0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je nový tříválec 1,0 MPI ve Škodě Citigo?

category of topic classification: německá vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2012 16:06, RE: Srovnání s Toyotou
Petr S posted by:
No to se uvidí až za mnoho let. Jelikož je 1.0 od toyoty pokud vím bezproblémový a i úsporný, tak překonat ho nebude snadné. Zvláš\\\'t v přípoadě VW co benzínové motory moc neumí.
Já bych naprosto souhlasil s tvrzením - "VW benzíny moc neumělo" (protože se v minulosti zaměřilo na naftu), nicméně v současné době nijak pozadu za konkurencí není. Jediné na co bych u benzíňáku od VW dal malinko pozor jsou rozvody řešené "bezúdržbovým" a "celoživotním" řetězem. Katování kostů je někdy sv.ně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2012 17:16, RE: 1.2htp
nicco posted by:
Ano cely tenhle clanek se nese v duchu socialistickeho ospevovani delnicke techniky. Vsecho je spravne optimalizovane a perfektni. Spis je to jenom opis z PR Skodovky, nezli hodnoceni nezavisleho konstruktera. Vrcholem je tahle veta:
"Je poněkud překvapující, že poměrně mladý tříválcový motor o objemu 1,2 litru, vyvinutý a vyráběný v Mladé Boleslavi, nenašel cestu pod kapotu městských vozidel VW UP! A Škoda Citigo. "
Jestli mlady znamena v dnesni prekotne dobe 10 let stary, to si nejsem jist ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2012 17:18, RE: Srovnání s Toyotou
Petr S posted by:
No to se uvidí až za mnoho let. Jelikož je 1.0 od toyoty pokud vím bezproblémový a i úsporný, tak překonat ho nebude snadné. Zvláš\\\'t v přípoadě VW co benzínové motory moc neumí.
Jestli myslis, ze 1.4 TSI a 1.8TSI nejsou povedene motory, tak konkurence nic moc lepsiho nenabizi.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2012 19:46, RE: Srovnání s Toyotou
gottak posted by:
Jestli myslis, ze 1.4 TSI a 1.8TSI nejsou povedene motory, tak konkurence nic moc lepsiho nenabizi.....
Tak konkrétně 1,8 Tsi je nepovedený motor, sice "jede", ale je to složitý oturbený přímovstřik (čili extrémně citlivý jak na zacházení tak na kvalitu paliva) s drahým servisem, nic moc spotřebou a pěknou porcí konstrukčních chyb k tomu. Konkurence sice v této třídě nabízí o pár kilovat méně, ale zároveň nabízí mnohem více spolehlivosti. Doporučuji se na tyto motory zeptat policistů z dálničních oddělení - mají bohaté zkušenosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.03.2012 23:02, RE: Srovnání s Toyotou
gottak posted by:
Jestli myslis, ze 1.4 TSI a 1.8TSI nejsou povedene motory, tak konkurence nic moc lepsiho nenabizi.....
Jedna vlaštovka jaro nedělá. Tak možná tyhle dvě vlaštovky (1.4 a 1.8 TSi) jaro už udělají a 1.0 MPI se taky povede. Auto obecně považuju za relativně velkou investici (po rodině a bydlení). A za vlastní peníze bych fakt nerad dělal automobilce testera. Zvlášť když už automobilka v minulosti vyprodukovala dost špatně otestovaných motorů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.03.2012 07:57, RE: Srovnání s Toyotou
donald posted by:
Docela by mě zajímalo, jak si nový motor bude stát v soutěži s litrovým tříválcem Toyota. I když je už "starý", dal bych mu přednost.
Nevím,jak by proběhlo srovnání s toytou,ale ve světě motorů 1/2012 proběhlo srovnání s Kia Picanto 1,0 CVVT/51 Kw a motor Citiga byl lepší,jak ve spotřebě,tak v jízdních výkonech.Například pružné zrychlení 80-120km/h,citigo 44kw-26 sekund,citigo55kw-24sekund,kia picanto-31 sekund.Tabulkově udává výrobce Kia Picanto menší spotřebu paliva než Škoda Citigo,ale v praxi je to na opak.Podle výsledků testu dokáže Citigo jezdit o necelý litr na sto km. míň.Citigo podrobil testu i AutoTip,číslo 23,listopad2011 a i tam se vyjadřovali k motoru celkem pochvalně.Auto zkoušeli na uzavřené letištní dráze,zrychlení 0-100 km/h za 13,2 sekund,do 150 km/h i celkem tichý,nejvíc se to dokázalo rozjet na 180 tachometrových km/h.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.03.2012 10:01, RE: 1.2htp
gottak posted by:
Ja si legraci nedelam ani neprotirecim....Automobilka Skoda oficialne uvadi ze tento motor 1.2 HTP je konstruovan na ujeti 350 tisic km. Realita je takova, ze nektere kusy uz maji najeto cca 380 - 420 tisic km. Takze si myslim ze pul milionu muze zvladnout, jenom to nemusi byt uplne v pohode (civky, retez, lambda sondy, katalyzator, atd). Tot muj nazor. Jinak to asi uplne neni skvely motor na dlouhe dalnicni jizdy, kvuli pretoceni. Pri 130 km/hod toci 40kW 4000 rpm, coz uz je trochu moc. Navic ...
