0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 12:39, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
To je mi líto, ale chápu že bys neměnil. A opravdu se jmenuješ Rudlík Muroň a opravdu jsi policista? A nosíš uniformu? A manžel je zrovna na služebce...
Ruda Muroň jsem, ale u nás ve vsi jsem známý spíše jako Mr. VW. Policista nejsem, aplikace o četnosti jmen je veřejná. S manželkou provozujeme rozkošné květinářství, máme astry, šafrány...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 12:42, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
To máš dobrý, kdy švára dělal někde kde používají common rail, měl bys to lepší.
Dřív taky dělal v autorizovaném servisu automobilky, která common rail používá a říkal mi, že mi TDi vydrží víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 12:47, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Ruda Muroň jsem, ale u nás ve vsi jsem známý spíše jako Mr. VW. Policista nejsem, aplikace o četnosti jmen je veřejná. S manželkou provozujeme rozkošné květinářství, máme astry, šafrány...
Rada Muroň, to není běžné české jméno, že? Já se opravdu jmenuji Kylie Thiele a těší mne. A jen jsem tě škádlila, i když jsi fajn neměnila bych i když květinářství s manželem nemáme.
Pěkný den, Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 12:52, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Ruda Muroň jsem, ale u nás ve vsi jsem známý spíše jako Mr. VW. Policista nejsem, aplikace o četnosti jmen je veřejná. S manželkou provozujeme rozkošné květinářství, máme astry, šafrány...
Rudlíku (nevadí ti že ti tak říkám?) kde je ta databáze jmen? Chtěla bych se podívat, nechce se mi věřit že by v česku nežila jediná kylie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 12:54, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Rada Muroň, to není běžné české jméno, že? Já se opravdu jmenuji Kylie Thiele a těší mne. A jen jsem tě škádlila, i když jsi fajn neměnila bych i když květinářství s manželem nemáme.
Pěkný den, Kylie
Ty Kylie,když někdo napsal tvoje jméno špatně ( Kolie),hned ses do něho navážela a že prý je sjetý a at prý už to nehulí a tak,ale sama se teda dost ostře navážíš do Rudy. (který tady teda vystupuje dost slušně).
Říkáš mu Rudlíku( to je vozík na bedny že), ted zas Rada Muroň,ňáký nesmyslný řeči o uniformě...
To se mi nelíbí. Do ted jsem tě měl za rozumnou ženskou,která se celkem vyzná. Tak si tu pověst tady nekaž.

Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:08, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Fonograf? Dobrý, ale jak tam konvertuješ svý LP desky?
Normálně přes USB kabel do vinylconvertu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:11, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Rudlíku (nevadí ti že ti tak říkám?) kde je ta databáze jmen? Chtěla bych se podívat, nechce se mi věřit že by v česku nežila jediná kylie.
http://www.mvcr.cz/docDetail.aspx?docid=21032290&docType=ART
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:12, RE: znova vstřikovače
anonym posted by:
Samozřejmě se nemění. Tak jako u všech nových technologií, první motory z konce devadesátých let mohly mít problémky, dnes jsme úplně jinde.
Záleží jakej ročník auta chceš, kolik peněz do auta plánuješ, jaký auto požaduješ. Dle plánu na 81 kW TDi ještě před pumpe-düse zřejmě něco z přelomu tisíciletí?
Je mi jasný,že dnes jsme jinde,ale kdo znás má na nový auto že?
Na konci devadesátých let těch CR ještě v nabídce moc nebylo a houfněji se začaly objevovat až po roce 2000.
A já se právě ptám-jak dlouho měly problémy s těmi nespolehlivými vstřikovači ( nebo lépe řečeno - ne celožovotními). Do roku 2001,2002...? Kdy přišla druhá generace common railu?
A za kolik se teda dnes dají koupit ty vstřikovače?
A jsou ty dnešní celoživotní? Já si stejně myslím,že ne. Stejně jako svíčky u benzinu se musí měnit a nevydrží pořád - a to jsou mnohem mnohem jednodušší na konstrukci i funkci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:36, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Ty Kylie,když někdo napsal tvoje jméno špatně ( Kolie),hned ses do něho navážela a že prý je sjetý a at prý už to nehulí a tak,ale sama se teda dost ostře navážíš do Rudy. (který tady teda vystupuje dost slušně).
