0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Variant - recenze majitele bez servítek

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 22:42, RE: re : TDi / TDi
Pavlik posted by:
Máš pravdu, život je celý o prioritách a jejich volbě. Proto bych si třeba já do tvého toleda 1 nesedl a raději dám "pár korun" na dražší provoz nebo, když má "odjeto", vyměním celé auto. Mám se totiž rád a vyžaduji u auta mimo jiné i bezpečnost - ta je u těchto polovraků nulová. Je to opravdu jen o prioritách. Pořád budeš tvrdit, že nové není lepší??
perfektne timto pristupujete na jejich politiku .. vytecne..jste ten clovek co si cicha k vyfuku a doma si tiskne A4 plne eko kecu o svem uzasnem eko motoru u ktereho sice nevadi 3x drazsi provoz a statisicove vstupni naklady .. Obhajujete si tak vlastni statisicovy pocin ... O jakych "par korunach" se prosimVas bavime .. vzdyt je to nesmysl .. Nebo patrite k tem co vydelavaji na dluzich a nestesti druhych ..snadno a rychle a nevadi vam kdyz co tri roky ukapne pul mega na eko vuz ..

Stat se muze cokoliv to je bezdebat ... a hlavne kdykoliv to je ta druha jeste hnusnejsi zprava .. to ze si priplatite za "bezpeci" je moralne v poradku ..jen ta smradlava reklama kolem toho uz jaksi neni. Tezko se budeme bavit o tom ze mam po pateri protoze jsem jel ve starsim aute.. tech okolnosti je opravdu hrozne moc :). Take zalezi na mire vystavovani se tomuto ryziku (jak casto jste za volantem .. ja z A do B a vecer zpet )

Jsou to opravdu hrisne penize za relativni bezpeci .. Jen se modlim za aby jste pri vydelavani tech "par korun" nakonec neprisel k urazu :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 23:12, RE: Passat
Zdeny60 posted by:
Poslouchej, Peyracu, Mazda je sice hezký auto, to bych bral, ale TOHLE prostě kvalitou holt Pasátům konkurovat nemůže. Abys mě dobře pochopil, mluvím o dílenském provedení. Stačí, když mrknu na tloušťku laku, na ošetření vnitřních ploch blatníků, dutin, na celkové provedení čalounění jak kufru, tak kabiny, je to jasný. mazda musel kur*vsky sáhnout do úspor, aby mohla konkurovat v Evropě. Provedení ji tlačí o notný kus dolů a darmo budeš přesvědčovat strejdu z DOlní Horní, že má sice výtečné jízd...
Tak nějak nechápu Zdeny, proč si pořád kupuješ japonská auta když to sou takové krumply vs. Das Auto. Podezřívám tě, že si snad teď budeš pořizovat toho Lexuse proto, aby sis tu měl za 3 roky znova na co v diskusi postěžovat. BTW tak co teda vlastně těď vlastníš Subaru nebo Octávku, nebo snad oboje současně? Jsem z toho zmatenej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 23:26, RE: Passat
Jofrey posted by:
Nelze srovnávat MPS vs. Passat a nějakou Ochcávku. Srovnávejte jablka s hruškami. MPS vs. WRX. Octávia 1,6 vs. Mazda3 1,6 MZR, Mazda6 vs. Passat... při využívání značkových servisů v ČR, se dostanete u Japonských značek vždy na nižší náklady, než u předražených Škodovek a VW. U multiznačkových servisů to až tak neplatí, protože většina personálu v těchto rádovy servisech nemá žádné znalosti o Japonských vozech a žije v předsudcích že jsou to drahé sráče i když to tak nikdy nebylo.. jen předsudky...
U Mazdy 6, 9 let staré jsem po 4 letech vlastnictví krom garanček platil 1 zadní brzdič za 5500. A nechal jsem přelakovat 1 zadní lem (puchýř 4 cm čtvereční) a zadní dveře kombi puchýř 0,5 cm nad SPZ. Jo a dělali to v autorizáku v Auto Zeman. Předběžná cena byla 12000 výsledná 10000 s DPH na fakturu. A to jsou celé mé investice do M6 z roku 2002 za 4 roky co ji mám. Ale Zdenymu60 co má doma jistě hadrovou loutku Mazdy a provádí s ní každý večer Woodoo je asi zbytečné něco takového povídat )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 23:40, RE: re : TDi / TDi
joseph posted by:
perfektne timto pristupujete na jejich politiku .. vytecne..jste ten clovek co si cicha k vyfuku a doma si tiskne A4 plne eko kecu o svem uzasnem eko motoru u ktereho sice nevadi 3x drazsi provoz a statisicove vstupni naklady .. Obhajujete si tak vlastni statisicovy pocin ... O jakych "par korunach" se prosimVas bavime .. vzdyt je to nesmysl .. Nebo patrite k tem co vydelavaji na dluzich a nestesti druhych ..snadno a rychle a nevadi vam kdyz co tri roky ukapne pul mega na eko vuz ..

