0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo 1,2 TDI a první dojmy majitele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 13:46, RE: Smysluplnost výměny
johntom posted by:
Zajímalo by mě jak to myslíš s tím komfortem? Kromě xenonů, parkovacích senzorů vpředu a vyhřívaných sedaček tak mám vše.
Co to je vše? Podavače pásů, masážní odvětrávaná sedadla s 10-ti směrovým posuvem a s pamětí, elektrické dovírání dveří, monitorování tlaku v pneumatikách, systém sledování únavy řidiče, čtení dopravních značek, natáčecí bixenony? Cože je to za auto?
Komfortem rohYpnol mohl myslet rozdíl mezi projevy naftového tříválce a benzínového čtyřválce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 13:59, RE: Smysluplnost výměny
johntom posted by:
Zajímalo by mě jak to myslíš s tím komfortem? Kromě xenonů, parkovacích senzorů vpředu a vyhřívaných sedaček tak mám vše.
Ne, takhle jsem to opravdu nemyslel. Komfortem jsem myslel akustický komfort. Vibrace 1.2 TDI si netroufnu hodnotit, nejel jsem.
To s tou dynamikou myslíš vážně? Zrychlení 0-100 kolem 14 s podle mě nehovoří o kdovíjaké dynamice. Jistě, v pružnosti bude HTP pozadu.
Ale k srovnání s 1.2 TSI - ten je dostatečně silný i pro větší vozy, 0-100 pod 10 s v Polu je víc než slušné. V pružnosti i v o třídu větším voze poráží nejnovější 1.6 atmosféry.
Naopka mám vcelku odzkoušeno, že 1.2 TSI dokáže slušně držet krok s 2.0 TDI (ne dálniční rycholsti). O tom, že 1.2 TDI jede stejně jako 1.9 TDI, velmi silně pochybuji. Pocitově možná, ale realita bude jinde...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 14:15, RE: Autor je schizofrenik...
ivan2 posted by:
Jasan, ale tohle všechno nevadí každému. Já třeba auto 10 let pravděpodobně mít nebudu, a kdyžtak nová nádrž stojí tušim řádově tisíce, čili to máš za půl roku zpátky. Navíc LPG spíš cenu auta zvyšuje při prodeji. Rezerva a garáže to může být skutečně komplikace, někomu je to fuk, jinýmu ne..
No jistě. Ale kdy se ti zástavba LPG vrátí? Po 3 letech? Když ojetinu plánuješ vyměnit taky po 3 letech, má to vůbec smysl? Myslím, že je dražší i STK atp. LPG dokáže uspořit, ale jsou to i starosti navíc. Což při služebním využití (business) podle mě zcela nevyhovuje.
Absence rezervy znamená (při vážnějším porušení pneu) jediné - odtah, navíc nedojedeš kam chceš... Jasně - i to je řešitelné Runflatama, ale to zas nevyhovuje každému...
Je to vždy o konkrétním případu a využití, já jen chtěl trochu mírnit nadšení LPGfans výš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 14:15, RE: Smysluplnost výměny
David V posted by:
Co to je vše? Podavače pásů, masážní odvětrávaná sedadla s 10-ti směrovým posuvem a s pamětí, elektrické dovírání dveří, monitorování tlaku v pneumatikách, systém sledování únavy řidiče, čtení dopravních značek, natáčecí bixenony? Cože je to za auto?
Komfortem rohYpnol mohl myslet rozdíl mezi projevy naftového tříválce a benzínového čtyřválce...
zcela správně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 17:09, RE: Autor je schizofrenik...
ivan2 posted by:
Ja to nevydrzim a musim autora popichnout. Mam velky kombik v automatu se sestivalem 2.5 na plyn, ekvivalentni spotrebu mam dlouhodobe 5,5l/100km
Tak velký kombík s automatem,šestiválec a dlouhodobá spotřeba 5,5 l/100 km.Tak možná 5,5 x 2
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 18:40, RE: Autor je schizofrenik...
rohYpnol posted by:
No jistě. Ale kdy se ti zástavba LPG vrátí? Po 3 letech? Když ojetinu plánuješ vyměnit taky po 3 letech, má to vůbec smysl? Myslím, že je dražší i STK atp. LPG dokáže uspořit, ale jsou to i starosti navíc. Což při služebním využití (business) podle mě zcela nevyhovuje.
