0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Touran - žádaný a vrtošivý

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.03.2012 15:04, rada
gottak, mozem tiez poprosit o sken toho testu na: vladimir98@post.sk --vdaka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 07:36, VW v kostce
Tento vůz prezentuje celý koncern VW tak nějak "v kostce". Průměrné auto, nabízející totéž nebo i méně než konkurence, které se ale díky zblbnutí lidí skvělým marketingem dobře prodává za přemrštěnou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 09:29, RE: VW v kostce
Pavlik posted by:
Tento vůz prezentuje celý koncern VW tak nějak "v kostce". Průměrné auto, nabízející totéž nebo i méně než konkurence, které se ale díky zblbnutí lidí skvělým marketingem dobře prodává za přemrštěnou cenu.
Myslím si, že ne vše pocházející od koncernu je špatné. Na určitá auta a motory nedám dopustit. Ale je pravda, že v poslední době se koncernu daří pohřbít i jinak zdařilé konstrukce nesmyslným servisním plánem (longlife, výměny rozvodů bez kladek, vodní pumpy...) a nepochopitelným šlendryánem (selhávající rozvodové řetězy, nekvalitní materiály dílů motoru...).
Jejich novou strategii nějak nedokážu pochopit. Léta si budují image na německé kvalitě a spolehlivosti a teď, kvůli krátkodobě zvýšenému zisku z ušetřených nákladů to chtějí všechno hodit do hajzlu. I když je pravda, že marketing a oblbnutí lidí zvládají pořád skvěle.

Ale který z výrobců má v současnosti čisté svědomí a dělá auta tak (nebo se o to aspoň snaží), aby majiteli dlouho a bez problémů jezdila? Kdo je bez viny, ať hodí kamenem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 10:32, RE: VW v kostce
Paul posted by:
Myslím si, že ne vše pocházející od koncernu je špatné. Na určitá auta a motory nedám dopustit. Ale je pravda, že v poslední době se koncernu daří pohřbít i jinak zdařilé konstrukce nesmyslným servisním plánem (longlife, výměny rozvodů bez kladek, vodní pumpy...) a nepochopitelným šlendryánem (selhávající rozvodové řetězy, nekvalitní materiály dílů motoru...).
Jejich novou strategii nějak nedokážu pochopit. Léta si budují image na německé kvalitě a spolehlivosti a teď, kvůli krátkodobě zvýšen...
Na tohle doplatil Opel někdy v 80. letech. Pro snížení nákladů sáhli k nekvalitním součástkám od alternativních výrobců a pak jim několik generací aut trvalo, než si pokaženou reputaci u lidí opravili, ale přesto se dnes u Opela mnoho lidí ušklíbne. Přičemž rozhodně není nezajímavý fakt, že se VW podle TUV rozhodně nedá označit jako spolehlivější než OPEL. Prostě síla marketingu je zjevná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 11:22, RE: VW v kostce
Paul posted by:
Myslím si, že ne vše pocházející od koncernu je špatné. Na určitá auta a motory nedám dopustit. Ale je pravda, že v poslední době se koncernu daří pohřbít i jinak zdařilé konstrukce nesmyslným servisním plánem (longlife, výměny rozvodů bez kladek, vodní pumpy...) a nepochopitelným šlendryánem (selhávající rozvodové řetězy, nekvalitní materiály dílů motoru...).
Jejich novou strategii nějak nedokážu pochopit. Léta si budují image na německé kvalitě a spolehlivosti a teď, kvůli krátkodobě zvýšen...
Já také netvrdím, že vše od koncernu je špatné - tvrdím, že koncern je pouze a jen průměrný a to ve všech ohledech včetně spolehlivosti, čemuž ale ani zdaleka neodpovídá vysoká cena. Na druhou stranu, dokud jsou pitomci, ovlivnění reklamou, ochotní platit přemrštěnou cenu za průměrný výrobek a "bonusový pocit z vlastnictví DAS AUTO a pod.", nevidím jediný důvod, proč by z toho koncern finančně netěžil. Takový je zákon nabídky a poptávky - základ ekonomiky.
PS: Členy marketingového oddělení by měli, na rozdíl od technologů a vývojářů, platit zlatem. Klobouk dolů před jejich výsledky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 13:51, RE: VW v kostce
Pavlik posted by:
Já také netvrdím, že vše od koncernu je špatné - tvrdím, že koncern je pouze a jen průměrný a to ve všech ohledech včetně spolehlivosti, čemuž ale ani zdaleka neodpovídá vysoká cena. Na druhou stranu, dokud jsou pitomci, ovlivnění reklamou, ochotní platit přemrštěnou cenu za průměrný výrobek a "bonusový pocit z vlastnictví DAS AUTO a pod.", nevidím jediný důvod, proč by z toho koncern finančně netěžil. Takový je zákon nabídky a poptávky - základ ekonomiky.