Stat se m...
Kdybych už bych musel čichat k výfuku, tak nevím jak vy, ale spíš bych volil ten co má před sebou motor s Euro 5 a ne Euro 2. A obyvatelé bytů někde u magistrály by na to asi měli podobný názor. Ono kdyby nebyly žádné hygienické normy, tak nejspíš auta smrdí jako Avie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.12.2011 06:07, RE: Passat
Dolly posted by:
Ty kulišáku, s benzínem přes tři sta, i turbo původní a nemám problém. Ty mi chceš něco vsugerovat kouzelníku, že jo :)
Ty jsi předpokládám první majitel,který ví o všem, co se na autě měnilo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.12.2011 07:12, RE: re : TDi / TDi
joseph posted by:
perfektne timto pristupujete na jejich politiku .. vytecne..jste ten clovek co si cicha k vyfuku a doma si tiskne A4 plne eko kecu o svem uzasnem eko motoru u ktereho sice nevadi 3x drazsi provoz a statisicove vstupni naklady .. Obhajujete si tak vlastni statisicovy pocin ... O jakych "par korunach" se prosimVas bavime .. vzdyt je to nesmysl .. Nebo patrite k tem co vydelavaji na dluzich a nestesti druhych ..snadno a rychle a nevadi vam kdyz co tri roky ukapne pul mega na eko vuz ..

Stat se m...
O ekologii jsem nic nepsal - ta je mi šuma fuk. U auta mě zajímá bezpečnost, komfort a poměr cena/výbava/spolehlivost neboť v autě trávím dost času. Proto si klidně pár korun (rozuměj pár tisíc) připlatím - nedělá mi to žádný problém. O bezpečnosti mám jasně vyhraněný názor, protože nemusím udělat chybu já, může někdo trefit mě a to nijak neovlivním (jako dnes, kdy mi nedal přednost idiot v nexii - kdyby v protisměru jelo auto a já se tedy neměl kudy vyhnout, teď bych ho vyplachoval z chladiče x-trailu - a přiznám se, že by mě mnohem víc vadilo moje rozbité auto, byť je pojištěné, než ten potenciálně mrtvý pitomec z nexie) . Diskutuji tu s ostatními dost dlouho a toto je o mě známo. To že jsi neschopný vydělat peníze na auto a jeho provoz je tvůj problém. Mě to problém nedělá, za bezpečnost i pohodlí si rád připlatím a morální zácpou kvůli tomu rozhodně netrpím. Tohle je diskuse o autech, nikoli o morállních hodnotách - na tu si zajdi na schůzi KSČM nebo do kostela (na obou místech vykládají pohádky na dobrou noc).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.12.2011 09:36, RE: re : TDi / TDi
Pavlik posted by:
O ekologii jsem nic nepsal - ta je mi šuma fuk. U auta mě zajímá bezpečnost, komfort a poměr cena/výbava/spolehlivost neboť v autě trávím dost času. Proto si klidně pár korun (rozuměj pár tisíc) připlatím - nedělá mi to žádný problém. O bezpečnosti mám jasně vyhraněný názor, protože nemusím udělat chybu já, může někdo trefit mě a to nijak neovlivním (jako dnes, kdy mi nedal přednost idiot v nexii - kdyby v protisměru jelo auto a já se tedy neměl kudy vyhnout, teď bych ho vyplachoval z chladiče ...
schopny neschopny..ono je to docela problem to clovek vidi kolik to vsechno stoji (provoz - udrzba)
Jsem strasne zvedavy co si pristi rok poridim za FAMILY car .. pocitam ze dehet uz asi ne (vsechny maji vysoke servisni naklady ..a najezdim tak 25tis/1rok. A to je mam tak rad (sedi mi jizda v diesleu.. hold si nelibuju v 4000 + ot/min :(

Takze asi benzin ..ale zase jakej aby me to nesezralo .. Priznam se ze po zhodnoceni se priklanim k accordu 7G ..nebo mondeo s tim sikovnym 2litrem od mazdy.

