0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat 1,9 TDI a majitelovy zkušenosti

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 13:24, Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
Pouze potvrzuje známý fakt, že na začátku milénia nebylo nic lepšího než Pašík v TDi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 13:43, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
Muroň posted by:
Pouze potvrzuje známý fakt, že na začátku milénia nebylo nic lepšího než Pašík v TDi.
hlavně že koupil desetiletého Pašíka s obligátními 130ti k na tacho bože ty lidi jsou píííííp
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 13:57, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
tomaskrtek posted by:
hlavně že koupil desetiletého Pašíka s obligátními 130ti k na tacho bože ty lidi jsou píííííp
Hlavně, že má v pořádku srdce. A kultivované PD, to je takovej malej syntaktickej nesmysl. A nevím, čemu na závěr pán vzdává hold.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 14:00, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
tomaskrtek posted by:
hlavně že koupil desetiletého Pašíka s obligátními 130ti k na tacho bože ty lidi jsou píííííp
Je to jasný , ten je ale pííííp . Je přece všeobecně známo že všechny nafty mají už nový z fabriky najetej bambilion . Jasně že je to takovej trošku provařenej nájezd ale zase je tady typická reakce - koupils tdi ? má najeto nesmysl , protože žádný co by nemělo neexistuje .










respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 14:10, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
ZX6R posted by:
Je to jasný , ten je ale pííííp . Je přece všeobecně známo že všechny nafty mají už nový z fabriky najetej bambilion . Jasně že je to takovej trošku provařenej nájezd ale zase je tady typická reakce - koupils tdi ? má najeto nesmysl , protože žádný co by nemělo neexistuje .










netvrdím že neexistuje, ale je to jedno auto z tisíce. navíc takový auta nekončí v bazarech ale mezi známými, příbuznými apod. podívej se na průměrný nájezd prodávaných aut v německu a u nás. obvykle auta která k nám dovezou cestou záhadně potratí kolem 100k z jejich nájezdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 14:33, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
tomaskrtek posted by:
netvrdím že neexistuje, ale je to jedno auto z tisíce. navíc takový auta nekončí v bazarech ale mezi známými, příbuznými apod. podívej se na průměrný nájezd prodávaných aut v německu a u nás. obvykle auta která k nám dovezou cestou záhadně potratí kolem 100k z jejich nájezdu.
Právě. Zaručeně nestočené TDi většinou v bazaru neskončí. Moje má necelých 140tis., pochází z širší rodiny a taky v rámci rodiny zřejmě zůstane až do skonání (ale pouze u toho, o kom vím, že se k němu bude hezky chovat a dobře starat).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 15:21, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
Muroň posted by:
Právě. Zaručeně nestočené TDi většinou v bazaru neskončí. Moje má necelých 140tis., pochází z širší rodiny a taky v rámci rodiny zřejmě zůstane až do skonání (ale pouze u toho, o kom vím, že se k němu bude hezky chovat a dobře starat).
JSI NEKONEČNĚ BLÁHOVÝ A NAIVNÍ . 140 TIS. PŘECE ŽÁDNÝ PAŠÍK NEMÁ , VŠECHNY MAJÍ NEJMÍN 250 . Doufám že chápeš, že to byla nadsázka , ale když jsem viděl recenzi na tdi Passata, tak jsem si říkal, jak dlouho to bude trvat než mu někdo napíše , že je naprostá ovce protože 130tis. není možný . Dlouho to netrvalo , dostal to hned druhým příspěvkem .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 15:35, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
ZX6R posted by:
JSI NEKONEČNĚ BLÁHOVÝ A NAIVNÍ . 140 TIS. PŘECE ŽÁDNÝ PAŠÍK NEMÁ , VŠECHNY MAJÍ NEJMÍN 250 . Doufám že chápeš, že to byla nadsázka , ale když jsem viděl recenzi na tdi Passata, tak jsem si říkal, jak dlouho to bude trvat než mu někdo napíše , že je naprostá ovce protože 130tis. není možný . Dlouho to netrvalo , dostal to hned druhým příspěvkem .
