0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Variant - recenze majitele bez servítek

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 07:51, Thumb up!
Pěkná recenze, vyčerpávající, díky za ni! A krásní pesani Kdo má rád psy, nemůže bejt špatnej člověk
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 08:31, Passat
Německá sračka, v servisu neopravujeme nic jiného, než tyhle německý hitlerwágeny. Je mi z těchto aut na blití, když vidím jak do nich lidi zaslepeně cpou peníze horem dolem a ještě jim to připadá normální... fuj!

!! JDM !!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 08:37, RE: Passat
Jofrey posted by:
Německá sračka, v servisu neopravujeme nic jiného, než tyhle německý hitlerwágeny. Je mi z těchto aut na blití, když vidím jak do nich lidi zaslepeně cpou peníze horem dolem a ještě jim to připadá normální... fuj!

!! JDM !!
viz recenze.. zatékání vody Trabant? Dementní umístění komfortní jednotky, problémy s elektroinstalací, výhřev nefunguje? Normální.. Egr zaslepený? Normální jev přece. Turbo netlačí? Přece nevadí, je to normální. Elektromag. ventily, podtlaky, ložiska, snímače teplot, A/C kompresor, ramena dementní přední nápravy, proč dělat dvě ramena a dva čepy, když vše lze zdvojnásobit.. idioti z německa. Koroze, vždyť tohle jsou přece normální běžné závady.. fuj, jdu zvracet
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 09:09, RE: Passat
Jofrey posted by:
viz recenze.. zatékání vody Trabant? Dementní umístění komfortní jednotky, problémy s elektroinstalací, výhřev nefunguje? Normální.. Egr zaslepený? Normální jev přece. Turbo netlačí? Přece nevadí, je to normální. Elektromag. ventily, podtlaky, ložiska, snímače teplot, A/C kompresor, ramena dementní přední nápravy, proč dělat dvě ramena a dva čepy, když vše lze zdvojnásobit.. idioti z německa. Koroze, vždyť tohle jsou přece normální běžné závady.. fuj, jdu zvracet
JJ. s nostalgií vzpomínám na mé dvě Oktávky s motory 1,9 81kW, z nichž jednu jsem nechal upravit u Cimbu na 97kW. Kdyby můj následující po nich vozový park vyžadoval tak minmální údržbu, jako ony dvě Oktávky, byl bych blahem bez sebe...Nicméně člověk je tvor zvědavý a i já jsem chtěl ochutnat, jak se jezdí s vytočeným japonským benzíňákem a proto jsem se upsal napřed Mazdě 3MPS (první životní omyl) a pak - dokonce dvakrát - SUbaru. Neříkám, povožení v Subaru ej zcela jinde, než v Oktě či pasátu (vlastnili jsem je na firmě někdy kolem let 2000-2002 v hojném počtu dvo exepmplářů), ale taky servis stojí řádově (tedy 10x) více v některých specifických dílech, než na onen zmíněný Pasát. je jasné, že na Pašíky dnes člověk sežene vše téměř zdarma, viz klimakompresor, o tom so můžu nechat jen zdát, ael musí si člověk rozmyslet, jestli se bude v autě člověk hrabat o večerch avíkendech sám, nebo nemá jinou volbu, připlatí a žije v bláhové naději, že nověhší auto bude relativně méně poruchové a tím levnější. Bohužel, mnohdy opak je pravdou a někdy to cítím i já, že bych radši zajel k nějakému kůlnaři na oravu zatuhlých lopatek turba, než řešil například výměnu výfuku na svém Subaru, kteý nejde koupit jednoduše jinak, než originál za částku, za kterou auto dnešní recenze bude svlůj Pasát servisovat tak pět let.

Všechno je relativní. Moje léty nabytá zkušenost mi říká, že éra dobých a hlavně odlných aut je už nenávratně pryč a že těch, jako je zmíněný Pasá 81kW je třeba si vážit a nadále o ně pečovat. Mnohá dnešní produkce je jen naleštěná bída a v reálu není vše takové, jak se o tom mluví... Tím chchi říct, že narážím na zmíněné stanovsko pistale nade mnou a i na japonské vozy, protože ty mají zase jiné neduhy. Například onen Pasát po 13 letech ještě není napaden korozí, zatímco například Mazdy jsou tou dobou už shnile skrz naskrz...Vše má své pro a proti.

