0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 11:47, RE: bez předmětu
Muron posted by:
Moje Poldina je jedna z posledních a výbava je Comfort, tedy bez švihadel, batohy, ABS, centrál. Samozřejmě v porovnání s novější konkurencí a s auty vyšší třídy to není zázrak, ale mně plně vyhovuje. TDi je oproti SDi úplně někde jinde, auto je mnohem živější, než vypadá.
TDi je proti SDi jinde bohužel jen velmi málo, jinak je to do posledního šroubku úplně stejnej motor jen s jinou řídící jednotkou. Ano verze TDi jezdí dynamičtěji, ale značně zastaralá konstrukce se všemi z toho plynoucími negativy je to úplně stejně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 11:51, RE: turbo emocion
Muroň posted by:
Zrovna turbo u tohoto starého motoru s rotační vodní pumpou vydrží. Nemá to ani systém PD, ani dvouhmotový setrvačník. Kazí se jen váha vzduchu a to je poměrně levná věc.
Ani PD ani dvouhmoťák ale nemají na životnost turba nejmenší vliv
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 11:53, RE: turbo emocion
anonym posted by:
Stará dobrá 1,9 TDI 66 kW s dobrým zacházením a v tak lehkém autě musí vydržet zatraceně hodně. Spíš bych se staral o to, co přední náprava pod tak těžkým motorem.
Stará špatná 1.9 TDi 66 kW vydrží docela hodně, to není problém. Vydrží tak jako všechny moderní common raily, jen je o dost hlučnější a právě díky problematickému vstřikování pumpe düse je náchylnější k poruchám a bohužel značně drahým. Traktorová zvuková kulisa, množství splodin a velká váha na přední nápravě způsobující nedotáčivost byly jen bohusy pro ukončení vývoje systému čerpadlo tryska. Není lepší koupit nějakého levného korejce s common railem a pěti nebo sedmiletou zárukou? Nevyjde to ve výsledku výhodněji?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 11:54, RE: bez předmětu
anonym posted by:
TDi je proti SDi jinde bohužel jen velmi málo, jinak je to do posledního šroubku úplně stejnej motor jen s jinou řídící jednotkou. Ano verze TDi jezdí dynamičtěji, ale značně zastaralá konstrukce se všemi z toho plynoucími negativy je to úplně stejně.
Ano, tu dynamiku mám na mysli. A jaká jsou všechna ta plynoucí negativa? Jadrný zvuk mám rád, se spotřebou jsem spokojen, výkon dostačuje, spolehlivost při dobré péči vynikající. Turbo a vstřiky odchází na jiných typech turbodieselů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:00, RE: turbo emocion
anonym posted by:
Ani PD ani dvouhmoťák ale nemají na životnost turba nejmenší vliv
Ale můžou se pokazit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:04, Pekny clanek
Blahopreji autorovi k hezky napsanemu clanku a preji mnoho stastnych kilometru bez zavad a nehod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tož hoši ja mam C5 a když se manželce zas vysere to její Polo TDi, zaparkuju ho v kufru a vodvezu ho do servisu.
Jo, jo zase C5. Nechápu proč si nejdete do sekce jiných tříd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:07, RE: Polo v kufru
anonym posted by:
To se ti to s kombíkem vytahuje, já mám liftback C5 a abych dovřel dveře kufru musím půlku zadní sedačky sklopit, aby se mi tam to Polo vešlo.
Ti říkám že bys tam nenarval ani půlku Pola
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:13, RE: bez předmětu
Muroň posted by:
Ano, tu dynamiku mám na mysli. A jaká jsou všechna ta plynoucí negativa? Jadrný zvuk mám rád, se spotřebou jsem spokojen, výkon dostačuje, spolehlivost při dobré péči vynikající. Turbo a vstřiky odchází na jiných typech turbodieselů.
Proti gustu žádný dišputát. Jadrným zvukem bych nazval spíš boxer od Porsche než tedeíčko, které objektivně spíš ruší poslech rádia, než aby zvukově přitahovalo, ale nic proti tvým SM choutkám. Turbo a vstřiky zlobí na snad všech typech TDi, o kterých jiných mluvíš? Vždyť rozdíly jsou víceméně jen v naprogramování řídící jednotky. Nejmíň by snad měly zlobit u toho SDi kde nejsou takové tlaky - což byl problém systému čerpadlo-tryska.
