0
back
 

diskuze k tématu: LAND ROVER DISCOVERY 3 (doplněno)

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 17:46, To Anonym
Martin Vaculík posted by:
1) Omlouvám se všem slušným majitelům Fabií HTP, kteří prostě jen a pouze chtěli levné auto, technika není jejich hobby, motorismus sám také ne a zelenobílý domek byl nejblíže. Jistě je mezi nimi řada vzdělaných lidí vykonávajících vysoce kvalifikované povolání, kteří netrpí komplexy méněcennosti, nemusí si tedy zvedat sebevědomí drahým vozem a své peníze investují do trvalých hodnot typu bydlení či vzdělání dětí. Za svůj krátký život však poznal jsem více těch, kteří vlastně touží po novém autě...
Recenze sem píši za pár korun, protože mne to neživí. Baví mne publikovat občas na internetu a třeba sbírat zde podněty od čternářů, které pak s techniky automobilek ověřuji a zkoumám, co je skutečně vada typická, co nahodilá a jaké z toho vyvodit pro kupujícího ojetiny závěry.
Kritizujete pána za laxní přístup ke koupi vozu, ale je to jako byste okradeného a zmláceného obviňoval, že nechodí na hodiny boxu. Gro mého naštvání a reakcí, které věřím že se stanou hnojivem negativních ohlasů na mojí osobu, byl fakt, že čtenáří místo aby svorně kritizovali zločinecký přístup servisu, napadají okradeného majitele. Při hledání příčin toho stavu na prvním místě vidím, že má vůz, na jaký většina čtenářů Tipcars nemá. Přípomíná mi to stav, kdy se za totality o Tatře 613 tvrdilo, že je blbá, protože jí lidé mít nemohli. A když na něco nemáme, tak to pomluvíme, aby to vypadalo, jako že po tom ani netoužíme.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 17:57, anonym , pá 14.09.2007 17:44:43
anonym posted by:
Nejhorší formou blbosti je bezmezná víra ve vlastní chytrost.

Ano - tak to je asi jediné, na čem se shodneme.))

Již vniká nová skupina skutečně bohatých, kteří zastávají vrcholné funkce v bankách, jsou úspěšní právníci, špičkoví lékaři, vědci.