A poslední poznáka - problémy s plnícím systémem motoru (od čerpadla, přes turbo, EGR, a jné části) bych neviděl ve pšatné konstrukci, to ani omylem, ale v kvalitě naší slavné šmelinou postižené nafty a jednak i v nepochopení některých zásdaních pravidel používání naftového motoru některými stupidními majiteli....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 09:25, RE: Passat
Zdeny60 posted by:
JJ. s nostalgií vzpomínám na mé dvě Oktávky s motory 1,9 81kW, z nichž jednu jsem nechal upravit u Cimbu na 97kW. Kdyby můj následující po nich vozový park vyžadoval tak minmální údržbu, jako ony dvě Oktávky, byl bych blahem bez sebe...Nicméně člověk je tvor zvědavý a i já jsem chtěl ochutnat, jak se jezdí s vytočeným japonským benzíňákem a proto jsem se upsal napřed Mazdě 3MPS (první životní omyl) a pak - dokonce dvakrát - SUbaru. Neříkám, povožení v Subaru ej zcela jinde, než v Oktě či pasátu ...
Bohužel brzká koroze dnes provozovaných Mazd je daná údržbou vozů a nekvalitním prodejcem, který nedokáže zákazníkovi vysvětlit rozdíl mezi vozem určeným do solanky v Evropě a mezi vozem, který je primárně určen pro Japonsko a USA a s tím zákazníkovi prodat službu v podobě předprodejní ochrany podvozku a dutin vozu, s tím já problém nemám ani na mých JDM Youngtimerech. Mazdy prodávám, dělal jsem jim servis a diagnostiku a 12 let se věnuji Japonským vozům všeobecně, Mazda, Honda, Toyota, Subaru. Když jsem přišel poprvé na Bosch multidílnu, kde se vixuje jedna značka vedle druhé a začal jsem poznávat neduhy aut z Evropy převážně koncernu VW a PSA opravdu jsem si myslel a myslím do dneška, že Český národ trpí jistou demencí v tomto směru. Naprostá zahleděnost do produktů, které jsou vytvořené pro nekonečné ždímání peněz ze zákazníků. Japonská auta jsou stále vyráběná pro lidi, uživatele, ne pro servisy a jejich následné zisky na neuznaných zárukách.. Jinak Mazda3 MPS je skvělá volba a je jasná že stejně jako STi potřebuje brutální péči. U takového vozu se počítá s obrovským finančním nákladem na výsledný celkový provoz, bohužel.. U Maserati taky nebudete dávat olej ze sardinek jako do Passata a údržba Vás zničí..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 09:29, RE: Passat
Zdeny60 posted by:
JJ. s nostalgií vzpomínám na mé dvě Oktávky s motory 1,9 81kW, z nichž jednu jsem nechal upravit u Cimbu na 97kW. Kdyby můj následující po nich vozový park vyžadoval tak minmální údržbu, jako ony dvě Oktávky, byl bych blahem bez sebe...Nicméně člověk je tvor zvědavý a i já jsem chtěl ochutnat, jak se jezdí s vytočeným japonským benzíňákem a proto jsem se upsal napřed Mazdě 3MPS (první životní omyl) a pak - dokonce dvakrát - SUbaru. Neříkám, povožení v Subaru ej zcela jinde, než v Oktě či pasátu ...
Nelze srovnávat MPS vs. Passat a nějakou Ochcávku. Srovnávejte jablka s hruškami. MPS vs. WRX. Octávia 1,6 vs. Mazda3 1,6 MZR, Mazda6 vs. Passat... při využívání značkových servisů v ČR, se dostanete u Japonských značek vždy na nižší náklady, než u předražených Škodovek a VW. U multiznačkových servisů to až tak neplatí, protože většina personálu v těchto rádovy servisech nemá žádné znalosti o Japonských vozech a žije v předsudcích že jsou to drahé sráče i když to tak nikdy nebylo.. jen předsudky a neznalosti českých garážmistrů a rádoby servisů. Taková je realita.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 09:32, RE: Passat