PS: Členy marketingového oddělení by m...
Pane, podivejte se poradne na nejakeho Passata a potom na Vectru, co maji najeto treba alespon 300 tisicich, a rozdil uvidite na prvni pohled....A pak neco piste o prumerne spolehlivosti - to je totiz osidna vec tezko meritelna. Co koroze, zivotnost dilu na aute, spotreba, servisni naklady. Kdyz si to spoctete, tak ten koncern nebude az zas tak spatny, jinak by v nem nejezdili firemni flotily a dalsi masy lidi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 15:33, RE: VW v kostce
gottak posted by:
Pane, podivejte se poradne na nejakeho Passata a potom na Vectru, co maji najeto treba alespon 300 tisicich, a rozdil uvidite na prvni pohled....A pak neco piste o prumerne spolehlivosti - to je totiz osidna vec tezko meritelna. Co koroze, zivotnost dilu na aute, spotreba, servisni naklady. Kdyz si to spoctete, tak ten koncern nebude az zas tak spatny, jinak by v nem nejezdili firemni flotily a dalsi masy lidi...
Myslím, že z Tebe mluví šlápnutí na bebíčko už na první pohled. Koukl jsem do inzerce na staré kvalitní vozy mezi roky 1992 a 1996 a počty kusů prodávaných aut ukazují, že jde o zcela srovnatelné vzorky. Opel 337 vozů a VW 357 a pro zajímavost Ford 432 vozů.
Pokud by se zakládala na pravdě vyšší životnost vozů VW, pak bych očekával čísla pro Opel výrazně nižší.
Nikdo neříká, že je koncern špatný, jen si za své průměrné služby nechá nadprůměrně zaplatit, tam je těžiště sdělení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 15:46, RE: VW v kostce
gottak posted by:
Pane, podivejte se poradne na nejakeho Passata a potom na Vectru, co maji najeto treba alespon 300 tisicich, a rozdil uvidite na prvni pohled....A pak neco piste o prumerne spolehlivosti - to je totiz osidna vec tezko meritelna. Co koroze, zivotnost dilu na aute, spotreba, servisni naklady. Kdyz si to spoctete, tak ten koncern nebude az zas tak spatny, jinak by v nem nejezdili firemni flotily a dalsi masy lidi...
To, že s koncernem jezdí "masy lidí a firemní flotily" je tak ošidná a těžko měřitelná věc.....o tom už jsem psal - PR oddělení mají opravdu skvělé.
Já si klidně VW koupím, nic proti němu nemám, jen nejsem ochoten akceptovat prodejní cenu vyšší o cca 30% proti konkurenci, která nabízí totéž. Nedávno VW (doma) v Německu prohrál srovnávací testy s Hyundai - novináři konstatovali, že VW má sice o málo lepší techniku, ale cena je o tolik vyšší, že zjištěnému rozdílu v technice absolutně neodpovídá. V těch testech postavili vše co Hyundai vyrábí proti ekvivalentům od VW.
Když budu parafrázovat Pelíšky: Koupíte si krabičku sirek jen proto, že na ní bude nápis USA za 10 kč, když stená krabička bez nápisu stojí 7 kč? - já nikoli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 17:37, RE: VW v kostce
David V posted by:
Myslím, že z Tebe mluví šlápnutí na bebíčko už na první pohled. Koukl jsem do inzerce na staré kvalitní vozy mezi roky 1992 a 1996 a počty kusů prodávaných aut ukazují, že jde o zcela srovnatelné vzorky. Opel 337 vozů a VW 357 a pro zajímavost Ford 432 vozů.
Pokud by se zakládala na pravdě vyšší životnost vozů VW, pak bych očekával čísla pro Opel výrazně nižší.
Nikdo neříká, že je koncern špatný, jen si za své průměrné služby nechá nadprůměrně zaplatit, tam je těžiště sdělení.
Nemyslim si, ze cisla neco rikaji o kvalite aut - podivej se na ty auta, prolez si je, podivej se poradne zespodu a hodnot jejich stav. TO je totiz to co se ceni. Neni problem s autakem najet pul milionu, klidne s Oplem, ale v jakem bude stavu a co do nej musis nasypat??? A pak se podivej, kdyz jsme u koncernu, treba na Pasika, co ma najeto tri ctvrte milionu, v dieslu samozrejme. A hodnot stav a ptej se na provozni naklady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 19:00, RE: VW v kostce
gottak posted by:
Nemyslim si, ze cisla neco rikaji o kvalite aut - podivej se na ty auta, prolez si je, podivej se poradne zespodu a hodnot jejich stav. TO je totiz to co se ceni. Neni problem s autakem najet pul milionu, klidne s Oplem, ale v jakem bude stavu a co do nej musis nasypat??? A pak se podivej, kdyz jsme u koncernu, treba na Pasika, co ma najeto tri ctvrte milionu, v dieslu samozrejme. A hodnot stav a ptej se na provozni naklady.
