0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:52, RE: PD vstřikování
Muroň posted by:
Tenhle motor nemá PD vstřikování. A původní majitel recenzovaného Pola si skutečně pak koupil korejce s common railem. Já jsem si však kupoval auto ojeté a zajímal mě jeho stav, nikoli záměry vývojářů.
nejsem (historik) znalec motorů TDi, ale nepleteš se? myslím že tohle je klasický pumpeduse tedeíčko. Co tam podle tebe je? V roce 2001 krom korejců v evropě už docela všichni měli CR a u VW už tušili že se spletli a začali pro šesti a osmiválce připravovat common rail. Musel bych se podívat, ale TDi 66 kW je na 99% normální čerpadlo tryska.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:57, RE: turbo emocion
Muroň posted by:
Nevím, co diskutuješ ty. Já jen říkám, že jsem s motorem spokojený a že je spolehlivý. Na začátku 90.let byl docela převratný, teď je zastaralý. Mám ho v autě patřícím koncepčně do 90.let a slouží v něm dobře. Co? No. Vlákno o vývojových perspektivách přeplňování dieselů si najdi jinde.
Nechci tě urážet. Ano zpočátku byl TDi docela bomba. V druhé polovině 90. let ale přišel common rail, dnes jsme o další desetiletí dál a je definifivně rozhodnuto.
I odborníky trochu překvapuje zvláštní česká realita, obliba ve velmi starých autech. Srovnatelné maďarsko je na tom výrazně lépe. Lidi si radši koupí asi menší ale modernější vozy s modernějšími motory. Ostatně i k nám určitě dorazí povinné ručení ne podle nicneříkajícího objemu motoru, ale třeba podle emisí, tak jak je to jinde. Pak zřejmě ceny deseti a víceletých aut sletí na nulu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:06, RE: TDi PD
Muroň posted by:
Pane Martine, píšu konkrétně o recenzovaném autě, jak si můžete sám všimnout podle shody mého nicku s autorem příspěvku. Značka, u které jsem se často setkával s problémy, byla francouzská a státem vlastněná.
Jo Renault měl docela problémy s poruchovostí, minulá laguna byla jen extrémní důkaz nespolehlivosti.
Nic proti vašemu autu, jen nechápu to s tím že nemáte čerpadlo tryska. Ještě jsem neměl čas se mrknout, ale vaše TDi je přece jeden z klasických pumpe-duse motorů. Jste-li s ním spokojen prima, já jen že už hodně let se vyrábí modernější konstrukce motorů a jsem vždy trochu zmaten bazarovými absurditkami, kdy dnes už opravdu hodně zastaralé TDi PD stojí víc než common raily od Alfy po já nevím co. Objektivně a bez urážky opravdu videorekordér VHS je v bazaru dražší než DVD, což prostě nechápu a přijde mi to absurdní. Martin
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:08, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jadrný zvuk? To auto dělalo rámus takový, že se mnou nikdo nechtěl jezdit, mělo to svoji výhodu, jezdilo se autama kolegů. Jinak na to auto vzpomínám docela v dobrým /na tu třídu a cenu/.
Jo jadrný zvuk a pečlivě slícované velmi kvalitní plasty, ten znám, ten je fakt dobrej a asi věčnej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:08, RE: PD vstřikování
anonym posted by:
nejsem (historik) znalec motorů TDi, ale nepleteš se? myslím že tohle je klasický pumpeduse tedeíčko. Co tam podle tebe je? V roce 2001 krom korejců v evropě už docela všichni měli CR a u VW už tušili že se spletli a začali pro šesti a osmiválce připravovat common rail. Musel bych se podívat, ale TDi 66 kW je na 99% normální čerpadlo tryska.
Také nejsem znalec, ale mám za to, že starší motory 66 a 81 KW byly bez čerpadlo-tryska (oba se do Pola Classic dávaly), zatímco s výkonem 74, 77, 96, 103 a 110 KW jsou s PD.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:15, RE: TDi PD
anonym posted by:
Jo Renault měl docela problémy s poruchovostí, minulá laguna byla jen extrémní důkaz nespolehlivosti.
Nic proti vašemu autu, jen nechápu to s tím že nemáte čerpadlo tryska. Ještě jsem neměl čas se mrknout, ale vaše TDi je přece jeden z klasických pumpe-duse motorů. Jste-li s ním spokojen prima, já jen že už hodně let se vyrábí modernější konstrukce motorů a jsem vždy trochu zmaten bazarovými absurditkami, kdy dnes už opravdu hodně zastaralé TDi PD stojí víc než common raily od Alfy po já nevím...
