0
back
 

diskuze k tématu: Zimní pneumatiky poprvé povinně

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.10.2011 17:08, RE: A je to tu
tomaskrtek posted by:
jenže bohužel jsou k dostání celeoroční pneu-jak je to s nimi? FXko jsem koupil na GoodYear Eagle RS-A 265/50 R20 s označením jako univerzální, celoroční pneu. možná to platí v jiném klimatickém pásmu, rozhodně né u nás. na prvním kruháči jsem na nich nedobrovolně driftoval, FXko je primárně zadokolka s připojením předku, takže o legraci postaráno. bohužel v tomto rozměru se zimáky nedělali (pouze nokiany s hřebíky) takže jsem šel do 275/40 a jsem spokojený, nebe a dudy. ale na těch GY bych zimu fakt nedal.
Podívejte se, na jak širokých pneumatikách jezdí rallye auta na sněhu a podobně. I ta s výkonem přesakujícím 240 kW a pohonem 4x4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.10.2011 17:20, RE: Povinné zimní pneu
ivan2 posted by:
Když jsem došel k téhle větě, tak mi bylo jasný že je to ztráta času. To psal nějakej mamlas teoretik, kterej na rozdíl od pana Humla asi nebyl u žádný nehody.
A u kolika nehod byl asi pan Huml? Pan Huml se tam nachomýtl v době, kdy bylo hotovo a všichni účastníci nehody lhali, jako když tiskne, aby byla jejich vinna co nejmenší, nebo téměř žádná. Jinak Pan Huml je v současné době poslanec a jako takový musí vyvíjet aktivitu při změnách zákonů. Vybral si toto. Takže z té spleti blbostí, které tam pletou dohromady, vydoloval toto. Z dost už tak komplikovaných vyhlášek o provozu na pozemních komunikacích, postupně udělali zákon, který snad minimálně 2 x do roka přetváří. Co bylo pravdou před půl rokem, tak dnes není. Lékarničky hovoří za vše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.10.2011 17:22, RE: Povinné zimní pneu
free78 posted by:
Upřímě doufám, že někdo brzy navrhne a prosadí zákon o povinném ranním sraní. Nechat to jen tak na lidech je nezodpovědnost. Kam by jsme přišli kdyby si každý chodil srát kdy se mu zamane a někteří aby třeba nechodili vůbec! Co kdyby takoví jedinci sraní schválně zadržovali? Vždyť by je to mohlo ohrozit na životě a zdraví! Kdyby zákon o povinném ranním sraní měl zachránit jeden lidský život, stálo by to za to.
To ranní sraní, je dobrá věc. Pracující nemusí chodit v pracovní době a tím pádem mají méně prostojů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.10.2011 17:35, RE: A je to tu
tomaskrtek posted by:
je mi celkem jedno co je to za lidi a co mají za auta, ale není mi jedno až mi při brždění skončí kokot na letních v zadním nárazníku.
Předloni jsme ráno po mírném sněžení s kolegou v jeho C5 stáli na křižovatce. No a jak tam ta auta brzdila před semaforem a potom se kvapem odpichovala, tam zůstaly ledové pásy. Zezadu do nás naprala ml. pani s Avensisem. No pěkná šlupka. Snažila se se zabržděnými koly vyhnout. Takře PZ část v čudu. Přijela policie, která ji pochopitelně označila za vinníka nehody, protože nedobrzdila. Paní říká: mám nové auto, vybavené novými zimními pneumatikami, má ABS a další kopu vymožeností, včetně dobržďovacího radaru.Takže si vinníka hledejte někde na správě městských komunikací. Ba naopak. Žalovat tady budu já. Ja nic nepodepíši a dále se s Vámi nebudu bavit. Když policista znovu mlel své naučené řeči, tak se ho zeptala, jestli rozumněl tomu co říkala. Chtěla podepsat pouze jakési prohlášení a hotovo. Jestli chcou pokutu, tak ať si pro ni jdou jinam. Policista cosi ještě vrčel po náké době odjeli. Co bylo dál nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.10.2011 18:43, RE: A je to tu
Abík posted by:
Podívejte se, na jak širokých pneumatikách jezdí rallye auta na sněhu a podobně. I ta s výkonem přesakujícím 240 kW a pohonem 4x4.