Common rail je, přes veškerou tvou chválu TDi spolehlivější, prostě z principu. Ostatně i koncern VW dávno všechny lepší motory od dvoulitru nahoru dělá s common rail, prostě protože pro náročnější zákazníky to je nutné. Že i dnes když vývoj pumpe-düse dávno skončil pro praktické problémy a i teoreticky už nebylo možno dosahovat vyšších výkonů je k nevíře. Své doby to byly revoluční nafťáky, ale před deseti lety tahle éra skončila. A i v levnym fiatu je dnes lepší motor. Fakt je to jako by jste se odmítali vzdát VHS kazet a zatracovali DVD.
Jestli vám kdysi vyhovoval TDi PD tak prima, ale smiřte se že opravdu končí a ten chybějící traktorový zvuk si budete muset pouštět z CD nebo MP3 (jo jo i ty kazety vám už vzali).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:15, RE: Polo v kufru
anonym posted by:
Ti říkám že bys tam nenarval ani půlku Pola
Tož to Polo tam šópnu hravě a eště se tam vejde tchýně a ta je větší než to polo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:20, RE: bez předmětu
Muroň posted by:
Ano, tu dynamiku mám na mysli. A jaká jsou všechna ta plynoucí negativa? Jadrný zvuk mám rád, se spotřebou jsem spokojen, výkon dostačuje, spolehlivost při dobré péči vynikající. Turbo a vstřiky odchází na jiných typech turbodieselů.
Jadrný zvuk? To auto dělalo rámus takový, že se mnou nikdo nechtěl jezdit, mělo to svoji výhodu, jezdilo se autama kolegů. Jinak na to auto vzpomínám docela v dobrým /na tu třídu a cenu/.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Proti gustu žádný dišputát. Jadrným zvukem bych nazval spíš boxer od Porsche než tedeíčko, které objektivně spíš ruší poslech rádia, než aby zvukově přitahovalo, ale nic proti tvým SM choutkám. Turbo a vstřiky zlobí na snad všech typech TDi, o kterých jiných mluvíš? Vždyť rozdíly jsou víceméně jen v naprogramování řídící jednotky. Nejmíň by snad měly zlobit u toho SDi kde nejsou takové tlaky - což byl problém systému čerpadlo-tryska.
Common rail je, přes veškerou tvou chválu TDi spolehlivější, p...
Nepsal jsem jiné typy Tdi, nýbrž turbodieselů a měl jsem na mysli produkty jiných výrobců. Pro jednoho jsem pracoval a relativní četnosti problémů s turbem tam byla výrazně vyšší než u starého 66 KW od VW gruppe. Můj TDi není čerpadlo-tryska a netvrdím, že je lepší než common rail a že oproti všem Hdi a DCi a JTD je na tom technicky lépe. Po stránce spolehlivosti a spotřeby na tom ale hůře není. Traktorový zvuk má, což se mi líbí a MP3 tam mám taky a při zahřátém motoru a otáčkách do 3tis. si je dokonce pouštím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:26, RE: turbo emocion
Muroň posted by:
Ale můžou se pokazit.
Nejen můžou se pokazit. Po těch letech snad už všichni víme že opravdu odcházejí. Co diskutujeme? Prostě tudy cesta nevede, vědi to všichni včetně vývojářů ve VW, kapitola uzavřena, zapomeňte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:32, RE: bez předmětu
Muroň posted by:
Nepsal jsem jiné typy Tdi, nýbrž turbodieselů a měl jsem na mysli produkty jiných výrobců. Pro jednoho jsem pracoval a relativní četnosti problémů s turbem tam byla výrazně vyšší než u starého 66 KW od VW gruppe. Můj TDi není čerpadlo-tryska a netvrdím, že je lepší než common rail a že oproti všem Hdi a DCi a JTD je na tom technicky lépe. Po stránce spolehlivosti a spotřeby na tom ale hůře není. Traktorový zvuk má, což se mi líbí a MP3 tam mám taky a při zahřátém motoru a otáčkách do 3tis. si je dokonce pouštím.