Pořád si myslím, že to PD není. Ale to nevadí. Nechci tu rozpoutávat diskuse mezi fanoušky a odpůrci koncernových tédéíček (když se recenzuje francouzské nebo italské auto, je tu plno skalních příznivců TDi, když VW koncernové, hemží se to tu odpůrci). Tohle Polo jsem si nepořídil, protože bych si myslel že je to nejlepší, nejtišší a technicky nejdokonalejší diesel, ale protože se málokdy naskytne možnost sehnat auto s jasným původem, nájezdem a zacházením. Takže raději se dívám na video, které bylo řádně čistěno než abych si pořídil DVD, které může pocházet z potopené lodi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:20, RE: turbo emocion
anonym posted by:
Nechci tě urážet. Ano zpočátku byl TDi docela bomba. V druhé polovině 90. let ale přišel common rail, dnes jsme o další desetiletí dál a je definifivně rozhodnuto.
I odborníky trochu překvapuje zvláštní česká realita, obliba ve velmi starých autech. Srovnatelné maďarsko je na tom výrazně lépe. Lidi si radši koupí asi menší ale modernější vozy s modernějšími motory. Ostatně i k nám určitě dorazí povinné ručení ne podle nicneříkajícího objemu motoru, ale třeba podle emisí, tak jak je to jinde. Pa...
Vždyť se neurážíme. Českou realitu ovlivnilo to, že nekriticky populární schade patří do VW koncernu a ten si do ní může dovolit dávat HTP a staré TDi, český kupec to s nadšením přijme jako vrchol technologie. Nejsem nekritickým koncernovým fandou, důvody pořízení Pola jsem vysvětlil v článku i opakovaně tady v diskusi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:23, RE: TDi PD
Muroň posted by:
Pořád si myslím, že to PD není. Ale to nevadí. Nechci tu rozpoutávat diskuse mezi fanoušky a odpůrci koncernových tédéíček (když se recenzuje francouzské nebo italské auto, je tu plno skalních příznivců TDi, když VW koncernové, hemží se to tu odpůrci). Tohle Polo jsem si nepořídil, protože bych si myslel že je to nejlepší, nejtišší a technicky nejdokonalejší diesel, ale protože se málokdy naskytne možnost sehnat auto s jasným původem, nájezdem a zacházením. Takže raději se dívám na video, které ...
Čistíte video - dobrý! Chválím! Doporučuji taky demagnetizaci - to si nedělám srandu a nemyslím to ironicky! Ale nebavíme se o common railu z potopený lodi a TDi PD vyjetým z krabice - spíš za sebou mají obdobnou historii a to PD bývá v českém bazaru stále ještě dražší.
Koupi auta od známého s jasným původem chápu a respektuji.
Pořád si myslím, že to PD je a opravdu se podívám.
PS: Jinak to DVD pokud není z potopené lodi má výrazně větší rozlišení a snazší rychlejší ovládání nahrávání a dnes už i cenu záznamového materiálu.
Já volím DVD (no raději Blue Ray) a common rail (no raději dvakrát přeplňovaný).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No protože auta z jiných tříd bychom do kufru nezaparkovali, to dá přece rozum, ne?
No jo no... tak když myslíš že je dobrý si tam dávat Polo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo jadrný zvuk a pečlivě slícované velmi kvalitní plasty, ten znám, ten je fakt dobrej a asi věčnej.
Náhodou plasty jsou na tom dobře a jestli čekáš klasickou odpověď, tak ti ji dám: táhne mi to pěkně vocpoda a jezdim pod pět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:26, RE: Polo v kufru
anonym posted by:
Tož to Polo tam šópnu hravě a eště se tam vejde tchýně a ta je větší než to polo!
Tchýni možná... Polo ne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:26, RE: PD vstřikování
Muroň posted by:
Také nejsem znalec, ale mám za to, že starší motory 66 a 81 KW byly bez čerpadlo-tryska (oba se do Pola Classic dávaly), zatímco s výkonem 74, 77, 96, 103 a 110 KW jsou s PD.
přesně PD začaly až s motorem 1,9 96kw, předtím to čerpadlo tryska nebyly!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:28, RE: PD vstřikování
anonym posted by:
přesně PD začaly až s motorem 1,9 96kw, předtím to čerpadlo tryska nebyly!