Zdeny60 posted by:
JJ. s nostalgií vzpomínám na mé dvě Oktávky s motory 1,9 81kW, z nichž jednu jsem nechal upravit u Cimbu na 97kW. Kdyby můj následující po nich vozový park vyžadoval tak minmální údržbu, jako ony dvě Oktávky, byl bych blahem bez sebe...Nicméně člověk je tvor zvědavý a i já jsem chtěl ochutnat, jak se jezdí s vytočeným japonským benzíňákem a proto jsem se upsal napřed Mazdě 3MPS (první životní omyl) a pak - dokonce dvakrát - SUbaru. Neříkám, povožení v Subaru ej zcela jinde, než v Oktě či pasátu ...
Jinak je ale pravda, že dementní majitelé Passatů a Vochcávek, kteří se snaží jízdou naftu ještě vyrábět, tak mívají nejvatší problémy s turby a EGR systémy.. protože nafťák aby fungoval dobře, hlavně staré konstrukce TDi potřebují dostávat pořád nažrat, aby fungovaly. Ten kdo jezdí za 3,5l na 1.000 km při 200 km/h, toto se dočítám na různých ropáckých a dehetovoasfaltových fórech, tak stojí většinou v servisu, ten kdo jezdí kolem 7,5 - 8 litrů na 100 km, jezdí převážně jen na servisní intervaly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 10:11, RE: Passat
Jofrey posted by:
Jinak je ale pravda, že dementní majitelé Passatů a Vochcávek, kteří se snaží jízdou naftu ještě vyrábět, tak mívají nejvatší problémy s turby a EGR systémy.. protože nafťák aby fungoval dobře, hlavně staré konstrukce TDi potřebují dostávat pořád nažrat, aby fungovaly. Ten kdo jezdí za 3,5l na 1.000 km při 200 km/h, toto se dočítám na různých ropáckých a dehetovoasfaltových fórech, tak stojí většinou v servisu, ten kdo jezdí kolem 7,5 - 8 litrů na 100 km, jezdí převážně jen na servisní intervaly.
Ty musíš být docela dobře zakomplexovanej vocas. Nechápu jak můžeš bezdůvodně někomu nadávat do dementů jen proto, že má auto z Německa?! Úplně Tě ta recenze rozčílila . Ne každej tomu rozumí jako ty. Každá liška hájí svůj ocas. Myslím, že prodejce Citroenů by mi vysvětlil jak je francouzký auto nejlepší, stejně tak jak ty to tvrdíš o Japoncích........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 11:32, DEPO
rozhodně není polská firma
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 12:42, RE: Passat
Vepř posted by:
Ty musíš být docela dobře zakomplexovanej vocas. Nechápu jak můžeš bezdůvodně někomu nadávat do dementů jen proto, že má auto z Německa?! Úplně Tě ta recenze rozčílila . Ne každej tomu rozumí jako ty. Každá liška hájí svůj ocas. Myslím, že prodejce Citroenů by mi vysvětlil jak je francouzký auto nejlepší, stejně tak jak ty to tvrdíš o Japoncích........
komplexy ne, ale vidím to vše dnes a denně na silnicích i v servisech jak to je s majiteli těchto vozů a s jejich super kvalitou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 12:53, RE: Passat
Vepř posted by:
Ty musíš být docela dobře zakomplexovanej vocas. Nechápu jak můžeš bezdůvodně někomu nadávat do dementů jen proto, že má auto z Německa?! Úplně Tě ta recenze rozčílila . Ne každej tomu rozumí jako ty. Každá liška hájí svůj ocas. Myslím, že prodejce Citroenů by mi vysvětlil jak je francouzký auto nejlepší, stejně tak jak ty to tvrdíš o Japoncích........
Zaprvé nadávky na toto fórum nepatří. A zadruhé jsi patrně nepochopil, co Jofrey napsal.

