0
back
 

diskuze k tématu: BMW X5 vs VW Touareg - které vybrat?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 07:58, rada
Obe auta jsou realtivne podarene,nicmene po strance designu vyhrava BMW,VW je uz takovy okoukany pocin.Ohledne jizdnich vlastnosti je opet lepsi BMW,sam vlastnim BMW a oproti cemukoliv je to vyrazny rozdil.Motory,pokud chcete traktor na 4 kolech,vezmete si VW,pokud si chcete jizdu uzit berte BMW.Konkretne Touarega jsem s vasim vybranym motorem projizdel a je to uklepanej slimak.Jinak mate pravdu ohledne servisu za kazdym rohem specielne kdyz ho budete potrebovat.Jako,ze u VW budete rozhodne vice nez u BMW.Turba a dvouhmotaky jsou u VW spotrebak,u nas na firemnich Passatech se meni jen tohle.BMW takove problemy nema.Takze zaverem,pokud jste jezdil VW,kupte si ho znovu kdyz vam to staci,ale zkuste se nejprve projet tim VW a pak BMW,pak bude rozhodovani o mnoho snazsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 08:19, rada
V případě obou to bude z 99% případů verze s automatickou převodovkou tudíž problémy s "dvouhmoťákem" odpadávají.
Nicméňe i já se příkláním k BMW. Lepší design, jízdní vlastnosti. menší poruchovost. O motorech ani nemluvě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 08:20, rada
doporučuji bmw X5 s 3.0 D, ve všech ohledech lepší než 2,5 R5 - ledaže byste se chtěli odvázat a koupit V10 TDI..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 09:11, rada
Dovolim si pridat trosku reality. V konecnem dusledku je asi jedno co si vyberete. Co se tyce motoru, tak u Touregu bych doporucil spise benziny nez diesely, protoze zakladni 2.5TDI je na to auto preci jenom slabsi a spickovy V10 TDI je naprosto nesmyslny motor, ktery nema smysl kupovat. V benzinech je k dispozici bud solidni 3.2 v sestivalci ci 4.2 v osmivalci, pricemz i ten sestival na klidne jezdeni vcelku staci. BMW X5 nabizi bohatou skalu motoru, ale typicky se budete rozhodovat mezi trilitrovym dieselem a osmivalcovym benzinem, ktere jsou nejcastejsi.
Vyhodou Touaregu je to, ze pusobi preci jenom modernejsim dojmem a to jak zvenci tak i zevnitr, kde X5tka uz preci jenom ma sva leta za sebou a interier odkazujici jeste na baworaky z let devadesatych je sice pomerne kvalitni (narozdil od novejsich modelu), ale designem ponekud out. Navic Toureg je obecne mene okoukany a pusobi mene stylem teplakovych bundicek Umbro a zlatych retezu na chybejicim krku.
Bavit se o spolehlivosti BMW X5 vs. VW Touareg je pomerne usmevna debata. BMW X5 neni baworak v pravem slova smyslu, protoze vsechny X5tky se vyrabeji ve Spojenych statech a jejich kvalita, spolehlivost i servisni naklady jsou vyrazne horsi nez u beznych BMW. Je to podobna (byt o neco lepsi) situace jako s prvni generaci MLka, ktere rovnez pusobilo spise jako parodie nez rodily Mercedes. Pokud se kupujici vyhne zoufalosti jmenem 5.0 TDI, tak mu Toureg bude slouzit minimalne stejne dobre jako BMW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 11:51, rada
nemohu srovnávat tyhle konkrétní vozy, nejel jsem s nimi, ale jel jsem s oběma motory v jiných vozech, proto si dovoluji tvrdit, že na takhle těžké vozy bude 3,0d od BMW akorát, 2,5 od VW bude slabý, pokud volíte mezi těmito motorizacemi 3,0d od BMW je jasná volba, ten motor jede o třídu lépe ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 13:20, rada
jednoznačně BMW X5 3.0D !!!!!!!!!! To je auto, o kterém jako jednom z mála může říci, že je kvalitní i po letech provozu. Nejen v době prodeje jako Touareg. Ve srovnávacích německých testech mělo X5 vždycky navrch před Touaregem, ML a Cayenne . Zejména v jízdních vlastnostech/ovladatelnosti na silnici (fakt špica) spolehlivosti a úspornosti. Výkonově ta 3.0D kupodivu náhodou stačí a spotřeba je pohádka. 