0
back
 

diskuze k tématu: LAND ROVER DISCOVERY 3 (doplněno)

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 12:29, RE: Matematika
Miky posted by:
Nechtěl bych sahat do sebevědomí autora článku, ale mezi námi spočítat že 2x200 000 + 1 650 000 je 2 050 000 by snad dokazal i podprůměrný žák 2. třídy základní školy a nechat se takhle jednoduše "ojebat" o 200 tis. je vizitka vlastní blbosti. Ani se nedivím, že vám potom dotáhli takový vrak. Jinak koupit si nové auto se zrezavělým podvozkem, podepsat přebrání vozidla a v neposlední řadě složit dva miliony předem aniž bych auto viděl, to znamená buď velmi slušnou porci masochismu nebo seno v pal...
Pokud opomenu, ze autor neumi scitat a mozna byl trochu "snadny cil"........ ale stejne jsem naprosto sokovan co je u nas mozne



respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 12:39, RE: SUV
jodevaio posted by:
Teď jsem byl na dovolený v Ománu: po silnicí se tam proháněj v tehlě Land Roverech, ale v poušti a v těžkých podmínkách jezdí jen v Land Cruiserech, Pajerech a Pathfinderech.
Je to zvláštní, já mám Discovery II (2000), je to naprosto spolehlivé a fajnové auto. Funguje bez problémů i v docela náročném terénu. Pána je mi líto, a to že ničej tradice značky je na přes držku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 12:42, Zastoupení výrobce
Asi bych si jen velmi váhavě kupoval auto, jež v ČR nedistribuuje přímo výrobce, tedy "fabrické zastoupení", ale privátní firma, která samozřejmě maximalizuje zisk a podle toho se chová. Jinak přijmout přeplatek a nevrátit ho je neoprávněné obohacování tj. trestný čin.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 13:04,
tak to je fakt psycho, az prejdem na euro tak bude riziko si koupit i rohliky s mlekem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 13:40, RE: Nove auto
anonym posted by:
Panebože Mufíku....

- Elektrika a elektronika v autě je z 90 % stejná, ať jde o holátko a nebo ne.

- většinou se nesere elektrika, ale železo (což bývá i ten snímač)

A k tomu pán měl zřejmě smůlu - já počínání toto člověka při koupi nemůžu považovat za rozumné ani trochu.

