0
back
 

diskuze k tématu: Jaké malé auto koupit za 300 tis. Kč?

category of topic classification: automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, italská vozidla, anglická vozidla, poradna, jaké auto koupit, německá vozidla, česká vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 13:48, rada
to Petr: Myslíš termity ze suterénu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 20:41, rada
to Pepe: jojo, presne ty termity, co je jeste suterenne neovladam to David: taky pekny jdu neco delat lidi, nemuze se clovek porad jenom necemu smat, no ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 21:30, rada
To Petr: původně jsem přehlídl slovíčko "pro". Ale i kdybys dělal něco jen pro jednoho člověka, tak to má smysl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 10:46, Polo
Pekne spracovany clanok. Akurat ja by som nesuhlasil s tym doporucenim na polo. Nevravim ze vsetky TSI su poruchove, ale na viacerych forach sa ludia stazovali ani nie na tu poruchovost, ale skor na pristup VW k jej opravam. Ja osobne by som isiel do toho yarisa s dobrou atmosferou. Vyzera tiez celkom k svetu, cenu si bude drzat podobne, a bude aspon statisticky spolahlivejsi. Jedine minus je, ze nebude mat taky vykon.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 11:04, RE: Polo
Citroenak posted by:
Pekne spracovany clanok. Akurat ja by som nesuhlasil s tym doporucenim na polo. Nevravim ze vsetky TSI su poruchove, ale na viacerych forach sa ludia stazovali ani nie na tu poruchovost, ale skor na pristup VW k jej opravam. Ja osobne by som isiel do toho yarisa s dobrou atmosferou. Vyzera tiez celkom k svetu, cenu si bude drzat podobne, a bude aspon statisticky spolahlivejsi. Jedine minus je, ze nebude mat taky vykon.
Já bych si minimálně dobře prohlédl Suzuki SX4. Není to moc velké auto, má lehce vyšší průchodnost terénem + 4x4 (který nevím, jak je realizován, ale beru, že i jako pouhý asistent rozjezdu na kluzkém povrchu nebo ve spojení s ESP bude lepším pomocníkem něž prostá 2-kolka).
Na Polo bych se taky vykvák. Koupit Polo za 300 tisíc, to sem nemusela tazatelka psát, na to přišla určitě sama.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 11:04, týpkova hitparáda
Pokud budu přesně respektovat mix požadavků, vznikne mi následující seznam:
1) Suzuki SX4 - 80% (už je okoukané, jinak je to v podstadě výsledek rovnice)
2) jeté Mini - 70% (neokouká se, nemá vyšší podvozek, cena servisu a problematická 1.6)
3) Taloši (MiTo, Fiat 500) - 65% (design, nemají vyšší podvozek malý prostor uvnitř)
4) Kia Rio, peugeot 208 - 60% (design, výkon/cena, nereprezentativnost, novinka)
5) mazda 2, fiesta, corsa, yaris - 55% (design, již lehce okoukané, ale vkusné a spolehlivé)
6) Seat, polo - 50% (tuctovka se vším všudy, za 300tis to bude holobyt)
7) Citigo, Up, twingo - 40% (super pro dva do města, nízká spotřeba, nevýrazný design)
8) Dacia - 15% (vyšší podvozek, cena, ale jinak je to traktor, do města bych to doporučil jen jako rozrážeč demonstrací, repré záporné)
9) Fabia 2 - 0% (krade se, je hnusná, příští rok nástupce, samotným dealerům škodovek se už při slově fabia zvedá kufr a chystají slavobránu nástupci i kdyby přijela fabia 1 generace v designu sandera byl by to objektivně lepší vůz, neznám jediný důvod, proč bych měl doporučit ke koupit fabii 2 gen...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 11:06, Volba je jasná...