Pašík 2.0TDI PD 103kW/125kW s původním motorem? Že ty se umíš odrážet ušima a vyprdět přitom uruguajskou hymnu pozpátku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 19:03, RE: VW v kostce
Pavlik posted by:
To, že s koncernem jezdí "masy lidí a firemní flotily" je tak ošidná a těžko měřitelná věc.....o tom už jsem psal - PR oddělení mají opravdu skvělé.
Já si klidně VW koupím, nic proti němu nemám, jen nejsem ochoten akceptovat prodejní cenu vyšší o cca 30% proti konkurenci, která nabízí totéž. Nedávno VW (doma) v Německu prohrál srovnávací testy s Hyundai - novináři konstatovali, že VW má sice o málo lepší techniku, ale cena je o tolik vyšší, že zjištěnému rozdílu v technice absolutně neodpovídá...
"masy lidí" a "firemní flotily" toť rajská hudba pro můj sluch. Je to sousloví které mi napovídají, že je něco špatně. Kočky by taky kupovaly Whiskas
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 19:10, RE: VW v kostce
typek posted by:
Pašík 2.0TDI PD 103kW/125kW s původním motorem? Že ty se umíš odrážet ušima a vyprdět přitom uruguajskou hymnu pozpátku
Hm..., 1.9 TDI rotacka 81kW uplne v poho....musis s tim umet jezdit, vtipalku...Jezdit hlavou a ne koulema...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 19:24, RE: VW v kostce
gottak posted by:
Hm..., 1.9 TDI rotacka 81kW uplne v poho....musis s tim umet jezdit, vtipalku...Jezdit hlavou a ne koulema...
Takže ne s "čímkoli" od VW, ale s pečlivě vybraným modelem, modlitbou před jízdou a svěcenou vodou pokropeným plynovým pedálem. Tak to pak jo, to beru to ostatní nemaj...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 20:14, RE: VW v kostce
gottak posted by:
Nemyslim si, ze cisla neco rikaji o kvalite aut - podivej se na ty auta, prolez si je, podivej se poradne zespodu a hodnot jejich stav. TO je totiz to co se ceni. Neni problem s autakem najet pul milionu, klidne s Oplem, ale v jakem bude stavu a co do nej musis nasypat??? A pak se podivej, kdyz jsme u koncernu, treba na Pasika, co ma najeto tri ctvrte milionu, v dieslu samozrejme. A hodnot stav a ptej se na provozni naklady.
Týpek jako vždy hýří vtipem, ale já to postavím jinak. Ty čísla vypovídají o tom, že je jich podobné množství možno zakoupit, čili nesešrotované a provozuschopné. To jestli vyžadují větší péči Fordy, Opely nebo VW je čirá spekulace. Měl jsem 17 let starého Kadetta a jeho technika nevykazovala takové známky opotřebení, aby to bylo na hranici provozovatelnosti. Jediné co trpělo, byla špatně ošetřená kastle, takže rezavěla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 20:49, RE: VW v kostce
gottak posted by:
Hm..., 1.9 TDI rotacka 81kW uplne v poho....musis s tim umet jezdit, vtipalku...Jezdit hlavou a ne koulema...
Takže jsi vybral jediné spolehlivé motory které, v ještě relativně snesitelné minulosti, volkswagen vyráběl. Pro mě informace k ničemu, protože si auto staré minimáně 10 let rozhodně nekoupím. Tady musím, byť jsem majitel dvou dieselů, souhlasit s Davidem V - kdo si koupí starý diesel (nejlépe bez servisky a se 120 000 km dle tachometru), je blázen a je celkem jedno, jestli koupí rotačku VW nebo něco jiného.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2012 21:11, RE: VW v kostce
Pavlik posted by:
Takže jsi vybral jediné spolehlivé motory které, v ještě relativně snesitelné minulosti, volkswagen vyráběl. Pro mě informace k ničemu, protože si auto staré minimáně 10 let rozhodně nekoupím. Tady musím, byť jsem majitel dvou dieselů, souhlasit s Davidem V - kdo si koupí starý diesel (nejlépe bez servisky a se 120 000 km dle tachometru), je blázen a je celkem jedno, jestli koupí rotačku VW nebo něco jiného.
