0
back
 

diskuze k tématu: 1.2 TSI 77 kW - vše o konstrukci rozvodů

category of topic classification: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 12:19, RE: Chiméra
typek posted by:
1.Ano je, no a? (neboli co tedy dělá z audi prémiovku?)
2.Není, no a?
3.Neznám nikoho s touto motorizací.
4.Kdyby problém neexistoval, sám výrobce by neposiloval a nepřepracovával některé celky a dokonce nevrátil "osvědčený" typ motoru zpět (1.4 63kW). To by bylo ve stylu "žádný problém neexistuje a proto pracujeme na jeho odstranění".
Moje reakce byla ve stylu průměrně fanatického uctivatele produktů VW. Už jsem slyšel mnohem horší a nebyla to ironie
1. myslel jsem to tak, že i když podle tebe "škodofkář" je schopen vyměnit půlku auta a ještě být spokojený, tak majitel VW nebo Audi asi bude mít trochu jiné nároky.

4. kdo vrátil motor 1.4 63 kW do prodeje? Vždyť ani nezmizel... Mimochodem jak víš, že byl mtor přepracován? Zase je to pouze v rovině "výrobce ÚDAJNĚ/SNAD změnil, přepracoval, dává odolnější řetěz..." Konkrétně opět nic. Tak přepracoval nebo ne? Pokud ano, od kdy? Co změnil? Jak poznám přepracovanou verzi?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 13:35, RE: Chiméra
rohYpnol posted by:
1. myslel jsem to tak, že i když podle tebe "škodofkář" je schopen vyměnit půlku auta a ještě být spokojený, tak majitel VW nebo Audi asi bude mít trochu jiné nároky.