2.5tdi je pro Touareg podmotorizované fuj - proto časem zavedli 3.0tdi že. Známý co dělá v origo VW servisu na Touareg+B6 nadává jak hrom, že když něco opravuje, že je jen otázkou týdnů než to bude zpátky Ono VW grup mají náhodou poměrně náročné vývojové testy, nicméně dělané od stolu! V praxi to pak díky prachu, vibracím různým početním chybám moc nefunguje. Dyť ta PN od Touarega, to byl konstruktérský shit. I kamarád z STK mluví v kategorii moderních aut o BMW s úctou. Jedinou nevýhodou může být, že do klasického terénu se X5 nehodí (světlá výška, křížení, nedejbože trhací překážky). Ale když vám nejde o skály, bažiny atd (máte Prasse 4motion) tak není co řešit. Na zimní lesní cesty zn ideál a hlavně zbytek roku a na zbylých cestách netrpíte v neohrabaném těžkotonážníkovi. S tou X5 se fakt jezdí skoro jak se sedanem! A o blízkost servisu nejde, do VW sice 10km ale 5x ročně, do BMW sice 50 km ale 1 za rok, asi tak. .... druhou ok volbou by pak bylo nějaké Subaru Legacy Outback . PS: automatu se nebojte, kdo překoná prvotní despekt, tak poté si 99% uživatelů na klacek ani nevzpomene, fakt. Neobjevujte ameriku když už byla objevena, jen vy na ní zatím neveříte
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 15:10, rada
Dobrý den,
toto bylo řešeno tento měsíc v Autotipu a vyhrálo to BMW X5. Takže tak. Jinak rozhodování co se týče peněz je jasné. Pokud chci luxusní automobil prémiové značky tak si musím připlatit. To už je jen na vás.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 16:05, rada
ja by som este navrhol porozmyslat o volve xc90 D5, ako alternative a z bmw/vw by som volil x5 3l, na touareg je predsa len 2,5l asi malo a v10 je uz zbytocny luxus, ako jedinu nevyhodu x5 vidim "plastovy" interier, naproti tomu xc90 mi pride viac pohodlne, viac pre rodinu, touarega nepoznam
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 16:11, rada
XC90 D5 je naprosto stejná zdechlina jako 2,5 R5...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 18:37, rada
Rozhodně X5.Kamarádka měla Tuarega 2.5 R5 a byla s tím věčně v servisu a motor má poměrně žízeň.BMW nabídne spolehlivost,testy mluví jasně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 19:16, rada
Pokud bydlíte v horách, budete potřebovat poctivé terénní schopnosti pravého off-roadu, a ne pseudo elektronické off-roady/SUV.
Rada zní: kupte Land Cruiser 3,0 aktuální model. Sice se vyrábí již nějaký pátek, ale je naprosto spolehlivý. Pokud chcete větší a nezničitelný vůz u kterého 400-500.000km nehraje roli, kupte Land Cruiser 100 4,2TD. Vše ostatní je jen hračka do města! Sám jsem si prošel podobnými pseudooffroady o kterých píšete, až po poslední Range Rover kterého jsem prodával s obrovským úsměvem na rtech. Sám mám Land Cruiser 100 4,2 a menší 3,0.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 19:36, rada
Doporučuju si koupit nové autoojetiny a hned je o jednoho adepta na cestování míň(velice kvalitní recenze na velice nekvalitní Touareg).Soused ho měl a v záruce řešit docela podstatný závady a tak ho potom raději prodal.X5 je sice poměrně dobrá,ale interier snad nakupujou u číňanů.Podíval bych se po nějakým japonci v dané třídě a je skoro jedno jestli Mazda,Nissan či Toyota.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 20:33, rada
Ahoj,
tak s japonci maximálně souhlasím!!A to z mé zkušenosti!VW je pokladnička a vyhozené peníze!!Kupte SUBARU OUTBACK a uvidíte a zažijete, co jste ještě nezažili!Lijete jen olej a je to jediná 4kolka, která stejně dobře funguje i po desítkách let a stovek tisíc kilometrů!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 20:34, rada
Jednoznačně X5 3,0 D. Touareg si koupí člověk, který dá více na první dojem v interiéru. Je pravda to co jiní zmínili, že interiér X5 je z devadesátých let a že působí víc plasticky. Nakonec si BMW zamilujete, protože vše je orientované pro řízení a řidiče. Motor byl v té době naprosto nejlepší a stejně tak i podvozek. Pokud potřebujete auto na polní cestu a do sněhu, tak je Toyota naprosto předimenzovaná, žere i trávu kolem cesty a je líná jako Lada 2101 v porovnání s BMW 3.0 nebo 4.4.
