0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat combi 1,9 TDI a první dojmy nového majitele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 02:53, Hlučnost
Teda jestli tenhle nenažranej bumbrlíček (6l na 81kW) je tichej, tak to autor evidentně ohluchl v tom svém tuningovém "bávu". Větší bordel už dělá jen multikára
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 12:56, RE: Hlučnost
Th0r posted by:
Teda jestli tenhle nenažranej bumbrlíček (6l na 81kW) je tichej, tak to autor evidentně ohluchl v tom svém tuningovém "bávu". Větší bordel už dělá jen multikára
možná měl v tom svým předchozím BMW Z8 3válec a jezdil za 2,5L :), navíc ho asi nebavilo, tak jej prodal za pár kaček, protože jich všude jezdí plno jako Oktávek a Fabií a koupil si pořádnej kočár od VW..... tady to jde poslední dobou od 10 k 5
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 13:09, RE: Hlučnost
MilanKr posted by:
možná měl v tom svým předchozím BMW Z8 3válec a jezdil za 2,5L :), navíc ho asi nebavilo, tak jej prodal za pár kaček, protože jich všude jezdí plno jako Oktávek a Fabií a koupil si pořádnej kočár od VW..... tady to jde poslední dobou od 10 k 5
Jen by mě zajímalo, jestli někdo z vás dvou "vtipných" glosátorů jel někdy v Passatu 1.9 TDI 81 kW. Na ulici jste ho jistě viděli, ale hluk venku a hluk uvnitř není totéž. Já poznal s tímto motorem Toledo a špatné svezení to nebylo, věřím že Passat je odhlučněný ještě lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 13:57, RE: Hlučnost
Koloss posted by:
Jen by mě zajímalo, jestli někdo z vás dvou "vtipných" glosátorů jel někdy v Passatu 1.9 TDI 81 kW. Na ulici jste ho jistě viděli, ale hluk venku a hluk uvnitř není totéž. Já poznal s tímto motorem Toledo a špatné svezení to nebylo, věřím že Passat je odhlučněný ještě lépe.
Přesně tak. Navíc verze 81 kW je z 1,9 TDI asi nejkultivovanější. Ani v Oktávce, se kterou jsem se s tímto motorem něco najezdil to bylo v pohodě (v rámci 4vál. dieselů). Golf/Bora odhlučnění ještě lepší a A4/Passat, to už je jiná liga. Tak nevím, proč pořád kritika na toto téma. Konkurence na tom nebyla o moc líp. Komu se to nelíbí, měl a může si koupit benzín. Diesel byl hlavně od toho, aby levně a spolehlivě sloužil, a to tyhle motory zvládaly s přehledem. Navíc přidávaly pěkný zátah z nízkých otáček, který přispíval k plynulé a hospodárné jízdě i s naloženým autem (a je taky často terčem posměchu).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 14:16, RE: Hlučnost
Koloss posted by:
Jen by mě zajímalo, jestli někdo z vás dvou "vtipných" glosátorů jel někdy v Passatu 1.9 TDI 81 kW. Na ulici jste ho jistě viděli, ale hluk venku a hluk uvnitř není totéž. Já poznal s tímto motorem Toledo a špatné svezení to nebylo, věřím že Passat je odhlučněný ještě lépe.
Proti Passatu nic nenamítám, jen spíše to, že majitel píše o svém předchozím voze - Z8 (to byla asi mýlka), dnes se ceny ojetin stále pohybují nad 100000EUR, a nyní se rozplývá nad 8 let starým vozem. Passat minulé (předminulé) generace se mi zamlouval, i dnes může plno lidem sloužit jako rodinný vůz. To je vše
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 14:55, RE: Hlučnost
MilanKr posted by:
Proti Passatu nic nenamítám, jen spíše to, že majitel píše o svém předchozím voze - Z8 (to byla asi mýlka), dnes se ceny ojetin stále pohybují nad 100000EUR, a nyní se rozplývá nad 8 let starým vozem. Passat minulé (předminulé) generace se mi zamlouval, i dnes může plno lidem sloužit jako rodinný vůz. To je vše
Passat B5, zejména po faceliftu, byl rozhodně hezčí než poslední dvě generace. Ale je to jen můj osobní názor. Navíc se dal sehnat s velurovým čalouněním, které vypadalo moc hezky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 14:59, RE: Hlučnost
Paul posted by:
Přesně tak. Navíc verze 81 kW je z 1,9 TDI asi nejkultivovanější. Ani v Oktávce, se kterou jsem se s tímto motorem něco najezdil to bylo v pohodě (v rámci 4vál. dieselů). Golf/Bora odhlučnění ještě lepší a A4/Passat, to už je jiná liga. Tak nevím, proč pořád kritika na toto téma. Konkurence na tom nebyla o moc líp. Komu se to nelíbí, měl a může si koupit benzín. Diesel byl hlavně od toho, aby levně a spolehlivě sloužil, a to tyhle motory zvládaly s přehledem. Navíc přidávaly pěkný zátah z nízkýc...