Jde o to, že když se s TDI (a nejen s ním a nejen s naftou) jezdí výhradně na spotřebu, tak to tomu motoru neprospívá a po nějaké době se ušetřené peníze musí narvat do servisu. Z každého motoru je potřeba občas vyfoukat pavouky, aby se mu dařilo dobře. Bohužel motory TDI starší konstrukce jsou nízkou spotřebou legendární a bohužel většina jejich majitelů si honí triko, jak jim to tu naftu vyrábí. Po někom takovém koupit auto je pak danajský dar a takových dárečků je v bazarech hodně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 15:15, RE: Passat
Koloss posted by:
Zaprvé nadávky na toto fórum nepatří. A zadruhé jsi patrně nepochopil, co Jofrey napsal.

Jde o to, že když se s TDI (a nejen s ním a nejen s naftou) jezdí výhradně na spotřebu, tak to tomu motoru neprospívá a po nějaké době se ušetřené peníze musí narvat do servisu. Z každého motoru je potřeba občas vyfoukat pavouky, aby se mu dařilo dobře. Bohužel motory TDI starší konstrukce jsou nízkou spotřebou legendární a bohužel většina jejich majitelů si honí triko, jak jim to tu naftu vyrábí. Po něko...
Já osobně mám rád japonská auta, ale i "dehty" od VW......asi si půjdu nafackovat, po přečtení výše uvedených řádků, neb bych měl bejt asi divnej Japonci patří ke špičce no a naftové 66 a potažmo 81 kW motory od VW jsou právem chváleny a budiž jim postaven pomník. Trdla můžou být akorát majitelé ať toho či onoho......
Ať Vám to všem v novém roce 2012 jezdí bez závad, ať už řídíte Šáde, Citróna či Magdu :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 16:28, RE: Passat
Jofrey posted by:
Bohužel brzká koroze dnes provozovaných Mazd je daná údržbou vozů a nekvalitním prodejcem, který nedokáže zákazníkovi vysvětlit rozdíl mezi vozem určeným do solanky v Evropě a mezi vozem, který je primárně určen pro Japonsko a USA a s tím zákazníkovi prodat službu v podobě předprodejní ochrany podvozku a dutin vozu, s tím já problém nemám ani na mých JDM Youngtimerech. Mazdy prodávám, dělal jsem jim servis a diagnostiku a 12 let se věnuji Japonským vozům všeobecně, Mazda, Honda, Toyota, Subaru. ...
Poslouchej, Peyracu, Mazda je sice hezký auto, to bych bral, ale TOHLE prostě kvalitou holt Pasátům konkurovat nemůže. Abys mě dobře pochopil, mluvím o dílenském provedení. Stačí, když mrknu na tloušťku laku, na ošetření vnitřních ploch blatníků, dutin, na celkové provedení čalounění jak kufru, tak kabiny, je to jasný. mazda musel kur*vsky sáhnout do úspor, aby mohla konkurovat v Evropě. Provedení ji tlačí o notný kus dolů a darmo budeš přesvědčovat strejdu z DOlní Horní, že má sice výtečné jízdní vlastnosti proti pasátu, když mu za dva roky prhnijou lemy durch. Prostě Mazda je šáhnutí vedle a vím o čem mluvím, Mazdu 3MPS jsem měl téměř novou, koupenou se 4160km a právě provedení bylo příčinou, proč šla po roce z domu.