ale pouze v pripade ze nebudu vice jezdit.. ono fakt skakat za 8-10 se mi moc nechce.
Mozna jeste naposledy zkusim nejaky AFN v poslednich b5 nebo A4 ..at se citim bezpecneji.. NEVIM :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.12.2011 12:44, RE: re : TDi / TDi
joseph posted by:
schopny neschopny..ono je to docela problem to clovek vidi kolik to vsechno stoji (provoz - udrzba)
Jsem strasne zvedavy co si pristi rok poridim za FAMILY car .. pocitam ze dehet uz asi ne (vsechny maji vysoke servisni naklady ..a najezdim tak 25tis/1rok. A to je mam tak rad (sedi mi jizda v diesleu.. hold si nelibuju v 4000 + ot/min :(

Takze asi benzin ..ale zase jakej aby me to nesezralo .. Priznam se ze po zhodnoceni se priklanim k accordu 7G ..nebo mondeo s tim sikovnym 2litrem od mazdy.

...
Na to jaký jsi odborník (jak se prezentuješ) to dilema nechápu. Potenciálně drahé opravy jsou rizikem u každé ojetiny, proto je důležitější stav konkrétního auta než to jestli spaluje naftu/benzin. Rozdíl ve spotřebě uváděných aut je cca 2 litry ve prospěch nafty, tedy potenciální úspora 15 000,- /rok ve prospěch dieselu, cena auta je vesměs stejná.

PS: Nenadávej co kolik stojí, a něco s tím dělej - sežeň si lépe placenou práci, zlepši si vzdělání, atd. - nadáváním nic nevyřešíš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.12.2011 13:06, musim se do toho taky vložit
joseph posted by:
schopny neschopny..ono je to docela problem to clovek vidi kolik to vsechno stoji (provoz - udrzba)
Jsem strasne zvedavy co si pristi rok poridim za FAMILY car .. pocitam ze dehet uz asi ne (vsechny maji vysoke servisni naklady ..a najezdim tak 25tis/1rok. A to je mam tak rad (sedi mi jizda v diesleu.. hold si nelibuju v 4000 + ot/min :(

Takze asi benzin ..ale zase jakej aby me to nesezralo .. Priznam se ze po zhodnoceni se priklanim k accordu 7G ..nebo mondeo s tim sikovnym 2litrem od mazdy.

