0
back
 

diskuze k tématu: Motor 2.5 TDi a životnost vstřikovačů

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.03.2008 20:30,
Problematiku motorových olejů zde podrobně rozebírat nebudu. Nedokážu si představit jak motorový olej působí škody na palivové soustavě, ta je mazaná palivem. A při předpokladu toho, že někdo naleje do motoru s turbem třeba M6A, M7ADS nebo olej z Lidlu a to jestě jednou za dva roky, to může byt jen cvok. S klidným svědomím můzu říct, že kdo leje do motoru polosyntetiku nebo kvalitní minerál a dodržuje servisní intervaly, tak se nemusí bát přejít na plnou syntetiku, ikdyž to není nutnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.03.2008 20:43, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym posted by:
jo a FSI budou mít tedy taky malou životnost...proboha to jsou keci. načerpejte si český benzín či naftu a pak v německu..Nechte si udělat rozbor a uvidíte že je v tom kuloví rozdíl...
Vlastnil jsem Mitsubishi Carismu GDI (gasoline direct injection) a najel jsem na ni 120 000km. Nyní ji má kamrád a má už daleko přes 200 000km. Motor má specifický zvuk, takové to jemné cvakání, ale jinak maká naprosto skvěle. Když jsem byl v Německu, tak ty jejich GDI cvakaly úplně stejně, prostě se tak projevují, takže kvalita benzínu na to nemá vliv! 92Kw je tam fakt znát a spotřeba je kolem 6 litrů. Do motoru je dáván kvalitní 5W40 olej a iridiové svíčky NGK, jak píše výrobce. O problémech motorů GDI nejvíce mluví ti, co je nikdy neměli, to už jsem si za ta léta všiml. Na závěr prohlašuji na svou čest, že fakt neznám případ GDI, které by kleklo, viděl jsem jich fakt dost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.03.2008 20:48, RE: donald
donald posted by:
Doporučit v 230 tis. km výměnu mot. oleje za plnou syntetiku je fatální omyl. Pan odborník by měl vědět, že syntetický olej rozpouští karbonové úsady, které způsobí na motoru a plaivové soustavě nenapravitelné škody.
Problematiku motorových olejů zde podrobně rozebírat nebudu. Nedokážu si představit jak motorový olej působí škody na palivové soustavě, ta je mazaná palivem. A při předpokladu toho, že někdo naleje do motoru s turbem třeba M6A, M7ADS nebo olej z Lidlu a to jestě jednou za dva roky, to může byt jen cvok. S klidným svědomím můzu říct, že kdo leje do motoru polosyntetiku nebo kvalitní minerál a dodržuje servisní intervaly, tak se nemusí bát přejít na plnou syntetiku, ikdyž to není nutnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.03.2008 22:08, RE: donald
donald posted by:
Doporučit v 230 tis. km výměnu mot. oleje za plnou syntetiku je fatální omyl. Pan odborník by měl vědět, že syntetický olej rozpouští karbonové úsady, které způsobí na motoru a plaivové soustavě nenapravitelné škody.
Ty jsi nejakej chytrej člověče!! Rači si to ještě jednou přečti, ať se jasně dozvíš jak to autor myslel! A jestli Ti to nedojde, tak si sedni raději do rohu a šoupej nohama. Doporučuji Ti nadále lit do svojí 120-cítky M6A a na tyhlety internetový stránky zapomenout!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 08:53, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym posted by:
vtip je v tom, že z Čepra by měl putovat "holý" benzín a teprve na benzínce by tento "holý" benzín měl být doplněn o aditiva. N99 čepro tuším nedodává ten si šel vozí zvenku.
Nafta se aditivuje už v Čepru, problém je ten, že aditivaci dělá pouze Shell, OMV a Benzina u svých "lepších" produktů. Doporučuji tankovat kdekoliv kde je obrat a slušná cena a aditivovat si sám třeba čekým (českorakouským aditivem VIF), vychází to levněji než kupovat různé superdiesel produkty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 12:39, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym posted by:
Mohll by autor článku, nebo někdo, kdo tomu opravdu rozumí vysvětlit, v čem spočívá nekvalita české nafty ? A to konkrétně ? V čem je česká nafta, konkrétně od OMV, Schell horší oproti naftě od rakouské, německé OMV, Schell ? Nebo to jen autoři v rámci politické korektnosti hází všchno do jednoho pytle, aby je firma Jézédé nezažalovala z poškozování dobrého jména ?
Faktem je, ze kdyz nastoupila nova TDCIcka od Forda, tak reklamace sice byly po cele Evrope, ale v Cechach vyrazne vice nez v Nemecku a v Polsku jeste vice nez u nas. Takze kvalita nafty asi jistou klesajici tendenci s vychodnejsimi lokacemi asi mit bude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.05.2008 10:03, RE: V čem spočívá nekvalita české nafty ?
anonym posted by:
vtip je v tom, že z Čepra by měl putovat "holý" benzín a teprve na benzínce by tento "holý" benzín měl být doplněn o aditiva. N99 čepro tuším nedodává ten si šel vozí zvenku.
No usměvný je že by si každá značka jako Shel,Omv atd měla při čerpání v Čepru nechávat nalejt do cisterny vlastní aditivum právě proto aby se to "lišilo" Jenže omyl je pravda .Lejt to tam maj šoféři od cisteren před započetím tankování .Ale ruku na srdce kdo z nich to dělá.To je ověřená informace od člověka kterej to léta dělal .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.05.2008 19:42, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Pro autora - s přímým vstřkováním - přímým je Y
s předvstřikem, ne předstřikem.
To jen tak, opravuji chybu.
možná se předstříkl...
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.