4. kdo vrátil motor 1.4 63 kW do prodeje? Vždyť ani nezmizel... Mimochodem jak víš, že byl mtor přepracován? Zase je to pouze v rovině "výrobce ÚDAJNĚ/SNAD změnil, přepracoval, dává odolnější řetěz..." Konkrétně opět nic. Tak přepracoval nebo ne? Pokud ano, od kdy? Co změnil? Jak poznám přepracovanou verzi?
Stačí rochu hledat na netu příspěvky na toto téma a našel jsem na různých forech spoustu příspěvků od majitelů těchto aut kde popisují tyhle problémy . Opravdu jich není málo na to , jak dlouho se to vyrábí . Doporučuju vyhledat , je to zajímavý čtení .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 17:43, RE: Chiméra
ZX6R posted by:
Stačí rochu hledat na netu příspěvky na toto téma a našel jsem na různých forech spoustu příspěvků od majitelů těchto aut kde popisují tyhle problémy . Opravdu jich není málo na to , jak dlouho se to vyrábí . Doporučuju vyhledat , je to zajímavý čtení .
Tak nic dramatického jsem nenašel. Problém evidentně je, ale výrobce problém řeší a po výměně řetězu a dalších úpravách si majitelé nestěžují.
U roku výroby 2011 je otázkou, zda je problém vůbec aktuální. Podle některých došlo někdy v dumbu 2011 ke změně dodavatele řetězu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 19:22, RE: Chiméra
rohYpnol posted by:
Tak nic dramatického jsem nenašel. Problém evidentně je, ale výrobce problém řeší a po výměně řetězu a dalších úpravách si majitelé nestěžují.
U roku výroby 2011 je otázkou, zda je problém vůbec aktuální. Podle některých došlo někdy v dumbu 2011 ke změně dodavatele řetězu.
Můj názor je takový, že na to, že si celý ten předražený a rádoby dokonalý koncern hraje na "jedničku" na trhu tak jím nejsou zdaleka! Pokud vím, tak mají neustále nějaké problémy s motory, at už se jedná o přeplnované či nepřeplanované benzíny, ale ani nafty! Neumí po tolika letech vyrobit ani spolehlivý motor. A je to nejšpíš dané tím, že něco vyrobí a bez jakého-koliv testování to hodí do výroby a děj se vůle boží. Co vím jedná se o 1.2 HTP 3v, 1.2 TSI a 2.0 TDI traktor (kolega měnil na O2 2x motor s prasklou hlavou a po té vůz raději prodal a koupil novou Kia Ceed). A pokud jsem si všiml, tak v mnoha lidech koncern vzbuzuje nenávist (koncern=članky s nejvíce příspěvky ), pr je to jedna velká nuda za velké peníze a hlavně, každý nový model vypada až na pár maličkostí už 15 let stejně, at už je to Audi nebo Das Auto-fakt propracovaný a složitý slogan :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 20:27, RE: Koncern
Monis spol.sr.o. posted by:
Máš recht s těmi motory od Hondy,hlavně ta 1.8 se 103 kW,úplný skvost.....taky vlastním civica,rv.2008 ale sedan,a jezdím kombinovanou spotřebu 6 l/100 km,v létě v zimě.....výrobce udává 6,6 l,.....dostat se pod tento údaj,je nadmíru dobré.....a to jezdím svižně......za kolik ti jezdí tvoje 1.8?
Tato konkrétní 1.8 i V-tec je velmi povedený motor, má výkon jako dvoulitr a spotřebu jako 1.4 ka, a hlavně je to čistokrevná atmo bez turba, což ocenuju vůbec nejvíc v dnešní debilní době downsizingu-šicích strojů s turbem!!! Můj průměr je přes zimu kolem 8l, pr jezdím jen 3 km do práce přes město a v létě kolem 7, ale to jen proto, že motor prostě svádí k rychlejší jizdě! Člověk nějaký ten litr oželí za to pěkné sportovní svezení, to Honda pořád umí! Tak to máš vcelku vzácný model, sedanů v ČR moc nejezdí. Co je skvost a dle mě jeden z nej atmosfér na světě, tak je 2.0 i V-TEC 148 KW z modelu Type R, měl jsem tu čest a je to opravdový zážitek...8.5 tis...a ten zvuk...!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 21:25, RE: preskoceni rozvodu pri parkovani s kvaltem
capslock posted by:
Kde se probůh vzala pověra o neparkování se zařazeným kvaltem kvůli přeskočení rozvodu? Není to náhodou technicky naprostý nesmysl?
Jednak rozvodový mechanismus klade minimální odpor a druhak při obyčejném startování motoru elektrickým startérem působí na rozvody řádově větší zrychlení než při zaparkování se zařazenou rychlostí a nepatrným pootočením motoru.
Takže pokud by byl rozvod ve stavu, kdy by měl přeskočit při zaparkování, tak najisto přeskočí při prvním nastartování.
Já bych to při tak malém úhlu opásání asi neriskoval. Řetěz se vytáhne, vůle na napínáku se zvětší, komprese taky žádná sláva. A klidně to může přeskočit při tom prvním nastartování, když se to blbě poskládá. Jo a jak moc zlehka jdou na sucho (nemazané) rozvody nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 21:46, RE: Chiméra
rohYpnol posted by:
Tak nic dramatického jsem nenašel. Problém evidentně je, ale výrobce problém řeší a po výměně řetězu a dalších úpravách si majitelé nestěžují.
U roku výroby 2011 je otázkou, zda je problém vůbec aktuální. Podle některých došlo někdy v dumbu 2011 ke změně dodavatele řetězu.
"problém evidentně je, ale výrobce problém řeší a po výměně řetězu a dalších úpravách si majitelé nestěžují"
No vida, v podstatě odpověď na otázky 1-4. Žádný problém není, nikdo o něm neví ale výrobce jej řeší
Co mě zaráží víc: Audi s motorem 1.2 TSI prémiovka? Prémiovka je Aston Martin s motorem V12 nebo "sociálnější" verzi V8. Audi s motorem, který vznikl jako sociální a "odrbanější" varianta pro vozy pro plebs (fabia) k motoru 1,4 TSI a dává se do Audi s cenovkou dvojnásobnou a více VW a Škodovce s nějakými plasty a technologií navíc (v podstatě elektronické kraviny pro metrosexuály) dělá z auta prémiovku? Prdlajs. Na to může skočit jen blbec, nebo fanatik....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 22:12, RE: ozubený řetěz??
Zdeny60 posted by:
Buď je ozubený řemen a nebo řetěz. Prosím o vysvětlení, co je OZUBENÝ ŘETĚZ. Dík.

