0
back
 

diskuze k tématu: Martin Vaculík: Lepší zítřky koncernu VW?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 09:21, RE: ad2 nevyřešeno?
anonym posted by:
Souhlasím: Audi považuji oproti bmw a subaru (které znám) za nejbezpečnější vozy, protože v mokré nebo štěrkovité zatáčce s dlouhým předstihem hlásí, že půjdou nedotáčivě. Údajně nedokonalé technické řešení je skvělé pro běžného řidiče a jsem si jist, že záměrné.
Nemoderní motory VW 1.4 16v a 1.6 8v, a pochopitelně i 3.2 a 3.6 mají také skvělou výhodu, že bez oprav vydrží 250000km, což se dá stěží říci o jakémkoli motoru s turbem, kompresorem, variabilním časováním ventilů apod.
K té hospodě: sk...
250000 km je podle Vás vynikající hodnota? Při parametrech těch motorů nic moc. A jejich emise vůči konkurenci (japonské) hrůza.
Kdo vyzkouší Audiny na okruzích, zjistí, že v zatáčkách žádná sláva. Mohu říci, že koncernové vozy žijí spíše z historie, zaspali vývoj. A navíc - v koncernu neumějí udělat solidní motor se solidními parametry a výdrží bez turba a podobných opiček. No a spolehlivost - každé malé dítě už ví, že chabý průměr a horší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 09:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Auta koncertu VW patří mezi světovou extra třídu a pan Vaculík s tím vůůbec nic nenadělá a ostatní s tím mohou nesouhlasit mohou proti tomu protestovat ale to je asi tak všechno.
)) Asi ještě žijete v minulém století.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 09:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Souhlasím, někteří majitelé VW si často myslí že nad jejich Golfy a Passaty prostě není. Neříkám že to jsou špatná auta, ale co se týče mnoha prvků, ať už v konstrukci podvozku či motoru, jsou mnohdy mimo a ačkoli se tyto věci zdají jako moderní a dokonalé, není tomu tak. Je skutečně pravda, že staré dobré motory TDI lze považvat za jakýsi hit mezi diesely, ale v dnešní době skrátka opravdu nedosahují kvalit jiných a jsou poněkud zastaralé. Což dokazuje i fakt, že VW přejde k systému CR. Benzino...
Zkušenosti mnoha Vám dávají zapravdu. VW zaspalo a zaspává dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 10:31, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Zkušenosti mnoha Vám dávají zapravdu. VW zaspalo a zaspává dál.
A zaspávati bude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 10:50, Hodně lidí je mimo!
Jezdil jsem jak komcernovými vozy VW,tak jinými.Tady v okolí je vyzdvihován do nebe hlavně Passat a Octavia.Ale oba vozy mne opravdu strašně zklamaly. Zkuste potom přesednout do Avensise a najednou máte pocit,že tak to má spávně být.....pohodlné sezení,přehledný - dobře zpracovaný interiér a perfektní pocit z jízdy.Toto Vám Passat,Octávia,407 nebo Laguna nikdy nedá,to si pište.Možní podobné pocity budou ještě v Mazdě 6 v Subaru Legacy nebo v Accordu.Záleží ne motorizaci a provedení vozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 10:53, RE: 4x4
anonym posted by:
O.K. souhlasím. Máte pravdu, že permanentní čtyřkolka Subaru s tímto výkonem má odpovídající spotřebu. Otázka je,zda náš přítel na Slovensku požaduje takový výkon. Toť vše. Dlouhou dobu jsem jezdil s Foresterem a byl jsem nadšený. Dokázali jsme se vyblbnout, jéje! Ale pod 10l/100km jsem se nedostal. S třílitrem otbackem jsem se nedostal pod 12. Vím, že to odpovídá, ale nevím, zda náš kolega je to ochoten akceptovat. I na Slovensku benzín stojí privela. Audi má trochu nižší spotřebu u vznětových ...
Mám schovaný Autotip.kde srovnávali 4x4 (kromě Subaru) a těsně vyhrál Haldex v Golfus před Torsenem v Audi (quattro). Celkem mne to překvapilo,Nissany,Mercedesy, Fiaty Pandy šlo do háje před nima....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 11:15, RE: Hodně lidí je mimo!
anonym posted by:
Jezdil jsem jak komcernovými vozy VW,tak jinými.Tady v okolí je vyzdvihován do nebe hlavně Passat a Octavia.Ale oba vozy mne opravdu strašně zklamaly. Zkuste potom přesednout do Avensise a najednou máte pocit,že tak to má spávně být.....pohodlné sezení,přehledný - dobře zpracovaný interiér a perfektní pocit z jízdy.Toto Vám Passat,Octávia,407 nebo Laguna nikdy nedá,to si pište.Možní podobné pocity budou ještě v Mazdě 6 v Subaru Legacy nebo v Accordu.Záleží ne motorizaci a provedení vozu.
aha, takže kdo chce vidět jak se dělá auto ten by měl jít do japonce? Zní to moc pěkně, škoda že největší vraky jaké jsem kdy v životě viděl jsou vraky japonskejch aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 11:48, RE: No To Edmund
edmund posted by:
Děkuji za ukázku věcné argumentace a úrovně mých oponentů.