To mi pripomenulo, tak tyzden dozadu som si bol pozriet mazdu v bazare (zial, bol to naftak), a ked som uz odhadzal, bazarnik mi ukazoval passata, so slovami: "Toto je auto, ako nove, mam ho od kamarata managera, rok vyroby 2004, najazdene len 116t km. Len za 6600 eur". Tak som sa aspon zasmial, uz tam asi nepojdem..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 16:20, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
ZX6R posted by:
JSI NEKONEČNĚ BLÁHOVÝ A NAIVNÍ . 140 TIS. PŘECE ŽÁDNÝ PAŠÍK NEMÁ , VŠECHNY MAJÍ NEJMÍN 250 . Doufám že chápeš, že to byla nadsázka , ale když jsem viděl recenzi na tdi Passata, tak jsem si říkal, jak dlouho to bude trvat než mu někdo napíše , že je naprostá ovce protože 130tis. není možný . Dlouho to netrvalo , dostal to hned druhým příspěvkem .
Naopak, kolem 130tkm mají téměř všechny - bez ohledu na stáří... Páč lidi to tak chtějí...
Každej rok, když vezu manželky auto do servisu (autorizovanýho), dostanu minimálně 1 nabídku od nějakého zaměstnance na odkoupení - je se serviskou, málo najeto (benzín), plná výbava... Proč bych ho strkal do bazaru, když můžu vynechat nějakej článek navyšující cenu... V bazaru v ČR bych už auto nikdy nekoupil. Vymlácenej podvozek, odsunutej servis. Soukromej prodejce v D, nebo specializovanej na servis na urč. značky je úplně něco jinýho. O větším výběru nemluvě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 18:17, Reálný nájezd?
Ke všem, co se tu pustili do nájezdu:
1) a kde autor píše, že vůz koupil v bazaru, potažmo českém?
2) proč by nemohl mít najeto i po té době 130 tis.? Pokud člověk má služební, tak třeba tím vlastním moc nenajede. Nebo se stalo třeba 2. či 3. autem v rodině (kupovali se novější a staré nechávaly pro případ potřeby...).
3) Passat se prodával převážně v TDI, konkrétně v této době doslova v TDI mánii, ať se to vyplatilo nebo ne. Byl to prostě ten NEJ motor pro Passat... Takže ho klidně koupili i pro rodinné užití. 1.6 byl nepoužitelný a 1.8 T relativně drahý. Proto 1.9 TDI 66 kW jasná volba, nebo 81 kW nebo později PD.

Těch možností je spousty a nejde paušálně shodit nájezd, i když možná v 98 % to bude pravda...
K Passatu - PD označit za "kultivované" - no autor zřejmě celý život jezdil těmito traktory, tak mu to přijde normální. Nicméně na obranu musím napsat, že Passat už je třída vozu, kde je motor relativně slušně odhlučněn. Takže ač diesely nemám rád, tak zrovna Passat v TDI patří mezi vozy, které bych byl schopen snést.

V recenzi mělo možná zaznít, jak je na tom přední náprava, tlumiče, výfuk, spojka... Zrovna při tomhle nájezdu a stáří, pokud byl reálný, by tyhle věci mohly jít do kopru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 18:19, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
Pepe posted by:
Naopak, kolem 130tkm mají téměř všechny - bez ohledu na stáří... Páč lidi to tak chtějí...
Každej rok, když vezu manželky auto do servisu (autorizovanýho), dostanu minimálně 1 nabídku od nějakého zaměstnance na odkoupení - je se serviskou, málo najeto (benzín), plná výbava... Proč bych ho strkal do bazaru, když můžu vynechat nějakej článek navyšující cenu... V bazaru v ČR bych už auto nikdy nekoupil. Vymlácenej podvozek, odsunutej servis. Soukromej prodejce v D, nebo specializovanej na servis n...