PS: dál jsem to nečetl.
Souhlasím, že ozubený řetěz není zrovna košér výraz. "Ozubený" jsem mohl vypustit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 23:23, RE: Chiméra
typek posted by:
"problém evidentně je, ale výrobce problém řeší a po výměně řetězu a dalších úpravách si majitelé nestěžují"
No vida, v podstatě odpověď na otázky 1-4. Žádný problém není, nikdo o něm neví ale výrobce jej řeší
Co mě zaráží víc: Audi s motorem 1.2 TSI prémiovka? Prémiovka je Aston Martin s motorem V12 nebo "sociálnější" verzi V8. Audi s motorem, který vznikl jako sociální a "odrbanější" varianta pro vozy pro plebs (fabia) k motoru 1,4 TSI a dává se do Audi s cenovkou dvojnásobnou a více V...
"problém evidentně je" není odpovědí na moji otázku. Opět jsem nenarazil na nikoho, koho by potkala závada "přeskočení rozvodu". Majitelé obvykle měnili preventivně z důvodu hlučnosti. Opět tedy k závadě nedošlo. Kde je tedy problém? Navíc jsem se nikde nesetkal s názorem, že by se výměně nějak bránili.

O spojení Audi = prémiovka jsem nikde nic nenapsal. Mimochodem nevím, co je na spojení techniky koncernu a nejmenšího Audi až tak špatné. Aston dělá iQ atp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.01.2012 23:33, RE: Chiméra
V-tec posted by:
Můj názor je takový, že na to, že si celý ten předražený a rádoby dokonalý koncern hraje na "jedničku" na trhu tak jím nejsou zdaleka! Pokud vím, tak mají neustále nějaké problémy s motory, at už se jedná o přeplnované či nepřeplanované benzíny, ale ani nafty! Neumí po tolika letech vyrobit ani spolehlivý motor. A je to nejšpíš dané tím, že něco vyrobí a bez jakého-koliv testování to hodí do výroby a děj se vůle boží. Co vím jedná se o 1.2 HTP 3v, 1.2 TSI a 2.0 TDI traktor (kolega měnil na O2 2x...
Zato Honda vypadá s každou modelovou generací jinak blbě. Tomu vcelku rozumím. Poslední pěkné Hondy skončily -2 generace zpět u Accordu. Legend nikde, Civic jak ze špatného komiksu... Ale technicky ano, Honda je na tom podle mě opravdu dobře. Na druhou stranu cenově velmi bídně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.01.2012 03:07, RE: preskoceni rozvodu pri parkovani s kvaltem
David V posted by:
Já bych to při tak malém úhlu opásání asi neriskoval. Řetěz se vytáhne, vůle na napínáku se zvětší, komprese taky žádná sláva. A klidně to může přeskočit při tom prvním nastartování, když se to blbě poskládá. Jo a jak moc zlehka jdou na sucho (nemazané) rozvody nevím.
a stupně celsia a kopec a nálada a ópatrný kalendář joj napiš ostravak chybiš mi!!!!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.01.2012 08:31, RE: Chiméra
rohYpnol posted by:
Zato Honda vypadá s každou modelovou generací jinak blbě. Tomu vcelku rozumím. Poslední pěkné Hondy skončily -2 generace zpět u Accordu. Legend nikde, Civic jak ze špatného komiksu... Ale technicky ano, Honda je na tom podle mě opravdu dobře. Na druhou stranu cenově velmi bídně.
A to je opet věc názoru, někomu se líbí to a jinému zase tohle, ale co vím určitě, tak se dokola omýlaný koncern líbí stále méně lidem a to je fakt. Jinak japonec to má v těhle končinách opravdu složité, pr čech má zafixované bludy typu, že škoda a celý koncern je v EU top a že japonci hnijou, jsou drahé náhradní díly a když vybočí ze zavedeného nudného designu typického právě pro koncern, tak najednou vypadají jako z komiksu. Drtivá většina lidí, která přešla k japonským vozům, byla nadmíru spokojena se spolehlivostí atd a hlavně přináší uplně jiný požitek z jízdy než ostatní...Jinak s tou cenou je to fakt, že je dražsí, ale Honda nebyla nikdy masové auto, jako právě VW a kdo chce, tak si za ní rád připlatí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.01.2012 09:04, RE: Chiméra
rohYpnol posted by:
"problém evidentně je" není odpovědí na moji otázku. Opět jsem nenarazil na nikoho, koho by potkala závada "přeskočení rozvodu". Majitelé obvykle měnili preventivně z důvodu hlučnosti. Opět tedy k závadě nedošlo. Kde je tedy problém? Navíc jsem se nikde nesetkal s názorem, že by se výměně nějak bránili.