Jediné co stojí za uvažování Volvo XC90. Jízdní vlastnosti podvozku, motoru a převodovky se nedají srovnávat s BMW, protože jsou jakoby o 10 let pozadu, ale pro rodinné používání je to skvělá volba. Volvo má snad lepší sedačky a podvozek je mnohem pohodlnější. Problémem je pohon, pokud Vás baví autu šlapat na krk. Automatická převodovka je jak z Opel Omega B z 94 roku a diesel je tichý, ale BMW mělo podobný výkonový parametry u E34 v minulém století. Takže je to dost nuda. Měl jsem XC90 na dovolený ve Francii minulý rok a opravdu to bylo jako cestování lodí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 20:38, rada
...jinak souhlasím s Radomírem. Japonci jsou fakt jedničky snad ve všem. Jediný auto, který bych si koupil mimo zmíněné japonce by bylo BMW, protože BMW je skutečná zábava pro běžný provoz!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 20:50, rada
Za ty prachy raději Audi Allroad nebo Subaru Outback.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 21:23, rada
Zdravím.. pracoval jsem nějaký čas u VW, Audi jako přijimáci technik, takže jsem se s Touaregem setkaval poměrne často. Snad ne ani z důvodu, že by jich u nás jezdilo tolik, ale spíš vzhledem ke spolehlivosti vozu to byl celkem častý návštěvník 2,5 TDI (128 kw) je motor, který bych nedoporučil ani nepříteli teda pokud by chtěl jezdit dál než jen po servisech.. 5.0 TDI je nejlepší ze starších variant motor, ale pro rodinný provoz dost náročný. Úplně nejlepší volbou do Touaregu je naftový motor 3.0 TDI převzatý od audi a využívající techniku comon-rail..svižný,úsporný ale hlavně spolehlivý. Myslím že i když vyjde o nějaké to Euro víc tak se to vratí..protože pokud si dobře pamatuju starší 2,5 TDI k nám jezdila hlavne na odtahovce a odjížděla po svých, ale s tučnou fakturou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 21:31, rada
....a ještě pár rad...XC90 jak uvedl "ruda" vypadá celkem skvěle ale - auto má hmotnost obra na kterého nestačí ani motor a bohužel ani brzdy. Zadní dělate každou chvíli ale i s nabojem kola protože to je asi ze dřeva (hoří to magickou rychlostí),k tomu zadní diferenciál (po třetím se auto už prodávalo a tak jsem nějak ztratil přehled kolikáty už tam teď asi může být). 100 lidí 100 názórů..dělám u aut cca 6 let a zajímam se o ně blíž asi tak 10 a spousta věcí co tady píšu jsou prostě životní zkušennosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 03:46, rada
nevim co vsichni mate proti touaregu! Sam mam R5-ku r. v. 2005 cipovanyho na 210 koniku. Uz skoro ctyri roky pojede bez poruchy a jen s pravidelnym servisem. Vetsina z vas tu pise o nespolehlivosti VW a vsichni doporucujete BMW... nevim proc! Podle meho nazoru vypada stara X5 naprosto desive.... konkretne oproti touaregu a reakce na tereni schopnosti X5 vs. VW typu toho ze X5 je lepsi se tu snad doufam ani nedoctu! X5 se v terenu s touaregem neda naprosto srovnavat! Uz ani nepocitam kolikrat muj "otesanek" tahal me a i me zname z problemu. Kdyz jste vy zazranci do BMW tak chytri tak si to jen zkuste vyjet mimo cestu a kdyz pisu mimo cestu tak tim nemyslim nejakou polni vyjezdenou ale poradny teren! Pak ocenite VW - pokud je VW samozrejme vybaveny vzduchovym podvozkem. Je pravda ze BMW je opravdu lepsi na silnici ale pro cloveka co nemusi mit porad pedal na podlaze je touareg naprosto dostacujici i ve verzi R5. Touareg je auto u ktereho konkretne platilo "kus od kusu" a tak to proste je. Nebudu tu psat o spolehlivosti BMW protoze o tom toho moc nevim ale co se tyka touaregu --- ja osobne si ho koupim znovu a pokud clovek vybira peclive a nekoupi prvni kousek co se mu priplete do cesty tak se da sehnat i za hodne dobrou cenu a s uplnou servisni historii a dobrou vybavou navrch k tomu jako prijemny bonus. Ja osobne na VW TOUAREG nedam dopustit a nektere nazory zde na nej mi prijdou trochu smyslene protoze podle toho co tu ctu tak z touaregu delate naprostou hrozbu co se tyka servisu ale muj nazor na to vsechno je ten ze je to trosku premrstene protoze by touareg nebyl tim padem tak oblibeny jak zatim je! Ale to uz je jen muj osobni nazor..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 05:24, rada
Sorry ale musim reagovat a fakt me to neda..kazes vodu ale pijes vino..tvrdis jak vsichni vyzvedavaji BMW ale sam ho potapis a hajis svoje barvy, svoje modr barvy. Nejsem sice vlastnik ale myslim ze me rukama proslo vic touaregu nez tobe tak muzu soudit jeho spolehlivost..Touareg neni spatny kdyz jede ale sam priznej ze na 2t tezky auto je stary motor z transporteru proste malo..jde videt ze ti jeste nepraskl ani jeden mech coz se divim protoze to se objednava do zasoby. a to se pak asi budes divit az ti reknou 25 000 za jeden bez prace. Jinak tvrdis neco o terenu ale SUV nejsou staveny do terenu na to jsou OFFROUDY!! a kdyz se teda budem dohadovat co a jak tak uznas ze X5 je na trhu kapanek dyl a Touareg byl proste jen tah automobilky a naznak na nejakou konkurenci..pokud jsi reagoval na moje nazory spolehlivosti tak si precti ze jsem nevyzvedl BMW ale jen jsem vyjadril nazor k 2,5 TDI coz je fakt omyl. 3,0 TDI jsem naopak vyzvedl protoze je to jedinny povedeny motor do techto aut..to je zase muj nazor
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.