...
mám stejnej exemplář s tou výhodou že vzadu namísto traverzy má opravdovou nápravu :) a lenivý motor byl upraven na 120kw a dokonce se ti už i hýbe :) motor je opravdu nezmar i s nyvýšením výkonu o 50% najezdil už 80.000 km bez závady a průměrnou spotřebou 6.5 litru! a to i přes zvýšenou spotřebu kvuli trvalé 4x4. Nic proti japoncům ale tyto parametry mi prostě nenabídnou. Co se servisních nákladů týče je to všechno za pár korun. Když jsme u těch japonců zeptejte se v servisu kolik stojí filtr pevných částic třeba na naftové CRV je to úctyhodných 170.000 kč (ano čtete správně). pak to radši každý vykuchá a z Eura 5 udělá Euro 0 :)) Dneska se už pořádná nafta nedělá... než peníze strkat do nového parního stroje s EU normou 150 a se spotřebou oleje větší nežli benzínu a repasování vstřikovačů to radši budu jezdit v AFN a vezmu rodinu na dovolenou :)) autorovi článku jen řeknu že i při stejné porci km jsem nikdy neměl problém s komfortkou nebo zatékáním ani klimakompresorem. dále taky auto opravdu v sérii brzdí mizerně a vyřešil jsem to právě dvoukomorovým posilovačem. investice 1000 kč a brzdí to suprově. Dále taky došlo k výměně turba za větší, vstřiků za větší, dala se jednohmota a HDS spojka a je to úplně jiné svezení. Staré rotačce zdar!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.12.2011 14:36, RE: Passat
Michal posted by:
Po třech stech tisících bude mít problémy i atmosférický benzín, nevím, co čekáte od patnáct let starého auta... a TDI jsou velmi spolehlivé motory a dle recenze nebyly investice nijak veliké...
Já jsem reagoval na Jofreye, který nepsal o tomto konkrétním kuse. Tady ten majitel si může gratulovat, jak mu dělník krásně slouží za pár kaček. Má štěstí, že je šikovnej, se zatuhlýma klapkama by ho běžný servis pěkně natáhl, kdyby zjistitli, že tomu nerozumí. Úplně nejspolehlivější TDI je jednoduchá verze 66 kW, kde je i to turbo bez klapek a tak je toho ještě míň na pokažení. Akorát že je vhodnější tak do O1, kde odvádí dobrou práci, na Passat už je slabší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.12.2011 16:26, RE: Passat
Michal posted by:
Ty jsi předpokládám první majitel,který ví o všem, co se na autě měnilo
Ty detektive :) znám úplnou servisní historii protože to auto znám od narození, ale pravdu máš, jsem již druhý štastný majitel. Jen jsem ho kdysi koupil za 270 t. a dnes má hodnotu tak 70 t. a to kdo ví. Ojoj to propad, no brečet budu o samotě. Ale k věci, s trochou selského rozumu musím koupit benzín kterej 300 t. nalítá jako prd :o) Jestli jsem první nebo desátej majitel je jedno, buď jsem prase nebo nebo ne, ne? Tak vidiš :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.12.2011 21:30, RE: Passat
Jofrey posted by:
Nelze srovnávat MPS vs. Passat a nějakou Ochcávku. Srovnávejte jablka s hruškami. MPS vs. WRX. Octávia 1,6 vs. Mazda3 1,6 MZR, Mazda6 vs. Passat... při využívání značkových servisů v ČR, se dostanete u Japonských značek vždy na nižší náklady, než u předražených Škodovek a VW. U multiznačkových servisů to až tak neplatí, protože většina personálu v těchto rádovy servisech nemá žádné znalosti o Japonských vozech a žije v předsudcích že jsou to drahé sráče i když to tak nikdy nebylo.. jen předsudky...
Najezdil jsem 400000 km s Passatem B5 1.9TDI 81kW (r.v.2001) než odešlo turbo a zlomila se ojnice. Se spotřebou 6.2 l/100km a bez větších investic. V roce 2006 jsem ho vyměnil za novou Mazdu 6 2,2 MZRD- Byl to tragický omyl, modlil jsem se na konec leasingu. Auto jsem nepojízdné po 3 letech prodal s 250.000 km. Náklady na provoz byly přes 300.000 Kč (2x kompletní vstřikování, každých 100.000 km ložiska kol a setrvačník, životnost brzd 40.000 km) Auto jezfilo jen dálky, tankovalo OMVa Shell, pravidelný servis Autopalace Spořilov. Děkuji, rýži už nikdy. Sozhlasím s diskuzí, vvysoká kvalita vozidel z let 1996 až 2000se už asi nevrátí. Mimochodem, amaterizmus techniků autorizovaného servisu Mazdy a VW je naprosto stejný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.12.2011 00:12, RE: Passat
Michal006 posted by:
Najezdil jsem 400000 km s Passatem B5 1.9TDI 81kW (r.v.2001) než odešlo turbo a zlomila se ojnice. Se spotřebou 6.2 l/100km a bez větších investic. V roce 2006 jsem ho vyměnil za novou Mazdu 6 2,2 MZRD- Byl to tragický omyl, modlil jsem se na konec leasingu. Auto jsem nepojízdné po 3 letech prodal s 250.000 km. Náklady na provoz byly přes 300.000 Kč (2x kompletní vstřikování, každých 100.000 km ložiska kol a setrvačník, životnost brzd 40.000 km) Auto jezfilo jen dálky, tankovalo OMVa Shell, prav...
S Auto Palace jsem se kdysi rozloučil, přestože jsem tam původně svojí Mazdu koupil. Jednak mi během roční záruky při opravě kapající klimy nepřipojili klakson. Ale to bych ještě přežil, asi na tom pracoval nějaký začínající technik. Stane se. Akorát mě to stálo čas a 2 zbytečné jízdy do servisu navíc.<br>
<br>
Ale co mě definitivně naštvalo bylo to, že jeden technik mi nacenil výměnu spojky na 16 tisíc s DPH a druhý pak o týden déle na 24 tisíc, ale bez DPH!!! Když se mi ta cena nezdála, tak že prý je to vlastně 24 tisíc s DPH. Takový přístup prostě netoleruju. Lež má krátké nohy, a kdo si tohle neuvědomuje je hlupák.<br>
<br>
Mimochodem ta spojka co mi ji navrhli tehdy vyměnit dodneska i po 40 tkm funguje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.12.2011 00:23, RE: re : TDi / TDi
Pavlik posted by:
Na to jaký jsi odborník (jak se prezentuješ) to dilema nechápu. Potenciálně drahé opravy jsou rizikem u každé ojetiny, proto je důležitější stav konkrétního auta než to jestli spaluje naftu/benzin. Rozdíl ve spotřebě uváděných aut je cca 2 litry ve prospěch nafty, tedy potenciální úspora 15 000,- /rok ve prospěch dieselu, cena auta je vesměs stejná.