Edmunde, vážně mi přijdeš trochu psychicky narušený. Píšeš pravý opak toho, než co je skutečnost. Právěže hospodské kecy žijí ještě z toho, jak je koncern dobrý. Kdo má peníze a nějaká auta vlatnil, tak už ví, že jsou to předražený pekáče. Vaculík ti leží neustále v žaludku, ale myslíš, že takový Vaculík by si nemohl dovolit koncernovou šunku???? Jsi blázen, vůbec Tě nechápu, chlape.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 12:18, RE: 4x4
anonym posted by:
O.K. souhlasím. Máte pravdu, že permanentní čtyřkolka Subaru s tímto výkonem má odpovídající spotřebu. Otázka je,zda náš přítel na Slovensku požaduje takový výkon. Toť vše. Dlouhou dobu jsem jezdil s Foresterem a byl jsem nadšený. Dokázali jsme se vyblbnout, jéje! Ale pod 10l/100km jsem se nedostal. S třílitrem otbackem jsem se nedostal pod 12. Vím, že to odpovídá, ale nevím, zda náš kolega je to ochoten akceptovat. I na Slovensku benzín stojí privela. Audi má trochu nižší spotřebu u vznětových ...
O.K. verim vam ze Vlastu nectete, ale nevim s jakou nohou a kde jezdite, kdyz vam Outback 3,0 nesel pod 12 litru....
pokus se jede normal v provozu tak pod 10 v pohode...
spis jsem chtel rict, ze nechapu proc porad dokola omilate spotrebu benzinu??? vzdyt rozdil 2-3 litry je v ekonomice provozu opravdu tak smesne cislo... proti porizovacim nakladum, propadu hodnoty, pojisteni a pod...jestli je to za 3 roky 70 tisic korun tak je to hodne. to opravdu v pohode usetrim na pojisteni proti kradezi. A navic vas sebelepsi a nejmodernejsi turbodiesel ne na silnici neudrzi. tam vas drzi pneumatiky, zavesy, tlumice a brzdy....je potom celkem sranda videt Pasata za 1mil. obuteho na barumkach a jedouciho 180km/h po D1 s usmevem na tvari ze mu to pri te rychlosti zere jen 8/100km...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 14:04, edmund
Jsem odborník a autům rozumím jako nikdo jiný to si pište jakože se edmund jmenuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 15:30, RE: 4x4
anonym posted by:
O.K. verim vam ze Vlastu nectete, ale nevim s jakou nohou a kde jezdite, kdyz vam Outback 3,0 nesel pod 12 litru....
pokus se jede normal v provozu tak pod 10 v pohode...
spis jsem chtel rict, ze nechapu proc porad dokola omilate spotrebu benzinu??? vzdyt rozdil 2-3 litry je v ekonomice provozu opravdu tak smesne cislo... proti porizovacim nakladum, propadu hodnoty, pojisteni a pod...jestli je to za 3 roky 70 tisic korun tak je to hodne. to opravdu v pohode usetrim na pojisteni proti kradezi. A ...
O.K. máte pravdu. Záleží na tom, kdo co preferuje. Někdo chce spotřebu za každou cenu co nejníž, preferuje turbodiesely. Jiný chce benzín, nevadí mu o dva litry vyšší spotřeba, je rád že se sportovně sveze. A to jsou právě věci, které náš kolega ze Slovenska nenapsal. Takže: jestli chce jezdit "při zdi" nabídl jsem variantu s A6. Pokud si rád zajezdí a občas něco projede pod plynem má subaru. A náklady jistě ovlivní počet ujetých km/rok a spousty dalších věcí. Proto je tolik různých aut, že každé má nějaké jiné výhody. Ale permanentní čtyřkolky u mě jasně vedou! CIAO!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 15:48, RE: Hodně lidí je mimo!
anonym posted by:
aha, takže kdo chce vidět jak se dělá auto ten by měl jít do japonce? Zní to moc pěkně, škoda že největší vraky jaké jsem kdy v životě viděl jsou vraky japonskejch aut.