Já patřím do této skupiny (respektive jiní lidi mě tam řadí, mně to je jedno), za skutečně bohatého člověka se nepovažuju ani omylem (přestože staticky patřím asi mezi 3-4 % nejvíc vydělávajících Čechů. A mí známí si to taky so sobě nemyslí. Oprav...
Na základě čeho mne nazýváte omezencem? Pochybujete snad o nedotáčivosti passatu? :)))) Edmund se mne chytl a klove do mne kde jen se vyskytnu právě kvůli kritickým recenzím na některé vozy koncernu VW. Proto zde byla ta poznámka, ne jako že bych zrovna na schopnost stočit volant vpravo a sledovat, jak to jede rovně, či na schopnost pochopit, že odstředivá síla násobená poloměrem tvoří moment, byl nějak neobyčejně hrdý. A slušným majitelům fabií jsem se již omluvil, nicméně ti tyto stránky beztak nečtou, protože sám model je z principu nejvíce určet těm, kteří auto berou jen jako prostředek mobility, nikoliv věc zájmu. To přímé napadání tady mi vadí, taky o Edmundovi přes jeho neustálé výpady nepíšu, že je blb, protože nemám na základě čeho to posoudit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 18:20, RE: To Edmund
Martin Vaculík posted by:
1) Omlouvám se všem slušným majitelům Fabií HTP, kteří prostě jen a pouze chtěli levné auto, technika není jejich hobby, motorismus sám také ne a zelenobílý domek byl nejblíže. Jistě je mezi nimi řada vzdělaných lidí vykonávajících vysoce kvalifikované povolání, kteří netrpí komplexy méněcennosti, nemusí si tedy zvedat sebevědomí drahým vozem a své peníze investují do trvalých hodnot typu bydlení či vzdělání dětí. Za svůj krátký život však poznal jsem více těch, kteří vlastně touží po novém autě...
není mnoho tak zbytečných aktivit, jako psát do internetových diskusí, ale dneska nemůžu jinak a není to proto, že by mne reakce polodementních idiotů, co se ani neumí podepsat, nějak zvlášť vyváděly z míry (auta jsou jako fotbal a vždy se kolem nich točí větší skupina pitomců, než třeba kolem baletu, že). chci jen nabídnout svůj pohled na podobné články a že tu článek tohoto typu není poprvé...
1) jsem právník a nepoznal bych zrezivělý podvozek, pokud by nebyl skutečně omotán mechem a kapradím a neblikal na něm neon s nápisem "držím silou vůle". nevydělávám násobky dvanácti tisíc, jako každý jiný průměrný přispěvovatel do této internetové diskuse (je to záhadou, ale internetové diskuse přitahují vždy tu nejbohatší část společnosti), takže mám auto staré a z bazaru a protože dokonce nemám známého mechanika (a světe div se, i takoví existují lidé, přestože s nimi snad ani jeden článek "jak kupovat auto z bazaru" nepočítá), kupoval jsem si auto sám a je mi jasné, že jsem byl několikrát mírně natáhnut. pokud bych si měl kupovat auto za 2 miliony, něco jako nedůvěra by mne však nenapadlo a natáhnut bych mohl být daleko jednoduššeji a klidně i na více frontách.
2) kdo tady mele o tom jak by jim "auto vrátil a vůbec se s nima nebavil", ten by si měl zjistit něco o odpovědnosti, vytknutí vad, znaleckých posudcích a konečně (a to hlavně) o exekučním řízení k splatné pohledávce (zvlášť když může být sporné nástupnictví odpovědného subjektu). pán s L.R. není blb a postupuje na první pohled v konzultaci s právníkem, takže pánovi s mlsným klackem (výše) bych poradil, aby si jej zastrčil zpět do kalhot, bude to tak lepší (hlavně pro něj).
3) fabie HTP je myslím si zbytečný olej do ohně. chápu, že motorista srdcem (mezi ně se i přes své technické dilentanství počítám) se těžko brání určité míře pohrdání nad vlastníky a uživateli tohoto vozu. osobně si ale stejně tak myslím, že to není na místě.
4) na svých pracovních cestách do zahraničí je fenomén východoevropana vždy k popukání. já sám se pohybuji v zahraničním obchodě a to co jsou schopni na veletrzích doslova spást čeští návštěvníci z expozic jiných stánků je někdy až zarážející (hlavně chlebíčky a igelitky, berte IGELITKY!). jinak jsem opálený, štíhlý a krásný, takže jsem z obliga (ale to je tady stejně každý).
5) pánovi přejuilepší vymahatelnost práva a příště víc štěstí s jiným krásným vozem, na který já zřejmě mít nebudu nikdy (naštěstí to ve mně ale evokuje závist až na druhém místě, na prvním je radost z toho, že se taková auta pohybují na silnicích právě vedle oněch fabií HTP). Vám na tipcars děkuji za Vaši práci, která dle mého názoru nemá na českém internetu konkurenci. Honza Hebnar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 18:45, RE: To Edmund
anonym posted by:
není mnoho tak zbytečných aktivit, jako psát do internetových diskusí, ale dneska nemůžu jinak a není to proto, že by mne reakce polodementních idiotů, co se ani neumí podepsat, nějak zvlášť vyváděly z míry (auta jsou jako fotbal a vždy se kolem nich točí větší skupina pitomců, než třeba kolem baletu, že). chci jen nabídnout svůj pohled na podobné články a že tu článek tohoto typu není poprvé...
1) jsem právník a nepoznal bych zrezivělý podvozek, pokud by nebyl skutečně omotán mechem a kapradím ...
"Auta jsou jako fotbal, vždy se kolem nich točí větší skupina pitomců, než třeba kolem baletu." Tak to je geniální výrok, od nynějška jej budu používat při všech jen trochu vhodnějších příležitostech. Jen doufám, že jej nepovažujete za své duševní vlastnictví a nevyžadujete autorský honorář. I pokud ano, tak se určitě nějak domluvíme. Nic lepšího sám nevymyslím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 19:04, RE: anonym , pá 14.09.2007 17:44:43
Martin Vaculík posted by:
Na základě čeho mne nazýváte omezencem? Pochybujete snad o nedotáčivosti passatu? :)))) Edmund se mne chytl a klove do mne kde jen se vyskytnu právě kvůli kritickým recenzím na některé vozy koncernu VW. Proto zde byla ta poznámka, ne jako že bych zrovna na schopnost stočit volant vpravo a sledovat, jak to jede rovně, či na schopnost pochopit, že odstředivá síla násobená poloměrem tvoří moment, byl nějak neobyčejně hrdý. A slušným majitelům fabií jsem se již omluvil, nicméně ti tyto stránky bezta...
Edmund do Vás pana Vaculík klove kvůli tomu, že v podobném duchu, jako svůjponěkud nepovedený příspěvek do diskuze píšete i oficiální články a recenze. Jen trochu mírníte slovník. Prostě jste se rozhodl zalíbit davu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 19:08, RE: To Edmund
Martin Vaculík posted by:
"Auta jsou jako fotbal, vždy se kolem nich točí větší skupina pitomců, než třeba kolem baletu." Tak to je geniální výrok, od nynějška jej budu používat při všech jen trochu vhodnějších příležitostech. Jen doufám, že jej nepovažujete za své duševní vlastnictví a nevyžadujete autorský honorář. I pokud ano, tak se určitě nějak domluvíme. Nic lepšího sám nevymyslím.