PS: Nenadávej co kolik stojí, a něco s tím dělej - sežeň si lépe placenou práci, zlepši si vzdělání, atd. - nadáváním nic nevyřešíš.
Hele Pavliku třeba majitel Ikei je prý docela držgrešle. Má starý auta, určitě si je nekupuje lízačku (nebo jinou půjčku), a jezdí i MHD. To že někdo zvažuje cenu, a různá pro a proti ještě neznamená, že chodí na schůze KSČ. Trochu přibrzdi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.12.2011 06:29, RE: Passat
Jofrey posted by:
Bohužel brzká koroze dnes provozovaných Mazd je daná údržbou vozů a nekvalitním prodejcem, který nedokáže zákazníkovi vysvětlit rozdíl mezi vozem určeným do solanky v Evropě a mezi vozem, který je primárně určen pro Japonsko a USA a s tím zákazníkovi prodat službu v podobě předprodejní ochrany podvozku a dutin vozu, s tím já problém nemám ani na mých JDM Youngtimerech. Mazdy prodávám, dělal jsem jim servis a diagnostiku a 12 let se věnuji Japonským vozům všeobecně, Mazda, Honda, Toyota, Subaru. ...
No, konečně jedna spřízněná duše. Před nedávnem, jsem se o japonských autech určených do solanky a nemrznoucích podmínek zmínil na jednom servru. No udělali tam ze mě blba, že jsem tam od té doby nebyl. Jednalo se o Subaru Forestr. Drastická zkušenost s autem dovezeným z Itálie. V Japonsku jsou údajně jejich auta spotřebák, kde jsou prodejny přeplněny ojetinami s pouhými 40 t. km, najetých. Tam údajně lze obtížně nalézt ojeté auto, které má těch čtvrt mega, jak je to běžné u nás.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.12.2011 06:35, Něco mi tam chybí ohledně hodnocení jízdních vlastností.
Na tom autě by již měla být minim. třetí sada tlumičů pérování. Přece tam nejsou stále původní? Taková důležitá součást jízdních vlastností, jako je vedení auta v zatáčce a odskakování zadku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.12.2011 08:01, RE: Passat
Dolly posted by:
Ty detektive :) znám úplnou servisní historii protože to auto znám od narození, ale pravdu máš, jsem již druhý štastný majitel. Jen jsem ho kdysi koupil za 270 t. a dnes má hodnotu tak 70 t. a to kdo ví. Ojoj to propad, no brečet budu o samotě. Ale k věci, s trochou selského rozumu musím koupit benzín kterej 300 t. nalítá jako prd :o) Jestli jsem první nebo desátej majitel je jedno, buď jsem prase nebo nebo ne, ne? Tak vidiš :)))
Výjimky jsou vždycky, ale běžné turbo 300 tkm určitě nevydrží. Tipuju, že máš nějaké švédské auto s low turbem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.12.2011 09:34, RE: re : TDi / TDi
Petr S posted by:
Hele Pavliku třeba majitel Ikei je prý docela držgrešle. Má starý auta, určitě si je nekupuje lízačku (nebo jinou půjčku), a jezdí i MHD. To že někdo zvažuje cenu, a různá pro a proti ještě neznamená, že chodí na schůze KSČ. Trochu přibrzdi
Pavlík má naprostou pravdu, a majitel Ikea je extrém. Taky radši koupím pořádnýho japonce(Nissan/Infiniti) nebo němce(BMW) s velkým benzínem než nějakou skořápku 0,74 tvářící se jako rodinný vůz. zatím je z čeho vybírat ale časem, obávám se, bude hůř. hlavní náklad na auto je pokles hodnoty, jak už kdysi předestřel David, sevisní náklady a cena PHM jsou skutečně až na konci. a když se vybere dobře tak je servis minimální. do určité doby. osobně raději novější pořádné auto než střep u kterého se budu bát kdy a kde co upadne-tedy spíš ne kdy ale co zase.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.12.2011 10:25, RE: Passat
Michal posted by:
Výjimky jsou vždycky, ale běžné turbo 300 tkm určitě nevydrží. Tipuju, že máš nějaké švédské auto s low turbem...
Proč by nevydrželo? Když člověk mění pravidelně olej a všechny filtry, nehoní to zastudena a po razantnější jízdě nechá turbo odpočinout, vydrží původní turbo mnohem víc než 300t km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.12.2011 13:27, RE: Passat
zigi posted by:
Proč by nevydrželo? Když člověk mění pravidelně olej a všechny filtry, nehoní to zastudena a po razantnější jízdě nechá turbo odpočinout, vydrží původní turbo mnohem víc než 300t km
leda tak ho.vno
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.