0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme spolehlivé rodinné auto za 160 tis. Kč.

category of topic classification: automobilky, německá vozidla, poradna, jaké auto koupit, německá vozidla, německá vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.09.2012 18:15, RE: Výdrž deset let
Pepe posted by:
Když už O, tak snad jedině s dvoulitrem 2,0 85kW. Koupí méně jetého kusu je zde předpoklad fungování ještě za pár set tisíc km. Není to žádná závodník, ale je dobře dimenzovaný.
Dobrý den,
já bych se právě 2,0 vyhnul. Tento motor nebyl zrovna výhra, navíc jím vybavené vozy jsou staré už dnes. Ta 1,6 75kw pojede stejně dobře a s mnohem nižší spotřebou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.09.2012 19:11, RE: Výdrž deset let
i posted by:
Dobrý den,
já bych se právě 2,0 vyhnul. Tento motor nebyl zrovna výhra, navíc jím vybavené vozy jsou staré už dnes. Ta 1,6 75kw pojede stejně dobře a s mnohem nižší spotřebou.
Ked hovorime o spolahlivych europskych dieseloch, nemozem nespomenut aj auta s 1.9 D a 1.9 TD od PSA. Mozte ich najst napr v peugeote 406, ktory je tiez celkom spolahlivy a hlavne priestrany a komfortny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.09.2012 23:30, RE: Výdrž deset let
petaoldova posted by:
Dovolila bych si drobnost 1.9TDi 66 a 81kw které byly tak opěvované a chválené za spolehlivost se pokud vím již pár let nemontují a pokud má nový majitel jezdit dalších 10let tak nevím jestli je moudré doporučit auto staré kolem 10 let- za dalších 10 let to bude 20 let stará orezlá šunka i když motoricky bude s největší pravděpodobností v pořádku, tak auto není jenom motor, ale může se pokazit spousta dalších věcí obzvláště když už auto má pár let.....

Jinak souhlasím že díly na japonce jso...
Můžete dát konkrétní vlastní příklad jaký srovnatelný díl je extra dražší na "japonce" než třeba na VW? Během posledních cca 12 let jsem měl/mám 3 japonce (nové i dost ojeté) a do dílů jsem investoval za celou dobu cca 30 tisíc celkem. Když to porovnám s tím co jsem za tu dobu zaplatil za palivo a za auta, tak je to marginální výdaj. Nemyslím že bych třeba u VW zaplatil za ty díly extra méně než těch 30 tisíc. Známému kdysi protijedoucí auto urazilo levé zrcátko na Octavii 1 a říkal že dal za výměnu 10 tisíc. Tehdy mě ta cena celkem šokovala, proto si to do dnes pamatuju. Jestli má někdo drahé díly, tak to jsou značky typu BMW, Mercedes nebo Lexus. Ale ne Toyota, Suzuki, Honda nebo Mazda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.09.2012 00:56, Já bych doporučoval pořádný vůz,
tedy ameriku s pětilitrovým V8, protože u té vám může pan Hnilička lecos dobře poradit, například kolik galonů na míli žere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.09.2012 10:17, RE: Výdrž deset let
Citroenak posted by:
Ked hovorime o spolahlivych europskych dieseloch, nemozem nespomenut aj auta s 1.9 D a 1.9 TD od PSA. Mozte ich najst napr v peugeote 406, ktory je tiez celkom spolahlivy a hlavne priestrany a komfortny.
Ad 1) Mluvíme o benzínu. Naftě bych se vyhnul (nájezd kontra stáří)
Ad2) 1,9 TD byl možná dobrej motor, ale používanej někdy do 2000. Dneska už mimo.
Ad3) Těch 66 kW u 1,9 TD je na 406 tragédie. Mám 2,2 HDi 98 kW, a to už jakž takž jede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.09.2012 22:29, RE: Výdrž deset let
Petr S posted by:
Můžete dát konkrétní vlastní příklad jaký srovnatelný díl je extra dražší na "japonce" než třeba na VW? Během posledních cca 12 let jsem měl/mám 3 japonce (nové i dost ojeté) a do dílů jsem investoval za celou dobu cca 30 tisíc celkem. Když to porovnám s tím co jsem za tu dobu zaplatil za palivo a za auta, tak je to marginální výdaj. Nemyslím že bych třeba u VW zaplatil za ty díly extra méně než těch 30 tisíc. Známému kdysi protijedoucí auto urazilo levé zrcátko na Octavii 1 a říkal že dal za vý...
