0
back
 

diskuze k tématu: Majitel Audi A3: jednašestka je žíznivá

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 00:14, dobré auto ve spojení se špatným motorem
Myslím, že A3 je jedno z nej aut ve své třídě, bohužel tento motor ho dost sráží, protože už docela dost přesluhuje a zasloužil by si nástupce. O 18" kolech s 1,6 si myslím svoje.... sice to je efektní, ale s takovým výkonem to moc nekoresponduje. Potom se taky nelze divit, že volant bude tahat na každé koleji, když tam jsou taková kola. Spotřeba je taky odpovídající relativně žíznivé 1,6 + vyšší hmotnost a velká kola.
Pro redakci: v roce 2004 už byla na trhu A3 druhé generace, takže fotka A3 první generace bude chyba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 07:32, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
Falco posted by:
Myslím, že A3 je jedno z nej aut ve své třídě, bohužel tento motor ho dost sráží, protože už docela dost přesluhuje a zasloužil by si nástupce. O 18" kolech s 1,6 si myslím svoje.... sice to je efektní, ale s takovým výkonem to moc nekoresponduje. Potom se taky nelze divit, že volant bude tahat na každé koleji, když tam jsou taková kola. Spotřeba je taky odpovídající relativně žíznivé 1,6 + vyšší hmotnost a velká kola.
Pro redakci: v roce 2004 už byla na trhu A3 druhé generace, takže fotka A3 pr...
Moje řeč, dát si při výkonu 75 kW 18´ kola, to je teda nápad...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 08:08, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
A4 posted by:
Moje řeč, dát si při výkonu 75 kW 18´ kola, to je teda nápad...
No 18" by zase až tak nevadili ( chce to pak nazout ale užší gumy např 205 a pneu s nízkým valivým odporem ), ale pokud tam dal nějaký 225/35/18, tak to se potom není čemu divit že to nechce jet a žere to i trávu!

Každopádně tak nebo tak 1.6 8V nejede na standartních 15" či 16", dávat větší kola je pro motor utrpení!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 08:23, Mirek
Ja jezdil cca rok A3jkou s motorem 1.8.
Vetsinou jsem jezdli ve dvou ale s plnejsim kufrem (zbozi).

Musim rict, ze po roce sem se z 1.8 rozloucil, protoze stejne jako 1.6 zral a na nas naklad byl linej a musel se vytacet.

Jednou jsem to mazal co to dalo 180-200 (mam napsat v Nemecku?) a spotreba se vysplhala k 18litrum.
Takze jsem se rozloucil s Audi a koupil jsem BMW320.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 09:28, RE: Mirek
anonym posted by:
Ja jezdil cca rok A3jkou s motorem 1.8.
Vetsinou jsem jezdli ve dvou ale s plnejsim kufrem (zbozi).

Musim rict, ze po roce sem se z 1.8 rozloucil, protoze stejne jako 1.6 zral a na nas naklad byl linej a musel se vytacet.

Jednou jsem to mazal co to dalo 180-200 (mam napsat v Nemecku?) a spotreba se vysplhala k 18litrum.
Takze jsem se rozloucil s Audi a koupil jsem BMW320.
Mě stačilo na 1.8 dát z 15"kol zimních 17" (225/55) a auto vůbec nejelo tak jsem se vrátil na původní patnástky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 10:07, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
zigi posted by:
No 18" by zase až tak nevadili ( chce to pak nazout ale užší gumy např 205 a pneu s nízkým valivým odporem ), ale pokud tam dal nějaký 225/35/18, tak to se potom není čemu divit že to nechce jet a žere to i trávu!

Každopádně tak nebo tak 1.6 8V nejede na standartních 15" či 16", dávat větší kola je pro motor utrpení!
moje jediná skušenost s A3 byla když mě kamarátka s ní jednou vezla domů. Dojmy? Výborný interiér, velice kvalitní spracování, hezké podsvícení. Podvozek tužší (taky mám Renaulta).
Motor - hrůza a děs! Klasika TDI. Motor je hlučný, to víme všichni, ale že to v autě, které se pasuje do prémiové ligy neumějí odhlučnit, to mě fakt zarazilo! Takovej rámus!