Ten zátah je sice příjemný, ale s rostoucími otáčkami velmi brzy končí a to je terčem posměchu. Je to spíš takový kopanec. Někomu to dává pocit, že má neomezený odpich a vjede z boční ulice do cesty přijíždějícímu autu. Pak zátah skončí, auto se blíží a musí brzdit, protože ten co mu tam vjel, kvedlá šaltpákou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 15:40, RE: Hlučnost
Koloss posted by:
Passat B5, zejména po faceliftu, byl rozhodně hezčí než poslední dvě generace. Ale je to jen můj osobní názor. Navíc se dal sehnat s velurovým čalouněním, které vypadalo moc hezky.
jj, souhlas.Pamatuji si, když jsem někdy v roce 1997 obdivoval na parkovišti Brně u Makra křivky kabiny sedanu a snil, že by mi jednou říkal "pane" :) . Facelift 2000-2004 ještě umocnil vzhled celého auta. Předposlední generace - designem nic moc a ta nejvíc nejposlednější od r. 2011 :) mi spíš připadne jako nepovedený facelift, to stejné Golf 5 - 6 , Transporter 5 - 6. Zatmavení nefunkčních ploch světlometů a dalších "pár drobností" mi nepřijde jako nový model...samozřejmě můj subjektivní názor, tak jak to cítím.
Stejně tak motory 1,9 TDI považuji za vzor spolehlivosti a výdrže, ale kultivovanost mizerná. Hluk a vibrace oproti benzínu podstaně vyšší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 19:02, RE: Hlučnost
MilanKr posted by:
jj, souhlas.Pamatuji si, když jsem někdy v roce 1997 obdivoval na parkovišti Brně u Makra křivky kabiny sedanu a snil, že by mi jednou říkal "pane" :) . Facelift 2000-2004 ještě umocnil vzhled celého auta. Předposlední generace - designem nic moc a ta nejvíc nejposlednější od r. 2011 :) mi spíš připadne jako nepovedený facelift, to stejné Golf 5 - 6 , Transporter 5 - 6. Zatmavení nefunkčních ploch světlometů a dalších "pár drobností" mi nepřijde jako nový model...samozřejmě můj subjektivní náz...
Proto se nafta a benzín nedá srovnávat. Jablka s jablky a hrušky s hruškami... V roce 1997 nic lepšího než 1.9TDi 81kw nebylo ( pokud opominu 2.5TDi 85 a 103kw, což byly tytéž motory ).
Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že B5,5 je nejhezčí a asi nejlepší Passat, čím potom novější, tím horší. Ta poslední generace už teda fakt nic moc...

PS: v dobře odhlučněném Passatu už špatná kultivovanost není vůbec znát... Navíc to nejsou nová auta, ale technologicky z roku 1997!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 19:07, RE: Hlučnost
Koloss posted by:
Ten zátah je sice příjemný, ale s rostoucími otáčkami velmi brzy končí a to je terčem posměchu. Je to spíš takový kopanec. Někomu to dává pocit, že má neomezený odpich a vjede z boční ulice do cesty přijíždějícímu autu. Pak zátah skončí, auto se blíží a musí brzdit, protože ten co mu tam vjel, kvedlá šaltpákou.
S 81kw TDi jsem najezdil málo, takže nemůžu moc soudit, ale vlastním 2 roky TDi PD 96kw a žádný kopanec neexistuje, táhne slušně od 1500ot, od 2000ot už je tah hodně silný a to nepolevuje nijak výrazně do cca 4000ot, samozřejmě to ještě jede dál, ale u ne tak výrazně a už vůbec ne, že by to nejelo nebo co... To jsou hrozný kecy! Předjíždění je naprosto luxusní i na 6°. Než budeš kritizovat, tak si to někdy vyzkoušej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 20:07, RE: Hlučnost
MilanKr posted by:
jj, souhlas.Pamatuji si, když jsem někdy v roce 1997 obdivoval na parkovišti Brně u Makra křivky kabiny sedanu a snil, že by mi jednou říkal "pane" :) . Facelift 2000-2004 ještě umocnil vzhled celého auta. Předposlední generace - designem nic moc a ta nejvíc nejposlednější od r. 2011 :) mi spíš připadne jako nepovedený facelift, to stejné Golf 5 - 6 , Transporter 5 - 6. Zatmavení nefunkčních ploch světlometů a dalších "pár drobností" mi nepřijde jako nový model...samozřejmě můj subjektivní náz...
Však on je to také facelift, který je marketingem vydávaný za novou generaci. Je to stejné jako u passatu B5-B5,5 golfu 3-4 potom i 5-6 a transporteru, u všech prezentovali velký facelift jako novou generaci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 20:17, RE: Hlučnost
zigi posted by:
S 81kw TDi jsem najezdil málo, takže nemůžu moc soudit, ale vlastním 2 roky TDi PD 96kw a žádný kopanec neexistuje, táhne slušně od 1500ot, od 2000ot už je tah hodně silný a to nepolevuje nijak výrazně do cca 4000ot, samozřejmě to ještě jede dál, ale u ne tak výrazně a už vůbec ne, že by to nejelo nebo co... To jsou hrozný kecy! Předjíždění je naprosto luxusní i na 6°. Než budeš kritizovat, tak si to někdy vyzkoušej...