.... paninko, kupte si tu Fábii, to vám každej opraví. A ty levný díly. Fšude to seženete. A když si koupíte pěkný potahy, s nápisem SuperSport, a přidáte karbonovej polep na kliky, tak můžete jezdit i na srazy Škodofkářů. Jo a falešný nasávání na kapotu jo, jasný paninko, ale to už asi budete mít od předchozího majitele, nový to nekupujte, to vám poví každej u piva.Tak hodně štěstí a příjemnej poslech, když to koupíte v tý naftě jo. Ta je úsporná tak, že jí snad vyrábí. Ha ha
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 11:11, RE: Polo
Citroenak posted by:
Pekne spracovany clanok. Akurat ja by som nesuhlasil s tym doporucenim na polo. Nevravim ze vsetky TSI su poruchove, ale na viacerych forach sa ludia stazovali ani nie na tu poruchovost, ale skor na pristup VW k jej opravam. Ja osobne by som isiel do toho yarisa s dobrou atmosferou. Vyzera tiez celkom k svetu, cenu si bude drzat podobne, a bude aspon statisticky spolahlivejsi. Jedine minus je, ze nebude mat taky vykon.
Taky souhlasím, že Polem se pan redaktor trochu utl, ale každý máme nějakého toho favorita. Z šedi koncernu VW vystupuje podle mne pouze nová A6 a A7. Polo i když teď pěkné, je pořád jen polo. Potom jen ten náznak fabie byl střela úplně mimo. Moc obyčejnějších aut opravdu není. Tímhle tempem bychom skončili u felicie LaK v kvalitní kůži a s metalízou Pokud chce paní něco neokoukaného a co má šmrnc, souhlasím s "italama". Já bych byl asi stejně nakonec trochu konzervativnější a koupil rozumně ojeté BMW řady 1.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 11:15, Rada jako víno
Celý článek nic moc neřekl, a ve finále doporučit předražené Polo s problematickým motorem, který je (jako ostatně každý turbomotor) nevhodný na krátké pojíždění.....no nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 11:17, RE: Polo
David V posted by:
Já bych si minimálně dobře prohlédl Suzuki SX4. Není to moc velké auto, má lehce vyšší průchodnost terénem + 4x4 (který nevím, jak je realizován, ale beru, že i jako pouhý asistent rozjezdu na kluzkém povrchu nebo ve spojení s ESP bude lepším pomocníkem něž prostá 2-kolka).
Na Polo bych se taky vykvák. Koupit Polo za 300 tisíc, to sem nemusela tazatelka psát, na to přišla určitě sama.
Tak já bych to Polo brala. Jako fšude to píšou. Nadčasovej dizajn a má to palubku gumovou, to je prj kvalitní. No a je to německý. Takže kvalitní to asi bude celý, nejen ta guma na těch ciferníčkách pod tím kolem s ním musím tak srandovně kroutit hi hi. Holky v práci to taky řikaly. A když si pověsim ještě křížek na zrcátko a malovátka do ty příjemně polstrovaný přihrádky, tak to bude cool. Díky vám kluci za rady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 11:28, Svišť
Nějak tu pánové zapomínáte na toho doporučeného Swifta. Sice nesplňuje podmínku vysokého podvozku ale jede velice svižně, spotřeba je supr, japonská spolehlivost je notoricky známa a myslím, že ženám velice sluší.
Kdybych měl doporučit něco podle výšky podvozku, tak bych upozornil na suzuki Jimny, která je ale úplně jiná kategorie a pohádka :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 13:29, Pokud jde o design...
...tak to u mně vyhrávají A1 a Polo. A1 je vyloženě stylovka a Polo zase působí jako o třídu větší auto (i uvnitř). Nedávno jsem v něm jel, a Golf mi přestal dávat smysl. A obě jsou jednoduše pěkné bez ´´ale´´... Ale u obou bych měl problém vybrat si motor. Pokud nebude mít malé TSI řemen (zatím jen u nové A3), tak mu prostě šanci nedám. A bylo by mi jedno jestli to mám nebo nemám v záruce. Paní by se měla vykašlat na všechny prémiovky a vybrat si mezi SX4 a Svištěm. Nevím jak je to u nich po letech s korozí, ale mechanika je vzorná a zvlášť SX4 splňuje většinu jejích požadavků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 14:13, RE: Pokud jde o design...
Paul posted by:
...tak to u mně vyhrávají A1 a Polo. A1 je vyloženě stylovka a Polo zase působí jako o třídu větší auto (i uvnitř). Nedávno jsem v něm jel, a Golf mi přestal dávat smysl. A obě jsou jednoduše pěkné bez ´´ale´´... Ale u obou bych měl problém vybrat si motor. Pokud nebude mít malé TSI řemen (zatím jen u nové A3), tak mu prostě šanci nedám. A bylo by mi jedno jestli to mám nebo nemám v záruce. Paní by se měla vykašlat na všechny prémiovky a vybrat si mezi SX4 a Svištěm. Nevím jak je to u nich po le...