Moje zkušenost je, díly karoserie z druhovýroby na suzuki baleno a ignis buď vůbec neexistují, nebo nejsou k sehnání, takže nezbývá nic jiného než koupit originální díl- třeba zadní nárazník na suzuki ignis 10 492kč a např na fiat grande punto seženete nárazník z druhovýroby za 2384kč, originální náhradní díl 6124kč- navíc ho máte většinou maximálně do dvou dnů, na suzuki jsme čekali 14 dní- vada dosti podstatná když máte jedno auto a chcete ho po nehodě co nejrychleji zprovoznit.... nebo gufero na suzuki baleno- atypický rozměr, nesehnatelné z druhovýroby 800kč a ještě ho objednávali z japonska, přišlo za 3 týdny.... právě redukujem rodinný vozový park a když jsme se rozhodovali co si necháme a co prodáme, tak sme porovnali ceny a dostupnost náhradních dílů a rozhodli se že z domu půjde mazda 323 a necháme si alfu romeo 146...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.09.2012 22:39, RE: Výdrž deset let
Petr S posted by:
Můžete dát konkrétní vlastní příklad jaký srovnatelný díl je extra dražší na "japonce" než třeba na VW? Během posledních cca 12 let jsem měl/mám 3 japonce (nové i dost ojeté) a do dílů jsem investoval za celou dobu cca 30 tisíc celkem. Když to porovnám s tím co jsem za tu dobu zaplatil za palivo a za auta, tak je to marginální výdaj. Nemyslím že bych třeba u VW zaplatil za ty díly extra méně než těch 30 tisíc. Známému kdysi protijedoucí auto urazilo levé zrcátko na Octavii 1 a říkal že dal za vý...
A k tomu vašemu známému- 10 000kč dal asi v originálním servisu škoda i s výměnou a lakováním- cena originálního náhradního dílu s přípravou na lak je 3541kč, díl z druhovýroby 1176kč...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 09:06, RE: octavia
Pepe posted by:
To tvrdí. Já netvrdím nic, jen to, že toury I byly nabízeny u nás s PD 74kW. Dotčené auto je z F, tam odtud se vozí různě naladěná auta (legislativa - silniční daň).
Nemáš pravdu, máme ve firmě dvě octávky rok 2005 tour s 66 kw tdi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 09:32, RE: octavia
MM posted by:
Nemáš pravdu, máme ve firmě dvě octávky rok 2005 tour s 66 kw tdi.
Možné to je, pokud byly vyrobeny 2004, neboť EURO 4 platilo od roku 2005 a rotačka plní maximálně EURO 3. Ale i v roce 2009 (dokud platilo EURO 4) se i u nás prodávala např. Ibiza s TDi 66 kW, ovšem to bylo PD.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 10:04, RE: Já bych doporučoval pořádný vůz,
rojack posted by:
tedy ameriku s pětilitrovým V8, protože u té vám může pan Hnilička lecos dobře poradit, například kolik galonů na míli žere.
To není špatná volba. Jen je třeba správně si vybrat - ideální je vůz s klasickou koncepcí (motor vpředu + zadní náhon) a na rámu. Spotřebu bych až tak moc neřešil. To není to podstatné, zvlášť v dnešní době, kdy si můžete nechat namontovat sekvenční vstřikování LPG a litr plynu stojí 40 % ceny benzínu. Co se týká spotřeby, tak i s osmiválcem se dá jezdit kolem 10 litrů na 100 km. Někdy může být dokonce i menší spotřeba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 10:13, RE: Já bych doporučoval pořádný vůz,
ewing1 posted by:
To není špatná volba. Jen je třeba správně si vybrat - ideální je vůz s klasickou koncepcí (motor vpředu + zadní náhon) a na rámu. Spotřebu bych až tak moc neřešil. To není to podstatné, zvlášť v dnešní době, kdy si můžete nechat namontovat sekvenční vstřikování LPG a litr plynu stojí 40 % ceny benzínu. Co se týká spotřeby, tak i s osmiválcem se dá jezdit kolem 10 litrů na 100 km. Někdy může být dokonce i menší spotřeba.
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=26242

Zde se např. můžete podívat na spotřebu všech vozidel.
Jako příklad je zde osmiválec Lincoln Town Car a spotřebu má dle tabulky na dálnici 9.8 litrů na 100 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 10:46, RE: octavia
Muroň posted by:
Možné to je, pokud byly vyrobeny 2004, neboť EURO 4 platilo od roku 2005 a rotačka plní maximálně EURO 3. Ale i v roce 2009 (dokud platilo EURO 4) se i u nás prodávala např. Ibiza s TDi 66 kW, ovšem to bylo PD.
TDI 66 a 81 kW (bez PD) se montovaly do pozdimu 2005. Euro 4 sice platilo od počátku roku 2005, ale pro auta homologovaná dříve tam asi bývá nějaké přechodné období.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 10:57, RE: Výdrž deset let
i posted by:
Dobrý den,
já bych se právě 2,0 vyhnul. Tento motor nebyl zrovna výhra, navíc jím vybavené vozy jsou staré už dnes. Ta 1,6 75kw pojede stejně dobře a s mnohem nižší spotřebou.
