0
back
 

diskuze k tématu: LAND ROVER DISCOVERY 3 (doplněno)

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 00:44, Edmundovi
anonym posted by:
Kamarád měl taky velké problémy Freeladerem ale nic z toho nezískal a po 3 letech se auta velmi rychle zbavil. Škoda že to není jediný případ této značky.
Pane Edmunde: Můj zaměstnavatel mne asi jen tak nevyhodí. Samozřejmě mne nechce platit za diskutování na internetu ani za pochodování s hrnkem kafe po redakci, ale to jsou jediné jeho chyby. Kolegové novináři někteří mne nesnáší dlouhodobě a od samého začátku, jiní mi fandí již proto, že názory, které halasně všichni vykřikují u piva si díky mimořádnosti svého zaměstnavatele mohu dovolit i publikovat. Co se třeba jízdních vlastností audin týká, tak ještě nejsem ten nejmilitantnější. Vždy nezapomenu dodat, že nedotáčivost je pro běžného motoristu v běžném provozu bezpečným způsobem chování. A že mají skvělé dílenské zpracování. Jistý velmi renomovaný novinář tvrdí, že by ze všech značek na trhu nechal jen Subaru a BMW, ostatní by to museli vyrábět licenčně. Samozřejmě to nikam nenapíše, aby neměl problémy. Já navíc sice jsem novinář pracovním zařazením, ale skoro se tak necítím a třeba na tiskovce mne skoro neuvidíte, spíše pod zvedákem někde v autoservisu, kterak tam překážím a obtěžuji s dotazy. Nebojte, primera P11 dožívá a doba jí odnáší, už nebude důvod s ničím jí srovnávat. Nehodlám koncernu škodit, chystám třeba článek o zavádění nových motorů, aby lidé pochopili, že jejich absence třeba ve škodovce není dána restrikcemi ze strany německého vedení, ale prostou ekonomickou logikou. V koncernu VW velmi dobře fungují vlastně normální tržní mechanismy. A svezení s R8 bylo též zajímavé, ferrari s německým dílenským zpracováním nikdo jiný nenabídne. Na VW se zaměřuji proto, že to lidi zajímá. Podobně dokáži napsat článek třeba o tom, kterak lelek luční vzdoruje predaci (a věřte, že tak činí velmi rafinovaně) či popsat, že rorýs z čeledi svišťounů v letu spí i páří se. Otázka je, zda to tu někdo bude číst.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 01:05, RE: Reakce
anonym posted by:
Vážený pane Kuldo, věrohodnost a objektivnost vašeho popisu dokresluje popsání vaší návštěvy ve společnosti CARtec. Skutečnost: Při vaší odpolední neojednané návštěvě a zběžné kontrole vozidla jste chtěl jen napsat potvrzení, že pérování je vadné. Na dostatečnou kontrolu jste nám nedal čas. Po objednání a rezervaci termínu pro důkladnou kontrolu a případnou opravu za dva dny jste se nikdy nedostavil, ani nezrušil objednaný termín.
už jsem prodrbal vic jak 2 050000
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 04:39, technicky to nechápu
Tak toto je jednoznačně na soud, není co řešit... Spíš mi není jasné, jak vůbec takové auto mohlo vzniknout. Toš to mu podstrčili nějaký testovací prototyp předvýrobní série nebo přímo padělek co se smontoval v garáži polské burzy? Protože i kdyby se s tím autem jezdilo "na ruský způsob" a do 30tkm se na nic nešáhlo, tak je mi divné žeby tolik věcí bylo v dupě. Ale klid, tuzemští bazaristi z něj přes víkend udělají funglovku a půjde to dál ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 06:59, RE: pane Vaculík
anonym posted by:
Nějak pořád nemohu pochopit to rozhořčení nad slovy pana Vaculíka. Pan Vaculík tedy není ten nejlepší diplomat, ale kdo má trochu přehled a jezdí ven, tak musí uznat, že v jeho slovech velký kus moudra zazněl. Znám taky a bohužel mezi ně nepatřím pár opravdu bohatých lidí a jejich chování není takové, jak si myslí pan Edmund a jemu podobní. Jsou to vážně lidé, kteří na obchodní schůzce nepřepočítávají peníze, na předváděčkách si necpou kapsy, ani pupky a jsou tak nějak nad věcí. Já chápu, že je...
Pan Vaculík tedy není ten nejlepší diplomat, ale kdo má trochu přehled a jezdí ven, tak musí uznat, že v jeho slovech velký kus moudra zazněl.