S tou absencí palubního PC jste mě překvapil. Jsem myslel, že vozy téhle kategorie to mají automaticky všechny. Můj Renault je jenom o rok mladší, nejzákladnejší výbava, ale PC tam mám a celkem slušné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 10:27, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
kuko posted by:
moje jediná skušenost s A3 byla když mě kamarátka s ní jednou vezla domů. Dojmy? Výborný interiér, velice kvalitní spracování, hezké podsvícení. Podvozek tužší (taky mám Renaulta).
Motor - hrůza a děs! Klasika TDI. Motor je hlučný, to víme všichni, ale že to v autě, které se pasuje do prémiové ligy neumějí odhlučnit, to mě fakt zarazilo! Takovej rámus!

S tou absencí palubního PC jste mě překvapil. Jsem myslel, že vozy téhle kategorie to mají automaticky všechny. Můj Renault je jenom o rok mladš...
To je těžký, ono v základní výbavě u koncernu toho opravdu moc nebývá a AUDI není vůbec žádná vyjímka.

Trochu OT:
Nedávno jsem četl autoTip s speciální přílohou o novém Lancerovi, vypadá na velice good auto a za velmi přijatelné peníze, ale proč kupovat něco skvělýho za skvělé prachy, když si můžu koupit horší O II, která je o třídu níž, je ve všem ( krom kufru, ten oceňuje jen český Pepík a nakonec ho využije 2x do roka ) horší, dražší a nakonec i míň spolehlivý? Pro mě těžko pochopitelný, ale u nás se ničemu nedivím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 10:28, RE: Mirek
anonym posted by:
Mě stačilo na 1.8 dát z 15"kol zimních 17" (225/55) a auto vůbec nejelo tak jsem se vrátil na původní patnástky
225/55/17? Trošku balóny jak na A6-8, to tam vlezlo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 11:27, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
Falco posted by:
Myslím, že A3 je jedno z nej aut ve své třídě, bohužel tento motor ho dost sráží, protože už docela dost přesluhuje a zasloužil by si nástupce. O 18" kolech s 1,6 si myslím svoje.... sice to je efektní, ale s takovým výkonem to moc nekoresponduje. Potom se taky nelze divit, že volant bude tahat na každé koleji, když tam jsou taková kola. Spotřeba je taky odpovídající relativně žíznivé 1,6 + vyšší hmotnost a velká kola.
Pro redakci: v roce 2004 už byla na trhu A3 druhé generace, takže fotka A3 pr...
Souhlasím - A3 jsem měl s motorem 1.8 T a byl jsem s ním velice spokojený, faktem ale zůstává, že je A3 těžká a tak je s 1.6 lehce podmotorovaná, což se myslím projeví hlavně na spotřebě - auto má lehčí převody víc točí a táhne na zádech pořádný náklad. 18´´ kola jsou krásná ale na našich silnicích pak podvozek auta /a posádka/ dosatávají dost zabrat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 11:28, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
zigi posted by:
To je těžký, ono v základní výbavě u koncernu toho opravdu moc nebývá a AUDI není vůbec žádná vyjímka.

Trochu OT:
Nedávno jsem četl autoTip s speciální přílohou o novém Lancerovi, vypadá na velice good auto a za velmi přijatelné peníze, ale proč kupovat něco skvělýho za skvělé prachy, když si můžu koupit horší O II, která je o třídu níž, je ve všem ( krom kufru, ten oceňuje jen český Pepík a nakonec ho využije 2x do roka ) horší, dražší a nakonec i míň spolehlivý? Pro mě těžko pochopitelný, ale...
tak myslím, že Lancer a Oktávka se řadí obě do stejné, nižší střední třídy.

Mimochodem toho Lancera jsem už párkrát ve městě potkal a je to fakt nádhera. Oktávka se mi docela líbí, ale z Lanceru srší sportovno, chuť do života, hravost.
Cenově taky vychází velice zajímavě. A proč si koupit Oktávku? Větší kufr a měkký plasty v interiéru...dělám si srandu - Lancer je prostě zaměřen na jinou kategorii zákazníků, není to úplný mainstream. Prostě Oktávka nikoho neurazí, hodí se jako firemní, pro mladého bujaka, i pro důchodce. Umíš si představit důchodce jezdíci v Lanceru na nákupy do Lídlu?
No a pak taky zažité hospodské povídačky - Škoda je nejlevnější, má nejlevnější servis a náhradní díly, bere techniku z koncernu, takže je to vlastně Audi za lepší peníze...
Lancer (potažmo Japonec) - je drahý, neseženeš náhradní díly, a když tak jsou drahé, je malý (protože ho dělají na Japonce) a nemá kufr kam se vejde minimálně jedna lednice + basa piva...