nechť je citát Váš. obrátím se na Vás - až to bude aktuální - s žádostí o radu při koupi W123 :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 19:09, Petr Novotný
Po přečtení článku jsem dost zaskočen jak se muže chovat servis a jak špátný muže být výrobek od land rover,muj dlouholetý známý má range rover a nemá sním taky moc dobré zkušenosti,ale určitě ne tak hrozné jako vy.Tět si chce kupovat nové auto a říkal že už by taky nikdy nechtěl land rover radči merdedes ML,nebo bmw x5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 19:52, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
Martin Vaculík posted by:
Krásně se nám tu kristalizuje povaha česká. Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva, si ho má možnost vyléčit. Je to jako ta lidová píseň o pánech v krytém voze, na které taky někdy trhne, jednou se jim kolo zláme, jindy vůz se zvrhne. Teď jste všichni náramně chytří. Zejména mne rozzuřily tyto narážky na autora:
1) Že to moh tušit, když si takovou sračku kupoval: Proboha, jak mohl vědět, že si kupuje sračku? Když to auto bylo nov...
Přesně pane Vaculík, souhlas. Ale ted Vás tu ti hátépáci sežerou. P.s. Mě by jen zarazil požadavek platby hotově u prodejce LR. To je divné, většinou je spíš platba 2 mil. hotově pro prodejce větčí problem než pro kupujícího. Ale já sám jsem skoro stejnou částku platil předem za auto které jsem viděl jen na fotkách a pak trnul strachy co a jestli vůbec přijde do ČR. Dopadlo to dobře, jinde totiž slovo chlapa platí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 20:13, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
Martin Vaculík posted by:
Krásně se nám tu kristalizuje povaha česká. Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva, si ho má možnost vyléčit. Je to jako ta lidová píseň o pánech v krytém voze, na které taky někdy trhne, jednou se jim kolo zláme, jindy vůz se zvrhne. Teď jste všichni náramně chytří. Zejména mne rozzuřily tyto narážky na autora:
1) Že to moh tušit, když si takovou sračku kupoval: Proboha, jak mohl vědět, že si kupuje sračku? Když to auto bylo nov...
Pane Vaculíku, nevěřím vlastním očím při čtení Vašeho textu.
1)opravovaný lak, skvrny:na první pohled musel tušit že auto není ok
2)spočítat 200+200+1650 dovede i největší tupec, jestli-že se i Vy necháváte takto snadno ojebávat, pošlete na sebe kontakt, velice rád s Vámi začnu obchodovat
3)viz body 1)a 3)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 20:23, souhlas
Souhlasím s názory p. Martina Vaculíka a Honzy Hebnara (právníka). Dělám reality v severní Itálii (přesněji prodáváme je tady), takže se mimo ČR dost často pohybuji. Úroveň vystupování čechů venku je tragédie (asi jako některé jejich vzteklé a závistivé výlevy na této diskusi). Musím s tím vnitřně dost bojovat, a říkat si, co si zase o nás pomyslí až se bude venku jednat snějakým tím CZ zbohatlíkem. Je pravdou, že co si ústně domluvíte, tak to prostě platí. Při koupi nového auta tam nikdo nekontroluje, zda-li není rezavé. S penězma je to stejné - může se stát nějaký renonc při platbě zálohy na byt, ale když na něj prodejce přijde, tak okamžitě uctivě vrací přeplatek i s omluvou (i když za to třeba nemůže). Nejhorší je však ta typycky česká sorta zbohatlíků - arogance, vymýšlení podvůdků a podfuků jak na Italy vyzrát, obejít prodejce apod. Tyto lidi mi připomínají ti, co zde nadávají a bezhlavě napadají chudáka kupujícího a ještě se mu vysmívají. Já jim říkám duševní naháči. Doopravdu už tu naštěstí vzniká nová třída inteligentních boháčů (i neboháčů), se kterými je radost jednat. Ti ale do této diskuse moc nepřispívají. Pro pána, co si naběhl s tím autem je každá rada drahá - u nás se asi práva nedovolá. Jestli to ta firma položila a je za ní jiná nástupnická (i třeba se stejnými lidmi), tak má prostě bohužel smůlu. To je běžná praxe u nás (zcela nepochopitelná na západ od našich hranic). Doporučuji mu se z této země odstěhovat, sice přijde o tyto pěkné příspěvky v diskusích a o mraky závistivců, ale bez toho se dá kupodivu docela dobře v Alpách žít. Václav Kouba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 20:23,
když kupujete auto v autobazaru za 100tis kč tak se na něho podívate ze spodu do motoru na pneumatiky jak se sjíždí atd.ale kdo se na takové věci dívá když je auto nové zvlášt u takové značky?po válce je každý generál.U takové značky by to nikdo nečekal že bude tak podvádět lidi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 20:47, pane Vaculík
Pokud se živíte jako motoristický novinář, pak pevně doufám, že si Vaše zdejší výlevy přečetli i vaši kolegové a Vaši partneři a zaměstnavatelé. Co se týká hodnocení Vašich kolegů, pak mám jasno o tom, jaká je asi Vaše oblíbenost a prestiž a co se týká partnerů a zaměstnavatelů domnívám se, že na objektivnost kladou zvláštní důraz a už Vaše přiznání neobjektivnosti by měl být signál. Dále patří k dobrým podnikatelským i lidským mravům, nezatahovat do hodnocení čehokoli, a zvláště konkurence, osobní invektivy a zaujatost, neboť to prostě snižuje váhu našich vlastních slov. Čili si dovoluji předpokládat, že pokud si neuděláte sám v sobě jasno, dojde na okamžik, kdy budete profesionálně vyřízen. A to i pře Vaše nesporné technické znalosti. Alespoň moji partneři by z podobných prohlášení vyvodili pro mne ne zcela příjemné důsledky. Ono totiž něco je přizvukovat řvoucímu davu, co si myslí, že auto dělá člověka a něco je solidní novinařina. Prostě bude logicky ubývat těch, co budou donekonečna chtít číst o tom, jak je lepší 10letý Nissan, než fungl Škoda či VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 20:57, Prosim
anonym posted by:
když kupujete auto v autobazaru za 100tis kč tak se na něho podívate ze spodu do motoru na pneumatiky jak se sjíždí atd.ale kdo se na takové věci dívá když je auto nové zvlášt u takové značky?po válce je každý generál.U takové značky by to nikdo nečekal že bude tak podvádět lidi.
Dobry vecer vsem,
predem bych chtel redakci podekovat za spoustu rad a zajimavych clanku. Jsem pravidelnym ctenarem, troufnu si rict, ze nevynecham ani jeden den.
Bohuzel jsem ale opravdu smutny, jakym smerem se zvrhla nase dnesni debata.
Pane Vaculiku, vy jste opravdu tentokrat prestrelil a i kdyz jste se snazil, tak tohle uz nevysvetlite. Bylo by snadnejsi rici "prominte, dnes mam spatny den a prestrelil jsem".