Říkáš mu Rudlíku( to je vozík na bedny že), ted zas Rada Muroň,ňáký nesmyslný řeči o uniformě...
To se mi nelíbí. Do ted jsem tě měl za rozumnou ženskou,která se celkem vyzná. Tak si tu pověst tady nekaž.

Petr
Milý Petře! Jestli se alespoň malinko vyznám a trošku rozoumku mám, to sama posoudit nemohu. Nikoho jsem urážet nechtěla, ale vtip s kólií a štěkáním mi nepřišel vůbec vtipný. Přišlo-li ti, že jsem autora štěkání sjela moc, je mi líto, umím to ještě víc. Rudu Rudlíka jsem určitě neurážela a myslím, že ti to potvrdí i on, to jsi jen špatně pochopil. Možná to dnes chtělo o kávu méně. A ne aby ses kvůli tomu hned urazil!
Jak bys na tu štěkací kólii reagoval ty (plivací ptáku - nebo něco podobného by napsal asi tobě)?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:41, RE: znova vstřikovače
anonym posted by:
Je mi jasný,že dnes jsme jinde,ale kdo znás má na nový auto že?
Na konci devadesátých let těch CR ještě v nabídce moc nebylo a houfněji se začaly objevovat až po roce 2000.
A já se právě ptám-jak dlouho měly problémy s těmi nespolehlivými vstřikovači ( nebo lépe řečeno - ne celožovotními). Do roku 2001,2002...? Kdy přišla druhá generace common railu?
A za kolik se teda dnes dají koupit ty vstřikovače?
A jsou ty dnešní celoživotní? Já si stejně myslím,že ne. Stejně jako svíčky u benzinu se musí m...
Common rail vstřikování je Z PRINCIPU jednodušší, méně namáhané, než vštřikování u TDi. PROTO k němu celý svět a nakonec i VW přešel. Druhá generace common railu byly jen zvýšený tlaky v potrubí, konstrukce je dodnes stejná a když koupíš nějaký CR z roku +/- 2000 asi už budou případný problémy dávno vychytaný. Zkus někde najít 2.2 HDi (myslim, že od roku 2000 nebo 2001) je to nejlepší nafťák těch let a je dobrá šance ho sehnat za rozumný peníze a konstrukce je fakt předimenzovaná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:47, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Milý Petře! Jestli se alespoň malinko vyznám a trošku rozoumku mám, to sama posoudit nemohu. Nikoho jsem urážet nechtěla, ale vtip s kólií a štěkáním mi nepřišel vůbec vtipný. Přišlo-li ti, že jsem autora štěkání sjela moc, je mi líto, umím to ještě víc. Rudu Rudlíka jsem určitě neurážela a myslím, že ti to potvrdí i on, to jsi jen špatně pochopil. Možná to dnes chtělo o kávu méně. A ne aby ses kvůli tomu hned urazil!
Jak bys na tu štěkací kólii reagoval ty (plivací ptáku - nebo něco podobného by napsal asi tobě)?
Vážená Kylie, způsob, jakým jste si vyměňovali invektivy s uživatelem, který vás nazval psí rasou, byl reciproční. Vaše reakce na mé příspěvky jsem za urážku nepovažoval, pouze se mi asociovaly s těžkým dětstvím, kdy spolužáči komolili mé jméno (a proto jsem si také pořídil VW, abych se cítil lépe a nechávám si říkat Mr. VW). Ovšem Petr za to, že Vás přátelsky vyzve k méně konfliktní výměně názoru, sklidí insinuační označení "plivací pták"? To Vám přijde jako adekvátní reakce?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:48, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Dřív taky dělal v autorizovaném servisu automobilky, která common rail používá a říkal mi, že mi TDi vydrží víc.