A k tomu PC - ano, koncernová politika co se týče výbavy je poněkud, řekněma zvlášní, ale kdybych si kupoval Audi za 700-800 tis, a neměl tam v základu PC, tak na takovou prémii se můžu to....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 11:59, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
kuko posted by:
tak myslím, že Lancer a Oktávka se řadí obě do stejné, nižší střední třídy.

Mimochodem toho Lancera jsem už párkrát ve městě potkal a je to fakt nádhera. Oktávka se mi docela líbí, ale z Lanceru srší sportovno, chuť do života, hravost.
Cenově taky vychází velice zajímavě. A proč si koupit Oktávku? Větší kufr a měkký plasty v interiéru...dělám si srandu - Lancer je prostě zaměřen na jinou kategorii zákazníků, není to úplný mainstream. Prostě Oktávka nikoho neurazí, hodí se jako firemní, pro mlad...
Nevím přesně kde se řadí Lancer, ale je možný že to bude stejný...

Upřimně řečeno O II je pěkný auto ( proti O I ) ,ale Lancer designem hraje uplně jinou ligu a pokud člověk není konzervativec a koncernista, msuí se mu Lancer líbit. Mě osobně se Lancer líbí a když jsem koukal do ceníku, tak za stejné peníze se dá koupit O II 1.6MPi a Lancer 2.0TDi ( nevím jaká je skratka u Mišáka, ale používá 2.0TDi od koncernu 103kw ). Kde si u O II musíme dokoupit klimu ( 35t ) a všechno ostatní, u Lancera je to v základu.

Každopádně pokud budou češi pořád ve velkém kupovat Škodovky, tak Škoda přirozeně ceny nesníží, ale dokážu si představit O II v základu o 100t Kč levnější ( což myslím že je skutečná hodnota vozu )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 12:26, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
zigi posted by:
No 18" by zase až tak nevadili ( chce to pak nazout ale užší gumy např 205 a pneu s nízkým valivým odporem ), ale pokud tam dal nějaký 225/35/18, tak to se potom není čemu divit že to nechce jet a žere to i trávu!

Každopádně tak nebo tak 1.6 8V nejede na standartních 15" či 16", dávat větší kola je pro motor utrpení!
1,6 8V měl 55kW, motor o kterém se tady píše je 1,6 16V 75kW a nejezdí špatně - jenom se to s ním musí umět
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 12:41, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
zigi posted by:
To je těžký, ono v základní výbavě u koncernu toho opravdu moc nebývá a AUDI není vůbec žádná vyjímka.

Trochu OT:
Nedávno jsem četl autoTip s speciální přílohou o novém Lancerovi, vypadá na velice good auto a za velmi přijatelné peníze, ale proč kupovat něco skvělýho za skvělé prachy, když si můžu koupit horší O II, která je o třídu níž, je ve všem ( krom kufru, ten oceňuje jen český Pepík a nakonec ho využije 2x do roka ) horší, dražší a nakonec i míň spolehlivý? Pro mě těžko pochopitelný, ale...
Hele, zigi, co máš proti českým Pepíkům?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 12:43, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
anonym posted by:
1,6 8V měl 55kW, motor o kterém se tady píše je 1,6 16V 75kW a nejezdí špatně - jenom se to s ním musí umět
1,6 má 55 kW , nebo 75 kW (MPI), oba 8v. Ta 1,6 16V má 77 kW. Co ty na to, experte?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 13:30, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
Pepe posted by:
Hele, zigi, co máš proti českým Pepíkům?
Nic Pepku, v poho, kdy zajdem na pifko? xD
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 13:31, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
Pepe posted by:
1,6 má 55 kW , nebo 75 kW (MPI), oba 8v. Ta 1,6 16V má 77 kW. Co ty na to, experte?
Přesně. 1.6 8V se dělaly 55, 74 a 75kw. 1.6 16V měl 77kw. Znát fakta je základ než se pouštět do diskuze...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 13:40, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
zigi posted by:
Nevím přesně kde se řadí Lancer, ale je možný že to bude stejný...