Elektronika v aute je stejna, ale com vice vybavy mate tim mnohem vice starosti. Typu nejaky riditelny podvozek, xenony a ruzne adaptivni tempomaty atd. Jinak u modernich aut bych rekl, ze se prave ani tak nerozbiji zelezo, ale prave ta elektrika zlobi nejvice. Vetsinou menite hromady snimacu, spatne kontakty, zatekani nekam do elektroinstalace atd. Jinak omlouvam se za chybu ze nove je lepsi jak nove. Myslel sjem to oapcne, ze nekdy je ojetina lepsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 13:42, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vzhledem k tomu, že vím jak vypadá zpracováním Land Rover FreeLander (ten poslední). A jakou dostal recenzi třeba ve zmíněném Top Gearu, vůbec se nedivím. Freelander prostě vůbec nestojí za ten milión, Ty levné plasty v exteriéru no fuj.. Taky nechápu co dělá v takovém SUV spojka haldex, v anglii asi neznají subaru jinak by se styděli za takovou dardu nabízet auto s připojitelným pohonem všech 4 spojkou.. Však se mrkněte na různé indexy spolehlivosti, ty jsou výmluvné a myslím docela určující př...
Jinak k tomu Haldexu je to skoda, ze tak drahe auto, ktere je zastupce velmi drahych SUV ma jen haldex, ale mozna jako hlavni duvod vidim v tom, ze v Anglii jsou auta 4x4 dost zbytecna. Snih tady moc nemaji. Zimni pneu se tu taky nepouzivaji. Kdyz tady napadne 10cm snehu maji z toho Vanoce a je tu vsude kalamita a sami Briti se boji vyjet autem ven, nacoz aupair z Evropy bezproblemu jezdi stejne jako sotatni cizinci zvykly ze zbytku Evropy na dost snehu i ve mestech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 13:45, Honza
byl jsem prekvapeny, kdyz jsem tenhle test cetl.
je psany jako by mi ho nekdo cetl z duse.
Mam Discovery III, a mam s vozem naprosto stejne problemy, a nejen s vozem, i s prodejcem kde byl zakoupeny - Auto Dorda.
Auto bylo vysoce nespolehlive a poruchove, vic casu travilo v servisu nez na silnici.
Dealer nereagoval na jakekoliv snahy o rozumnou dohodu a moji snahu odstoupit od smlouvy.
Prvotni mazani medu kolem huby pro prodeji se rychle zmenilo v absolutni nezajem a komunikace probíhala pres pravni zastupce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 14:07, boha
No ty vole! Tak to znie ako nepodarený vtip...pán vysolí dva melóny za squrvenú srač.u a.....nie, škoda reči, vrátim sa naspäť k favoritu..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 14:41, vyzva autorovi recenze
chtel jsem Vas pozadat o kontakt, nejake spojeni na Vas, rad bych si promluvil s nekym, kdo je ve stejne situaci jako ja. Discovery III mi dela stejne starosti jako Vam.
Prosim kontaktujte me na HonzaS2K@email.cz nebo tel. 608339935.
Diky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 15:08, RE: Doporuceni
anonym posted by:
Já znám Land Rovery jen ty, co má armáda a můžu vám říct, že vydržej docela dost, ale taky jsou to fakt holátka. V terénu to taky ujde, ale je trochu škoda, že zatímco třeba Britové je maj taky, ale ve vojenské verzi, tak nám je koupili ve farmářské verzi a proto si s nima nemůže člověk dovolit tolik, co oni. Na druhou stranu je fakt, že Ruský UVAZ je na tom v terénu líp a tam se asi žádné verze nerozlišují
Za ten nákup LR pro armádu, měl jít taky někdo sedět a na doživotí. Koupit vojákům farmářské provedení terénního vozu vůže jenom diletant. Vždyť tím nepřímo ohrožuje životy vojáků, kdy v krizové situaci vozidlo může kleknout, a potom ámen. Navíc mnoho ND není kompatibilních s armádním provedením. Z toho vyplývá zbytečná komplikace v logistice a nemožnost koordinace dodávek ND s ostatními armádami ve společné misi.
Prodejce i výběrová komise jsou holt za vodou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 15:22, Zamindrákovaní chudáci neraďte
gld posted by:
No ty vole! Tak to znie ako nepodarený vtip...pán vysolí dva melóny za squrvenú srač.u a.....nie, škoda reči, vrátim sa naspäť k favoritu..
Krásně se nám tu kristalizuje povaha česká. Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva, si ho má možnost vyléčit. Je to jako ta lidová píseň o pánech v krytém voze, na které taky někdy trhne, jednou se jim kolo zláme, jindy vůz se zvrhne. Teď jste všichni náramně chytří. Zejména mne rozzuřily tyto narážky na autora:
1) Že to moh tušit, když si takovou sračku kupoval: Proboha, jak mohl vědět, že si kupuje sračku? Když to auto bylo nové, nevěděl jsem to ani já, který se narozdíl od zákazníků jejich zkoumáním živím. Na Discovery není nic, co by bylo od pohledu konstrukčně slabé či ošizené, žádné dráty procházející bez ochrany dírou v plechu, žádné viklající se čidla na podvozku (Touareg), nic co by umožnilo predikovat bídnou spolehlivot.
2) Že si nespočítal peníze. Jistě, kdo jezdí fabií HTP, celý den nedělá obvykle nic jiného, než počítá peníze, přemýšlí, jak by se dalo pár korun ušetřit, kde co leží, co by se dalo votočit a zpeněžit. Pán co si kupovla Land Rovera je prostě dál a při jednání s prodejcem renomované značky probíhajícím v paláci ze skla a oceli prostě nepočítá s tím, že by ho někdo chtěl oškubat. Součástí vyšší společenké úrovně je důvěra, jejíž projev je pro druhou stranu stejné úrovně obvykle zavazující a motivující. Samozřejmě průměrný maločech, který se celý život snaží přilepšit si k ubohému platu v bídném povolání drobným přikrádáním a podvůdky, je zvyklý stále být ve střehu a okrást sám by se určitě nenechal.
3) Že si to auto nezkontroloval, když ho přebíral. Opět věc důvěry. Člověk, který vydělává více než dvanáct tisíc čistého, obvykle kupuje docela dost věcí i služeb, ale obvykle se musí docela dost votáčet. Kdyby měl každou nakupovanou věc detailně kontrolovat, nestihl by na ní vydělat. Kontroluje proto jen ty, u kterých je riziko, že budou vadné. Při nákupu nového vozu by ani mne nenapadlo, že by mohl být zkorodovaný či dokonce havarovaný. Samozřejmě, že český pepík, který si kupuje auto jednou za život na celý život, bude pod něj k smíchu všech přítomných lézt a zkoumat, zda třeba u prodejce na dvorku nestálo déle, než by bylo záhodno.

