0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 10:54, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Ano, proto seaty, vw a škoda nabízí stále motory s PD - otervři si konfiguratory než začneš štěkat kraviny Kolie. To že 2.7 a 3.0 TDI jsou leta s CR a nyní nově 2.0 TDI ještě neznamená že 1,9 TDI je u ledu. Nabizi se např. pro transporter, stejně jako stara letita osvědčená 2,5 TDI. 1,9 TDI je stále v nabídce pro Golf, Passat, Jettu, Polo když už jsme u VW a řekl bych že ještě nějakou dobu bude.
Jo levný koncernový modely budou TDi PD nabízet dokud se najde dost zaslepenců jako jsi ty, kteří nevědí neznají nerozumí ale půl mega za Octavii Tour s tdi rádi vysolí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 10:58, RE: turbo emocion,Martin
Muroň posted by:
Mám už pouze jednu připomínku a jeden dotaz. Nejdřív dotaz: proč studenti automobilové techniky po 10 semestrech skončili? Neprošli u státnic přes otázky z přeplňování turba? Se starým TDi 66 KW jedu klidně 180 a můžu i víc, limituje spíše podvozek než motor.
Až s 66 kW pod kapotou zase pojedeš klidně víc než 180 km/h mrkni na navigaci a ne na tachometr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:16, RE: Zastaralé TDI
anonym posted by:
Než použiješ tak silná slova,měl by sis je pořádně promyslet.Tisíciletí začalo v roce 2001 a v té době nabízel BMW 2,0d se 110 kW.
V čem je 2,2 HDi lepší? A v čem je lepší proti CDI ?
A hlavně - nejlepší na světě? Takže lepší než třílitrový šestiválec 3,0 d??
To se přece nedá srovnávat jakýkoliv čtyřválec s kulturou chodu šestiválce. To už vůbec nemluvím o výkonu.
Silná slova říkají odborníci, ne já. Motory se porovnávají dle objemu a ano 2.2 HDi byl vyhodnocen lépe než 2.0 od BMW. Ale zrovna BMW si nemůže stěžovat, v absolutním hodnocení za celou historii je vůbec nejúspěšnější automobilkou v hodnocení (druhá je myslím Honda).
Teď v posledních letech je nová verze 2.0 d BMW hodnocena skvěle, verze 23d fantasticky.
CDi od Mercedesu zas takovou chválu nesklidilo (možná nový 2.2 který má přijít letos na podzim), 2.2 HDi bylo a zatím stále je vskutku lepší.
2.2 HDi se dva roky po sobě stal premiantem kategorie do 2.5 litru a jednou dosáhl na 3. místo v absolutním pořadí (což je opravdu skvělé hodnocení).
Nehodnotí se samozřejmě jen podle výkonu, to by prostě nešlo, že ano. Logicky se třeba nejpovedenější litr na světě (ten z Kolína) nedá přímo srovnat s třílitrem. Pochopitelně i ten poslední 3.0 má vyšší výkon.
Jedním z kritérií je progresivní konstrukce, pak chod motoru, kultura běhu atd. Rozhodně se nehodnotí podle papírové maximální hodnoty výkonnu a krouťáku - to by vyhrála nějaká tuning garáž - doměnka že pořádně načipovaná 1.8T v oktávě je to vono - to opravdu NE.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:19, RE: turbo emocion,Martin
anonym posted by:
Až s 66 kW pod kapotou zase pojedeš klidně víc než 180 km/h mrkni na navigaci a ne na tachometr.
Proč mám koukat na manželku, jak se bojí? Navigaci mi zajišťuje ona a není ráda, když jezdím rychle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:22, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Jo levný koncernový modely budou TDi PD nabízet dokud se najde dost zaslepenců jako jsi ty, kteří nevědí neznají nerozumí ale půl mega za Octavii Tour s tdi rádi vysolí.
Proč mi píšeš, že jsem zaslepenec, když nemám TDi PD ani Octavii Tour?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:24, RE: Zastaralé TDI 2.5
anonym posted by:
Takže jestli to chápu dobře - aby common rail předstihl "zastaralé" TDI,musel použít o 0,3l větší objem. - z toho já fakt nevidím pořád tu údajnou konstrukční zastaralost TDI PD.