A hovorit o mindracich u auta ?? Je opravdu auto symbolem uspechu ??
Kazdy ma prece priority uplne jine ..
A to s fotbalem .. to uz je opravdu ubohe !!




respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 22:29, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
Martin Vaculík posted by:
Krásně se nám tu kristalizuje povaha česká. Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva, si ho má možnost vyléčit. Je to jako ta lidová píseň o pánech v krytém voze, na které taky někdy trhne, jednou se jim kolo zláme, jindy vůz se zvrhne. Teď jste všichni náramně chytří. Zejména mne rozzuřily tyto narážky na autora:
1) Že to moh tušit, když si takovou sračku kupoval: Proboha, jak mohl vědět, že si kupuje sračku? Když to auto bylo nov...
Zdravím. Čítam diskusiu a neverím vlastným očiam. Naprosto s Vami súhlasím, pán Vaculík. Ten posledný odstavec je par excellence. Slzy sa mi tlačia do očí, kam sme to my Slovania až dopracovali ...
Je zarážajúce, že nie len na cestách, ale i v podnikaní je samý chrapúň a podvodník. Čestné slovo a dôvera nič neznamenajú a skôr sú považované za slabosť a neschopnosť partnera. Preto ho treba podviesť, ošklbať!
Koľko rokov tohoto raného kapitalizmu je potrebné k náprave? Obávam sa, že ani sto rokov nebude stačiť!
A kto sa uráža sám, (alebo "sprostredkovane" za druhého), nepochopil podstatu.
(Ospravedlňujem sa všetký čestným a poctivým ľuďom. Kde ste?) Dolfi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 22:30, AUTOROVI RECENZE
osobně znám velice podobný případ, ve kterém je výraznějšího rozdílu pouze v ceně, způsobu platby a typu pořizovaného auta. Jednalo se o to, že dotyčný koupil shodou okolností také problémový kus. Dealer zkrachoval, jeho místo převzal pod novým jménem a ičem (ale pod stále stejným vedením) nový dealer. Takže klasická situace, závazky předchozího prodejce ten „nový“ nepřebíral, s majitelem vozu se z pochopitelných důvodů odmítal bavit, veškeré problémy byly posouzeny jako způsobené nevhodným zásahem do vozidla, a tudíž vyloučeny ze záruky, a nešťastný majitel se mohl jít procházet...
Očekávatelnou gradací bylo, že neseriozní dealer informoval výhradního dovozce o jistém „velmi problematickém zákazníkovi“, a ten se následně velice dobře připravil pro další kolo v ringu.