A prpos, podlehnul jsem volání rejže a koupil si SUbaru. A dnes vážně pochybuji o všech článcích na webu, že právě Subaru je to "pravé". Beru, jídzní vlastnosti jsou velice dobré, v zimě obzvláště, ale tím to vadne, Rozhodně už nemohu v superlativech hovořit o servisech a nutnosti servisní úkony provádět. Stačí vzpomenout problémy s 2hmotou u 2,0R (už po 60.000km vrže a píská), s věčne odcházejícícmi H7 2x do ěmsíce, s nutností vytahovat motor ven za účelem seřízení ventilů, o problémech při přestavbě SUbaru na LPG, o nemožnosti sehnat nic od druhýcg výrobců a td... Přesto u značky zůstávám, ale po 2 letech to vidím v jiném, reálnějším světle. Bohužel,ani SUbaru už není to, čím bylo před 15 lety v době slávy Imprezy WRX. Tkaže s tou japonskou technikou si vytvářím svůj vlastní názor. Jen doplním, že budu pořizovat Lexuse, IS250, a po půl roce doplním tento svůj postřeh dalším. Pokud se ovšem nerozmyslím, a nekoupím léty prověřený E90/330i.

Čili, s tím hodnocením německých superaut buď opatrnej, protože miliony exepmplářů na silnicích o něčem vypovídají. Jsem nestranný, měl jsem jak pežoty (celkem asi 7), tak ŠKodovky (2x OI a SUperb 2,5V6), tak Fordy (Sierrou počínaje, opřes Fuiestu, Escorta po Mondeo), tak japonce (jak SUbaru, 2x tak Mazdu). Mám dost na to, abych si o věcech vytvořil svůj názor a stručně řečeno, je to jako jeden za 18 a druhý bez 2 za dvacet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 16:41, RE: Passat
Jofrey posted by:
Bohužel brzká koroze dnes provozovaných Mazd je daná údržbou vozů a nekvalitním prodejcem, který nedokáže zákazníkovi vysvětlit rozdíl mezi vozem určeným do solanky v Evropě a mezi vozem, který je primárně určen pro Japonsko a USA a s tím zákazníkovi prodat službu v podobě předprodejní ochrany podvozku a dutin vozu, s tím já problém nemám ani na mých JDM Youngtimerech. Mazdy prodávám, dělal jsem jim servis a diagnostiku a 12 let se věnuji Japonským vozům všeobecně, Mazda, Honda, Toyota, Subaru. ...
A ještě doatz: nechceš, Peracu, doufám, v dnešní době, aby někdo ležel pod autem za 3/4 mega (Mazda6) a štětkou něco zespod natíral)))))))) doba je o pár desetileté jinde, se prober, už nejezdíme v Š100 a 105!!!

A zkus mě poučit, jak ám jezdit v zimě s M6, když je u nás na silnicích 100% solanka, jak správně uvádíš. Schválně, zkus mi poradit.

Vím jedno, že moje Okta, která měla za 3 royk najeto 220.000km , když jsem ji prodával, jezdila u mého známého dalších asi 6 let - tedy celkem 9 a za tu dobu poznala snad jen parkrát myčku či hadici s vodiu a shnilá nebyla a ni omylem.... Ztao Mzad s 2-3 roky na hrbu a s pupenci na lemech jak od kopřiv, potkávám celkem dost.

Takže mě pouč, jsem jedno ucho. A prodejce?? Ten se na teb razdvatři, hlavně, když to jebku prodá a namstí si kapsu. Te kašle na to, aby ti dělal nějaký postprodejní servis a údržby. Nenench se vysmát, člověče. Doba je fakt jinde.

A řekni mi opravu čestný pionýrský - kde ty osobně vidíš kvality japonských značek před Das auto? V tom, že Mazda s 300.000km na hrbu ještě jezdí? To je běžný, máme tu Oktávky i Pasáty, co maj k mega km skok a jezdí dodnes a a ni se u toho moc nezadýchají. Tož tak. Otevři oči a přestaň vnímat černop-bílým viděním.