Omlouvám se všem slušným Čechům, kteří coby řidiči nekradou naftu, coby automechanici olej a díly (které někdo zaplatí, ale nejsou mu vyměněny), coby číšníci nevaří kafe pro hosty z vlastních zásob (a tím za něj mají penzíe do kapsy a dělají si tak vlastně svoji živnost na cizím majetku), coby majitelé autobazarů nestáčejí tachometry, coby majitelé čerpacích stanic a stáčíren nemíchají do nafty extralehký topný olej, coby likvidátoři pojišťoven neuznávají za tisícovku do kapsy zadřený motor jako následek havárie, coby policisté neberou úplatky. Ale mám pocit, že právě takoví se tady do pána, který prostě jen nevěřícně zírá na to, čeho je ksindl v autoservisech schopen, navážejí nejvíce. Ne každý chce být stále ve střehu, připraven rozdávat rány a držet si křečovitě srajtofli. Mám v sobě teď opravdu vztek na česko-slovensko-polskou povahu, vrátil jsem se totiž z mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu. Zatímco západní novináři opálení, štíhlí a slušivě oblečení diskutují s konstruktéry, chovají se vybraně a na oběd si zajdou do nějaké z lepších restourací, tak východní tlustí bílí a rozcuchaní supí jak hladové smečky připraveni spást jakékoliv občerstvení, které zdá se zajímá je daleko více, než samotné nové vozy. Hrabou v talířích rukama a odstrkují se navzájem tlustými pupky tak, až z toho člověka se základním zbytkem sociálních kompetencí přejde hlad nejméně na týden.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 15:56, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
Martin Vaculík posted by:
Krásně se nám tu kristalizuje povaha česká. Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva, si ho má možnost vyléčit. Je to jako ta lidová píseň o pánech v krytém voze, na které taky někdy trhne, jednou se jim kolo zláme, jindy vůz se zvrhne. Teď jste všichni náramně chytří. Zejména mne rozzuřily tyto narážky na autora:
1) Že to moh tušit, když si takovou sračku kupoval: Proboha, jak mohl vědět, že si kupuje sračku? Když to auto bylo nov...
Bravo pane Vaculíku. Jak moc s Vámi v tomhle souhlasím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 16:26, Reakce
Vážený pane Kuldo, věrohodnost a objektivnost vašeho popisu dokresluje popsání vaší návštěvy ve společnosti CARtec. Skutečnost: Při vaší odpolední neojednané návštěvě a zběžné kontrole vozidla jste chtěl jen napsat potvrzení, že pérování je vadné. Na dostatečnou kontrolu jste nám nedal čas. Po objednání a rezervaci termínu pro důkladnou kontrolu a případnou opravu za dva dny jste se nikdy nedostavil, ani nezrušil objednaný termín.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 16:49, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
Martin Vaculík posted by:
Krásně se nám tu kristalizuje povaha česká. Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva, si ho má možnost vyléčit. Je to jako ta lidová píseň o pánech v krytém voze, na které taky někdy trhne, jednou se jim kolo zláme, jindy vůz se zvrhne. Teď jste všichni náramně chytří. Zejména mne rozzuřily tyto narážky na autora:
1) Že to moh tušit, když si takovou sračku kupoval: Proboha, jak mohl vědět, že si kupuje sračku? Když to auto bylo nov...
Ačkoli mohu se spoustou věcí souhlasit a to velice nerad i z vlastní zkušenosti např. se zaměstnanci atd, apk musím i na druhou stranu říci, že autor ( a ať je to Vaculík nebo někdo jiný ) je hulvát.
Pomíjím obsahovou stránku, u té budiž, ale pokud jde o formu, tak ta má zatraceně daleko do profesionality, kterou by měl člověk na místě pana Vaculíka mít. Nicméně to, že dává jako nejnižší stupeň evolučního žebříčku majitele Fabie, jasně dokumentuje jeho objektivitu a dokazuje to, kdo tu vlastně trpí jakýmsi mindrákem.