Upřimně řečeno O II je pěkný auto ( proti O I ) ,ale Lancer designem hraje uplně jinou ligu a pokud člověk není konzervativec a koncernista, msuí se mu Lancer líbit. Mě osobně se Lancer líbí a když jsem koukal do ceníku, tak za stejné peníze se dá koupit O II 1.6MPi a Lancer 2.0TDi ( nevím jaká je skratka u Mišáka, ale používá 2.0TDi od koncernu 103kw ). Kde si u O II musíme dokoupit klimu ( 35t ) a všechno ostatní, u Lancera je...
Zigi já s tebou plně souhlasím. Mně se taky Lancer moc líbí a bral bych ho raději než Oktávku. Škodovka ale tady hraje na domácím hřišti, takže její prodeje budou vždy jasně vyšší než u konkurence, detto u džaponce.
Cena - ano, je taká jaká je. Podle mně je taky neadekvátní, proto si ty Škodovky prostě nekoupím. Až s tím něco udělají, tak budu o ní zase klidně uvažovat. Tady však oba bohužel pláčeme nad špatným hrobem - Škoda nemá nejmenší důvod revidovat svojí cenovou politiku. Je sice pomalu nejdražší v celé Evropě, ale lidi to furt kupujou. A kromě toho domácí trh je pro ně čím dál míň relevantní, kolik procent produkce sem umístí? 10%?
Jasně, můžeme argumentovat, že stačí vyjet pár km za hranice a jsme o 15-20% s cenou níž. Ale proč bych to dělal? Konkurence mi za slušnou cenu nabídne doma víc než Škoda a mně to stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 14:10, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
HoNZA posted by:
Souhlasím - A3 jsem měl s motorem 1.8 T a byl jsem s ním velice spokojený, faktem ale zůstává, že je A3 těžká a tak je s 1.6 lehce podmotorovaná, což se myslím projeví hlavně na spotřebě - auto má lehčí převody víc točí a táhne na zádech pořádný náklad. 18´´ kola jsou krásná ale na našich silnicích pak podvozek auta /a posádka/ dosatávají dost zabrat.
Nevim. Nedávno jsem byl s kamarádem v bazaru, projížděli jsme auta, oba chceme něco časem koupit. Ať to bylo Volvo S60, Mondeo nebo Mazda6, všude jsem si něco našel (hlučnost - Mazda, podvozek - ¨Volvo, na obsah slabý výkon - Mondeo 2.5V6 Ghia). Sedl jsem do passata nebo A6 a ihned jako doma. Auto drželo v zatáčce, motor jsem neslyšel, 1.8T jel jak z praku (i v těžké A6 - lépe než mondeo 2.5V6). I Tdi mě přišlo v Audině lépe odhlučněné než třeba D4D v toyotě auris co máme v práci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 14:15, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
anonym posted by:
Nevim. Nedávno jsem byl s kamarádem v bazaru, projížděli jsme auta, oba chceme něco časem koupit. Ať to bylo Volvo S60, Mondeo nebo Mazda6, všude jsem si něco našel (hlučnost - Mazda, podvozek - ¨Volvo, na obsah slabý výkon - Mondeo 2.5V6 Ghia). Sedl jsem do passata nebo A6 a ihned jako doma. Auto drželo v zatáčce, motor jsem neslyšel, 1.8T jel jak z praku (i v těžké A6 - lépe než mondeo 2.5V6). I Tdi mě přišlo v Audině lépe odhlučněné než třeba D4D v toyotě auris co máme v práci.
Jo to nejdůležitější....poté jsme si další den osedlal BMW 330(E46) a bylo vymalováno. Nevim jak dělali ten podvozek, ale kanál neucítíte, retardér malinko a v zatáčkách jako doma. Motor - do 4.000 průměrný zátah a naproste neslyšný chod, od 4.000 do cca 6500 nárůst nádherného zvuku a auto ožívá....sice nemá v interiéru tolik serepetiček jako S60 a A6, nicméně vše podstatné je na svém méstě a o autu bylo rozhodnuto. Ani koncern, ani japonec. BMW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.04.2008 14:31, RE: dobré auto ve spojení se špatným motorem
A4 posted by:
Moje řeč, dát si při výkonu 75 kW 18´ kola, to je teda nápad...
tak si tam dejte 13 a poklice ze supermarketu vy esteti posahani,na osmnactkach to aspon vypada jako auto
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.