Hmmm, kdepak oficiálně Škodovka uvádí že motor 1.2HTP je konstruován na ujetí 350 tis. km, nikde to nemohu najít? Je zajímavé, že všichni dodavatelé automotive průmyslu všechny díly a celky testují dle specifikace zadavatele a ty znějí úplně jinak (konkrétně životnost 160tkm/ 8let). A, já zapomněl, DAS AUTO.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.03.2012 22:19, RE: Srovnání s Toyotou
Fanda posted by:
Nevím,jak by proběhlo srovnání s toytou,ale ve světě motorů 1/2012 proběhlo srovnání s Kia Picanto 1,0 CVVT/51 Kw a motor Citiga byl lepší,jak ve spotřebě,tak v jízdních výkonech.Například pružné zrychlení 80-120km/h,citigo 44kw-26 sekund,citigo55kw-24sekund,kia picanto-31 sekund.Tabulkově udává výrobce Kia Picanto menší spotřebu paliva než Škoda Citigo,ale v praxi je to na opak.Podle výsledků testu dokáže Citigo jezdit o necelý litr na sto km. míň.Citigo podrobil testu i AutoTip,číslo 23,listo...
1.2 High Torque Performance (HTP) vypadal ze začátku taky celkem nadějně, aspoň dle různých článků. Ale pak se to nějak zvrtlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.03.2012 12:45, RE: Srovnání s Toyotou
Petr S posted by:
1.2 High Torque Performance (HTP) vypadal ze začátku taky celkem nadějně, aspoň dle různých článků. Ale pak se to nějak zvrtlo.
Nevidím důvod daný motor hned zatracovat.Přijde mi to unáhlené.Rozhodně jízdní výkony jsou solidní a spotřeba také.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2012 00:06, RE: Srovnání s Toyotou
Fanda posted by:
Nevidím důvod daný motor hned zatracovat.Přijde mi to unáhlené.Rozhodně jízdní výkony jsou solidní a spotřeba také.
Motor nezatracuju. Jen bych se zdráhal ho koupit, když je to novinka a není prověřený časem. Víc než jízdní výkony mě zajímá jestli budu za 3 roky řešit z vlastní kapsy nějaké problémy v servisu. U novinky je tohle loterie, které se účastnit nepotřebuju.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.03.2012 08:14, RE: Srovnání s Toyotou
Petr S posted by:
1.2 High Torque Performance (HTP) vypadal ze začátku taky celkem nadějně, aspoň dle různých článků. Ale pak se to nějak zvrtlo.
Nektere kousky uz maji najeto pres 300 tisic, tak si nemyslim ze by to byl propadak... Neni to primarne motor na dalnice a podle toho se musi provozovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.03.2012 00:22, RE: Srovnání s Toyotou
gottak posted by:
Nektere kousky uz maji najeto pres 300 tisic, tak si nemyslim ze by to byl propadak... Neni to primarne motor na dalnice a podle toho se musi provozovat.
Kolega ho má a v 50 tkm řešil/platil po záruce ty tzv. podpálené písty nebo jak se to přesně nazývá. Jezdí s tím jen do práce na kraj Prahy, po městě jede už metrem. Po dálnici jede cca 1x ročně když veze děti na ozdravný tábor na Moravu. Další lidi s HTP jinak neznám.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Friday 13.11.2015 22:18, Další pokus o motor :-)
Jak špatně dopadl pokus o motor jménem HTP, doporučuji prostudovat na stránkách klubu HTP.
Nejde vůbec o výkon, ten byl na obsah až nadprůměrný, jde o spolehlivost. Mimo jiné už HTP není podle škody rozebíratelným motorem a místo GO vám škoda nabídne tzv, polomotor za úžasných 50 tis.kč. Za to lze pořídit celkem funkční auto v bazaru
Motor 1.0 MPI u mě vyvolává stejné sympatie jako kdysi HTP, ale už si dávám pozor, jak vidím motor, kde se nepočítá s možností GO, je to špatná volba. Přitom nevím co je tak špatného na malých osvedčených 4-válcích od Fordu Fiesta 1.25, od Kia Rio 1.25 nebo od Renaultu Clio 1.2 ? Motory jezdí taky dobře ve městě, dají se opravit i při závažných poruchách a ještě nabízí daleko větší výkon než 1.0 MPI. Slyším často, že motorům držákům už odzvonilo, ale co vidím, je že automobilky co chtějí i těm méně bohatým nabídnout něco co bude dobře slouži, si stále ponechávájí malé 4-válce v nabídce...
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Friday 13.11.2015 22:21, Pěkný článek
Úplně jsem zapoměl poděkovat za pěkný článek o motoru, díky!!
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.