silně pochybuju že budu jezdit na sněhu. daleko spíš po mokrých silnicích se zbytky břečky. a na výlet do Norska se fakt nechystám nehledě na to že rally se jezdí v hlubokém sněhu a ten u nás fakt nehrozí, a na uježděném je to jedno, ne?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.10.2011 18:45, RE: Hysterie kolem zimních pneumatik se stává již trapnou.
Abík posted by:
Doslova je to už úplně neuvěřitelné. Najel jsem tak kolem 50 t. km ročně. Psal jsem si, kolik km jsem v zimním období najel na sněhu či t.zv. náledí. Byly to tak desítky km. Nepamatuji si v poslední době, že bych se v zimě nachomýtl k nehodě, kde by řidiči neměli na autě zimní pneumatiky. Můžete se na to zeptat kohokoliv, kdo vlastní odtahové vozidlo. Dále poukazuji na servisy, kde opravují havarovaná auta. Rosekaná auta na maděru vždy měla obuté zimní pneumatiky. Když letní, tak pouze lehký ťu...
hle, lafetář promluvil ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.10.2011 19:25, RE: A je to tu
tomaskrtek posted by:
silně pochybuju že budu jezdit na sněhu. daleko spíš po mokrých silnicích se zbytky břečky. a na výlet do Norska se fakt nechystám nehledě na to že rally se jezdí v hlubokém sněhu a ten u nás fakt nehrozí, a na uježděném je to jedno, ne?!
Navíc s hřebama, který smí používat jen IZS, takže bych to moc nesrovnával...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.10.2011 19:32, RE: A je to tu
Abík posted by:
Předloni jsme ráno po mírném sněžení s kolegou v jeho C5 stáli na křižovatce. No a jak tam ta auta brzdila před semaforem a potom se kvapem odpichovala, tam zůstaly ledové pásy. Zezadu do nás naprala ml. pani s Avensisem. No pěkná šlupka. Snažila se se zabržděnými koly vyhnout. Takře PZ část v čudu. Přijela policie, která ji pochopitelně označila za vinníka nehody, protože nedobrzdila. Paní říká: mám nové auto, vybavené novými zimními pneumatikami, má ABS a další kopu vymožeností, včetně dobržďo...
Tak takový miluju... Dřevák přesednuvší z Trabanta do Lamborghini zůstane dřevákem. Jedna věc je stav a povaha vozovky, druhá přizpůsobení jízdy. Kolikrát je to fakt klišé, ale čekat, že mě superauto se superpneumatikami spasí, je hooodně naivní. Navíc je tu přece povinnost předvídat, což musí ještě pořád řidič, neb auta to neumí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.10.2011 21:43, RE: A je to tu
Pepe posted by:
Tak takový miluju... Dřevák přesednuvší z Trabanta do Lamborghini zůstane dřevákem. Jedna věc je stav a povaha vozovky, druhá přizpůsobení jízdy. Kolikrát je to fakt klišé, ale čekat, že mě superauto se superpneumatikami spasí, je hooodně naivní. Navíc je tu přece povinnost předvídat, což musí ještě pořád řidič, neb auta to neumí...
první lepší auto, první nový zimní gumy, první křižovatka od pneuservisu, rána. předek naštěstí skoro v pohodě, ale ten chudák s 205kou to odnesl o dost hůř. pak mi volal, že mu dali z povky kilo (rok 96) a opravil to za 30, takže jsem měl klidný spaní a hlavně ponaučení že ani abs, ani nový zimní dunlopky nejsou všemocný když za volantem sedí trotl. za tu pětistovku jsem získal hodně cennou zkušenost.
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.