Ano diesel z dob, kdy palivo do válců vtékalo atmosfericky vydží víc (viz stařičké Mercedes či Peugeot motory). Od té doby co se tam tu naftu snažíme natlačit (aby byl vyšší výkon) spolehlivost a trvanlivost se (logicky) snížila. Ze všech "palivonatlačovacích" systémů se v posledním desetiletí jeví, jako nejlepší kompromis všech protichůdných požadavků na motor, common rail. Po prvních dětských krůčcích už rozumná spolehlivost, výdrž i výkon. Ale nepočítal bych ani zdaleka, že vydrží to co kdysi ty staré diesly. Pokud chceš tak desetkrát objet zeměkouli, není problém. Co dál už je trochu otázka, ale v té vyspělejší části planety se to řeší koupí nového vozu, což se mi jeví jako rozumná varianta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:51, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Milý Petře! Jestli se alespoň malinko vyznám a trošku rozoumku mám, to sama posoudit nemohu. Nikoho jsem urážet nechtěla, ale vtip s kólií a štěkáním mi nepřišel vůbec vtipný. Přišlo-li ti, že jsem autora štěkání sjela moc, je mi líto, umím to ještě víc. Rudu Rudlíka jsem určitě neurážela a myslím, že ti to potvrdí i on, to jsi jen špatně pochopil. Možná to dnes chtělo o kávu méně. A ne aby ses kvůli tomu hned urazil!
Jak bys na tu štěkací kólii reagoval ty (plivací ptáku - nebo něco podobného by napsal asi tobě)?
No,tak jednak nejsem vůbec uraženej. Proč ti tak připadám?
Já se chtěl jen zastat toho Rudy. Rada ani Rudlík se mi nelíbí. Možná je Rada jen překlep a stejně tak já viděl,když ten někdo napsal Kolie ( promiň,že to opakuju). Já v tom fakt neviděl vůbec psa,ale taky jen překlep. Dokud si to nerozmázla tak mě to fakt nenapadlo.
To spíš ty tady oslovuješ lidi zvířecími jmény - broučku apod. Já vím, v těch anonymech se nedá vyznat,ale působí to možná maličko povýšeně.
Když někoho neznám,nebudu mu říkat ani broučku ani štěně,dyť je mu třeba víc než 38 let.
Ale to jsme se dostali uplně někam jinam.
Já jen,že mám rád slušnou a rozumnou diskuzi na základě argumentů.
A ještě jedna věc - když do mě někdo ostře,tak o to slušnější budu já. Přece nesklouznu ne jeho nízkou úroveň.

Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:52, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Normálně přes USB kabel do vinylconvertu.
...smě dostal. Vidim že na tebe nemám. A jak to napájíš? Vozíš za sebou na vozíku trafostanici, nebo roli s kabelem a máš omezený dosah dojezdu z domu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 13:56, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Vážená Kylie, způsob, jakým jste si vyměňovali invektivy s uživatelem, který vás nazval psí rasou, byl reciproční. Vaše reakce na mé příspěvky jsem za urážku nepovažoval, pouze se mi asociovaly s těžkým dětstvím, kdy spolužáči komolili mé jméno (a proto jsem si také pořídil VW, abych se cítil lépe a nechávám si říkat Mr. VW). Ovšem Petr za to, že Vás přátelsky vyzve k méně konfliktní výměně názoru, sklidí insinuační označení "plivací pták"? To Vám přijde jako adekvátní reakce?
To v žádném případě! Mne anonym nazval štěkací kólií a to byl jen (asi hloupý) příklad co by např. napsal Petrovi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 14:06, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Ano diesel z dob, kdy palivo do válců vtékalo atmosfericky vydží víc (viz stařičké Mercedes či Peugeot motory). Od té doby co se tam tu naftu snažíme natlačit (aby byl vyšší výkon) spolehlivost a trvanlivost se (logicky) snížila. Ze všech "palivonatlačovacích" systémů se v posledním desetiletí jeví, jako nejlepší kompromis všech protichůdných požadavků na motor, common rail. Po prvních dětských krůčcích už rozumná spolehlivost, výdrž i výkon. Ale nepočítal bych ani zdaleka, že vydrží to co kdysi...
No,palivo u dieselu do válců nikdy nevtékalo že.Vždy bylo vstřikováno. Již od prvopočátku.Takže naftu jsme tam tlačili vždy.Samozřejmě pod jiným tlakem. Turbo nám k tomu pak přidá jen větší množství vzduchu.
Jestli to tedy dobře chápu - příchodem common railu se snížila spolehlivost dieselových motorů. Není to tedy jen slepá vývojová cesta?