A jedna věc nakonec: právě vlastnost bohatých lidí je to, že obracejí každou korunu a snaží se věci zpeněžit, poněvadž bez toho, by nebyli bohatí. Machýrci, co naoko rozhazují a jakoby točí prachy, jsou povětšinou ve skutečnosti pěkně v pr.de.li.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 16:49, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
anonym posted by:
Bravo pane Vaculíku. Jak moc s Vámi v tomhle souhlasím...
jen klesej na evolučním žebříčku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 17:10, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
Martin Vaculík posted by:
Krásně se nám tu kristalizuje povaha česká. Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva, si ho má možnost vyléčit. Je to jako ta lidová píseň o pánech v krytém voze, na které taky někdy trhne, jednou se jim kolo zláme, jindy vůz se zvrhne. Teď jste všichni náramně chytří. Zejména mne rozzuřily tyto narážky na autora:
1) Že to moh tušit, když si takovou sračku kupoval: Proboha, jak mohl vědět, že si kupuje sračku? Když to auto bylo nov...
..Jistě, kdo jezdí fabií HTP, celý den nedělá obvykle nic jiného, než počítá peníze, přemýšlí, jak by se dalo pár korun ušetřit, kde co leží, co by se dalo votočit a zpeněžit. ...Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva


Pane Vaculíku, jako zamindrákovaný hlupák se tu projevujte spíš Vy.

- Lidí co mají Fabii HTP znám několik, vesměs nikdo z nich není žádný škudlín - logicky, člověk co má na to aby si koupil auto za cenu nad čvrtr milionu má větší příjmy než 12 tis měsíčně. Já bych si jí klidně koupil taky, přestože vydělávám mnohonásobovek Vámi uváděných 12 tisíc. To Vámi popisované chování spíš sedí na lidi, co kupujou vylítané Laguny za 100 tisíc se stočenými tachometry a Vy pro ně píšete za pár korun více či méně ujeté recenze. A nebo na lidi, co na ojetinu za 250 tisíc na nějaký úchlný lízign musí za každou cenu mít, aby uděali dojem na sousedy, co natom, že pak nemaj na to dětem zaplatit školní výlet za 250 korun.

- To že je někdo štíhlý či opálený není charakterová vlastnost. Já třeba nejsem ani extrémně štíhlý ani opálený (přestože jsem byl u moře, kde se pražila kdejaká socka protože pro ní je opálenej jakýsi pofiderní symbol bohatství či úspechu), dokonce si představte že na recepci se nikde nepřejídám, stejně tak nemám problém se tam domluvit.

