚT
tomaskrtek posted by:
nejsou. za 15 let bude i 2000 liber za ní hodně.
To je akademická diskuze, můžem si roztrhat občanky a nic nedokážem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 15:12, RE: šetření na palivu
tomaskrtek posted by:
VelSatis není špatnej příklad. bohužel u tohohle modelu byla u nás zoufale zanedbaná propagace ze strany zastoupení značky. kdyby mělo zastoupení jeden dva kusy které by se točily po autorizovaných salónech tak se jich prodalo násobně víc. nehledě na to že to je super auto. měl jsem ho, sice jen necelý rok, taky 3.5V6 výbava Initiale, a dodnes na něj nezapomenu. v žádným jiným autě se mi nestalo že po 800 km skoro v kuse vystoupím naprosto v pohodě, bez bolení zad či nohou. a tenkrát tady lidi ...
Nabízí se otázka, když byl tak super, proč jsi jej měl jen jeden rok? A aut, ze kterých se dá vystoupit po 800 km nerozlámanej, je více. Já jsem si na své Mondeo nestěžoval ani po 1200 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 15:22, RE: šetření na palivu
Koloss posted by:
Nabízí se otázka, když byl tak super, proč jsi jej měl jen jeden rok? A aut, ze kterých se dá vystoupit po 800 km nerozlámanej, je více. Já jsem si na své Mondeo nestěžoval ani po 1200 km.
Musel jsem si to ověřit, nechtěl jsem věřit tomu, že nějaký Rencek někdy stále 1,5M
A fakt že jo, to je masakr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 15:48, RE: šetření na palivu
Koloss posted by:
Nabízí se otázka, když byl tak super, proč jsi jej měl jen jeden rok? A aut, ze kterých se dá vystoupit po 800 km nerozlámanej, je více. Já jsem si na své Mondeo nestěžoval ani po 1200 km.
protože jsem chtěl FXko a potřeboval jsem něco na dobu než ho vyberu a koupím. což trvalo 3/4 roku. byla to zajímavá nabídka, 4 roky staré auto koupené v ČR s doloženým pravidelným servisem, najeto 130k, nebourané, ve velmi pěkném stavu za 300k.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 15:49, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
Ty dotace státu za luxusní hybridy jsou horší zvěrstvo, než sportovní A7 v dieslu. Nechápu, proč by z daní obyčejných lidí mělo být někomu přispíváno na luxusní auto. Pokud se mají hybridy rozšířit, tak jedině v tom případě, že jejich spotřeba ve městě bude třeba pod 4 litry. Ať je jak chce velké, primárním kritériem by měla být jedině spotřeba, ne jen nápis na zadku auta a jeho spotřeba je vyšší než většiny aut okolo. Ekologisti nadávají, že ČR nemá dotaci na hybridní auta. DÍKY BOHU ZA TO!!!!
Buď v klidu, ten mentál žádnýho lexuse nemá, jenom blbě kecá. Stačí si pročíst jeho příspěvky i v jiných diskuzích. A transport pleček typu rover a Š120 do Anglie? Prostě tohle je píčus dne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 16:01, RE: šetření na palivu
tomaskrtek posted by:
protože jsem chtěl FXko a potřeboval jsem něco na dobu než ho vyberu a koupím. což trvalo 3/4 roku. byla to zajímavá nabídka, 4 roky staré auto koupené v ČR s doloženým pravidelným servisem, najeto 130k, nebourané, ve velmi pěkném stavu za 300k.
nehledě na to že mám poněkud nekonfekční rozměry, takže málokteré auto moho označit za pohodlné-pro mě. a křesla ve VelSatisu byla skutečně perfekní, fakt asi nejlepší co jsem měl možnost vyzkoušet. ani S-classe ani osmička od Audi nemá tak pohodlná. Bentley ani Rolls jsem bohužel nepruboval vlastně jo, jeden 40 let starej Rolls jo, ale to bylo spíš křeslo z obýváku než z auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 16:05, RE: šetření na palivu
Michal posted by:
Musel jsem si to ověřit, nechtěl jsem věřit tomu, že nějaký Rencek někdy stále 1,5M
A fakt že jo, to je masakr
tuhle palbu stály dokonce dva Rencky, pokud vím, ještě Avantime ten můj měl katalogovku 1.498.500,- a dalo se připlatit jen za panoramatickou střechu a přední senzory, jinak vše bylo v základu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 16:10, RE: AUDI versus SVĚT
robrobik posted by:
Buď v klidu, ten mentál žádnýho lexuse nemá, jenom blbě kecá. Stačí si pročíst jeho příspěvky i v jiných diskuzích. A transport pleček typu rover a Š120 do Anglie? Prostě tohle je píčus dne.
Petr-Tipcars: Beati pauperes spiritu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 16:14, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
To je akademická diskuze, můžem si roztrhat občanky a nic nedokážem.
nemůžem, já už mám kartu. takže jedině rozstříhat ale fakt je že starý auta nacpaný elektronikou a dalšíma vymoženostma nikdo nechce protože lehce se může stát že cena součástky překročí cenu auta. tady si jeden vůl koupil Allroada, no nekup to, říkal, za 100k, stálo to původně dvě mega, plná palba no jo, jenže už do toho nacpal další kilo za měchy, kompresor atd...a skoro s ním nejezdí protože škudlí na další opravy-resp. údržbu. a to mu kupodivu drží motor dělal zatím ´´jen´´ čerpadlo. takže když ojetinu tak bez vifikundací, a to A7 není.bohužel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 16:14, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
Němci si bohužel hodně hrají na společenskou úroveň, mám obavy že pro doktora je prémiový vůz téměř povinností. Kamarád mi popsal situaci "sousedovi se daří špatně, koupil si Opel". Co na tom, že to bylo to nejdražší, co Opel prodával.

