0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat 1,9 TDI a majitelovy zkušenosti

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 15:06, RE: Dobrá diskuse :-)
Koloss posted by:
Hele, bylo jasný, že se to na něj v diskuzi sesype. Ale popravdě - líbivost designu je věc, která je čistě individuální, takže za to co se člověku líbí ho kritizovat nemůžeš. Že to není na závodění taky napsal a to je pravda a že má Pašík v kombajnu vysokou užitnou hodnotu, to je taky pravda. Co se týče motoru a jeho projevu - jestli se mu líbí, to není tvůj problém, ale jen majitele. V Passatu je poměrně dost utlumen a určitě se dá používat na dlouhé cesty na rozdíl od Fabie, kde je utlumení té...
TDi PD se v B5.5 a Fabii nedá absolutně srovnávat. Ostatně v B5.5 je PD odhlučněn mnohem lépe než ve Fabii, Octavii 1 nebo Superbu 1. V Octavii 2 1.9TDi 77kw jsem jel jen chvíli, tak nemůžu srovnávat. Největší zkušenosti mám s Fabii 1.9TDi a po 5ti hodinách v ní za volantem mi pak celý den hučelo v hlavě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 15:21, RE: Dobrá diskuse :-)
zigi posted by:
TDi PD se v B5.5 a Fabii nedá absolutně srovnávat. Ostatně v B5.5 je PD odhlučněn mnohem lépe než ve Fabii, Octavii 1 nebo Superbu 1. V Octavii 2 1.9TDi 77kw jsem jel jen chvíli, tak nemůžu srovnávat. Největší zkušenosti mám s Fabii 1.9TDi a po 5ti hodinách v ní za volantem mi pak celý den hučelo v hlavě
O2 s těmi slabšími TDI není taková hrůza, odhlučnění je celkem slušné. Kolegové je mají a občas s nimi jedu a celkem se to dá. Nevím jak bych mluvil po pěti hodinách, ale běžné služebky po republice bych přežil. Jiný kolega má Fabii s SDI, to je jiné kafe, tam rádio skoro postrádá smysl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 15:25, RE: Reálný nájezd?
zigi posted by:
Jak říkáš, rozhoduje hlavně styl jízdy. Městský režim nebo dálniční v pravém po D1 tlumiče pošlou brzy do háje.
Mám na svých tlumičích 210t km a na STK měly něco málo přes 80% všechny 4. Takže nehodlám zatím investovat do nových...
Na STK se kontrolují tlumiče? Tam snad vůle na nápravě, ale měřák na tlumiče jsem tam neviděl. Kdysi dávno na stařičké R5 mi na STK tlumiče vytknul, protože viděl, jak se předek houpe na hrbech, ale kdybych neměl vůle na nápravě, nevím co by mohl napsat do protokolu, když to neměl čím změřit. Tehdy chtěla nápava celkově GO, tak jsem s tím počítal, že neprojdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 15:49, RE: Dobrá diskuse :-)
Koloss posted by:
O2 s těmi slabšími TDI není taková hrůza, odhlučnění je celkem slušné. Kolegové je mají a občas s nimi jedu a celkem se to dá. Nevím jak bych mluvil po pěti hodinách, ale běžné služebky po republice bych přežil. Jiný kolega má Fabii s SDI, to je jiné kafe, tam rádio skoro postrádá smysl.
S tím O2 to v tom případě bude nejspíš podobné, možná i lepší, jelikož B5.5 je konstrukčně přeci jen o něco starší. Trošku už pamětník
Po 5 hodinách v B5.5 je to naprosto v pohodně. Jednou jsem jel 900km během 9hod s průměrem 99km/h a byl jsem celkem čilej, jen oči trošku kantáre, ale po těch km se není čemu divit. Sluch fungoval...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 15:50, RE: Reálný nájezd?
Koloss posted by:
Na STK se kontrolují tlumiče? Tam snad vůle na nápravě, ale měřák na tlumiče jsem tam neviděl. Kdysi dávno na stařičké R5 mi na STK tlumiče vytknul, protože viděl, jak se předek houpe na hrbech, ale kdybych neměl vůle na nápravě, nevím co by mohl napsat do protokolu, když to neměl čím změřit. Tehdy chtěla nápava celkově GO, tak jsem s tím počítal, že neprojdu.
v Bruntále na STK ( kde jsem byl naposled ) mají mašinu na kontrolu tlumičů, takže to nebude nic novýho pod sluncem... Jestli to musí mít ale každá STK, tak tím si nejsem jistej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 16:19, RE: Reálný nájezd?
zigi posted by:
v Bruntále na STK ( kde jsem byl naposled ) mají mašinu na kontrolu tlumičů, takže to nebude nic novýho pod sluncem... Jestli to musí mít ale každá STK, tak tím si nejsem jistej
nemusí ale většina to má, nabízí to jako službu navíc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 17:24, RE: Reálný nájezd?
tomaskrtek posted by:
nemusí ale většina to má, nabízí to jako službu navíc
To jsem si myslel, díky za informaci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 20:26, sem se zase pobavil :)
kolego svezte se někdy v něčem jiném a přestanete používat spojení jako kultivované PD :o) před pul rokem jsem ještě jezdil v passatu také bylo to bez pochyby dobré auto ale měl jsem rotačku a ta byla o dost tižší něžli služební PD.... taky jsem měl rotačku upravenou na 160 koní takže mi přišlo že PDčko nejede... jinak všichni co znám měnili na PD vstřiky, prasklou hlavu, vakuovou pumpu atd. děkuji nechci koupil jsem si raději zase benzin nežli PD :) PS: podvozek v passatu je jeden z nejhorších ve kterém jsem kdy jel, muj passat byl ve 4motionu a byl minimálně o dvě třídy víš nežli v klasice... dokonce i když byl joupavý dalo se s ním v zatáčkách svézt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.06.2012 15:25, RE: Reálný nájezd?
zigi posted by:
Jasně souhlas, jde hlavně o režim provozování, ale kdo si koupí 1.9TDi do města je osel. Pak vše odchází 2x rychleji než při běžném provozování.
Rozumný dálniční provoz auto šetří samozřejmě mnohem víc, pokud se nejezdí jak prase na hranici maximálních rychlostí dané výrobcem nebo v pravém pruhu D1
Nemyslím, že kdo koupí Passat do města, je osel. A to konkrétně ve dvou případech:
1) taxi (a že taxi Passatů je...)
2) služební (km zkrátka najedou, jestli je to zrovna ve městě nebo ne, nikdo neřeší...kravaťák prostě nevyleze z něčeho jako Up! nebo Polo)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.06.2012 18:15, RE: sem se zase pobavil :)
SupermanXXX posted by:
kolego svezte se někdy v něčem jiném a přestanete používat spojení jako kultivované PD :o) před pul rokem jsem ještě jezdil v passatu také bylo to bez pochyby dobré auto ale měl jsem rotačku a ta byla o dost tižší něžli služební PD.... taky jsem měl rotačku upravenou na 160 koní takže mi přišlo že PDčko nejede... jinak všichni co znám měnili na PD vstřiky, prasklou hlavu, vakuovou pumpu atd. děkuji nechci koupil jsem si raději zase benzin nežli PD :) PS: podvozek v passatu je jeden z nejhorších ...
Vakuová pumpa se používá v pornoprůmyslu
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.