0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen evropské zákazníky za Dieselgate neodškodní. Nevidí k tomu důvod

category of topic classification: německá vozidla
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Monday 25.01.2016 21:43, RE: CNG
brin posted by:
Však mluvím hlavně o CNG, passaty, oktávky... Na CNG toho jezdí hodně.


motory 1,4 cm3 to je podle mě bídná nábídka .Já o pohonu cng uvažuji, ale zatím jsem se ještě nepřesvědšil, díval jsem se na mercedes B ten má na cng 2.0 litr ,nic jiného než 1,4 jse zatím neoběvil a taky mám v plánu spočítat jak to vychází cenově o proti naftě. To cng sice je levnější než nafta ,ale né zásadně.taky to cng má vyší pořizovací cenu a to je taky potřeba z ohlednit

taky jsem se díval na fiat doblo jako užitkáč ale je jenom v 1,4 a to má pro mě malou užitečnou hmotnost
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Monday 25.01.2016 22:01, RE: CNG
Pavlik posted by:
brin posted by:
Však mluvím hlavně o CNG, passaty, oktávky... Na CNG toho jezdí hodně.
Zase tak hodně toho na výběr s CNG není, v použitelných motorizacích je výběr pořád docela úzký a jsou dostupné až posledních pár let. Víceméně jde o koncernové vozy s 1,4 TSI CNG (ať už jakkoli značenou) nebo starší a už nenabízenou 2,0 CNG a Opel s jeho 1,6 Turbo CNG. Nic moc dalšího s cenovkou +-500 tisíc (za nové auto) a použitelným motorem na trhu není.


Když si vezmeš omezenou nabídku ne úplně výkonných motorů současnosti ( do Oktávky max 80kW, Passat 110 kW, obě 1,4 TGI s dobrou spotřebou), 2,0 v minulosti (85kW se spotřebou tragickou, např Caddy, Touran), připočteš problémy s uzávěrem nejvzdálenější tlakové lahve - kdo se o to zajímá, ví + jako bonus postupně progresivní zdanění (spotř. daň dosáhne snad v 2020 hladiny paliv fosilních) jseš stejně ve slepé uličce...
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 26.01.2016 20:25, RE: CNG
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
brin posted by:
Však mluvím hlavně o CNG, passaty, oktávky... Na CNG toho jezdí hodně.
Zase tak hodně toho na výběr s CNG není, v použitelných motorizacích je výběr pořád docela úzký a jsou dostupné až posledních pár let. Víceméně jde o koncernové vozy s 1,4 TSI CNG (ať už jakkoli značenou) nebo starší a už nenabízenou 2,0 CNG a Opel s jeho 1,6 Turbo CNG. Nic moc dalšího s cenovkou +-500 tisíc (za nové auto) a použitelným motorem na trhu není.
Když si vezmeš omezenou nabídku ne úplně výkonných motorů současnosti ( do Oktávky max 80kW, Passat 110 kW, obě 1,4 TGI s dobrou spotřebou), 2,0 v minulosti (85kW se spotřebou tragickou, např Caddy, Touran), připočteš problémy s uzávěrem nejvzdálenější tlakové lahve - kdo se o to zajímá, ví + jako bonus postupně progresivní zdanění (spotř. daň dosáhne snad v 2020 hladiny paliv fosilních) jseš stejně ve slepé uličce...


Zatím o CNG také jen přemýšlím (a čekám na tu slíbenou státní podporu )Ono těch 81kw do oktávky / golfu v pohodě stačí - jel jsem s tím pár set km a výkon mi nechyběl, navíc je to velmi tiché. Ta stará 2,0 85kw je naopak podle mých zkušeností velmi úsporná a minimálně se vyrovná 1,4TSI. A že zdanění přijde? To je jasné, i Davidovi jsem oponoval tím, že stát si nedá ujít jedinou příležitost vyrazit z lidí peníze - ale dá se to docela solidně obejít použitím domácí plničky. Už jsou dostupné kousky s cenou okolo 20 tisíc korun, sice tlakují cca 8 hodin, ale pro domácí použití to stačí.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 26.01.2016 20:47, RE: CNG
Pavlik posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
brin posted by:
Však mluvím hlavně o CNG, passaty, oktávky... Na CNG toho jezdí hodně.
Zase tak hodně toho na výběr s CNG není, v použitelných motorizacích je výběr pořád docela úzký a jsou dostupné až posledních pár let. Víceméně jde o koncernové vozy s 1,4 TSI CNG (ať už jakkoli značenou) nebo starší a už nenabízenou 2,0 CNG a Opel s jeho 1,6 Turbo CNG. Nic moc dalšího s cenovkou +-500 tisíc (za nové auto) a použitelným motorem na trhu není.
Když si vezmeš omezenou nabídku ne úplně výkonných motorů současnosti ( do Oktávky max 80kW, Passat 110 kW, obě 1,4 TGI s dobrou spotřebou), 2,0 v minulosti (85kW se spotřebou tragickou, např Caddy, Touran), připočteš problémy s uzávěrem nejvzdálenější tlakové lahve - kdo se o to zajímá, ví + jako bonus postupně progresivní zdanění (spotř. daň dosáhne snad v 2020 hladiny paliv fosilních) jseš stejně ve slepé uličce...
Zatím o CNG také jen přemýšlím (a čekám na tu slíbenou státní podporu )Ono těch 81kw do oktávky / golfu v pohodě stačí - jel jsem s tím pár set km a výkon mi nechyběl, navíc je to velmi tiché. Ta stará 2,0 85kw je naopak podle mých zkušeností velmi úsporná a minimálně se vyrovná 1,4TSI. A že zdanění přijde? To je jasné, i Davidovi jsem oponoval tím, že stát si nedá ujít jedinou příležitost vyrazit z lidí peníze - ale dá se to docela solidně obejít použitím domácí plničky. Už jsou dostupné kousky s cenou okolo 20 tisíc korun, sice tlakují cca 8 hodin, ale pro domácí použití to stačí.


To ano, ale pokud tě potom nějaký dobrák napráská že plníš doma dan ti zpětně vyměří. Nikdy nezapomenu jak SM po zveřejnění článku jak s R19D jezdili na olej z Lidlu dostali složenku od FU na doplatek daně...
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.