Nemůžu si pomoct, jeho profil myšlení odpovídá tak 13 letému klukovi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 07:13, RE: pane Vaculík
anonym posted by:
No já si myslím, že pan Vaculík nepřizvukuje zrovna mase, když haní fábii. Právěže ta masa (zabedněná) tou fábkou jezdí. To co Vaculík popsal, bylo jako kůl do srdce, prtože si spousta z vás uvědomila, že se vás to přesně dotklo. Ne vždycky osuhlasím s Vaculíkem, ale dneska to řekl naprosto přesně. Jo kluci a taky jezdím ojetinou, akorát nevím, jestli dělám dojem na sousedy, já mám sousedy tak zabedněný, že novou fábkou bych na ně zapůsobil asi víc, než ojetinou za půl mega)
. Právěže ta masa (zabedněná) tou fábkou jezdí.

No,jasně, Češi (Slováci, Ma´daři či popdle potřeby kterýkoliv jinýnárod) jsou masa hlupáků a Vy a pan Vaculík jim to musíte vysvětlit.

PS: Igelitky nesbírám, chlebíčky nežeru,Fábií nejezdím (ač bych si jí klidně koupil), udřený živnostník taky nejsem o vystupování pana Vaculíka si myslím to co napsal výše pan Edmund.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 07:25, RE: To Anonym
Martin Vaculík posted by:
Recenze sem píši za pár korun, protože mne to neživí. Baví mne publikovat občas na internetu a třeba sbírat zde podněty od čternářů, které pak s techniky automobilek ověřuji a zkoumám, co je skutečně vada typická, co nahodilá a jaké z toho vyvodit pro kupujícího ojetiny závěry.
Kritizujete pána za laxní přístup ke koupi vozu, ale je to jako byste okradeného a zmláceného obviňoval, že nechodí na hodiny boxu. Gro mého naštvání a reakcí, které věřím že se stanou hnojivem negativních ohlasů na mojí ...
"byl fakt, že čtenáří místo aby svorně kritizovali zločinecký přístup servisu, napadají okradeného majitele."

Já nevím co bylo nebo nebylo v servisu - to je vždycky o kvalitě obou stran a vždydcky platí vyslechni obě strany a pak suď. Servis se zde nevyjadřoval.

Nicméně pokud dotyčný člověk koupí auto za 2 miliony a přepočítá se o 200 tisíc, pak to zdechlé auto parkuje v podmáčené garáži či kůlně (viz, foto) a žádá rady na internetu, tak to není zrovna kdovíjaký projev inteligence.