Správná otázka v bazaru je "Po kolikáté už má 130 tis. km...?" ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 20:15, RE: Reálný nájezd?
rohYpnol posted by:
Ke všem, co se tu pustili do nájezdu:
1) a kde autor píše, že vůz koupil v bazaru, potažmo českém?
2) proč by nemohl mít najeto i po té době 130 tis.? Pokud člověk má služební, tak třeba tím vlastním moc nenajede. Nebo se stalo třeba 2. či 3. autem v rodině (kupovali se novější a staré nechávaly pro případ potřeby...).
3) Passat se prodával převážně v TDI, konkrétně v této době doslova v TDI mánii, ať se to vyplatilo nebo ne. Byl to prostě ten NEJ motor pro Passat... Takže ho klidně koupili i...
Abych mohl reagovat na tvoje poslední slova, tak tlumiče, výfuk a spojka určitě při tak malém nájezdu nebudou v kopru. Spojka při normálním zacházení vydrží kolem 200-300t km, výfuk podobně a tlumiče klidně 300t km bez problémů, pokud se auto nepřetěžuje a nebo nejezdí denně na D1. Náprava je složitější. Nevím jaký je rok výroby majitelova vozu, ale od 2002 ty nápravy docela vydrží. Mám na B5.5 r.v. 2002 najeto 210t km a předek je originál z výroby. Měnil jsem jen kulové čepy. Ty novější nápravy jsou schopné vydržet přes 200t km docela běžně. Známý měl taky B5.5 ( myslím 2004 ), prodával to s cca 250t km a na nápravu nesáhl... Navíc nejkvalitnější přední náprava se pohybuje v ceně do 10t kč, což je celkem v pohodě... Ceny ND B5.5 jsou už nízké, ne jak před 10 lety, kdy to stálo neskutečná ranec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 20:17, RE: Konečně někdo, kdo tomu rozumí!
rohYpnol posted by:
Správná otázka v bazaru je "Po kolikáté už má 130 tis. km...?" ;)
Správně. Do bazarů moc nechodím, byť je to spolehlivá metoda k rozesmání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 20:55, RE: Reálný nájezd?
zigi posted by:
Abych mohl reagovat na tvoje poslední slova, tak tlumiče, výfuk a spojka určitě při tak malém nájezdu nebudou v kopru. Spojka při normálním zacházení vydrží kolem 200-300t km, výfuk podobně a tlumiče klidně 300t km bez problémů, pokud se auto nepřetěžuje a nebo nejezdí denně na D1. Náprava je složitější. Nevím jaký je rok výroby majitelova vozu, ale od 2002 ty nápravy docela vydrží. Mám na B5.5 r.v. 2002 najeto 210t km a předek je originál z výroby. Měnil jsem jen kulové čepy. Ty novější nápravy...
Tlumiče 300 t. ? To je adrenalin. Je fakt že když to do zatáčky hodíš zadkem napřed, pěkně se to opře a pak jedeš jak po kolejích :) A nebo losí test, to bych chtěl vidět zezadu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 21:19, Dobrá diskuse :-)
Diskuse mě přinutila si článek přečíst a nelituju
Nicméně, podle mě by už mělo auto jít pomalu do dalšího prodeje, protože jedině tak se dá pokračovat v nastaveném trendu 35 aut za zhruba 20 let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 09:59, RE: Reálný nájezd?
Dolly posted by:
Tlumiče 300 t. ? To je adrenalin. Je fakt že když to do zatáčky hodíš zadkem napřed, pěkně se to opře a pak jedeš jak po kolejích :) A nebo losí test, to bych chtěl vidět zezadu.
