0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat combi 1,9 TDI a první dojmy nového majitele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 10:06, RE: Hlučnost
montec posted by:
1,9 TDi má možná super spotřebu, je celkem spolehlivý, teda až na ty věčné problémy s váhou vzduchu, ale kultivovaný rozhodně není! a v porovnání s konkurencí té doby (HDI, JTD, CDI) je až na tu spotřebu téměř směšný...
Nechce se mi to hledat, ale porovnáváš staré turbodiesly s rotačním čerpadlem s vesměs mladšími commonraily. Takže to srovnání "trochu" kulhá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 16:00, RE: Hlučnost
Koloss posted by:
Ale jo, souhlasím, že na běžné ježdění jsou 66 kW a 81 kW velice dobré, úspornější diesly se snad najít nedají a jejich životnost je asi dnes neopakovatelná. Problém je, když ten jejich zátah kdekdo považuje za největší přednost a nevuvědomuje si jeho meze.
To zase já souhlasím, rotačky nahoře už prostě nejedou a musí se řadit docela často.
Když už mají VGT ( 81kw všechny, 66kw až někdy od 2000 nebo 2001 ), tak slušně se sbírají od cca 1500ot a nemají ani velkou turbodíru, staré 66kw na tom byly podstatně hůř, ale zase neměly dvouhmotu
Životnost nikdo už nepřekoná, možná v jiné době. A podobně usporn diesely už samozřejmě jsou, ale cenově mnohem nákladnější... Už kvůli vstřikům, kvalitě nafty...apod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 16:05, RE: Hlučnost
Koloss posted by:
Nechce se mi to hledat, ale porovnáváš staré turbodiesly s rotačním čerpadlem s vesměs mladšími commonraily. Takže to srovnání "trochu" kulhá.
Srovnání pána hodně kulhá. Všechny motory co vyjmenoval jsou od cca 1998, rotačky začínaly někdy v 1993...
Pro montec: Nejsem zastánce TDi, i když jej vlastním v PD verzi, ale s příchodem rotaček TDi se najednou automobilky začaly snažit vymyslet konkurenceschopné motory, což trvalo cca 5let, než se srovnaly...

A problémy s váhou vzduchu? Ale prosím tě... Váha vzduchu je problém u všech aut, co jí mají. Bohužel TDi motorů jezdí příliš moc a tak je to víc vidět. Navíc váha stojí pár korun, ne jak před 10 lety...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 19:12, RE: Hlučnost
zigi posted by:
Srovnání pána hodně kulhá. Všechny motory co vyjmenoval jsou od cca 1998, rotačky začínaly někdy v 1993...
Pro montec: Nejsem zastánce TDi, i když jej vlastním v PD verzi, ale s příchodem rotaček TDi se najednou automobilky začaly snažit vymyslet konkurenceschopné motory, což trvalo cca 5let, než se srovnaly...

A problémy s váhou vzduchu? Ale prosím tě... Váha vzduchu je problém u všech aut, co jí mají. Bohužel TDi motorů jezdí příliš moc a tak je to víc vidět. Navíc váha stojí pár korun, ne jak před 10 lety...
Přesně, já to nechtěl psát naplno, ale povedenost prvních TDI přitáhla zájem široké veřejnosti k turbodieslům. Auta s obvykle velkou nádrží, která ujedou 1000 km bez tankování najednou chtěl každý. Předtím měli o diesly zájem hlavně lidi, kteří jezdili v náklaďáku nebo s traktorem a naftu měli tak nějak bez peněz. Těm taky nevadil randál, který tehdejší technika dělala, po přesednutí z traktoru nebo náklaďáku jim to přišlo jako naprosté ticho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 21:43, RE: Hlučnost
Koloss posted by:
Přesně, já to nechtěl psát naplno, ale povedenost prvních TDI přitáhla zájem široké veřejnosti k turbodieslům. Auta s obvykle velkou nádrží, která ujedou 1000 km bez tankování najednou chtěl každý. Předtím měli o diesly zájem hlavně lidi, kteří jezdili v náklaďáku nebo s traktorem a naftu měli tak nějak bez peněz. Těm taky nevadil randál, který tehdejší technika dělala, po přesednutí z traktoru nebo náklaďáku jim to přišlo jako naprosté ticho.
100% souhlas! Ještě dodatek, že TDi v roce vzniku bylo sametově tiché oproti ostatním dieselům, co výraběla konkurence. Měl jsem Tipo TD 1.9, výkon 66kw, taktéž co TDi 66kw. Jedině v čem se to dalo srovnat byl výkon, ale zbytek neměl TD šanci. Ať hluk, spotřeba, výdrž, spolehlivost...apod. Prostě TDi v době vzniku byla technická dieselová revoluce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.08.2012 08:34, RE: Hlučnost
zigi posted by:
Tak rotačky 81kw a 66kw mají méně využitelné pásmo než PD motory, to se ví. Na běžný ježdění jsou to ale dobré a trvanlivé motory se slušnou spotřebou.
Jen první PD motor 85kw měl ještě docela silný kopanec, ale dalo se to upravou SW vyladit. Následující PD motory už jsou na tom dobře, tj 74,96,110 a poté 77kw. Vím že ještě byla verze 118kw, ale s tím jsem se nikdy nesetkal...
Tzn: rotačky jsou spíš na běžný ježdění a s PD se dá už docela dobře vyblbnout a výkonově se PD dají taky hodně dobře upravovat
verzi se 118 kw dávaly jen do Seatu Ibiza
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.