Jinak s těmi výlevy jste se u řady lidí shodil už dávno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 08:19, Shrnutí
Tak jsem si to vše (několikrát) přečetl, a musím dát za pravdu (nebo vyvrátit) někteým věcem:
Ano, kupuji - li auto za 2M, zpravidla to nebývá za poslední peníze, na 7 letý leasing, se Š120 na protiúčet.
Musím se pohybovat v jiné společnosti, kde obchody provází vzájemná důvěra. ALE: jak do toho zapadá nutnost skládat zálohy cash? Nemá začít blikat varovná kontrolka? Auto jsem kupoval za částku řádově nižší (a pravidelní čtenáři ví, že to nebylo ze zelonobílého domečku) a platil převodem. Nosit (nebo nechat si nosit) peníze v igelitce je poznávací znamení vexláků.
Ano, dávám si vždy pozor na peníze - a to nedělám jen pro světské, zelináře a pod. Můj pobyt v podnikatelském prostředí mi dal zkušenost, že největší kolenovrti jsou z té majetnější vrstvy. Slovo sleva je pro ně zaklínadlo.
To, že si mám strčit mlsný klacek zpátky do kalhot, je rada dobrá, co ale dělat jiného se neuvádí. Jenom pro ilustraci - vedli jsme několik soudních sporů, ty jsme vyhráli. Výsledek? Rozsudek jménem republiky je vhodný tak na toaletu. Prostě soud, rozsudek, exekutor, prachy už stejně neuvidím.
Opálenost, na rozdíl od štíhlosti, není známka zrovna zdravého životního stylu - svoje čerstvé opálení bych vyměnil za -5kg
Ano, občs se v zahraničí stydím (za ostatní). Proto rád jezdím tam, kde češtinu neuslyším.
Pana Vaculíka si vážím za odborné znalosti, s psychologií s ním už ale nemohu zrovna vždy souhlasit.
Pominu-li fakt, že Edmund se škodovkářů bude zastávat vždy (jsme si zvykli), ne vždy ale nemá pravdu...
Umím se vžít do kůže člověka, pro kterého je 200tKč roční plat, a pak vidí, že někdo to pro.ere za 5 minut. Martine, Vy to vidíte z pohledu toho kupujícího, ano, pro toho je to hlavně lidsky bolestné, že jsou na světě takoví šmejdi, ale člověk, co vydělává těch 12 čistého, to chápe (nebo spíš nechápe) jinak. Materiálně.
A na závěr: berme tuto zkušenost jen jako informaci, co všechno se může stát, byť by to málokdo z nás čekal.... Když už neumíme kloudně poradit, což prakticky nikdo neudělal....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 08:25, Nový Land Rover Defender
Měl jsem možnost otestovat nový Defender s 4 válcovým motorem od Fordu.Bohužel nový motor má převodovku s velmi krátkou jedničkou(pro rozjezdy naloženého FORD Transita) a příliš daleko nastavenou dvojkou.Při jízdě např. po měkké louce do kopce je problém vůbec nahoru přeřadit.Další vážnou chybou je umístění páky redukce dál od řidiče.Konstruktéři ji správně umístili pro vozy s volantem na pravé straně.Je-li volant na levé straně je třeba se k redukci naklánět a to je při jízdě terénem velmi nepohodlné.Stejně tak se firma neobtěžovala pro kontinent přesunout klíč startování na pravou ruku-velmi nepraktické!Absence centrálního zamykání činí tento automobil na kontinentě prakticky neprodejný.Jinak jízdní vlastnosti v terénu jsou i nadále vynikající.TD 5 byl dle mě vhodnější a i subjektivně svižnější.S nákupem tohoto ošizeného Defendera bych vzhledem k ceně,jenž je za něj požadována určitě váhal.Toyota ve stejné ceně je o třídu hodnotnější vůz..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 08:36, Jaguar Moravi a.s.
Zdravím pana Kuldu,
shodou okolností jsem pracoval jeden čas v jmenované společnosti.
Ale podobný případ tam nebyl. Ovšem není nic jednoduššího než to řešit právní cestou! Vždyť regionální prodejce se stal jen majetkem oficiálního odvozce AMT mobil, takže nevím, proč by se měli zříkat zodpovědnosti. Ke všemu Vám platí mezinárodní záruka.
