0
back
 

diskuze k tématu: Octavia Scout 2,0FSI nebo 2,0TDI?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 12:08, rada
jak někdo trefně psal - Subaru je velmi dobré auto na úrovni 90-tých let minulého století.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 12:15, rada
Reno kolik subaru si vlastnil že vykládáš toto? Aby pak zase nevyšlo najevo jak už jednou v této diskuzi že pán porovnával outbacka někdy kolem 96 roku výroby s O II
Pravda je že mimo posledních modelů, má subaru malinko zastaralý interiér, ale o to více se odvděčí pohoným ústrojím a spolehlivostí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 12:23, rada
=)))))) ...zajímavé, jak úroveň 90-tých let dává těžce naprdel moderní koktáfce....ať jde o zatáčky a sportovní svezení, tak schopnosti v terénu...poruchovost neřešme, bo nemá cenu řešit - mechanika je mechnika.
Že by ve škodofce skoro 20 let zaspali?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 12:56, rada
Já jsem to subaru nechtěl hanit, jen prostě trošku v určitých oblastech nestíhají... a většina subaru slušně papá... ale to se dá samozřejmě řešit LPG od výroby. každopádně jestli chce pán Scouta, asi není co řešit, vzhledově je to automobil líbivější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 13:14, rada
Děkuji všem rádcům i takyrádcům.
Naštěstí je v diskuzi i pár příspěvků k mému dotazu - tedy jaké jsou subjektivní zkušenosti (ne názory, nebo výsledky tetsů) s motory Scoutů z let 2007/08.
A až budu potřebovat vědět, co nejlépe vytáhne 1,5 tunový vozík po sněhu do 20% kopce, nebo které Subaru si mám koupit - aspoň vím, jak mám správně a jasně napsat dotaz (prostě zkopíruju ten ke Scoutu
Všem přeju pěkný den a sobě šťastnou ruku při výběru (ale bohužel jasno v tom pořád nemám).
Ahoj Ondra
P.S. Fakt v tom chci jen jezdit na hory (miluju zimu a lyže a s dvojkolkou jsem už párkrát narazil) a odvést hromadu věcí. A navíc se mi Scout moc líbí!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 13:28, rada
Holt komu není z hůry dáno....................... ten ať si pro rádoby oplastovanej předraženej offroad běží a hlavně ať so ho řádně pojistí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 13:31, rada
když budu jezdit na hory 2x za zimu bohatě postačí dvoukolka s pořádnejma gumama a nemusím sebou po zbytek roku vozit závaží v podobě 4x4pohonu.
Když někdo jezdí každý víkend popřípadě na horách bydlí, tak volí opravdovej offroad s uzávěrkama nebo subaru.
Nic mezi tím není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 13:56, rada
Jestli jste 100% přesvědčen o Scoutovi,tak kupte ten nejlepší za ty prachy nehledě na motorizaci. Ony ty motori vyjdou na stejno.TDI duní,ale není to žádná katastrofa.FSI jede dobře a má velice příjemný chod i zátah (ale četl jsem,že dělali dlouhodobý test tohoto motoru a po vylití oleje v něm našli jemné kovové částečky). Ale co to bylo za test už si nepamatuji a nemyslím si,že je to vlastnost každého FSI motoru.
Když už bych bral Scouta,vemu 2.0FSI (s 1.8TSI) se asi nedělá,ten mám v I.Octávii Combi 4x4.
Ale upřímně řečeno,jsem fanda 4x4,tak i Subaru.Ale pracovně jezdím denně polňačky i lehké terény také s onou Octavií I. 4x4Turbo, a ta se neztratí. Svážnici přes rozbahněnou sjezdovku,lesní zasněženou cestu pro traktor - nesmíte jezdit v koleji atd. atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 14:03, rada
Jestli chceš slušnou a praktickou radu, kup si Subaru Outback Diesel.
