0
back
 

diskuze k tématu: Octavia Scout 2,0FSI nebo 2,0TDI?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.11.2009 14:43, RE: 2.0 TDI
David V posted by:
Tento motor má kamarád v Octávii, kterou velmi výhodně koupil z firmy svého otce. Z motoru je nešťastný jen kvůli jeho špatné pověsti, ale zatím se mu po 50-ti tisících (sám najel 6) nic konkrétního nestalo a ani spotřebu oleje nemá nijak závratnou. Jeho dlouhodobá spotřeba se ustálila na 6,8 s větším podílem krátkých tras. Má verzi 4x4 a při výjezdu na mokré trávě si to celkem pochvaloval. Co vím, tak si stěžuje na polokožená sedadla černé barvy, která v létě hodně hřejí. Dále mu vadí u automat...
S tou teplotou jsem to nepochopil. Já můžu v Mondeu nastavit nejnižší teplotu taky 16°C, při pokusu nastavit míň se napíše LO a níž to nejde. Co mu na thle teplotě vadí? Chtěl by mrazit míň?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.11.2009 14:58, spotřeba 2,0 FSI
2,0 FSI spotřeba: Praha 12,7, dálnice cca 8-10 (130-160 km/h), kombinace 11,2.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.11.2009 16:12, Cena?
Zajímalo by mě, za kolik se dá tenhle ojetej zázrak koupit. Před 2 lety to byl docela nátěr, zato dneska... Moc bych se nedivil, kdyby byl rozdíl mezi 2letým a novým minimální...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.11.2009 18:13, Rozvody
Ta vymen rozvodu je nejak hodne premrtena ne? A nebo to je original material i prace v original servisu Skoda? I tak me to pride i na origs servis pekne drahy, vsadim se, ze nejaka jina sada KELLY (nemyslim starline) by vysla i s praci u nejakeh mechanika na pulku....ale kdyz chce tazatel 2008 tak bude nejspis jeste v zaruce pak tu cenu za original musi akceptovat....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.11.2009 20:09, RE: 2.0 TDI
Koloss posted by:
S tou teplotou jsem to nepochopil. Já můžu v Mondeu nastavit nejnižší teplotu taky 16°C, při pokusu nastavit míň se napíše LO a níž to nejde. Co mu na thle teplotě vadí? Chtěl by mrazit míň?
Těch 16 je ještě dobrý, ale já mám 19, a to znamená, že na pár km přejetí, když třeba osádka sedí v bundě a motor se zahřeje, tak začne okamžitě valit horký vzduch do kabiny pod tlakem, dokud nedosáhne svých 19°C. Musíš se buď vyslíct nebo dát LO, ale to zase valí studený vzuch zvenčí nebo to úplně vypnout, ale to se zamlží okna. No prostě 16°C jako minimum ještě jde, ale těch 19°C je podle mé zkušenosti zbytečně moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.11.2009 20:56, RE: spotřeba 2,0 FSI
jozo posted by:
2,0 FSI spotřeba: Praha 12,7, dálnice cca 8-10 (130-160 km/h), kombinace 11,2.
wow tak to je celkem dost na to že je to haldex a né permanetní 4x4!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.11.2009 08:54,
Při tankování 95 okt. jsem žádný pokles výkonu nikdy nezaznamenal, fakt je, že po 98-100 okt. je motor takřka neslyšitelný. Dlouhodobá spotřeba 9 l. Delší tratě cca 8 litrů, dálnice 160 km/h cca 10l. V nižších otáčkách je motor trošku línější, jinak ok. osobně, pokud zájemce nenajezdí víc než zmiňovaných 20000 km ročně, bych bral 1.8 TSI. Myslím, že v r. 2008 už byl v prodeji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.11.2009 15:18, RE: 2.0 TDI
David V posted by:
Těch 16 je ještě dobrý, ale já mám 19, a to znamená, že na pár km přejetí, když třeba osádka sedí v bundě a motor se zahřeje, tak začne okamžitě valit horký vzduch do kabiny pod tlakem, dokud nedosáhne svých 19°C. Musíš se buď vyslíct nebo dát LO, ale to zase valí studený vzuch zvenčí nebo to úplně vypnout, ale to se zamlží okna. No prostě 16°C jako minimum ještě jde, ale těch 19°C je podle mé zkušenosti zbytečně moc.