K opravě laku: ta se provádí "celkem" běžně, protože ze začátku byl špatný transportér vozidel. Auta byla různě odřená a tak. Proto se některá musela lakovat. Na to Vás, obávám se, ani nemuseli upozorňovat před koupí. Ale skutečně nechápu proč se nezkusíte dohodnout. Vždyť osazení prodejny v Brně se příliš nezměnilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 08:51, RE: Reakce
anonym posted by:
Vážený pane Kuldo, věrohodnost a objektivnost vašeho popisu dokresluje popsání vaší návštěvy ve společnosti CARtec. Skutečnost: Při vaší odpolední neojednané návštěvě a zběžné kontrole vozidla jste chtěl jen napsat potvrzení, že pérování je vadné. Na dostatečnou kontrolu jste nám nedal čas. Po objednání a rezervaci termínu pro důkladnou kontrolu a případnou opravu za dva dny jste se nikdy nedostavil, ani nezrušil objednaný termín.
A co tak podepsat se?

StanS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 09:08, RE: Jaguar Moravi a.s.
anonym posted by:
Zdravím pana Kuldu,
shodou okolností jsem pracoval jeden čas v jmenované společnosti.
Ale podobný případ tam nebyl. Ovšem není nic jednoduššího než to řešit právní cestou! Vždyť regionální prodejce se stal jen majetkem oficiálního odvozce AMT mobil, takže nevím, proč by se měli zříkat zodpovědnosti. Ke všemu Vám platí mezinárodní záruka.
K opravě laku: ta se provádí "celkem" běžně, protože ze začátku byl špatný transportér vozidel. Auta byla různě odřená a tak. Proto se některá musela lakovat. N...
Pravda je taková,že špatný kus můžete koupit od jakékoliv značky!!prostě smůla,ale s piloty HTP má trošku p.Vaculík pravdu,vůbec škodovkáři jsou zvláštní druh motoristů!!!radši si koupí za 230.000,-kč ojetou HTP než by si koupili za stejný peníze auto opravdu po všech stránkách lepší,jejich představa o levném servisu je přejde při prvním placení v autorizovaném servisu,jinak budou jezdit v hlučným,líným a žravým sráči a budou spokojení,protože jim to chlapy v hospodě schválili,protože jsou prostě na ty sráče zvyklí a nikdy v ničem jiným nejezdili!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 09:25, Tomas V.
Koupit nove auto nemusi byt zadna vyhra. Je to asi stejne u vsech znacek. Jake z toho plyne ponauceni? Neverte prodejci vse co vam rekne. Skutecnost je mnohdy bolestne jina. WWW.RENAULT.NAZORY.CZ
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 09:48, RE: Doporuceni
Kimo posted by:
Za ten nákup LR pro armádu, měl jít taky někdo sedět a na doživotí. Koupit vojákům farmářské provedení terénního vozu vůže jenom diletant. Vždyť tím nepřímo ohrožuje životy vojáků, kdy v krizové situaci vozidlo může kleknout, a potom ámen. Navíc mnoho ND není kompatibilních s armádním provedením. Z toho vyplývá zbytečná komplikace v logistice a nemožnost koordinace dodávek ND s ostatními armádami ve společné misi.
Prodejce i výběrová komise jsou holt za vodou.
Za ten nákup LR pro armádu, měl jít taky někdo sedět ANO... je pravda, ze na "dokompletovani" se podilela firma cloveka kerej holatka dovezl a armade prodal? Podel vzorce : holatka za cenu vybaveneho + vybaveni za extra priplatky = mastne kapsy zucastnenych... figuruje v tom Cesky dub, myslim...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 10:00, RE: To Anonym
anonym posted by:
"byl fakt, že čtenáří místo aby svorně kritizovali zločinecký přístup servisu, napadají okradeného majitele."

