0
back
 

diskuze k tématu: Jaké malé auto koupit za 300 tis. Kč?

category of topic classification: automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, italská vozidla, anglická vozidla, poradna, jaké auto koupit, německá vozidla, česká vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 09.09.2012 09:07, RE: Polo
Citroenak posted by:
Pekne spracovany clanok. Akurat ja by som nesuhlasil s tym doporucenim na polo. Nevravim ze vsetky TSI su poruchove, ale na viacerych forach sa ludia stazovali ani nie na tu poruchovost, ale skor na pristup VW k jej opravam. Ja osobne by som isiel do toho yarisa s dobrou atmosferou. Vyzera tiez celkom k svetu, cenu si bude drzat podobne, a bude aspon statisticky spolahlivejsi. Jedine minus je, ze nebude mat taky vykon.
Souhlasím. Motory TSI jsou parádním šlápnutím vedle, osobně znám jednoho majitele Fabie v 77 kw verze (za cca 50 tkm 2x nové turbo a 2x dělané rozvody, neustálé padání do nouzového režimu,...).
Slečně bych doporučil Suzuki SX4, nebo Dacia Duster (pokud trvá na vyšším podvozku).
Pokud by ale stála o stylové auto jednoznačně bych doporučil Fiat 500.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 09.09.2012 13:37, RE: Trochu mimo
zigi posted by:
VTi motory s turbem i bez zrovna spolehlivostí neoplývají. Do TSi se pomalu začíná dávat rozvodový řemen, až bude ve všech verzích a autech, bude to mnohem lepší motor než VTi...
Nezaslechl jsem nějaké často opakující se závady na motorech VTI bez turba.... můžete mě prosím poučit, jinak nevizdvihuju tu francouze i když je mám rád, jen si myslím že jsou neprávem opomíjení, jinak jednoznačnou volbou z těchto automobilu je pro mě swift. Co se týče motorů TSI a obecně benzinových turbomotorů nejsem jejich příznivce, když benzín tak bez turba, jsem zvědav jak to bude za čas se spolehlivostí těchto motorů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 09.09.2012 17:48, RE: Trochu mimo
Ondří posted by:
Nezaslechl jsem nějaké často opakující se závady na motorech VTI bez turba.... můžete mě prosím poučit, jinak nevizdvihuju tu francouze i když je mám rád, jen si myslím že jsou neprávem opomíjení, jinak jednoznačnou volbou z těchto automobilu je pro mě swift. Co se týče motorů TSI a obecně benzinových turbomotorů nejsem jejich příznivce, když benzín tak bez turba, jsem zvědav jak to bude za čas se spolehlivostí těchto motorů.
Petr-Tipcars: viz diskuze pod cca 14dní starým článkem o Mini...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 09.09.2012 20:01, RE: Trochu mimo
anonym posted by:
Petr-Tipcars: viz diskuze pod cca 14dní starým článkem o Mini...
Díky za odkaz, hned jsem o něco chytřejší.... je s podivem že moderní benzíny (tsi, vti) mají problémy s rozvody.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.09.2012 12:13, RE: No co dodat
Volfík posted by:
Nevím proč autor článku nezařadil do seznamu značek i nový Hyundai I20, ano za 199990,-nedostanete vůz jako je Renault Clio ale bude rozhodně spolehlivější, ale když dám za příklad I20 1.2Inclusive ve výbavě Style tak tam je cena po slevě kolem 280 000,- a vůz má parkovací kameru,aut.klimu,tempomat s omezovačem,vyhřívané sedačky a další!!!!!!!!A záruka je 5 let bez omezení km!!!!!!!!Ukažte mi za ty peníze adekvátní výbavu u konkurence!!!!!!Myslím že jich moc nebude
i20 není ani hezká, ani zajímavá - leda tak tím, jak po faceliftu příď a záď k sobě nepasují. Ale na to moc zákazníků asi neutáhne... Když už, tak ix20 - není designově rozhádaná, nabízí vyšší posez a je to tuzemský výrobek, na rozdíl od i20 z Indie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.09.2012 13:16, RE: Pokud jde o design...
typek posted by:
Že těch A1 do 300 je zatraceně na výběr, co? A1 a stylovka? čím? konzervatismem? stylovka má šťávu, nápad, barvu, svěžest je trendy, kolikrát i nepraktická, je frý kchúl and in. A1 ve mě budí emocionální pocity asi jako pohled na tělo Heleny Fibingerové....
Design je vždy o osobních preferencích (stejně tak může být pro někoho přiažlivá p. Fibingerová) ;o) . Mně se A1 hodně líbí a je to pro mně stylovka. Navíc se uvnitř cítím jako v pořádním autě. A je spousta aut co jsou stylové i praktické. V současnosti uvažuji o A5 sportback, které je stylové i velmi praktické.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.09.2012 14:59, RE: No co dodat
Giorgio posted by:
i20 není ani hezká, ani zajímavá - leda tak tím, jak po faceliftu příď a záď k sobě nepasují. Ale na to moc zákazníků asi neutáhne... Když už, tak ix20 - není designově rozhádaná, nabízí vyšší posez a je to tuzemský výrobek, na rozdíl od i20 z Indie.
