0
back
 

diskuze k tématu: BMW X5 vs VW Touareg - které vybrat?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 07:27, rada
Bavit se o spolehlivosti vzduchoveho podvozku je vcelku zbytecne, protoze kazde auto bez ohledu na znacku, ktere je timto vybaveno, ma slusny predpoklad na nutnou pomerne drahou opravu a je uplne jedno jestli je to VW nebo treba Mercedes.
Jizdni vlastnosti v terenu ma VW oproti BMW jako z uplne jineho sveta to nema smysl srovnavat. Toureg dokaze v trialu vyklepnout expedicni Patrol natoz nejakeho srandovniho Baworacka, ktery zustane viset na polni ceste. BMW X5 ma nejhorsi jizdni vlastnosti v terenu ze vsech SUVcek a je srovnatelny tak se Skodou Octavii Scout. Na druhou stranu terenni schopnosti Touregu jsou vcelku overkill, nebot je nelze vyuzit aniz by ho clovek neznicil, protoze sice ma pruchodnost terenem velkych offroadu, ale nema jejich ramovy podvozek a predimenzovanou pevnost, takze kdo se necha unest moznostmi Touaregu v terenu na nem snadno udela opravdu velkou skodu.
Motor 2.5TDI je opravdu VW nestesti, proto bych jak jsem jiz psal doporucil spise ty benziny, ktere jsou bezproblemove.
Jeste k te spolehlivosti, ani normalni BMW nepatri k nejakym obzvlaste spolehlivym autum a sypou se tak prumerne, americka X5 se pak sype vyrazne vice a draze (coz je typicke pro SUVcka), takze v porovnani s Toureg bude prast jako uhod.
Co se tyce jizdnich vlastnosti na silnici, tak pokud chce dotycny uzivat jizdu na silnici, tak at si koupi opravdu spise mnohem levnejsi Subaru Outback, ktery umi neco malo v terenu, ale umi na silnici mnohem vice nez X5tka, protoze proste nema tak silene vysoke teziste. Akorat u Subaru je potreba se vyhnout automatu, ktery je velmi spatny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 15:01, rada
Nemůžu si pomoct ale kdybych kupoval vůz podobného ražení určitě bych zvolil levnější, spolehlivější a podle testů co jsem viděl, tak v terénu i mnohem lepší Audi allroad 2,7 quattro....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 15:11, rada
Dawa: "pokud jsi reagoval na moje nazory spolehlivosti tak si precti ze jsem nevyzvedl BMW ale jen jsem vyjadril nazor k 2,5 TDI coz je fakt omyl." Cetl jsem to a doslu tu trochu ke konfliktu aniz bych to mel v umslu. Nenarazel jsem na tvuj prispevek o motoru 2,5 tdi R5 a spolehlivosti celeho VW t..... JInak s tim vzduchovym mechem mas pravdu. Jeste mi nepraskl ale budu je behem nekolika mesicu nechavat menit vsechny za cca. 115 tis. i s praci. Pomerne vysoka castka ale vzhledem k bezproblemovemu provozu do ted (I ted jezdi bez problemu ale ten podvozek uz se ozyva) jsem se rozhodl ze do toho ty penize investuju. Jinak Touarega nesrovnavam s offroady ale jen jsem vyzdvihnul jeho tereni schopnisti vysoko nad BMW tod vse. Jinak mas pravdu co se tyka toho ze bmw je na trhu o neco dele a prave proto vypada o proti VW naprosto desive. Z toho duvodu jsem to taky napsal a nemel jsem tim v umyslu pripadnou provokaci fandu BMW. JInak co se tyka spolehlivosti BMW tak znamy ktereho jsem se dnes ptal na jeho byvale BMW X5 mi rekl ze to byla hruza co se tyka servisu. Mel to tam tak casto jak tu jini pisou o tuaregu a o penezich co do toho vrazil se ani