Tuesday 30.10.2012 09:23,
rada
to Paul: koncern šetřil vždy a všude,kdykoli a kdekoli. Jejich vynikající počin byl TDI s VP37,tím to asi ale končí. Passat není nic výjimečné,pro Ford platí dvakrát podtrženo,Renault vás dovede k osobnímu bankrotu nebo do blázince,Touran přesvědčil např.Autobild a jiné jak se dokáže rozložit na prvočinitele už po 100tis.km---platí pro první generaci----takže zbývá nejvíce doporučeníhodná Toyota Avensis,jako kombi a pouze s benzínovým motorem. Diesel od Toyoty nebýval z nejspolehlivějších,navíc pro pruměrný kilometrový nájezd tazatele není nezbytný. Ona ta nafta je vlastně při dnešních cenách nafty sporná. Menší spotřeba,ovšem dražší servis a vyšší riziko drahých závad mohou nakonec vyznít pro benzínový pohon a to s velkým náskokem. U nového vozu bych se asi přiklonil k naftě,u ojetiny jako je Toyota Avensis pro benzín 1.8 nebo 2 litry. Zcela spolehlivé motory,a jestli jezdím za 7l nafty nebo 8,5l benzínu je vlastně uplně jedno a nemusím mít obavu o drahé vstřikovače,turbodmychadlo,zničenou hlavu,pokroucený blok motoru--často na 2.2d 4d-dcat,protože následná oprava spolehlivě přebije zbytkovou cenu vozu. Není mi jasné proč většina lidí doporučuje diesel,to jde jen a pouze o tu spotřebu????????? To snad ne!! A pokud někdo argumentuje jak to strašně dobře jede,má to strašný krouták,a strašně doře se vtom svezel,a ještě za 3litry nafty tak plácá. Na to existuje Porsche 911. U rodinného vozu jde myslím o pohodlí,velikost kufru,a provozní náklady--ne jen o spotřebu. Proto doporučuji Toyotu Avensis kombi s benzínovým motorem
respond