Ale kdepak, když jste na webu, snadno to dohledáte. Všechny motory TDi od roku 2000 jsou pumpe-düse, čerpadlo-tryska. Howgh!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:30, RE: PD vstřikování - Jirka
Muroň posted by:
Také nejsem znalec, ale mám za to, že starší motory 66 a 81 KW byly bez čerpadlo-tryska (oba se do Pola Classic dávaly), zatímco s výkonem 74, 77, 96, 103 a 110 KW jsou s PD.
je to přesně jak píšete, ne každý produkt od VW má použit systém čerpadlo-tryska. Nejprve bylo použito klasické rotační čerpadlo, později přišli na řadu sdružené vstřikovače. Ty přinesly bonus ještě blbějšího zvuku a vyšší spotřeby. Zárověň (a teď spekuluju) asi ale také nižší emise.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:33, RE: TDi PD
anonym posted by:
Čistíte video - dobrý! Chválím! Doporučuji taky demagnetizaci - to si nedělám srandu a nemyslím to ironicky! Ale nebavíme se o common railu z potopený lodi a TDi PD vyjetým z krabice - spíš za sebou mají obdobnou historii a to PD bývá v českém bazaru stále ještě dražší.
Koupi auta od známého s jasným původem chápu a respektuji.
Pořád si myslím, že to PD je a opravdu se podívám.
PS: Jinak to DVD pokud není z potopené lodi má výrazně větší rozlišení a snazší rychlejší ovládání nahrávání a dnes u...
Tak se prosím koukněte, zda to PD je, ať mne případně vyvedete z omylu. Pořád si myslím, že TDi s 66 a 81 KW s PD nesjou, ostatní výkonové verze ano. Kdybych si kupoval auto z bazaru, případně nové, VW s TDi si nekoupím, protože v bazarech je předražené a nové je zastaralé a drahé. Vaše argumenty beru. Jenže já si auto z bazaru ani nové nepořizoval a u 7 let starého auta (které bych rád ještě pár let provozoval) dám více na původ a zachzení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:34, RE: turbo emocion
Muroň posted by:
Vždyť se neurážíme. Českou realitu ovlivnilo to, že nekriticky populární schade patří do VW koncernu a ten si do ní může dovolit dávat HTP a staré TDi, český kupec to s nadšením přijme jako vrchol technologie. Nejsem nekritickým koncernovým fandou, důvody pořízení Pola jsem vysvětlil v článku i opakovaně tady v diskusi.
Oceňuji váš poslední příspěvek, je vidět že máte přehled. Ano bohužel tak to je, trochu až zůstává rozum stát.
Už jsem dohledal to TDi s 66 kW, na 99,99% máte klasické TDi čerpadlo tryska. Ale vzhledem k menšímu výkonu by s ním nemusely být problémy jako s pozdějšími výkonějšími verzemi, kde vysoký tlak v kombinaci s miniaturními rozměry způsoboval ty známé trable a následně vedl k ukončení vývoje. Martin
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No jo no... tak když myslíš že je dobrý si tam dávat Polo.
Stejně dobrý jako tu tchýni, ale co naděláš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:36, RE: bez předmětu
Muroň posted by:
Náhodou plasty jsou na tom dobře a jestli čekáš klasickou odpověď, tak ti ji dám: táhne mi to pěkně vocpoda a jezdim pod pět.
Ach teď se mne zmocnil podivný pocit. Že by závist? Ne, to se mi chce jenom na záchod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:38, RE: PD vstřikování
anonym posted by:
Ale kdepak, když jste na webu, snadno to dohledáte. Všechny motory TDi od roku 2000 jsou pumpe-düse, čerpadlo-tryska. Howgh!
Ale ne - tenhle archaický NE-PD 66 KW s rotační pumpou se ještě do některých koncernových modelů dává (Ibiza, Caddy). Není to tak, že by v roce 2000 narvali PD do všeho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 13:40, RE: TDi PD
Muroň posted by:
Tak se prosím koukněte, zda to PD je, ať mne případně vyvedete z omylu. Pořád si myslím, že TDi s 66 a 81 KW s PD nesjou, ostatní výkonové verze ano. Kdybych si kupoval auto z bazaru, případně nové, VW s TDi si nekoupím, protože v bazarech je předražené a nové je zastaralé a drahé. Vaše argumenty beru. Jenže já si auto z bazaru ani nové nepořizoval a u 7 let starého auta (které bych rád ještě pár let provozoval) dám více na původ a zachzení.
Jo je to pumpedüse, ostatně jako všechny tedeíčka od roku 2000 do současnosti.
Jo VW v bazarech předražený jsou a HODNĚ!
Jo jasný původ a slušné zacházení (prý až 90% aut v bazarech je podvod a nejen přetočený tacho) mají smysl, to je jasný.
respond
  1 2 3 4 ... 15


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.