A k těm Mazdám - chytni se za čumák a poreferuj, ze svých zkušenostíé, něco o DPF a Mazda dýzlechú A´tz se nezasvěcení trochu zasmějí, hlavně majitelé Pažoutů, pasátů a S%kodovek. Sranda je dnes na mizině a každý humor potěší. nevíš, na co narážím? Tak dobře - 2,0D od MAzdy - nafta v oleji, spotřeba nafty, regenrace filtru, ... ještě nic??? Věcil o kterých se u jiných značek moc nemluví, zato Mazda forum je toho plný, až mi je těch nešťastníků líto. A vrchole všeho je, když na Hondu jdeš koupit DPF a vyplázneš bratru 100 litrů za něco, co u Pažoutů stojí 10ku))) Ty woe, otevři woči, brácho))

A nedá mi to: kdyby Mazda nebyla určená do solanky v Evropě, věř, že se tu nebude prodávat tak, jak se tu neprodává lexus IS350. Za to v USA ho má kdejakej hovňous AS touhle teorií tu neobstojíš. Jenže Mazda svoji M6 do Evropy cpe a marbě konkuruje Pasátu a aby byla vůbec prodeje schopná, musí někde ubrat. A kde asi?? Na kvalitě, hochu, na kvalitě. Prachy jsou prachy. Hele, Pasát není zrovna etalon vrcholné kvality, ale věř. z pohledu běžbnýho postřebitele bude důležitějšáí, že mu Pasát nebude hniít p 3 letech, než že S M6 projede zatáčku o 3km/h rychleji. Pozor - nemluvím o služebácích, to je kapitola sama o sobě a ti, co mají firemní vozy, by měli 1/2 nákladů na servis hradit zaměstnavateli, neb je to stádo hovad.

Kuwa sji mě zase excitoval do jiný energetický sféry, ty mechaniku )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 18:02, re : TDi / TDi
Je to zvlastni jak se to k usmevu otocilo .. pred 5ti lety jsem tady cetl o 50 tisicich za opravy naprav a o odchazejicich turbinach .. videl jsem tady hromady majitelu jak si honi triko nad tim ze TDI je posr. traktor ktery se sere a vsechno stoji majland ..ze je vlastne urazka aby autu kolem 200tis odesla dvouhmota ktera je neuveritelne draha... MNO a panecku jak si to krasne sedlo ..Spousta lidi prisla na to ze NOVE neznamena LEPSI .. a pro penezenku uz vubec NE !

Situace je dneska takova ze to stoji vsechno par KC, vali se toho hromady a vsichni uz vime PROC nam neco odchazi jak se tomu da predejit ,,co se deje kdyz .. kde co koupit :)

Pokud si majitel aspon trosku umi auto vybrat (nebo se s nekym schopnym domluvi Dr. TDI je tady jiz pozehnane ) tak i dnes se "da" koupit slusnej kousek :) a nebo kdo jej ma a uvazuje o vymene atd. ... je treba si PROSTE opravdu setridit priority.

Sam mam doma Toledo 1L 97" rotacku 81KW s budikama na 385 tis ..a veru me to netrapi ..je to spotrebni material .. kazdej at si uvedomi na co to ma a co od toho chce.
Na rovinu sleduju tyto vecne diskuze bezmala 10 let -.. a poslednich par let doslova zasnu nad novejsimi dehtovymi agregaty jak se serou a kolik vsechno stoji jak je to slozite NEuser friendly ,, EURoNORMAMA vyhonene predevsim pro Servisy a "zivotni prostredi" . Je mi z toho az smutno ..

Jednou budeme na rotacky ze slzou v oku vzpominat jaky to byly masiny ..a jak dneska franta resi misto jednoduchy diagnostiky na (AHU, AGR, AFN, ASV, ARL) DPF a aby jezdil dokud mu neshasne kontrolka na vypaleni a multi DPF a viceucelove ionizacni DPF MGVRSYZUU ..za XXX.XX euro ... nasrat...

>> just TDI << no Smoke no FUN
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 18:07, RE: re : TDi / TDi
joseph posted by:
Je to zvlastni jak se to k usmevu otocilo .. pred 5ti lety jsem tady cetl o 50 tisicich za opravy naprav a o odchazejicich turbinach .. videl jsem tady hromady majitelu jak si honi triko nad tim ze TDI je posr. traktor ktery se sere a vsechno stoji majland ..ze je vlastne urazka aby autu kolem 200tis odesla dvouhmota ktera je neuveritelne draha... MNO a panecku jak si to krasne sedlo ..Spousta lidi prisla na to ze NOVE neznamena LEPSI .. a pro penezenku uz vubec NE !