Když jsme už u vraku tak na vrakáčich je 80% nemeckývh vozú..tak nevím co jsou nejvetší vraky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 16:36, RE: Hodně lidí je mimo!
anonym posted by:
Když jsme už u vraku tak na vrakáčich je 80% nemeckývh vozú..tak nevím co jsou nejvetší vraky.
A já jsem zase na vrakovišti v Japonsku viděl 80% japonských vozů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 19:07, RE: 4x4
anonym posted by:
O.K. máte pravdu. Záleží na tom, kdo co preferuje. Někdo chce spotřebu za každou cenu co nejníž, preferuje turbodiesely. Jiný chce benzín, nevadí mu o dva litry vyšší spotřeba, je rád že se sportovně sveze. A to jsou právě věci, které náš kolega ze Slovenska nenapsal. Takže: jestli chce jezdit "při zdi" nabídl jsem variantu s A6. Pokud si rád zajezdí a občas něco projede pod plynem má subaru. A náklady jistě ovlivní počet ujetých km/rok a spousty dalších věcí. Proto je tolik různých aut, že ...
ba ba,,,,pac jedine permanenti 4*4 je to prave,,ostatni jsou jen marne snahy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 19:07, RE: Hodně lidí je mimo!
anonym posted by:
aha, takže kdo chce vidět jak se dělá auto ten by měl jít do japonce? Zní to moc pěkně, škoda že největší vraky jaké jsem kdy v životě viděl jsou vraky japonskejch aut.
Bohužel Japonské auta jsou už teď trošku dál. Ještě je celkem slušné svezení v posledním Mondeu a Focusu a v předchozím Seatu Leon..... aby někdo netrvdil,že preferuji pouze vozy ze země vycházejícího slunce....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 00:43, Vzpomínka na TATRU
Je to trošku mimo, ale teď byla akce k 110 letům TATRY. Když člověk viděl, jaké osobáky Tatra dělala, když ji komouši a Mladá Boleslav nekurvila (některé modely TATRY pak dělali v M. Boleslavi, ale moc jim to nešlo). Jó kdyby...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 11:17, RE: Hodně lidí je mimo!
anonym posted by:
A já jsem zase na vrakovišti v Japonsku viděl 80% japonských vozů
V Japonsku je to snad logický pitomče. Promiň ten výraz, ale tohle se vážně nedá, to byla prostě hláška od nějakýho školáka. Opravdu úroveň některých v argumentaci je na nule.
Autor článku dobře zmiňuje chyby a vady v technice VW ale také dodává, že se to vše bude zlepšovat!!! Čtěte si vše!
Těm co stále odsuzují Japonské vozy, jenž samozřejmě také nejsou bez chyby, vzkazuji: zkusili jste někdy moderní Japonský vůz, nebo stále jen omýláte jedna bába povídala, te říkal to a ten zas tohle?
Nehodlám zde rozebírat zda jsou lepší japonská nebo německá auta, o tom totiž ten článek nebyl, každý má jiný vkus, je zvyklý na jiný komfort atd. Článek správně poukazuje na problémy motorů či podvozků koncernu VW, a to je dobře. Mě tohle přijde spíše jako averze vůči autorovi článku a to je špatně, to si pak opravdu všichni můžou jít sednout do hospody a klidně si navzájem rozbít huby.
Co se týče problematiky rozebírané v článku, je to skutečně tak. Nemusíte tomu věřit nebo ano, můžete říkat že je to pořád dokola, že si všichni vymýšlí, ale to už přece o něčem svědčí - není na tom přecejenom kus pravdy?!! Ono je nejsnadnější říci, zase další stejnej názor, že jo? Chtělo by se to zamyslet, jelikož takových názorů na kvality koncernu VW stále přibývá. Nejsou to právě ti naštvaní majitelé těchto vozů, kteří s nimi mají své, mnohdy nedobré zkušenosti?
Chlapci, kdyby kdokoli z vás viděl do zákulisí, hodně rychle by otočil, hodně rychle. To mi věřte. Jen příklad za vše, podaný laicky: benzínové motory VW by měly nejlépe jezdit na 98okt benzin, to už o něčem svědčí ne? Zkrátka nedokonalý motor chce "dokonalé" palivo aby vůbec slušně jel. Vždyť spousty jiných zvládnou při lepším výkonu a jízdích vlastnostech "papat" 95ku. Procitněte!!! Jastli máte alespoň trochu logického myšlení. Jednoduše: Lejte do toho kvalitativně horší palivo (vČR je problém kvalita paliva) a za pár let sbohem milé FSI. Tyhle motory zkrátka půjdou po čase do háje a například takový Japončík (když už se zde o nich zmiňujete) bude parádně jezdit i s 300 tisíci na tachometru a s 95 kou v nádrži.