Co se týče kuchání filtrů, to je jen otázka represí na STK. Taky očekávám postupné zjednodušení a standardizování výroby, následně to bude levnější. Katalyzátor byl kdysi taky za ranec peněz, dnes se dají koupit univerzální podle objemu a není s tím problém. A ...
To je o kupní síle. Někde jsem to psal do příspěvku. Němec si koupí auto za stejné peníze jak čech, ale relativně mu na něj bude stačit méně platů, a to třeba 4x méně. Stejně tak servis. Pokud je běžný výdaj za provoz auta v řádu 4000 Kč/měsíc na ujetých cca. 1000 km, tak to v porovnání s průměrným platem činí cca 16%. Němec dá obdobnou částku, avšak jeho zatížení jsou 4%.
Prémiové auto potom zatíží běžného němce těmi např. 16%, zatímco pro průměrného čecha je naprosto mimo realitu tohle auto provozovat, protože by se zbytkem prostě nevyžil.
Když to začne člověk posuzovat touhle optikou, má najednou vše úplně jiný rozměr, včetně úspor za palivo, které jsou pro němce daleko nižší (poměrně k příjmu) než pro čecha.
Je pak možné lidi kastovat podle vozů, protože s nižším finančním zatížením dosáhnou na nové.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 16:14, Hustokrutá diskuze
Jak malé děcka na písečku Já bych autorovi poděkoval za pěknou recenzi. Jen pro zajímavost, jak tady pořád řešíte, že audi má motor skoro v předním nárazníku... najděte si na youtube video Top Gear, kde na okruhu je proti sobě M3 E46 a stejně stará RS4 (ta s motorem až před světlama) Já jsem velký fanda BMW a světe div se, Audi nadělila M trojce přes dvě sekundy banána... Clarkson to řekl pěkně. Pokud se chcete bavit, kupte si M3, pokud jezdit rychle a bezpečně v zatáčkách, tak RS4. Pardon, já zapomněl, š120 by je určitě rozsekala napadrť... Malý dotaz na autora- proč jste si nepřikoupil Diodové světlomety? Teď jsem s nimi párkrát jel a nestačil jsem se divit. Proti bixenonům jiná liga....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 16:17, RE: AUDI versus SVĚT
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Beati pauperes spiritu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 16:44, RE: Hustokrutá diskuze
Thomassino posted by:
Jak malé děcka na písečku Já bych autorovi poděkoval za pěknou recenzi. Jen pro zajímavost, jak tady pořád řešíte, že audi má motor skoro v předním nárazníku... najděte si na youtube video Top Gear, kde na okruhu je proti sobě M3 E46 a stejně stará RS4 (ta s motorem až před světlama) Já jsem velký fanda BMW a světe div se, Audi nadělila M trojce přes dvě sekundy banána... Clarkson to řekl pěkně. Pokud se chcete bavit, kupte si M3, pokud jezdit rychle a bezpečně v zatáčkách, tak RS4. Pardon, ...
Vzhledem ke sleve na tento vuz jsem musel nektere prvky vybavy ozelet, treba onen s-line. Jinak mel jsem je moznost take vyzkouset, zas takovy rozdil oproti mym bi-xe s audi adapt.light jsem nepozroval. Pockam si, az budou proverene casem, jsem promarne opatrny. Vymena za LED by nemela byt problem, kupodivu ani financne to neni nic hrozneho, ale jak rikam, s osvetlenim jsem velmi spokojen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 21:18, RE: AUDI versus SVĚT
David V posted by:
To je o kupní síle. Někde jsem to psal do příspěvku. Němec si koupí auto za stejné peníze jak čech, ale relativně mu na něj bude stačit méně platů, a to třeba 4x méně. Stejně tak servis. Pokud je běžný výdaj za provoz auta v řádu 4000 Kč/měsíc na ujetých cca. 1000 km, tak to v porovnání s průměrným platem činí cca 16%. Němec dá obdobnou částku, avšak jeho zatížení jsou 4%.
Prémiové auto potom zatíží běžného němce těmi např. 16%, zatímco pro průměrného čecha je naprosto mimo realitu tohle auto p...
Myslím, že to není přesné. S určitými příjmy si Němec může koupit prémiovku ale nemusí. Jenže v určítých kruzích se prémiovka očekává, jinak je na tom člověku něco divného.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2012 21:23, RE: AUDI versus SVĚT
tomaskrtek posted by:
nemůžem, já už mám kartu. takže jedině rozstříhat ale fakt je že starý auta nacpaný elektronikou a dalšíma vymoženostma nikdo nechce protože lehce se může stát že cena součástky překročí cenu auta. tady si jeden vůl koupil Allroada, no nekup to, říkal, za 100k, stálo to původně dvě mega, plná palba no jo, jenže už do toho nacpal další kilo za měchy, kompresor atd...a skoro s ním nejezdí protože škudlí na další opravy-resp. údržbu. a to mu kupodivu drží motor dělal zatím ´´jen´´ čerpa...
Já to samozřejmě chápu, ale přece jen si prostě nemůžeme jen tak počkat, jak to s tou cenou bude. Jestli bude ropa nedostupná, tak třeba bude zadara.
respond
  1 ... 4 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.