O spojení Audi = prémiovka jsem nikde nic nenapsal. Mimochodem nevím, co je na spojení techniky koncernu a nejmenšího Audi až tak špatné. Aston dělá iQ atp.
Je to potvrzeno z autorizovaných servisů i z korespondence se zákaznickým oddělením Škoda auto:

… Jak jsem uvedl v mém prvním emailu, ŠKODA Auto velmi pečlivě sleduje kvalitu tohoto motoru, neboť je montován do široké palety koncernových vozů. ŠKODA Auto nyní skutečně vyhlásila dílenskou servisní akci na výměnu rozvodového mechanismu u prvních vyrobených motorů, kde jsme ve výjimečných případech zaznamenali přeskočení rozvodového řetězu … Tolik asi k cele diskusi , vyrobce o tom ví , řeší to ale trošku pokoutně že zákazníkovi nic neřekne a až jedeš na prohlídku tak ti to potajmu vymění . Z diskuze kde jsem okopíroval tu reakci vyplíva že se to týká všech těchto motorů až do určitého data
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.01.2012 09:31, RE: Chiméra
ZX6R posted by:
Je to potvrzeno z autorizovaných servisů i z korespondence se zákaznickým oddělením Škoda auto:

… Jak jsem uvedl v mém prvním emailu, ŠKODA Auto velmi pečlivě sleduje kvalitu tohoto motoru, neboť je montován do široké palety koncernových vozů. ŠKODA Auto nyní skutečně vyhlásila dílenskou servisní akci na výměnu rozvodového mechanismu u prvních vyrobených motorů, kde jsme ve výjimečných případech zaznamenali přeskočení rozvodového řetězu … Tolik asi k cele diskusi , vyrobce o tom ví , řeš...
Třeba bude chtít jmenný seznam zákazníků s rodnými čísly a místopřísežnými prohlášeními + notářsky ověřenou přísahu, že rozvod skutečně hrčel a někomu dokonce přeskočil? Třeba Škodovka upravuje potají rozvody za plastové (po Škodovkářsku - multiměkčenotvrzený ultraodolný superplastický meganapínák rozvodu) protože předchozí byl moc odolný?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.01.2012 14:14, RE: Chiméra
rohYpnol posted by:
"problém evidentně je" není odpovědí na moji otázku. Opět jsem nenarazil na nikoho, koho by potkala závada "přeskočení rozvodu". Majitelé obvykle měnili preventivně z důvodu hlučnosti. Opět tedy k závadě nedošlo. Kde je tedy problém? Navíc jsem se nikde nesetkal s názorem, že by se výměně nějak bránili.