- Auto jem kupoval povícerokrát (nové, v bazaru jsem v životě nebyl), způsob jakým ho dotyčný kupoval považuju spíš za chování člověka, co přišel k penězům nějakým snadným (dědictví, restituce) či dokonce pochybným způsobem, než někoho, kdo si na to vydělal poctivým podnikáním. Kdyby mi někdo začal nabízet takovéto platbení podmínky, tak se otáčím na podpatku a odcházím. Landrover přeci není jediné auto kterým se dá jezdit a nemusím ho kupovat zrovna u dotyčné kompany - na tohle právě přistoupí člověk, co nikdynic neměl, najednou přišel k penězům a musí to mít hned a má zatmění před vočima.

- A co se týče novinářů, tak je velmi poučné se pobavit s peronálními řediteli nakladatelství, koho chtí za novináře a proč. Je to poučné a velice rychle by vám spadl hřebínek. je nabíledni že opravdoví odborníci na internet nepíšou, jejich rady jsou totiž velmi drahé a nerozdávají je na potkání. Ale to je pravděpodobně mimo Vaše duševní obzory, tak takže si tu dák klidně piště zamindrákované výlevy na téma pilotů HTP.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 17:20, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
anonym posted by:
..Jistě, kdo jezdí fabií HTP, celý den nedělá obvykle nic jiného, než počítá peníze, přemýšlí, jak by se dalo pár korun ušetřit, kde co leží, co by se dalo votočit a zpeněžit. ...Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva


Pane Vaculíku, jako zamindrákovaný hlupák se tu projevujte spíš Vy.

- Lidí co mají Fabii HTP znám několik, vesměs nikdo z nich není žádný škudlín - logicky, člověk co má na to aby si koupil auto za cenu nad čvrtr...
Bingoooooo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 17:23, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
edmund posted by:
Ačkoli mohu se spoustou věcí souhlasit a to velice nerad i z vlastní zkušenosti např. se zaměstnanci atd, apk musím i na druhou stranu říci, že autor ( a ať je to Vaculík nebo někdo jiný ) je hulvát.
Pomíjím obsahovou stránku, u té budiž, ale pokud jde o formu, tak ta má zatraceně daleko do profesionality, kterou by měl člověk na místě pana Vaculíka mít. Nicméně to, že dává jako nejnižší stupeň evolučního žebříčku majitele Fabie, jasně dokumentuje jeho objektivitu a dokazuje to, kdo tu vlastně ...
Jo, předběhl jste mě ))

Plně podepisuji - přesně to odráží moji životní zkušenost.