A takhle by se dalo pokračovet do nekonečna........................ Neřešte to, VW to časem vyřeší za vás. Kupte auto které Vás táhne. Nerozmlouvejte druhému to co se Vám nelíbí. Každý člověk má zkrátka jiný vkus, takže nač tyto dohady. Jezděte v tom co máte, sami zjistíte klady a zápory svých vozů, jen jedno však bude převažovat a pak uvidíte, zda jste měli dát na názory ostatních. Jen si to ale potom přiznat.

Věřte že jsou mezi Vámi lidé kteří vědí v čem jezdíte, poslouchejte pozorně a nebuďte tolik tvrdohjlaví!
Děkuji, s pozdravem vývojář motorů.

Pro rýpaly: mám zkušenost s "Němci" i s "Japonci" a dalšími. Momentálně vlastním skvělý vůz Japonské produkce Mazda 6 a měnit nehodlám!!! Skvělé jízdní vlastnosti a tak dále a tak dále....... To už Vám ale jistě někdo někde říkal. Nerad bych patřil k té většině shodných názorů, to se mnohým zdá se nelíbí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 12:10, RE: 4x4
anonym posted by:
ba ba,,,,pac jedine permanenti 4*4 je to prave,,ostatni jsou jen marne snahy
Zdravím. Som prekvapený rozsahom diskusie. Vďaka za osobné skúsenosti a názory.
Ak dovolíte, na upresnenie. Nie som žiadny mladík. Takmer stále som jazdil na kombi "traktoroch". Teraz mám náhodou benzín, Nissan 2,0 Wagon - P11. Nemám výhrad. Keby Nissan P11-144 bol 4x4, nemám čo riešiť. Ročne najazdím cca 20 tis. km. Takmer denne poskakujem po meste (BA), a raz za čas ideme "na hroby" na Považie, alebo na chatu do Tatier. Vtedy nastupuje fenomén "sťahovanie národov". (Čo dlhšie ženatí, chápu, mladším môžem vysvetliť).
Stále si hovorím, že až budem veľký a bohatý, (stále sa nekoná), kúpim si poriadne auto. No zdá sa, že ani to nie je také jednoduché. Ešte raz zdravím všetkých, Dolfi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 12:31, RE: 4x4
anonym posted by:
Zdravím. Som prekvapený rozsahom diskusie. Vďaka za osobné skúsenosti a názory.
Ak dovolíte, na upresnenie. Nie som žiadny mladík. Takmer stále som jazdil na kombi "traktoroch". Teraz mám náhodou benzín, Nissan 2,0 Wagon - P11. Nemám výhrad. Keby Nissan P11-144 bol 4x4, nemám čo riešiť. Ročne najazdím cca 20 tis. km. Takmer denne poskakujem po meste (BA), a raz za čas ideme "na hroby" na Považie, alebo na chatu do Tatier. Vtedy nastupuje fenomén "sťahovanie národov". (Čo dlhšie ženatí, chápu, ...
Já bych šel do Subaru Outback,zaleží kolik peněz je k dispozici. Jinak jestli je málo,dobře poslouží i Octavia 4x4.....sám ji mám a celkem ujde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 12:36, RE: Hodně lidí je mimo!
anonym posted by:
V Japonsku je to snad logický pitomče. Promiň ten výraz, ale tohle se vážně nedá, to byla prostě hláška od nějakýho školáka. Opravdu úroveň některých v argumentaci je na nule.
Autor článku dobře zmiňuje chyby a vady v technice VW ale také dodává, že se to vše bude zlepšovat!!! Čtěte si vše!
Těm co stále odsuzují Japonské vozy, jenž samozřejmě také nejsou bez chyby, vzkazuji: zkusili jste někdy moderní Japonský vůz, nebo stále jen omýláte jedna bába povídala, te říkal to a ten zas tohle?
Nehodlá...
Někteří lidi tyto diskuse moc žerou a při tom ví houby.Kolik z vás projíždí zatáčky na hraně,kolik z vás točí motor k červenému poli a kolik z vás studuje aktuální chování vozu....tipuji tak 1/4. Tak pro zbytek VW určitě stačí,nebojte se. No a koho zajímá,co udělá auto v zatáčce na mokru,když skočí srna do cesty,jestli se nesmykne a dá se ukočírovat,tak kupujte to nej na trhu ........ Subaru,Porsche apod.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.