Já nevím co bylo nebo nebylo v servisu - to je vždycky o kvalitě obou stran a vždydcky platí vyslechni obě strany a pak suď. Servis se zde nevyjadřoval.

Nicméně pokud dotyčný člověk koupí auto za 2 miliony a přepočítá se o 200 tisíc, pak to zdechlé auto parkuje v podmáčené garáži či kůlně (viz, foto) a žádá rady na internetu, tak to není zrovna kdovíjaký projev inteligence.

Jinak s tě...
discovery je auto v kterem byste mohly jezdit po zrcátka ve vodě,na pošti a na zamrzlem jezeře.takže nechápu narážky kde se auto parkuje....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 10:40, RE: Edmundovi
Martin Vaculík posted by:
Pane Edmunde: Můj zaměstnavatel mne asi jen tak nevyhodí. Samozřejmě mne nechce platit za diskutování na internetu ani za pochodování s hrnkem kafe po redakci, ale to jsou jediné jeho chyby. Kolegové novináři někteří mne nesnáší dlouhodobě a od samého začátku, jiní mi fandí již proto, že názory, které halasně všichni vykřikují u piva si díky mimořádnosti svého zaměstnavatele mohu dovolit i publikovat. Co se třeba jízdních vlastností audin týká, tak ještě nejsem ten nejmilitantnější. Vždy nezapom...
pane Vaculík,
jestliže donedávna jsem měl pochybnosti o míře Vaší inteligence a o způsobu náhledu na svět, tak těmito výlevy, které zde předvádíte (nechci být sprostý, jen proto nepoužiji silnější výraz), jste mi dokonale odpověděl. Opravdu máte velmi ale velmi zjednodušený pohled na svět, Váš žebříček hodnot odpovídá opravdu 13-letému chlapci jak tady už někdo vtipně podotknul a zrovna tak Váš náhled na svět. Vaše zaslepená nenávist ke koncernovým vozům už vám dovoluje zmínit jejich špatné vlasnosti i v reakci na článek, který se jich vůbec ale vůbec netýká. Lidi, které nedejbože s těmito auty jezdí považujete za povl, který dle Vás celý den nedělá nic jiného než šidí, počítá, kontroluje atd...
Dle mého názoru se dá Vaše neštěstí shrnout do dvou slov-ZAVIST a ZAPŠKLOST, tato dvě slova ze všech vašich článků naprosto vyzařují, a nepochybuji o tom, že počet čtenářů těchto nesmyslů každým dnem utěšeně klesá.
Co se týče předmětného článku o tom nešťastném vozidle. Není pochyb o tom, že nejsme všichni zcela v obraze. K tomu bychom potřebovali více relevantních informací od obouch zúčastněných stran. Jestli si pán nevšimnul všech těch závad už při prodeji, je to divné (orezlé nové auto jsem ještě neviděl). Ale samozřejmě je možné že to nekontroloval. Pan Vaculík opět potvrdil jak je mimo, když tvrdí že bohatí lidé jsou důvěřiví, a nekontrolují a nepočítají. Prostě je ten člověk absolutně ale absolutně mimo mísu. Chtěl bych vidět, jak by v dnešní době člověk zbohatnul pokud by nekontroloval, nepočítal a bezmezně důvěřoval. Už jen to dokazuje náhled pana Vaculíka na svět a také jeho životní zkušenosti.
Ještě dodatek pane Vaculík. Spolupracuji s nejmenovaným značkovým prodejcem aut z Drážďan. Je to veliká firma. Naprostá většina zaměstnanců jezdí na dovolenou na Rujanu, tudíž se nevrací dohněda opálení, velká většina z nich není ani štíhlá, přesto je naše vzájemná spolupráce na perfektní úrovni, zrovna tak jejich jednání a charakterové vlastnosti. Věřil byste tomu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 11:17, RE: pane Vaculík
edmund posted by:
Pokud se živíte jako motoristický novinář, pak pevně doufám, že si Vaše zdejší výlevy přečetli i vaši kolegové a Vaši partneři a zaměstnavatelé. Co se týká hodnocení Vašich kolegů, pak mám jasno o tom, jaká je asi Vaše oblíbenost a prestiž a co se týká partnerů a zaměstnavatelů domnívám se, že na objektivnost kladou zvláštní důraz a už Vaše přiznání neobjektivnosti by měl být signál. Dále patří k dobrým podnikatelským i lidským mravům, nezatahovat do hodnocení čehokoli, a zvláště konkurence, oso...
samozřejmě že je lepší ojetý Nissan než zánovní Škodovka, měl jsem Maximu QX, po pěti letech NAPROSTO bezporuchového používání mě jí nabourala jakási tupá bloncka a byl jsem tím donucen ke změně. podotýkám že jsem vůz koupil jako čtyři roky starý. původně jsem myslel že za cca 300-400 tisíc koupím Passata, Superba či A6ku, ale po několika týdnech projíždění, prohlížení a porovnávání jsem musel konstatovat absolutní nadřazenost japonských vozů... možná nejsou tak ´´esteticky´´ dokonalé-to je otázka subjektivního vkusu-a možná nemají tak kvalitní měkčené plasty v interiéru ale po technické stránce a co do spolehlivosti je absolutně překonávají! tchánova oktávie měla za stejnou dobu provozu tolik poruch že opravy a cena dílů její pořizovací cenu zdvojnásobila, a provozní náklady byly téměř shodné. díky omezené zaslepenosti a víře v kult stříbrné oktávie TDi Vaší a Vám podobných si mohu já tyto vozy za podstatně výhodnější ceny. Díky Kratochvíl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 12:24, Tonnydenny
Jak to tady ctu dela se mi spatne... Pan s L.R. prosi o radu a vy se tady zacnete hadat zapletete tady do to fotbal ,fabii HTP,balet a nevim co jeste!!!! NECHCETE SE ZACIT BAVIM K VECI? Pokud se chcete takle handrkovat jdete nekde na chat...........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 13:06,
anonym posted by:
samozřejmě že je lepší ojetý Nissan než zánovní Škodovka, měl jsem Maximu QX, po pěti letech NAPROSTO bezporuchového používání mě jí nabourala jakási tupá bloncka a byl jsem tím donucen ke změně. podotýkám že jsem vůz koupil jako čtyři roky starý. původně jsem myslel že za cca 300-400 tisíc koupím Passata, Superba či A6ku, ale po několika týdnech projíždění, prohlížení a porovnávání jsem musel konstatovat absolutní nadřazenost japonských vozů... možná nejsou tak ´´esteticky´´ dokonalé-to je otáz...
kreteni ste vsichni. a taky moc chytri .kazdej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 13:23, log-in
Nejde mi o to,zda když by jsem měl na auto tak velkou sumu,zda by jsem ji za to dal nebo dal za něco jiného.Přiznám se,že auto beru spíš jako prostředek k užívání než k presentaci,že na to mám.Ale spíš mne zaskočila ta věc profesionálního prodejce,pokud by to opravdu tak bylo tak je dobře,že se o těchto praktikách této firmy ví.A jen blázen by se na ni obracel,ale jak se asi k celé věci postaví oficiální výrobce,toto mu na renomé a reklamě nepřidá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.09.2007 13:58, A je to
S velkým zájmeme jsem si přečetl zkušenost pisatele testu i následnou diskusi. Moje závěry:
1. vím, kam si auto nikdy nepůjdu koupit. (podobné zkušenosti jsem slyšel od více lidí)
2. vím, jaké auto si nikdy nekoupím. (není to první ztížnost na daný vůz co slyším,bohužel)
3. vím,že diskuse na netu jsou velmi zvláštní. Lidé neumí číst příspěvky druhých, neumí napsat příspěvky vlastní.
4.vím,že velkým motivem je závist.
Přeji hezké odpoledne. Franta
respond
  1 ... 3 4 5 ... 8


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.