nechtel zminovat. On sam rekl (a to ho mel tri roky) ze uz by to nechtel ani zadarmo. Nevim teda jestli je bmw se spolehlivosti na tom tak dobre... ale rekl mi to jen jeden clovek z tisicu lidi co to auto ma no takze nemuzu soudit. Ale co se tyka servisu stejne si myslim ze pripadne opravy a celkove ceny servisu hraji ve prospech VW. Jinak jeste se vratim k motoru 2.5 TDi. Je pravda ze je stary a nijak jsem se tomu nebranil ale treba pro me dostacujici. Je mi 26 let a my znamy se jeste musi prohanet po okreskaskach do zatacek ve 120 kilometrove rychlosti ale ja to nemam zapotrebi tudis jsem tenkrat vzal tento motor. Pravda je ze 174 PS neni zrovna idealni suma koniku pro tohle dvoutunove monstrum a proto jsem jsem presel k uprave ridici jednotky (chiptuning). Ted motor dava 210 PS a rozdil je na 100% znatelny. Opet se ale neda srovnavat s 3.0 TDi coz je bezkonkurencni motor co se tyka spotreby i jizdnich vykonu. Pak jsem se jeste rozhodnul trosku prekopat sani a vzduchovy filtr (vzduchovy sportovni filtr K&N) a muzu rict ze je to oproti klasickemu 2.5 nebe a dudy. TEd po celkove uprave ma koniku 215. Trubici k sani jsem si nechaval delat na miru protoze jsem zadnou v prodeji nenasel a se vsim sudy (chiptining, filtr, trubice sani) jsem do toho vrazil asi 25 tis. Pro me prijatelna castka. tim nenarazim na to ze je 2.5 tdi vyborny motor ale po uprave na nem provedene jsem snim naprosto spokojen. I kdyz si nekdy po V10 taky povzdechnu ale nebyva to tak casto. Celkove jsem reagoval na to ze tu z Touaregu lidi delaji snad to nejhorsi auto co se tyka servisu.... k tomu smerovala ma reakce. A po pravde ja bych se bal vic servisu BMW uz jen hlavne kvuli tem cenam. A kdo si koupi BMW X5 a servis nechava delat jinde nez v autorizovanem servisu tak je to pro me blazen. Takovy auto podle me patri odbornikum na to skolenym. To plati smazrejme i o tuaregu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 15:22, rada
Riddick: promin ale to nevim jestli myslis vazne nebo ne uz jen proto ze stimhle vozem mam hodne dobre zkusenosti protoze byl predchudce touarega. Staci si jen precist recenzi zde na tipcars nebo spis clanek v sekci poradna a hned budes vedet proc se te ptam. Pokud samozrejme nemyslis tu posledni generaci coz kdyz pises ze vyjde levneji asi nemyslis.
Ten clanek: AUDI A6 ALLROAD - Může se prodražit. ------ jen jim tam chybi slovicko PEKELNĚ prodražit!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 15:53, rada
přihodím svoji trošku do mlýna bez hádání :
tazatel sice zmiňuje tyto dva němčúry, ale padlo tu něco o japoncích tak mi to nedá...
mám 3. subaru outback ( generačně obměňuji, vždy jako roční auto z venku ) 2,5 MT a jsem bez problémů.
Řekl bych že z passatu to nebude krok zpět, a hlavně to nebude nářez při placení faktur v servisech, tolik aspoň moje zkušenosti. Jízdní vlastnosti super, komfort cestování taky, spolehlivost, spolelivost, spolehlivost. Provozní náklady v mezích normy ( dlouhodobá spotřeba 9l- a to nejsem brzda provozu, a v klobouku nejezdím )
ani pořízení není už taková darda - poslední auto jsem kupoval v prosinci 08, vyšlo sakumprdum na půl mega s DPH, roční auto s garancí na další 2 roky a 15tis km, plná výbava...