Nebudeš řešit žádný problém! Auto je živé, poměrně velké, se Scoutem do velikosti srovnatelné. Spotřeba malá, a vyjede po sněhu na horách tam, kam málokterý off-road. Systém Subaru AWD je nejdokonalejší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 14:07, rada
viz můj příspěvek ".. motori... " chtěl jsem napsat motorizace a nějak jsem se zasekl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 14:13, rada
Nafta patří do kamen Harry ....já su pro benzín - je tišší a celkově lehčí.
Scout je určitě hezčí než koktáfka. Stejně je nejlíp zajít do servisu za někým koho znám a zeptat se, co u jakých motorů se mrví nejvíce (z toho neřešit extrémy) a je rozhodnuto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 15:01, rada
Tady je nějaká diskuze nebo co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 18:18, rada
Pánové,
nechte už SUbaru na pokoji
Jestli chce pán utratit své peníze za Scouta, je to jen jeho volba. Darmo někoho přesvědčovat. Já byl stejný. nepřesvědčili. Až jsem se přesvědčil sám.

PS na závěr: tam, kde jiní končí, Subaru začíná. Ale když pak zapadne, je to fuška, protože k němu nedojede ani traktor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 19:32, rada
jojo - řekne se 2.0 TDI nebo 2.0 FSI a blázni tady píšou o subaru. Z dílny vím co je to za šunt, teda možná je dobrá ale nesrovnatelně dražší na provoz. navíc chyby software na běžném pořadníku.
Ale co jsem chtěl napsat... když si někdo vybírá mezi motory tak tady nevyvracejte jiné auto... jsem pro TDi - nižší náklady na provoz, více ujetých kilometrů oproti dunění - někomu se ale to dunění líbí. Navíc daleko více ujetých kilometrů což vysokootáčkové motory nesvedou. (celková životnost)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 19:33, rada
Jěště k těm subarům: Znám týpka co říká, že KIA je nejlepší !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 19:55, rada
MeeX to bude opravdu odborník dle jeho výplodu. Min. napsat o 2.0TDi, což je nejhorší motor typu TDi mimo V6, jak obrovskou má životnost, je prostě blábol. O nákladech na Subaru taktéž, holý nesmysl. V konečných číslech je Škodárna DRAŽŠÍ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 20:09, rada
ladis - co to je za blbosti je tam specialni olej a motor si rekne podle viskozity sám jako např. u Audio Q7 nebo si myslite, ze to auto maj na 5 let v zaruce a nechaj vás v autorizovaném servisu menit olej dýl??Klídek s timhle jste trochu mimo...ted tam mame olej na 15 tis..,ale minula octavka 2004 na najela na delsi vymeny 200tis. a prodavala se v supr stavu nikdy problem, tak klid :) Klidne piste, že to máme měnit jako u crosky crf 450co mám po 4 motohodinách, ale asi to tak nebude nebo zavolejte výrobci a vysvetlete mu jak se maji servisovat auta :)))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 22:06, rada
2.0 TDI, 103 kW PD - nejhorší TDI z koncernu, zlaté 66, 81 kW, toto se fakt nepovedlo, výkon slušný, ale poruchové, moc moc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.11.2009 23:09, rada
Doro!
Já vím, že podle Tebe, a řady dalších nafta patří do kamen! Já bych také váhal koupit si nový Diesel, a lít do něj špinavou českou naftu!
Ale tazatel se rozhoduje mezi benzinem a naftou..... Tak jsem mu upřímně poradil. Napsal jsem to co si opravdu myslím. Protože Subaru Diesel je jeden z nejlepších 4válcových Dieselů pro střední automobily na světě. To nevyvratitelně potvzují i světové ankety (International Engine of the Year).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.11.2009 02:49, rada
Meex:
"Z dílny vím co je to za šunt, teda možná je dobrá ale nesrovnatelně dražší na provoz. navíc chyby software na běžném pořadníku."
Co tím chceš říct? Teď to asi špatně chápu.
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.