Jinak ještě jeden postřeh - na západ od Šumavy se vesměs nikdo o svoje kolegy a jejich "morálněvolní profil při konzumaci na recepci" nestará tak, jako pan Vaculík - to je přímo příznačné pro postboševický způsob myšlení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 17:27, To Edmund
edmund posted by:
jen klesej na evolučním žebříčku.
1) Omlouvám se všem slušným majitelům Fabií HTP, kteří prostě jen a pouze chtěli levné auto, technika není jejich hobby, motorismus sám také ne a zelenobílý domek byl nejblíže. Jistě je mezi nimi řada vzdělaných lidí vykonávajících vysoce kvalifikované povolání, kteří netrpí komplexy méněcennosti, nemusí si tedy zvedat sebevědomí drahým vozem a své peníze investují do trvalých hodnot typu bydlení či vzdělání dětí. Za svůj krátký život však poznal jsem více těch, kteří vlastně touží po novém autě, chtějí s ním být terčem závisti sousedů, ale prostě jim nezbývá na více, než na fabii zatíženou sedmiletým leasingem. Jsou jen ekvivalentem těch pseudobohatých machýrků, co si za podobné peníze opatří bouranou A6, splácají jí z kradených dílů, nedají do ní airbagy a dělají po vsi machry. Pěkně v pr..., jak jste řekl, bývají obě skupiny.
2) K noblese skutečně bohatých a úspěšných lidí patří velkorysost a důvěra. Že českou ekonomickou elitou dnes jsou bývalí veksláci, světští, pinglové, řezníci a zelináři, kteří velkorysost, nadhled, mravní hodnoty a vzdělanost postrádají stejně jako šarm, je pozue dočasný produkt překotného přerodu společenského zřízení. Již vniká nová skupina skutečně bohatých, kteří zastávají vrcholné funkce v bankách, jsou úspěšní právníci, špičkoví lékaři, vědci. Zatímco pro bývalého pingla jistě není nic nezvyklého začít v autosalonu lézt po zemi a zkoumat, zda nemá nový vůz zrezlý výfuk, tak u neurochirurga by to prostě vypadalo divně, již proto, že by si třeba mohl kolenem přišlápnout kravatu, nemyslíte? Proto nejsou rady typu zkontroluj si vůz při převzetí vůbec na místě.
3) Můj příspěvek má k profesionalitě opravdu daleko (však nejde o článek, jen příspěvek čtenáře do fora, že jsem novinář víte Vy a pár stálých), na druhou stranu vznikl z krajního naštvání. Pán popsal zajímavý a pro mne skoro neskutečný příběh, samozřejmě nevíme, co nám zamlčel, aby vypadal více jako poškozený. Obrátil se na nás slušně s žádostí o radu. Místo toho se mu v prvních reakcí dostalo opravdu zlých a zamindrákovaných odpovědí typu, že si koupil sračku, že si to měl zkontrolovat, a že neumí počítat. To se sečetlo s podrážděním z Frankfurtského autosalonu a byla, jak říká Plzák, naplněna abeceda vstupů. Vážený Edmunde, já sám se považuji za kovaného technika, nikoliv profesionálního novináře. Hravě vám dokáži fyzikálně odůvodnit i prakticky demonstrovat (na letišti) nedotáčivost passatu, těžko však plodím věty bez gramatických chyb. U každého svého článku či jen příspěvku v diskusi si říkám, že když budou chtít, budou to číst, a když ne, nechaj to bejt. Zatím je dost těch, co to čtou a představte si, že sám rozšiřujete jejich řady.
4) Nicméně již druhý den se vážně zamýšlím nad citátem, co jsem někde četl: Nejhorší formou blbosti je bezmezná víra ve vlastní chytrost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2007 17:44, RE: To Edmund
Martin Vaculík posted by:
1) Omlouvám se všem slušným majitelům Fabií HTP, kteří prostě jen a pouze chtěli levné auto, technika není jejich hobby, motorismus sám také ne a zelenobílý domek byl nejblíže. Jistě je mezi nimi řada vzdělaných lidí vykonávajících vysoce kvalifikované povolání, kteří netrpí komplexy méněcennosti, nemusí si tedy zvedat sebevědomí drahým vozem a své peníze investují do trvalých hodnot typu bydlení či vzdělání dětí. Za svůj krátký život však poznal jsem více těch, kteří vlastně touží po novém autě...
Nejhorší formou blbosti je bezmezná víra ve vlastní chytrost.

Ano - tak to je asi jediné, na čem se shodneme.))

Již vniká nová skupina skutečně bohatých, kteří zastávají vrcholné funkce v bankách, jsou úspěšní právníci, špičkoví lékaři, vědci.

Já patřím do této skupiny (respektive jiní lidi mě tam řadí, mně to je jedno), za skutečně bohatého člověka se nepovažuju ani omylem (přestože staticky patřím asi mezi 3-4 % nejvíc vydělávajících Čechů. A mí známí si to taky so sobě nemyslí. Opravdu nejsem Ivan Lendl, Dominik Hašek či Zdeněk Tůma.

"Hravě vám dokáži fyzikálně odůvodnit i prakticky demonstrovat (na letišti) nedotáčivost passatu"

Ježišmrajá, Vy ste fakt vomezenec....(dál to nemá smysl, končím).
respond
  1 2 3 ... 8


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.