Padly žaloby, odvolávání, zpochybňování protichůdných znaleckých posudků atd. Celá tato mašinérie mezitím neustále požírala finance poškozeného. V největším zoufalství se majitel rozhodl pro zdánlivě nesmyslnou a bizarní možnost- napsal do televize svůj příběh, a do čtrnácti dnů dojel štáb jistého poměrně slušně sledovaného pořadu natočit reportáž. Dovozce značky, která v jeho případě ročně ztěží prodá na zdejším trhu dvě stovky vozů, začal tušit, že taková „reklama“ by zaváněla téměř krachem (špatná pověst dokáže letět rychlostí blesku, zvláště je-li naservírována na správném místě a dramaturgie pořadu nápadně směřuje ve prospěch poškozeného). Nakonec se stala věc, ve kterou už ani poškozený nedoufal: Dovozce, jednoduchou rovnicí si spočítajíc, že zavření úst jednomu nespokojenému majiteli jej vyjde neporovnatelně levněji než napravování špatné pověsti a ztrátu potenciálních zákazníků, nabídl dotyčnému, že vůz od něj za určitou cenu odkoupí. Tak se také v rekordně krátké době stalo, byť poškozený možná nedostal tolik, kolik si představoval (pochopitelně), a nakonec byl rád, že se vozu zbavil, byť s finanční ztrátou. Vůz byl totiž nepojízdný, jeho oprava by vyšla na sto tisíc, donekonečna by jezdil po soudech, které by beztak dopadly kdovíjak a kdy vůbec

Proto bych majiteli LR radil, aby byl ve svém boji co nejvíce důrazný, neboť soudě dle jistých indícií (při řeči sdělených i štábem onoho pořadu), naději v této nerovné bitvě má jen tehdy, bude-li se svým problémem co nejvíce hlasitý... Věřte, i z vlastní zkušenosti vím, že ty nejprimitivnější a zdánlivě nejzaostalejší způsoby řešení bývají v praxi nejúčinnější... Hodně zdaru. MO