Tlumiče vydrží podle toho, po čem se jezdí. Jestli jezdí po kvalitních německých dálnicích, tak 300 tisíc nemusí být problém. Po D1 v pravém pruhu by asi nevydržely ani 200 tisíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 10:08, RE: Reálný nájezd?
zigi posted by:
Abych mohl reagovat na tvoje poslední slova, tak tlumiče, výfuk a spojka určitě při tak malém nájezdu nebudou v kopru. Spojka při normálním zacházení vydrží kolem 200-300t km, výfuk podobně a tlumiče klidně 300t km bez problémů, pokud se auto nepřetěžuje a nebo nejezdí denně na D1. Náprava je složitější. Nevím jaký je rok výroby majitelova vozu, ale od 2002 ty nápravy docela vydrží. Mám na B5.5 r.v. 2002 najeto 210t km a předek je originál z výroby. Měnil jsem jen kulové čepy. Ty novější nápravy...
Vůbec nebudu zpochybňovat tvoje údaje. Ale je důležité si uvědomit, že ty čísla, které jsi uvedl, nemusí platit vždy a záleží především na režimu provozování. Těžko spojka vydrží ve městě 200-300 tis., na dálnici bych tomu naopak věřil.
Stejně tak časté starty v zimě výfuk odsoudí mnohem dřív do rzi. Proto bych si rád přečetl ty a ty díly mi vydržely tolik, výměna stála tolik, jezdím tím a tím režimem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 10:10, RE: Dobrá diskuse :-)
David V posted by:
Diskuse mě přinutila si článek přečíst a nelituju
Nicméně, podle mě by už mělo auto jít pomalu do dalšího prodeje, protože jedině tak se dá pokračovat v nastaveném trendu 35 aut za zhruba 20 let.
Hele, bylo jasný, že se to na něj v diskuzi sesype. Ale popravdě - líbivost designu je věc, která je čistě individuální, takže za to co se člověku líbí ho kritizovat nemůžeš. Že to není na závodění taky napsal a to je pravda a že má Pašík v kombajnu vysokou užitnou hodnotu, to je taky pravda. Co se týče motoru a jeho projevu - jestli se mu líbí, to není tvůj problém, ale jen majitele. V Passatu je poměrně dost utlumen a určitě se dá používat na dlouhé cesty na rozdíl od Fabie, kde je utlumení téměř nulové. A obecně popravdě napsal, že auto potřebuje údržbu, i když nějak vynechal informace o potřebných opravách, které provedl, na informace o přední nápravě asi čekali všichni.

A pravda, vystřídat 35 aut (i když asi ne všechny vlastnil), to nehovoří o nějaké věrnosti značce/modelu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 15:00, RE: Reálný nájezd?
rohYpnol posted by:
Vůbec nebudu zpochybňovat tvoje údaje. Ale je důležité si uvědomit, že ty čísla, které jsi uvedl, nemusí platit vždy a záleží především na režimu provozování. Těžko spojka vydrží ve městě 200-300 tis., na dálnici bych tomu naopak věřil.
Stejně tak časté starty v zimě výfuk odsoudí mnohem dřív do rzi. Proto bych si rád přečetl ty a ty díly mi vydržely tolik, výměna stála tolik, jezdím tím a tím režimem...
Jasně souhlas, jde hlavně o režim provozování, ale kdo si koupí 1.9TDi do města je osel. Pak vše odchází 2x rychleji než při běžném provozování.
Rozumný dálniční provoz auto šetří samozřejmě mnohem víc, pokud se nejezdí jak prase na hranici maximálních rychlostí dané výrobcem nebo v pravém pruhu D1
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2012 15:03, RE: Reálný nájezd?
Koloss posted by:
Tlumiče vydrží podle toho, po čem se jezdí. Jestli jezdí po kvalitních německých dálnicích, tak 300 tisíc nemusí být problém. Po D1 v pravém pruhu by asi nevydržely ani 200 tisíc.
Jak říkáš, rozhoduje hlavně styl jízdy. Městský režim nebo dálniční v pravém po D1 tlumiče pošlou brzy do háje.
Mám na svých tlumičích 210t km a na STK měly něco málo přes 80% všechny 4. Takže nehodlám zatím investovat do nových...
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.