BMW i Tuareg se mi také vizuálně líbí, a mám za sebou i svezení s nimi ( BMW je moc moc fajn ), ale rozum volí život bez starostí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 16:30, rada
Touaregy vlastni nase rodina 2, jeden r.v. 2007, a druhy je po faceliftu z roku 2008. v obou dvou je max vybava. cena toho novejsiho byla pred slevou cca 2mil. po roce uzivani prvniho kusu, bylo nutne koupit i druhe auto a vybrat zvovu touareg byla jasna volba(varianty byli jeste MB ML320CDI a Toyota landcruiser) oba dva maji stejny (podle me vynikajici) motor 3,0TDI V6 - 225k, samozrejme v automatu, ktery je velmi presny, rychly... do tohoto typu auta bych v zadnem pripade manual nebral!!!! mel sem tu muznost vyzkouset i touareg v manualu a je to opravu bida. jina motorizace 2,5 R5 neni pro toto auto dostacujici(z duvodu vyssi hmotnosti), vyborna vec je vzduchove perovani, ktere dela z tohoto "SUV" temer normalni rychle osobni auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 16:36, rada
za zvážení stojí i kia picanto,zejména kvůli levnější pojistce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 17:45, rada
Tu stejnou otázku jsem řešil před 5měs. Do té doby jsem měl MBenz ML rok 2005. Závěr je takový že již nikdy nechci MBenz ani vidět. Přesto že MLo bylo koupeno v ČR s pravidelným servisem JEN v mercedesu, tak ty CDIčka jsou stavěná spíše na dodávky a hlavně dlouhé tratě. Před MB jsem měl vždycky VW již asi 5 aut a byl jsem MAX spokojený jak s cenou servisu tak s cenou náhrádních dílů tak se spolehlivostí. Takže jsem se tedy rozhodoval jestli VW Touareg nebo BMW X5 nebo A6 Allroad. Vše v naftě a se vzduch.podvozkem. Allroad - o 100% dražší HAV.pojistka než VW, malá nosnost Tažného zařízení, nejdražší servis. X5 - SUPER ale téměř stejná Hav. pojistka jak audi a stále dražší servis i náhradní díly. Nehledě na cenu výbav. X5 je spíše cestovní než terénní. Touareg vyhrál. Jezdím denně a nemá chybu. 3.0TDI 176kW tiptr. Takže doporučím VW Touareg. Ideální 3.0TDI. Může být i 2.5R5 - hodně kultivovaný motor, a u této verze je v podstatě jedno jestli tiptronic nebo manuální převodovka. Určitě doporučuji vzduchový podvozek!!! Těch je samozřejme málo v nabídce ojetin. Dá se sehnat v max.výbavě za stejnou cenu jako 3.0TDI ve standardní výbavě. Určitě doporučuji ověřit stav km s VIN ve VW. Nejsou to auta za 100.oooKč. Jedno takové mají v Olomouci v autohvezdy.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 19:48, rada
Mam takovy dojem ze jste prezrani cechacci a potrebujete zase nejake Skoda Tudor abyste prisli k rozumu.Ty komentare a pripominky svedci o prezranosti prevazne blbounu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 20:17, rada
Přikláním se k Touaregu.Měl jsem X5 a ted vlastním Touarega 5.0TDI.Paráda!!!Luxus a paráda.Jízda a vše kolem toho.Vlastním 4kolky dlouho ale VW udělal skvost.Co dodat?Neměnil bych!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 20:40, rada
Tak jsem to tady celé pročetl a abych pravdu řekl, nic moc moc mi to neřeklo (až na pár vyjímek). Kamarád dělá v VW AUDI servisu a když mi říká co k nim jezdí a s jakýma porucha a následnou cenou tak se nestačím divit!! Za ty peníze co někteří vrazí do oprav za dobu např. 2 let, tak by měli další nové auto(tím myslím VW). Kdybych se rozhodoval já, jakože mě výměna vozu za pár let čeká, byl by to japonec!!!!! Nejpravděpodobněji Lexus!! Neříkám, že všechny VW jsou špatné, sám mám momentálně passata B5 2.8 benzín a jsem spokojen i po 230tkm, jen dělám provozní věci! Ale hold japonec nakonec a 4EVER!!! Hodně štěstí přivýběru vozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 21:48, rada