PS: velká škoda, že diskuze pod zajímavým článkem musí být už tradičně prasena výkřiky anonymů. Skutečně velmi trefně to vyjádřil pán, který vypozoroval jistou spojitost mezi autem a fotbalem. Ten citát by měl povinně zabírat polovinu obrazovky na každém motoristickém serveru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 22:43, pecka....
Nuz tak to bola asi najlepsia diskusia jaka na tomto serveri vznikla. Skoda ze som si ju precital tak neskoro, zareagovat je zbytocne, pretoze sa uz vsetko viacmenej vysvetlilo. Len tak dalej pan Vaculik... dufam ze sa pridete pozriet aj na autosalon do Nitry, ktory bude na prelome septembra a oktobra. Aj ked na to nemam ziadne pravomoci, pozyvam vsetkych redaktorov aj citatelov Tipcars-u :)))) Edmund si posedi v novom Allroade, Mufik v nejakej Alfaromeo, pre Zigiho sa hadam najde nejaka Vectra OPC a ja budem tuzobne omakavat volant Subaru, zda sa ze budeme spokojni vsetci ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 22:46, este nieco...
A to som trestuhodne nespomenul tie krasne zenske, ktore na ceskych a slovenskych autosalonoch byvaju...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 22:48, RE: pane Vaculík
edmund posted by:
Pokud se živíte jako motoristický novinář, pak pevně doufám, že si Vaše zdejší výlevy přečetli i vaši kolegové a Vaši partneři a zaměstnavatelé. Co se týká hodnocení Vašich kolegů, pak mám jasno o tom, jaká je asi Vaše oblíbenost a prestiž a co se týká partnerů a zaměstnavatelů domnívám se, že na objektivnost kladou zvláštní důraz a už Vaše přiznání neobjektivnosti by měl být signál. Dále patří k dobrým podnikatelským i lidským mravům, nezatahovat do hodnocení čehokoli, a zvláště konkurence, oso...
Nějak pořád nemohu pochopit to rozhořčení nad slovy pana Vaculíka. Pan Vaculík tedy není ten nejlepší diplomat, ale kdo má trochu přehled a jezdí ven, tak musí uznat, že v jeho slovech velký kus moudra zazněl. Znám taky a bohužel mezi ně nepatřím pár opravdu bohatých lidí a jejich chování není takové, jak si myslí pan Edmund a jemu podobní. Jsou to vážně lidé, kteří na obchodní schůzce nepřepočítávají peníze, na předváděčkách si necpou kapsy, ani pupky a jsou tak nějak nad věcí. Já chápu, že je to pro některé z Vás těžké pochopit, jste udření živnostníci, máte pár zaměstnanců, pár služebních aut a každou korunu dvakrát obrátíte, ale zkuste si alespoň představit profil člověka, co se rozhodne, že si pro potěšení koupí auto za tyto peníze. Já vím, vy jste všichni taky zazobaní, samozřejmě byste si ho taky mohli koupit, ale nechcete zbytečně utrácet, ale věřte, že dnes již existují lidi, kteří si žijí opravdu nad poměry a nejsou to zrovna restituenti. Já pro takového člověka pracuji a myslím, že většinu věcí, co jsem tady napsal mi stejně nikdo nebude věřit, ale jsou tací a Vy to můžete akceptovat, nebo ne, ale tito lidé existují a věřte, že fakt neřeší párset tisíc. Vaculík na to fakt kápnul, ale jen proto, že vám šáhnul na Vaši modlu (Škoda Fábia), tak celou tuto skutečnost trochu degradoval. Jiří Král
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 22:54, RE: pane Vaculík
anonym posted by:
Nějak pořád nemohu pochopit to rozhořčení nad slovy pana Vaculíka. Pan Vaculík tedy není ten nejlepší diplomat, ale kdo má trochu přehled a jezdí ven, tak musí uznat, že v jeho slovech velký kus moudra zazněl. Znám taky a bohužel mezi ně nepatřím pár opravdu bohatých lidí a jejich chování není takové, jak si myslí pan Edmund a jemu podobní. Jsou to vážně lidé, kteří na obchodní schůzce nepřepočítávají peníze, na předváděčkách si necpou kapsy, ani pupky a jsou tak nějak nad věcí. Já chápu, že je...
No já si myslím, že pan Vaculík nepřizvukuje zrovna mase, když haní fábii. Právěže ta masa (zabedněná) tou fábkou jezdí. To co Vaculík popsal, bylo jako kůl do srdce, prtože si spousta z vás uvědomila, že se vás to přesně dotklo. Ne vždycky osuhlasím s Vaculíkem, ale dneska to řekl naprosto přesně. Jo kluci a taky jezdím ojetinou, akorát nevím, jestli dělám dojem na sousedy, já mám sousedy tak zabedněný, že novou fábkou bych na ně zapůsobil asi víc, než ojetinou za půl mega)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 23:18, wumpy
Kamarád měl taky velké problémy Freeladerem ale nic z toho nezískal a po 3 letech se auta velmi rychle zbavil. Škoda že to není jediný případ této značky.
respond
  1 2 3 4 ... 8


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.