O spojení Audi = prémiovka jsem nikde nic nenapsal. Mimochodem nevím, co je na spojení techniky koncernu a nejmenšího Audi až tak špatné. Aston dělá iQ atp.
IQ od Aston Martinu je pouze ukázka správného myšlení automobilky - není ani tak určena k prodeji, jako ke splnění "celkových emisí značky". Ideální cesta jak obejít nařízení z Bruselu a přitom vyrábět prémiová auta.
Na tuhle strategii zatím v Německu přišlo jen Porsche (hybrid).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.01.2012 17:01, RE: Chiméra
Pavlik posted by:
IQ od Aston Martinu je pouze ukázka správného myšlení automobilky - není ani tak určena k prodeji, jako ke splnění "celkových emisí značky". Ideální cesta jak obejít nařízení z Bruselu a přitom vyrábět prémiová auta.
Na tuhle strategii zatím v Německu přišlo jen Porsche (hybrid).
Přesně tak. Kdyby nacpali z iQ motor do Vanquishe a nechali cenovku protože Aston tak by se chovali jako Audi. iQ aston martin je jen z nejjemnější kůže ušitá šrajtlofle do města, nic víc, nic míň...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.01.2012 09:20, rozvodova retaz pohana olej. cerpadlo???
na klukovom hriadeli su dva pastorky a olejove cerpadlo ma samostatnu retaz. Rozvodova retaz ma opasanie minimalne 180 stupnov!
Autor clanku nevie co pise, mal by sa nad sebou zamysliet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.01.2012 13:10, RE: rozvodova retaz pohana olej. cerpadlo???
voodoo posted by:
na klukovom hriadeli su dva pastorky a olejove cerpadlo ma samostatnu retaz. Rozvodova retaz ma opasanie minimalne 180 stupnov!
Autor clanku nevie co pise, mal by sa nad sebou zamysliet.
Sice je obrázek popsaný česky, ale věřím, že i technik, který jazyku popisu nerozumí vůbec přesně určí, co je pastorek na klikovém hřídeli. Slováci by s tím neměli mít problém vůbec žádný.
A hlavně pastorek se nazývá hnací ozubené kolo, a to je zde (a zpravidla všude) jen jedno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.01.2012 13:46, RE: rozvodova retaz pohana olej. cerpadlo???
David V posted by:
Sice je obrázek popsaný česky, ale věřím, že i technik, který jazyku popisu nerozumí vůbec přesně určí, co je pastorek na klikovém hřídeli. Slováci by s tím neměli mít problém vůbec žádný.
A hlavně pastorek se nazývá hnací ozubené kolo, a to je zde (a zpravidla všude) jen jedno.
hnacie ozubene kolo=pastorek
Problem je v tom, ze vy si stale myslite ze je tam jedno s jednou retazou, ale na klukovke su dve ozubene kolesa a dve samostatne retaze. Verim, ze ste tie rozvody relne nevideli, ale pritom nerobi vam problem napisat clanok "vse o konstrukci rozvodu"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.01.2012 14:43, RE: rozvodova retaz pohana olej. cerpadlo???
voodoo posted by:
hnacie ozubene kolo=pastorek
Problem je v tom, ze vy si stale myslite ze je tam jedno s jednou retazou, ale na klukovke su dve ozubene kolesa a dve samostatne retaze. Verim, ze ste tie rozvody relne nevideli, ale pritom nerobi vam problem napisat clanok "vse o konstrukci rozvodu"
Ano, máte pravdu, čerpal jsem z materiálů Škody a tenhle podstatný detail mi z obrázku unikl. Za to mi teď přijde daleko nepochopitelnější, že tento nejjednodušší způsob pohonu vačkového hřídle pomocí řetězu někdo zkazí. Bohužel ani to, že jsem v popisech udělal chybu, kterou napravím, jak jen to bude možné, nic nemění na faktu, že na rozvodový mechanismus nebyl zpočátku výroby spoleh. Každopádně děkuji za upozornění a všem se omlouvám za mystifikaci.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.