Že těch A1 do 300 je zatraceně na výběr, co? A1 a stylovka? čím? konzervatismem? stylovka má šťávu, nápad, barvu, svěžest je trendy, kolikrát i nepraktická, je frý kchúl and in. A1 ve mě budí emocionální pocity asi jako pohled na tělo Heleny Fibingerové....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 15:32, RE: Svišť
Sámo posted by:
Nějak tu pánové zapomínáte na toho doporučeného Swifta. Sice nesplňuje podmínku vysokého podvozku ale jede velice svižně, spotřeba je supr, japonská spolehlivost je notoricky známa a myslím, že ženám velice sluší.
Kdybych měl doporučit něco podle výšky podvozku, tak bych upozornil na suzuki Jimny, která je ale úplně jiná kategorie a pohádka :)
Swift právě zvýšený posaz splňuje. Je to svižný a jezdí to za hubičku. 8x airbag......a spoustu dalších blbostí. I ten koženej volant, tak zdůrazňovanej u předraženýho Pola, to má za pouhých 230.000Kč. A zbude stranou 70.000 Kč na benzín, což je při 10.000 km ročně na 3 roky ježdění zadarmo. A třídvéřák je šik i po letech.

http://automodul.idnes.cz/suzuki-swift-gl-ac-1-2-vvt-69-kw-3dv-c391824
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 20:25, Suzuki
Suzuki, SX4 nebo Swift, velice pekne ceny a zive motory. Ani s jednim neudelate chybu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2012 20:41, RE: Suzuki
jmenonick posted by:
Suzuki, SX4 nebo Swift, velice pekne ceny a zive motory. Ani s jednim neudelate chybu.
Swift Sport nový se mi líbí moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.09.2012 13:54, Trochu mimo
Nechápu proč odsuzovat francouze, taková 208 s motorem vti bez turba bude mnohokrát spolehlivější než nějaké tsi .... a postavit například vedle takové ds3 fabii to je jeko pěst na oko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.09.2012 14:54, RE: Trochu mimo
Ondří posted by:
Nechápu proč odsuzovat francouze, taková 208 s motorem vti bez turba bude mnohokrát spolehlivější než nějaké tsi .... a postavit například vedle takové ds3 fabii to je jeko pěst na oko
VTi motory s turbem i bez zrovna spolehlivostí neoplývají. Do TSi se pomalu začíná dávat rozvodový řemen, až bude ve všech verzích a autech, bude to mnohem lepší motor než VTi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.09.2012 15:47, No co dodat
Nevím proč autor článku nezařadil do seznamu značek i nový Hyundai I20, ano za 199990,-nedostanete vůz jako je Renault Clio ale bude rozhodně spolehlivější, ale když dám za příklad I20 1.2Inclusive ve výbavě Style tak tam je cena po slevě kolem 280 000,- a vůz má parkovací kameru,aut.klimu,tempomat s omezovačem,vyhřívané sedačky a další!!!!!!!!A záruka je 5 let bez omezení km!!!!!!!!Ukažte mi za ty peníze adekvátní výbavu u konkurence!!!!!!Myslím že jich moc nebude
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.09.2012 20:57, RE: Trochu mimo
Ondří posted by:
Nechápu proč odsuzovat francouze, taková 208 s motorem vti bez turba bude mnohokrát spolehlivější než nějaké tsi .... a postavit například vedle takové ds3 fabii to je jeko pěst na oko
208 by měla dostat zajímavý motor 1,2 tříválec,který je údajně živý a úsporný.Jako mínus Peugeotů vidím špatné řazení.Místo I-20 bych raději volil Kiu Rio,osobně s I-20 nemám zkušenosti,ale zadní náprava mi připadá stejná,jako u ix-20 a tam je hodně špatná.Nejlepší svezení nejspíš nabízí volkswagen polo s motorem tsi,ale i suzuki svišť je velmi povedený autíčko.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.