To potom můžu říct,že VW taky zvedl objem,čož je tedy správně a v roce 2001 představil 2,5 TDI - 132 kW. Takový motor vás v roce 2001 dostal, pro diesely, do neskutečných výkonových hodnot a rázem člověk na 2,2 HDi zapomněl.
To právě ne. 2.5 litr nebyl zas tak povedený a odborníky byl hodnocen hůř onen 2.2 HDi, nebo později (dodnes) 2.2 od Hondy. Papírový výkon nemá moc vliv, to je něco jako reklama. Načipovat motor a zvášit výkon umí každej trouba, na to netřeba týmy inženýrů motorářů.
Bohužel dav se (většinou) neřídí doporučeními a hodnoceními odborníků, ale spíš tou papírovou hodnotou. Když zůstaneme u HDi, třeba šestiválec 2.7 HDi je už roky hodnocen skvěle, často se o něm píše jako o nejkultivovanější naftě vůbec. Přitom výkonové parametry nejsou nijak mimořádné, ale motor to mimořádný je. Mnohem víc než na maximu výkonu a točivého momentu závisí na křivkách jejich průběhu a na sladění těchto dvou křivek. To je ale pro "dav" už asi složité, tak jdou tou nejjednodušší cestou a vyšší číslíčko v kolonce výkon = lepší motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:29, RE: Zastaralé TDI
anonym posted by:
2,5 TDI - 132 kW, přišel na trh již v roce 2000. A opravdu se ptám - co v té době nabízeli ostatní?
Takže jestli ještě před osmi či sedmi lety bylo TDI suveréně na vrcholu,tak se nedivme, že mezi potenciálními kupci ojetin zůstává stále favoritem.
Ostatní nabízeli třeba 1.9 a pětiválec 2.4 (hodnocen lépe než 1.9 a 2.5 TDi). Ostatní nabízeli třeba 2.0 a 2.2 HDi (hodnoceny lépe než 1.9 a 2.5 TDi). Ostatní nabízeli 2.0d se 110 kW a 3.0d a 2.5d a byly lepší než TDi (i když ti poslední byli dražší - uznávám, ale ti předchozí zase levnější než TDi. No dnes už je to jedno, dnes už je to vyřešeno.
Chcete-li koupit osmileté auto a chcete-li naftu a chcete-li TDi - není to jediná možná volba, ale proč ne. U novějších aut už NE - proč ne, ale spíš NE.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:32, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Kylie si vybrala jméno podle Minogue, zřejmě má ráda její zpěv a fandila jí i při boji s rakovinou.
Kylie vybral jméno tatínek (po babičce) a tou dobou ráda zpěv Minogue tak leda její maminka.
A na ty rozumy chodíš kampak, miláčku? A jakpak se jmenuješ ty? Honzík?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:35, RE: znova vstřikovače
anonym posted by:
Jak je to tedy s těmi vsrřikovači common railu? Je doporučené je ve 200tis km měnit? A stojí opravdu cca 10tis Kč/ks?
Pokud ano - byl by to pro mě vážný důvod do CR nejít pokud uvažuji o koupi auta kolem roku 2000.
Pak bych jako rozumovou volbu viděl - staré TDI s rotačním čerpadlem - 81kW.
Samozřejmě se nemění. Tak jako u všech nových technologií, první motory z konce devadesátých let mohly mít problémky, dnes jsme úplně jinde.
Záleží jakej ročník auta chceš, kolik peněz do auta plánuješ, jaký auto požaduješ. Dle plánu na 81 kW TDi ještě před pumpe-düse zřejmě něco z přelomu tisíciletí?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:38, RE: Vstřikovače CR
anonym posted by:
U ostatních výrobců to taky babičky dávají na jaře do servisu?
To s tím jednou ročně na kontrolu do servisu není vtip, babička to tak dělá a motor docela šlape. Nevidim na tom nic tak děsnýho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:41, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Kylie vybral jméno tatínek (po babičce) a tou dobou ráda zpěv Minogue tak leda její maminka.
A na ty rozumy chodíš kampak, miláčku? A jakpak se jmenuješ ty? Honzík?
Ne, jsem pisatel článku a jmenuji se Muroň.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:43, RE: Zastaralé TDI
anonym posted by:
Takže jestli to chápu dobře - aby common rail předstihl "zastaralé" TDI,musel použít o 0,3l větší objem. - z toho já fakt nevidím pořád tu údajnou konstrukční zastaralost TDI PD.