Možná tak jak dnes tady lidi haní TDI,budou za deset let hanit common rail jako výrazně zastaralý a nazývat je slepou cestou po které tupě všichni kráčeli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 14:08, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
No,tak jednak nejsem vůbec uraženej. Proč ti tak připadám?
Já se chtěl jen zastat toho Rudy. Rada ani Rudlík se mi nelíbí. Možná je Rada jen překlep a stejně tak já viděl,když ten někdo napsal Kolie ( promiň,že to opakuju). Já v tom fakt neviděl vůbec psa,ale taky jen překlep. Dokud si to nerozmázla tak mě to fakt nenapadlo.
To spíš ty tady oslovuješ lidi zvířecími jmény - broučku apod. Já vím, v těch anonymech se nedá vyznat,ale působí to možná maličko povýšeně.
Když někoho neznám,nebudu mu řík...
Kolie mi nepřijde vtipný, ale neurážím se. Ten původní příspěvek s kólií ale urážlivý byl, a myslím že ne omylem. Rudlík se mi líbí a vůbec to nemyslím zle. Tomu svému co jsem s ním zapsána na straně 208, 25tém řádku s láskou říkám i Buřtíku. Jde o to jak je to myšleno. Ostatně Muroňě (Jak se to píše správně?) jsem se ptala, jestli mu to nevadí. A nevadí, viď Rudlíku? Že mu to připomnělo dětsví a já maminku mne až tak netěší, ale chápu.
Rudlíčku, pojď k mamince, dostaneš autíčko a vidíš ten znáček VW tady vpředu, tak takový autíčka si kupuj až budeš dospělý a po celý život. ..... Tak to mi třeba přijde vtipný a vůbec to nemyslím zle nebo urážlivě. Narozdíl od toho kojota Kóliota
S těmi broučky si jen hraju, dělá mi to totiž dobře, víš? Já jediná holčička mezi tolika chlapečkama. Ale nemyslím to zle, píchnout jsem si chtěla opravdu jen do toho štěkacího Kóliisty. A 38 let, hmm, to není až tak vysoký věk, ne?
Ano Petře, se závěrem tvého příspěvku musím bezvýhradně souhlasit.
Tak zas někdy "na přečtenou" broučku, pa Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 14:12, RE: turbo emocion,Martin
Muroň posted by:
Krtku, to byl samozřejmě vtip. Včera jsme s manželkou pekli krtkův dort - to vtip není.
tak to soráček, vypadalo to jako vážně míněno. tohle a chlast za volantem mě dokáže rozpálit do ruda. pochutnali jste si?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 14:18, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Kolie mi nepřijde vtipný, ale neurážím se. Ten původní příspěvek s kólií ale urážlivý byl, a myslím že ne omylem. Rudlík se mi líbí a vůbec to nemyslím zle. Tomu svému co jsem s ním zapsána na straně 208, 25tém řádku s láskou říkám i Buřtíku. Jde o to jak je to myšleno. Ostatně Muroňě (Jak se to píše správně?) jsem se ptala, jestli mu to nevadí. A nevadí, viď Rudlíku? Že mu to připomnělo dětsví a já maminku mne až tak netěší, ale chápu.
Rudlíčku, pojď k mamince, dostaneš autíčko a vidíš ten zná...
Zřejmě tu nikdo není uražený a to je dobře. Maminka mi VW necpala, my jsme byli Citroenovská rodina - měl ho už pradědeček za první republiky. Začínal jsem na GSA, pak BX, XM a Xantia. Po té, co mi odtahovkář nabídl tykání a největší část výdajů na auto nešla na PHM ani POV, nýbrž na ND, rozhodl jsem se pro změnu značky. S VW se výdaje týkají jen PHM, POV a spotřebního materiálu. Toť má zkušenost. Jinak Citroeny se mi designově líbí pořád a komfort je ve své třídě nedostižný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 14:22, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
...smě dostal. Vidim že na tebe nemám. A jak to napájíš? Vozíš za sebou na vozíku trafostanici, nebo roli s kabelem a máš omezený dosah dojezdu z domu?
Odpojil jsem si v autě zimu a řemen od ní mi pohání přídavný alternátor, který zásobuje pouze muziku. Jsem členem Edisonovy společnosti a dostanu se tak k válečkům na fonograf, kde je používán vosk od lesních včel.
respond
  1 ... 11 12 13 ... 15


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.