Beru to jako poklonu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.03.2012 13:47, Proč jsem nakonec znovu koupil VW
Pročetl jsem diskuzi k "VW v kostce" a nedá mi to nereagovat. Dlouhodobě jsem vlastnil (většinou od nového do cca 200-250tis. km) Opel (Vectra B 2.5V6, 1996), VW Passat (1.9TDI PD, 2001), Toyota RAV4 (2.0, 2001), Audi A4 (1.9TDI PD, 2003), Toyota RAV4 (2.0, 2001), HONDA CRV (2.2CDTi, 2007) a mohu potvrdit, že rozdíly ve spolehlivosti nejsou nijak velké (přesto nejlépe na tom byla A4 a CRV). V čem koncern (VW, Audi) vyčnívá je vyváženost detailů a kvalita vlastního provedení (tloušťky plechů, kvalita laku, antikorozní ochrana, jak vypadají sedačky po 200tis atd.). Když jsem před necelým rokem kupoval nové auto nižší střední (rozpočet 300-350tis.), tak jsem si všechny alternativy - i30, Ceed, Civic, Octavia, Focus, Megane, Civic, .. vyzkoušel abych nakonec skončil v Golfu VI. A ne kvůli marketingu, ale kvůli kvalitě vlastní jízdy (valivý, aerodynamický hluk; pružný, tichý, úsporný motor 1.2TSI) a v neposlední řadě poměru cena/výbava. Za reálných 320tis. (na ceníky nekoukejte, u VW se dá velmi rozumně dohodnout ...) jsem odjel s 5dv. 1.2TSI, vše v el., dvouzónová klima, 16" litá kola, kožený paket, sportovní sedačky atd... Když jsem stejnou výbavu (tedy pokud to vůbec šlo) chtěl u i30, Ceedu, Octavie byly prostě dražší ... Cílem mého výčtu je upozornit na jednu z přetrvávajích chymér, a to že VW je nějak výrazně dražší. Ano nedělá "žebráky", ale při srovnatelné konfiguraci může být i levnější než Asijsko-Japonská konkurence. Prostě koncern ceny dlouhodobě snižuje a korejci naopak zvyšují.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.03.2012 15:30, RE: Proč jsem nakonec znovu koupil VW
Svatopluk Kořalka (soukromý inzerát) posted by:
Pročetl jsem diskuzi k "VW v kostce" a nedá mi to nereagovat. Dlouhodobě jsem vlastnil (většinou od nového do cca 200-250tis. km) Opel (Vectra B 2.5V6, 1996), VW Passat (1.9TDI PD, 2001), Toyota RAV4 (2.0, 2001), Audi A4 (1.9TDI PD, 2003), Toyota RAV4 (2.0, 2001), HONDA CRV (2.2CDTi, 2007) a mohu potvrdit, že rozdíly ve spolehlivosti nejsou nijak velké (přesto nejlépe na tom byla A4 a CRV). V čem koncern (VW, Audi) vyčnívá je vyváženost detailů a kvalita vlastního provedení (tloušťky plechů, kva...
"Pružný, tichý, úsporný motor 1.2TSI" - ještě jsi zapomněl důležitou vlastnost a to konstrukčně nepovedený a tedy s minimálně jednou pravděpodobnou fatální závadou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.03.2012 17:26, RE: Proč jsem nakonec znovu koupil VW
Pavlik posted by:
"Pružný, tichý, úsporný motor 1.2TSI" - ještě jsi zapomněl důležitou vlastnost a to konstrukčně nepovedený a tedy s minimálně jednou pravděpodobnou fatální závadou.
Jestli se jedná o něco jiného než přeskakující (chrastící) rozvodový řetěz, který byl modifikován cca před rokem, dej mi pls. vědět co si mám hlídat... Jinak ten řetěz to byl samozřejmě velký průšvih, nejsem bezmezný fanda VW/Audi, jenom si myslím, že z pohledu celkových nákladů na vlastnictví auta včetně prodeje (TCO) pořád vychází koncern velmi slušně. Jinak jsem se zmiňoval hlavně o kvalitě jízdy, prostě Golf jede oproti srovnatelným autům "dospělejc" a ten motor tomu hodně přispívá (ticho i daleko za 130, mimochodem při těch 130 točí pouze 2600 ot.).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.03.2012 17:37, RE: VW v kostce
Pavlik posted by:
Takže jsi vybral jediné spolehlivé motory které, v ještě relativně snesitelné minulosti, volkswagen vyráběl. Pro mě informace k ničemu, protože si auto staré minimáně 10 let rozhodně nekoupím. Tady musím, byť jsem majitel dvou dieselů, souhlasit s Davidem V - kdo si koupí starý diesel (nejlépe bez servisky a se 120 000 km dle tachometru), je blázen a je celkem jedno, jestli koupí rotačku VW nebo něco jiného.
Ono si muzes koupit klidne 1,9 TDI-PD a spolehlivosti a zivotnosti na tom budes podobne, pri servisu po 15 tisicich.... Dneska jsou motory konstruovane na ujeti min. 500 tisic km, a diesly i na vic, zalezi jen na servisu a na clanku mezi sedackou a pedaly ))
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.