To potom můžu říct,že VW taky zvedl objem,čož je tedy správně a v roce 2001 představil 2,5 TDI - 132 kW. Takový motor vás v roce 2001 dostal, pro diesely, do neskutečných výkonových hodnot a rázem člověk na 2,2 HDi zapomněl.
Proč se toho TDi tak zastáváte? Vy fakt netušíte, že končí? že ho odepsal i jeho výrobce? Common rail nepotřeboval větší objem, i levné 1.9 v alfě se samozřejmě 1.9 vw vyrovnalo. Ten 2.2 HDi od PSA a 2.2 D od Hondy patří jen mezi nejlepší motory vůbec. To jsem zase nevymyslel já, ale odborníci na motory. Proč si myslíte, že tomu rozumíte líp? Jel jsem jak 1.9 TDi tak Hondou tak 2.2 HDi a udělejte to taky a až PAK se hádejte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:45, RE: Zastaralé TDI
anonym posted by:
2,5 TDI - 132 kW, přišel na trh již v roce 2000. A opravdu se ptám - co v té době nabízeli ostatní?
Takže jestli ještě před osmi či sedmi lety bylo TDI suveréně na vrcholu,tak se nedivme, že mezi potenciálními kupci ojetin zůstává stále favoritem.
Ano před sedmi osmi lety bylo TDi ještě velmi dobrou alternativou naftového motoru. Krátce poté se vedení firmy Lidové auto rozhodlo ukončit vývoj a nasadit common rail.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:46, RE: turbo emocion,Martin
Muroň posted by:
Proč mám koukat na manželku, jak se bojí? Navigaci mi zajišťuje ona a není ráda, když jezdím rychle.
Na navigaci uvdíš jakou rychlostí OPRAVDU jedeš, tachometr je takový bajkař, ve vyšších rychlostech dokonce dost velký (+ 20 km/h žádný problém).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:48, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Proč mi píšeš, že jsem zaslepenec, když nemám TDi PD ani Octavii Tour?
Jako zaslepenec mi přijde ten kdo vehementně hájí deset patnáct let zastaralou techniku. Je fuk jestli CC kazety, TDi motory, nebo cokoli jiného. Bylo to fajn, taky jsem měl spoustu kazet, ale už nemám a mít nebudu. Howgh!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:50, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Proč mi píšeš, že jsem zaslepenec, když nemám TDi PD ani Octavii Tour?
To že se furt docela dobře prodává Octáva první generace za 500 000 tisíc, za což se dá koupit spoustu nejnovějších aut střední třídy je neuvěřitelný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:52, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Jako zaslepenec mi přijde ten kdo vehementně hájí deset patnáct let zastaralou techniku. Je fuk jestli CC kazety, TDi motory, nebo cokoli jiného. Bylo to fajn, taky jsem měl spoustu kazet, ale už nemám a mít nebudu. Howgh!
A hudbu z mládí, cos měl na kazetách, sis konvertoval do MP3?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:53, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
To že se furt docela dobře prodává Octáva první generace za 500 000 tisíc, za což se dá koupit spoustu nejnovějších aut střední třídy je neuvěřitelný.
Myslím, že to škodě nevadí. Kdyby sem začali vozit 1,3 MPI Feldu vyráběnou v Indii (jakože ji tam nevyrábějí), tak se najde hodně koupěchtivých.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:55, RE: turbo emocion,Martin
anonym posted by:
Na navigaci uvdíš jakou rychlostí OPRAVDU jedeš, tachometr je takový bajkař, ve vyšších rychlostech dokonce dost velký (+ 20 km/h žádný problém).
To vim - kontroluju si ho na radarech s displejem v obci. Tuhle jsem jel tachometrových 170 a radar hlásil 161 a navíc svítilo ZPOMAL!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 11:58, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Ne, jsem pisatel článku a jmenuji se Muroň.
Víš jaký je mezi námi rozdíl? Kromě toho, že jsem daleko hezčí, nekeckám. Já mám Kylie v dokladech. Co tam máš ty? Vsadíme se, že Muroň ne?
Sázím své poslední auto, že já se opravdu jmenuji Kylie.

Jsi na řadě..
respond
  1 ... 9 10 11 ... 15


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.