Začínám tušit, kde je zrada. Problém bude v nastavení AUTO, které já nepoužívám. Já si raději šteluju větráky a směrování vzduchu sám - větráky na jeden dílek (občas tam dám tři, ale pak to zase vrátím) a směřuju to na nohy a okno. Patrně tehdy se ta teplota dá nastavit níž.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.11.2009 12:41, RE: Je smutné, že autor nic neví
donald posted by:
Kdyby si autor přečetl Autodiesel a hodnocení motoru 2.0 TDI PD Martina Vaculíka, věděl by, že tento motor je největším konstrukčním omylem slavného koncernu VW a nemohl by ho doporučit.
Vaculík je omyl. Umí se prodat to jo, ale jinak je to zamidrákovanej mamlas a hanič všeho VW. A nedej bóže uvažovat o novým autě. To by vám Vaculík dal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.11.2009 13:56, RE: Cena?
Pepe posted by:
Zajímalo by mě, za kolik se dá tenhle ojetej zázrak koupit. Před 2 lety to byl docela nátěr, zato dneska... Moc bych se nedivil, kdyby byl rozdíl mezi 2letým a novým minimální...
Cenu toho dvouletého kusu zvedá skutečnost, že neprodělal korejský lifting.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.11.2009 10:46, RE: bez předmětu
robin10 posted by:
Při tankování 95 okt. jsem žádný pokles výkonu nikdy nezaznamenal, fakt je, že po 98-100 okt. je motor takřka neslyšitelný. Dlouhodobá spotřeba 9 l. Delší tratě cca 8 litrů, dálnice 160 km/h cca 10l. V nižších otáčkách je motor trošku línější, jinak ok. osobně, pokud zájemce nenajezdí víc než zmiňovaných 20000 km ročně, bych bral 1.8 TSI. Myslím, že v r. 2008 už byl v prodeji
Mhmmm...dlouhodobe za 9, delsi trate za 8, kolem 160 za 10...to mi neco pripomina. A jooo pripomina mi to muj trilitrovy sestivalec s 231 konma, ten zere stejne..:D:D:D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.11.2009 22:45, Motory
No 2.0 TDI je fakt skvělý motor - hlavně ve scoutovi kde je ve verzi s DPF - pokud to člověk bere nové se zárukou tak jsem pro, ale ojetý motor 2.0 TDI s najetými přes 100tkm nikdy - to nestojí za pár ušetřených litříků paliva. FSI bude sloužit bez problémů (pokud nechytneme špatný kus) a výkonu má také dost. Bohužel TDI PD nejsou ve spolelivosti a spotřebě stejné jako staré TDI s rotačním čerpadlem - ty sežraly i fritovací olej s běžnou údržbou a spotřebou pod 6 litrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.11.2009 14:08, RE: Cena?
Giorgio posted by:
Cenu toho dvouletého kusu zvedá skutečnost, že neprodělal korejský lifting.
To máš pravdu... Ten dřívější kukuč, poněmecku od sekyry, byl přeci jenom osobitý. Dneska je zadek stejnej, předek, jak říkáš, po korejsku fejsliftovanej. Jako kdyby dyzajnérovi zaplatili zálohu, na doplatek už nebylo, tak se na zadní partie vybodl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.11.2009 11:26, RE: Je smutné, že autor nic neví
edmund posted by:
Vaculík je omyl. Umí se prodat to jo, ale jinak je to zamidrákovanej mamlas a hanič všeho VW. A nedej bóže uvažovat o novým autě. To by vám Vaculík dal.
vy ho znate? cetl jsem hodne clanku od pana vaculika a nekolikrat ho videl promlouvat v jednom nejmenovanem poradu v tv a pokazde mi prisel jako na slovo vzaty odbornik, ktery toho o autech vi rozhodne vic nez vy (odvozuju z kvality vaseho prispevku). bohuzel rika i to co nekteri lidi nechcou slyset..
respond
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.