Situace je dneska takova z...
takze rotackam ZDAR >> ZDAR ZDAR ZDAR ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 18:07, RE: Passat
Koloss posted by:
Zaprvé nadávky na toto fórum nepatří. A zadruhé jsi patrně nepochopil, co Jofrey napsal.

Jde o to, že když se s TDI (a nejen s ním a nejen s naftou) jezdí výhradně na spotřebu, tak to tomu motoru neprospívá a po nějaké době se ušetřené peníze musí narvat do servisu. Z každého motoru je potřeba občas vyfoukat pavouky, aby se mu dařilo dobře. Bohužel motory TDI starší konstrukce jsou nízkou spotřebou legendární a bohužel většina jejich majitelů si honí triko, jak jim to tu naftu vyrábí. Po něko...
Po třech stech tisících bude mít problémy i atmosférický benzín, nevím, co čekáte od patnáct let starého auta... a TDI jsou velmi spolehlivé motory a dle recenze nebyly investice nijak veliké...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 18:31, RE: Passat
Zdeny60 posted by:
A ještě doatz: nechceš, Peracu, doufám, v dnešní době, aby někdo ležel pod autem za 3/4 mega (Mazda6) a štětkou něco zespod natíral)))))))) doba je o pár desetileté jinde, se prober, už nejezdíme v Š100 a 105!!!

A zkus mě poučit, jak ám jezdit v zimě s M6, když je u nás na silnicích 100% solanka, jak správně uvádíš. Schválně, zkus mi poradit.

Vím jedno, že moje Okta, která měla za 3 royk najeto 220.000km , když jsem ji prodával, jezdila u mého známého dalších asi 6 let - tedy celkem 9 a za ...
no jo, tady to ke konci roku fičí. Zdeny, ne každý japonec hnije jak Mazdy. Tvoje opakování tohoto stále dokola mi vůbec nevadí, náhodou je to fajn info. Já zas mám zkušenosti s Accordem 7G a ten korozi naštěstí vůbec nezná. Avensis co vím, tak taky tohle řešit nemusí. Tvoje Subaru počítám taky pár zim přežije. Souhlas, že čekat nějaký poučení od prodejce jakýchkoliv aut je utopie. Navíc je to pod úroveň, koupit si nové nebo 3 leté auto a honem rychle před zimou tomu mastit spodek, aby na jaře ještě vypadalo tak jak dnes.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 21:11, RE: Passat
Michal posted by:
Po třech stech tisících bude mít problémy i atmosférický benzín, nevím, co čekáte od patnáct let starého auta... a TDI jsou velmi spolehlivé motory a dle recenze nebyly investice nijak veliké...
Ty kulišáku, s benzínem přes tři sta, i turbo původní a nemám problém. Ty mi chceš něco vsugerovat kouzelníku, že jo :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.12.2011 21:47, RE: re : TDi / TDi
joseph posted by:
Je to zvlastni jak se to k usmevu otocilo .. pred 5ti lety jsem tady cetl o 50 tisicich za opravy naprav a o odchazejicich turbinach .. videl jsem tady hromady majitelu jak si honi triko nad tim ze TDI je posr. traktor ktery se sere a vsechno stoji majland ..ze je vlastne urazka aby autu kolem 200tis odesla dvouhmota ktera je neuveritelne draha... MNO a panecku jak si to krasne sedlo ..Spousta lidi prisla na to ze NOVE neznamena LEPSI .. a pro penezenku uz vubec NE !

Situace je dneska takova z...
Máš pravdu, život je celý o prioritách a jejich volbě. Proto bych si třeba já do tvého toleda 1 nesedl a raději dám "pár korun" na dražší provoz nebo, když má "odjeto", vyměním celé auto. Mám se totiž rád a vyžaduji u auta mimo jiné i bezpečnost - ta je u těchto polovraků nulová. Je to opravdu jen o prioritách. Pořád budeš tvrdit, že nové není lepší??
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.