Trochu nerozumím. Máte teda už nové TDi CR? No to je přece normální common rail, jen s desetiletým zpožděním oproti tomu fiatu a spol. A ten je na tom ve spolehlivosti a spotřebě samozřejmě stejně. Prostě VW přešlo na common rail jen o něco později než ostatní a ty dva nejlevnější motory (spíš jeden a jeho verzi s odříznutým válce) vyrábí dodnes (definitivně končí příští rok). Jaký máte konkrétně motor? A snad můžete říct o které značce mluvíte s tou četností problému. Martin
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:33, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo, jo zase C5. Nechápu proč si nejdete do sekce jiných tříd.
No protože auta z jiných tříd bychom do kufru nezaparkovali, to dá přece rozum, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:34, RE: Pekny clanek
anonym posted by:
Blahopreji autorovi k hezky napsanemu clanku a preji mnoho stastnych kilometru bez zavad a nehod.
Bez nehod jistě, bez závad to nezvládnu ani já. Váš Anděl Páně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:36, RE: bez předmětu
Muroň posted by:
Nepsal jsem jiné typy Tdi, nýbrž turbodieselů a měl jsem na mysli produkty jiných výrobců. Pro jednoho jsem pracoval a relativní četnosti problémů s turbem tam byla výrazně vyšší než u starého 66 KW od VW gruppe. Můj TDi není čerpadlo-tryska a netvrdím, že je lepší než common rail a že oproti všem Hdi a DCi a JTD je na tom technicky lépe. Po stránce spolehlivosti a spotřeby na tom ale hůře není. Traktorový zvuk má, což se mi líbí a MP3 tam mám taky a při zahřátém motoru a otáčkách do 3tis. si je dokonce pouštím.
Nic proti vašim sadomasochistickým choutkám, já raději v autě klid a pohodu než traktor-diesel-injekšn.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:37, RE: turbo emocion
anonym posted by:
Nejen můžou se pokazit. Po těch letech snad už všichni víme že opravdu odcházejí. Co diskutujeme? Prostě tudy cesta nevede, vědi to všichni včetně vývojářů ve VW, kapitola uzavřena, zapomeňte.
Nevím, co diskutuješ ty. Já jen říkám, že jsem s motorem spokojený a že je spolehlivý. Na začátku 90.let byl docela převratný, teď je zastaralý. Mám ho v autě patřícím koncepčně do 90.let a slouží v něm dobře. Co? No. Vlákno o vývojových perspektivách přeplňování dieselů si najdi jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:41, RE: turbo emocion
anonym posted by:
Stará špatná 1.9 TDi 66 kW vydrží docela hodně, to není problém. Vydrží tak jako všechny moderní common raily, jen je o dost hlučnější a právě díky problematickému vstřikování pumpe düse je náchylnější k poruchám a bohužel značně drahým. Traktorová zvuková kulisa, množství splodin a velká váha na přední nápravě způsobující nedotáčivost byly jen bohusy pro ukončení vývoje systému čerpadlo tryska. Není lepší koupit nějakého levného korejce s common railem a pěti nebo sedmiletou zárukou? Nevyjde t...
Tenhle motor nemá PD vstřikování. A původní majitel recenzovaného Pola si skutečně pak koupil korejce s common railem. Já jsem si však kupoval auto ojeté a zajímal mě jeho stav, nikoli záměry vývojářů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 12:45, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Trochu nerozumím. Máte teda už nové TDi CR? No to je přece normální common rail, jen s desetiletým zpožděním oproti tomu fiatu a spol. A ten je na tom ve spolehlivosti a spotřebě samozřejmě stejně. Prostě VW přešlo na common rail jen o něco později než ostatní a ty dva nejlevnější motory (spíš jeden a jeho verzi s odříznutým válce) vyrábí dodnes (definitivně končí příští rok). Jaký máte konkrétně motor? A snad můžete říct o které značce mluvíte s tou četností problému. Martin
Pane Martine, píšu konkrétně o recenzovaném autě, jak si můžete sám všimnout podle shody mého nicku s autorem příspěvku. Značka, u které jsem se často setkával s problémy, byla francouzská a státem vlastněná.
respond
  1 2 3 ... 15


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.