Řídil jsem jak 81 kW tak i 66 kW a je to prostě popotáhnout a řadit. Možná jsou TDI-PD o moc lepší, ale nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 20:20, RE: Hlučnost
Pavlik posted by:
Však on je to také facelift, který je marketingem vydávaný za novou generaci. Je to stejné jako u passatu B5-B5,5 golfu 3-4 potom i 5-6 a transporteru, u všech prezentovali velký facelift jako novou generaci.
Passatu B5 po faceliftu hodně lidi říkali B6, ale to byla chyba a nikde jsem to nezaznamenal oficiálně. To současná B7 vypadá jako faceliftovaná B6, i když se fabrika tváří jinak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 20:24, RE: Hlučnost
Paul posted by:
Přesně tak. Navíc verze 81 kW je z 1,9 TDI asi nejkultivovanější. Ani v Oktávce, se kterou jsem se s tímto motorem něco najezdil to bylo v pohodě (v rámci 4vál. dieselů). Golf/Bora odhlučnění ještě lepší a A4/Passat, to už je jiná liga. Tak nevím, proč pořád kritika na toto téma. Konkurence na tom nebyla o moc líp. Komu se to nelíbí, měl a může si koupit benzín. Diesel byl hlavně od toho, aby levně a spolehlivě sloužil, a to tyhle motory zvládaly s přehledem. Navíc přidávaly pěkný zátah z nízkýc...
1,9 TDi má možná super spotřebu, je celkem spolehlivý, teda až na ty věčné problémy s váhou vzduchu, ale kultivovaný rozhodně není! a v porovnání s konkurencí té doby (HDI, JTD, CDI) je až na tu spotřebu téměř směšný...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2012 20:39, Život je krutý
Jednou jsi nahoře, podruhé dole. Nejdřív jezdíš zet osmou za milióny, pak přijde krach na burze a koupíš pašíka v tédéíčku))))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 08:41, RE: Život je krutý
Michal posted by:
Jednou jsi nahoře, podruhé dole. Nejdřív jezdíš zet osmou za milióny, pak přijde krach na burze a koupíš pašíka v tédéíčku))))))))
naživo jsem viděl jedinou Z8, stávala svého času na Poříčí, a byly na ní reklamy Annonce... že by služebák páně Kudláčka???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 09:07, RE: Život je krutý
tomaskrtek posted by:
naživo jsem viděl jedinou Z8, stávala svého času na Poříčí, a byly na ní reklamy Annonce... že by služebák páně Kudláčka???
Reklamou polepená Z8? To bych vraždil!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 09:09, RE: Hlučnost
Koloss posted by:
Řídil jsem jak 81 kW tak i 66 kW a je to prostě popotáhnout a řadit. Možná jsou TDI-PD o moc lepší, ale nevím.
Tak rotačky 81kw a 66kw mají méně využitelné pásmo než PD motory, to se ví. Na běžný ježdění jsou to ale dobré a trvanlivé motory se slušnou spotřebou.
Jen první PD motor 85kw měl ještě docela silný kopanec, ale dalo se to upravou SW vyladit. Následující PD motory už jsou na tom dobře, tj 74,96,110 a poté 77kw. Vím že ještě byla verze 118kw, ale s tím jsem se nikdy nesetkal...
Tzn: rotačky jsou spíš na běžný ježdění a s PD se dá už docela dobře vyblbnout a výkonově se PD dají taky hodně dobře upravovat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 09:59, RE: Hlučnost
zigi posted by:
Tak rotačky 81kw a 66kw mají méně využitelné pásmo než PD motory, to se ví. Na běžný ježdění jsou to ale dobré a trvanlivé motory se slušnou spotřebou.
Jen první PD motor 85kw měl ještě docela silný kopanec, ale dalo se to upravou SW vyladit. Následující PD motory už jsou na tom dobře, tj 74,96,110 a poté 77kw. Vím že ještě byla verze 118kw, ale s tím jsem se nikdy nesetkal...
Tzn: rotačky jsou spíš na běžný ježdění a s PD se dá už docela dobře vyblbnout a výkonově se PD dají taky hodně dobře upravovat
Ale jo, souhlasím, že na běžné ježdění jsou 66 kW a 81 kW velice dobré, úspornější diesly se snad najít nedají a jejich životnost je asi dnes neopakovatelná. Problém je, když ten jejich zátah kdekdo považuje za největší přednost a nevuvědomuje si jeho meze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.08.2012 10:00, RE: Život je krutý
Paul posted by:
Reklamou polepená Z8? To bych vraždil!
stříbrná, a na bocích asi metrové nápisy. humus.
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.