Absence rezervy znamená (při vážnějším porušení pneu) jediné - odtah, navíc nedojedeš kam chceš... Jasně - i to je řešitelné Runflatama, ale to zas nevyhovuje každému...
Je to vždy o konkrétním případu a využití, já jen chtěl t...
Já s tebou souhlasím. Jako největší problém se mi jeví při velkém nájezdu (přemýšlím podle sebe) : velkou nádrž v kufru - nejde, potřebuju prostor (ne vždy, ale hooodně často)
Toroid: Malá kapacita - nehodlám prakticky denně zajíždět k "pumpě" - je to sice pár minut, ale otrava to je...kudy z toho ven? Mimo turbodýzlu (nic jinýho jsem za ta léta nevymyslel...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 19:56, RE: Autor je schizofrenik...
Fanda posted by:
Tak velký kombík s automatem,šestiválec a dlouhodobá spotřeba 5,5 l/100 km.Tak možná 5,5 x 2
To je ekvivalentní spotřeba, vezmeš náklad na LPG a podělíš cenou benzínu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.06.2012 20:13, RE: Autor je schizofrenik...
Pepe posted by:
Já s tebou souhlasím. Jako největší problém se mi jeví při velkém nájezdu (přemýšlím podle sebe) : velkou nádrž v kufru - nejde, potřebuju prostor (ne vždy, ale hooodně často)
Toroid: Malá kapacita - nehodlám prakticky denně zajíždět k "pumpě" - je to sice pár minut, ale otrava to je...kudy z toho ven? Mimo turbodýzlu (nic jinýho jsem za ta léta nevymyslel...)
A co E85? Pokud jezdíš tam, kde jej prodávají, tak je to vcelku zajímavá možnost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.06.2012 10:18, RE: Autor je schizofrenik...
rohYpnol posted by:
A co E85? Pokud jezdíš tam, kde jej prodávají, tak je to vcelku zajímavá možnost...
Zatím jsem to neřešil, byť jsem dostal nějakou nabídku mejlem. Tak nějak chybí relevantní reference. Nežere to moc? Nebyl bych na tom s tím dojezdem stejně jako s toroidem a LPG?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.06.2012 11:38, RE: Autor je schizofrenik...
Pepe posted by:
Zatím jsem to neřešil, byť jsem dostal nějakou nabídku mejlem. Tak nějak chybí relevantní reference. Nežere to moc? Nebyl bych na tom s tím dojezdem stejně jako s toroidem a LPG?
No já třeba mám toroid 65l a čistého natankuju 59l. Dojezd mám i při spotřebě kolem 11l nějakých 500-530km. To už není tak špatné. Jako velké mínus vnímám tu rezervu, možná by šlo, nebo spíš určitě by šlo přichytit jí na stojato v kufru, někam na stranu, tím by pořád zbyl slušný prostor, ale neni to ideální, to je jasný. A k tomu jestli se to vyplatí za těch pár let nebo ne, to je jednoduchá kalkulace. Auto budu mít cca 6 let. Za tu dobu najedu cca 120tis. km. Ušetřim na palivu asi 1,4kč na kilometr, čili nějakých bratru 160 000kč!! Sem se vejde přestavba na plyn aspoň 3x i s eventuelní GO hlavy, návratnost je rychlá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.06.2012 14:36, RE: Autor je schizofrenik...
David V posted by:
To je ekvivalentní spotřeba, vezmeš náklad na LPG a podělíš cenou benzínu.
no mě se investice vrátí za 9 měsíců a to najedu ročně "jen" 30tis km. nájezd na nádrž mám přes 400km a na benzinovou přes 600km což neni takový rozdíl. místo rezervy mám sprej a za posledních 8 let jsem kolo nepíchl natolik abych s tim nedojel domu. do podzemek spoustu lidí jezdí i s lpg i když je to nezodpovědné a já to nedělám. Mám doma ale ještě A6ku v naftě a vkombíku takže na dovolenou a podzemek jedu 6kou. každá den de práce jedu malou A4kou a automaticky mi to šetří na tu dovolenou.... zbohem špatné naftové vstřiky, prasklé hlavy ucpané DPFka a nesnesitelný rachote v podobě PD :)
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.