Ix 20 je také o poznání dražší než I20. Fanda tady něco psal o špatné zadní nápravě ix20, ale osobně tomu zatím nevím ani hlavu ani patu. Rozebíralo se to v několika diskusích a závěr veškerý žádný, každopádně při jízdě jsem žádný problém u ix20 nezaznamenal (s výjimkou pro mne slabého motoru 1,4).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.09.2012 22:22, RE: No co dodat
Pavlik posted by:
Ix 20 je také o poznání dražší než I20. Fanda tady něco psal o špatné zadní nápravě ix20, ale osobně tomu zatím nevím ani hlavu ani patu. Rozebíralo se to v několika diskusích a závěr veškerý žádný, každopádně při jízdě jsem žádný problém u ix20 nezaznamenal (s výjimkou pro mne slabého motoru 1,4).
Jezdím spíše klidě takže jízdní vlastnosti příliš neřeším,ale u ix 20 se zadní náprava opravdu nepovedla.Pokud se kola octnou na nerovné vozovce,tak se od zadní nápravy začnou ozývat rány a v zatáčkách začne záď uskakovat již v rychlostech v nihž by nikdo něco podobného nečekal.Zadní náprava vozu,tedy tedy zkrutná příčka s vlečnými rameny,má tři konstrukční chyby.za prvé ramena nejsou takříkajíc zavětrována,tedy vyztužena proti kroucení.Za druhé zkrutný stabilizátor není tyčí z pružinové oceli,ale trubkou z tuhé konstrukční oceli,která ze skrutné příčky dělá prakticky tuhou nápravu.Ta proto odskočí jako celek,i když na nerovnost najede pouze jedno kolo.Hlavní problém,ale spočívá v uchycení tlumičů k nápravě.Napříč celou technickou praxí platí,že tlumič má být co nejblíže zdroji rušení.Proto u všech podobných aut vedou tlumiče co nejblíže ke kolům.Zde jsou z nepochopitelného důvodu uchyceny asi v polovině ramene mezi kolem a silentblokem v němž drží zadní náprava.Tlumič tak musí konat svoji práci na kratší dráze což je pro něj obtížnější.navíc tlumič není rovnoběžný s pružinou,takže se jejich protichůdné tahy nevyruší.K tomu naladění tlumičů je zde velmi nezvyklé,jsou stejně tuhé v kompresi i roztažení,takže namáhání karosérie rázy je značné,takže průměrně tuhá karoserie se vinou toho rychleji rozvrže.Až u posledních modelů nejspíš výrobce změnil naladění pér a tlumičů a tyto vozy se chovají tiššeji,ale nikoli jistěji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 10:07, RE: No co dodat
Volfík posted by:
Nevím proč autor článku nezařadil do seznamu značek i nový Hyundai I20, ano za 199990,-nedostanete vůz jako je Renault Clio ale bude rozhodně spolehlivější, ale když dám za příklad I20 1.2Inclusive ve výbavě Style tak tam je cena po slevě kolem 280 000,- a vůz má parkovací kameru,aut.klimu,tempomat s omezovačem,vyhřívané sedačky a další!!!!!!!!A záruka je 5 let bez omezení km!!!!!!!!Ukažte mi za ty peníze adekvátní výbavu u konkurence!!!!!!Myslím že jich moc nebude
Vy jste klasický případ člověka oblbnutého reklamou na hiundaje. Ta auta, specielně i20, mají spoustu chyb, konstrukčních vad a jsou vizuálně hnusná. Jenom díky masivní reklamní kampani, která zahrnuje i nízkou cenu a prodlouženou záruku, se docela hodně prodávají. Korejci na tom sice teď prodělají gatě, ale za pár let tady budeme mít jenom hjudaje, kie a chevrolety. No nekup to, Fanouši, když důchod máš malý, toto auto jezdí docela rychle, je levné, záruka taky dlouhá a v televízi ho ukazují denně! Tak přeci muší bejt kvalitní!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 13:05, RE: No co dodat
rojack posted by:
Vy jste klasický případ člověka oblbnutého reklamou na hiundaje. Ta auta, specielně i20, mají spoustu chyb, konstrukčních vad a jsou vizuálně hnusná. Jenom díky masivní reklamní kampani, která zahrnuje i nízkou cenu a prodlouženou záruku, se docela hodně prodávají. Korejci na tom sice teď prodělají gatě, ale za pár let tady budeme mít jenom hjudaje, kie a chevrolety. No nekup to, Fanouši, když důchod máš malý, toto auto jezdí docela rychle, je levné, záruka taky dlouhá a v televízi ho ukazují d...
No ono věta " Ta auta, specielně i20, mají spoustu chyb, konstrukčních vad a jsou vizuálně hnusná" se dá použít na ledacos. Třeba na fabii určitě sedí víc než na kdeco jiného
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.