Zdravim jen bych se vas tu chtel zeptat chci kupovat SUV ale mam ted trosku problem porad jsem chtel touarega ale taky mam znamyho v vw takze jsou poruchovi ne ze ne coz me docela zklamalo ale premyslim ted o Nissan Pathfinder muzete mi nekdo poradit jestli to nevyjde na stejno diky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 21:56, rada
nejprve vás zdravím,
byl jsem v té samé situaci,jen jsem začal přemýšlet o Infiniti 35pětce,která se nám s manželkou moc zamlouvala,ale odradilo nás při koupi staršího vozu (2 až 3 roky) vrzání plastů,které je dost nepříjemné. Pak jsem se zakoukal do Land Roweru,po svezeni v tomto autě jsem byl zklamaný z lenosti tohoto auta i když luksus je luxus,ale odrazí se na ceně náhradních dílu. Pak jsem sednul do BMW X5 s maximálni výbavou a bylo rozhodnuto. Perfektní spotřeba,na to že to je 3litr a né nejlehčí,konfortní,silný. Byl jsem unesen tímto autem a při návštěvě servisu,budete překvapeni z cen běžného servisu i z náhradních dílů,které nebudete v žádném případě mimo dopravní nehody potřebovat. Koupil jsem jí necelé tři roky starou a jediná invetice byl klasický servis. Jediný neduch tohoto auta je že o protí ostatním,má nejmeší kufr,ale já dodávku nepotřeboval. Tuarega jsem po konzultaci s kamarádem co je prodával přeskočil. Nechci se vyjadřovat. X5 jsem koupil za 1.1 mil. z původní ceny nového 2.6 mil. Byl to náhodný kup,a nelituji toho.
Přeji šťastnou volbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 06:59, rada
XC90 D5 136kW/400Nm bohatě dostačující. Servisně nenáročné, rozhodně oproti obludě bez špetky nápadu jménem "pomsta z Blavy". A není tak zženštilej, jako X5. Tipický auto bussy dámiček.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 09:18, rada
Ještě mi vrtá v hlavě proč chcete jít do luxusního SUV, když nyní vám stačí Passat. Kvůli teréním vlastnostem to nebude. SUV se v terénu taky zrovna nevyznamená. Vnitřní prostor taky není větší než např v A6 Allroad. No praktičnost výrazně pokulhává za zmíněnou A6 či XC70 atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 09:56, rada
Z těchto vozů ani jedno (i když design Touaregu je povedený,ale tím to končí). Subaru Forester 2.5XT tyto hračky pro dospělé strčí do kapsy levou zadní a nebude si na oko před ostatníma hrát na něco,co není
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 10:13, rada
Pokud chcete bezmeznou spolehlivost, projet městem i terénem, kupte si Land Cruiser. Pokud není potřeba tolik terénu, kupte Subaru. Vše ostatní je jen hračka!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 10:17, rada
Jmenovče Petře, hned po pozdravu ze sebe musím vyhrknout, že po prijížďce ve vozidle Subaru FORESTER boxer diesel již nebude žádné dilema :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 10:56, rada
Tak trochu si to pročítám a trochu se musím usmívat. Léta jezdím v podkrkonoší a bydlím na samotě, kdy se někdy večer vracím a jedu v půlmetrovém přídělu sněhu.
Jezdím to v Landcruseru 100 a je to dědek s 8 křížky na krku. Za tu dobu jsem loni servisoval střední díl výfuku /trochu i vlastní vinou -kámen v závěji sněhu / a letos výměna baterií. Nemluvím o pneu a jednou preventivně klínové řemeny. Bude mít 150 tis. a rozvody samozřejmě pojedu do atorizovaného servisu. Ohlížel jsem se po novějším,
BMW, VW, myslím drahá krása co se týká servisu. Vybavení s japoncem skoro stejné, stím rozdílem že Toyota dělá stále hydrauliku podvozku. Mohu jen doporučit. Dá se prý pořídit v německu dost levně, zápor spotřeba.Jinak nerozbitné.
Přeji šťastnou ruku při výběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 16:11, rada
for Slávek: Infiniti FX mám již rok a půl, a žádné povrzávání plastů nepozoruji, fakt je ze je to prakticky nové auto, najeto 23 tis. mil, ale i tak. Uvažoval jsem o X5, zklamaly mě však jízdní vlastnosti na silnici, oproti FX naprosto nesrovnatelné. Navíc rozdíl cen servisu BMW oproti Nissanu je propastný.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.