Byla tam série motorů s vysokou spotřebou oleje, ale jinak by ten motor měl vydržet dost. Navíc nemusí být starý ... ten motor se totiž vyrábí dodnes Ale je v nabídce asi jen na severoamerickém trhu - má ho třeba americká Jetta nebo mexická Ibiza. Mám ho ve Fabii a spotřeba není až tak tragická, pokud si zvyknete řadit pětku už v obci a nejezdíte krátko trasy. Ale je pravda, že při dnešních cenách benzínu je dává tento motor smysl jen s přestavbou LPG.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 12:34, RE: octavia
Tycoon posted by:
TDI 66 a 81 kW (bez PD) se montovaly do pozdimu 2005. Euro 4 sice platilo od počátku roku 2005, ale pro auta homologovaná dříve tam asi bývá nějaké přechodné období.
Ok, tím se to vysvětluje. zaznamenal jsem tour jen s 74 kW PD. Tzn, že rotačka 66 kW v touru byl asi nejlepší kauf novýho konc. auta...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 12:37, RE: Výdrž deset let
petaoldova posted by:
Moje zkušenost je, díly karoserie z druhovýroby na suzuki baleno a ignis buď vůbec neexistují, nebo nejsou k sehnání, takže nezbývá nic jiného než koupit originální díl- třeba zadní nárazník na suzuki ignis 10 492kč a např na fiat grande punto seženete nárazník z druhovýroby za 2384kč, originální náhradní díl 6124kč- navíc ho máte většinou maximálně do dvou dnů, na suzuki jsme čekali 14 dní- vada dosti podstatná když máte jedno auto a chcete ho po nehodě co nejrychleji zprovoznit.... nebo gufero...
Řešit díly karoserie je podle mě blbost - tady se 2násob pojistka vyplatí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 12:48, Mazda 6 v benzinu
Sel bych do Mazdy - je sice drazsi nez napr Fordy Mondea, ale vydrzi. bacha na korozi zadnich lemu, ale na to auto nejezdi. Jezdim s benzinovym dvoulitrem za 7,6. Navic to neni masovka, nekradou se, vsechny maji velmi bohatou vybavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 13:51, RE: Výdrž deset let
petaoldova posted by:
A k tomu vašemu známému- 10 000kč dal asi v originálním servisu škoda i s výměnou a lakováním- cena originálního náhradního dílu s přípravou na lak je 3541kč, díl z druhovýroby 1176kč...
Dnes možná jsou nižší ceny dílů na Octavii 1. On to řešil u cca 5-6 let starého auta, r.v. 1997. A asi byl pojištěný (protože za 4 leté auto tehdy dal 230 tisíc), a tak to nejspíš dal do autorizáku. <br>
<br>
Jinak co jsem kdysi řešil u staré 626 z roku 1989, tak to byly komplet přední brzdy (kotouče i destičky) za 7000 z druhovýroby. Chladič za 3500 z Auto Kelly druhovýroba. Zadní a střední díly výfuku po 2500 kč, taky z Kelly. Nárazník přední orig. tuším měl stát cca 9000. Koupil jsem starší z vrakoviště za 3000. Relativně drahé bylo zadní světlo z vrakoviště za 1500. Čepy druhovýroba 3500 ks, měnil jsem 1. <br>
Prostě ceny dílů co jsem potřeboval mi nepřišly nijak tragické. Ale asi to chce koupit relativně běžné auto jako je 626 a ne Suzuki Ignis (mimochodem ten se vyráběl v Maďarsku). <br>
Teď mám 4 roky Yarise a Mazdu 6. Na Yarise jsem z dílů zatím nepotřeboval vůbec nic a na Mazdu 6 jeden zadní brzdič za 5000.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 14:43, RE: Mazda 6 v benzinu
zeneva posted by:
Sel bych do Mazdy - je sice drazsi nez napr Fordy Mondea, ale vydrzi. bacha na korozi zadnich lemu, ale na to auto nejezdi. Jezdim s benzinovym dvoulitrem za 7,6. Navic to neni masovka, nekradou se, vsechny maji velmi bohatou vybavu.
Jo taky jsem s Mazdou 6 spokojený. R.v. 2002, zadní lemy mám OK, protože počínající korozi na jednom zadním lemu a zadních dveřích jsem nechal před cca 1,5 rokem vybrousit a přelakovat (za 10 tis. v autorizáku). Někdy sem pošlu fotky jako důkaz Jinak se stačí občas dívat na Mazdy 6 a Mazdy 3 kolem sebe. Rozhodně to není tak, že všechny mají shnilé zadní lemy. Podle mě to bude tak 10%. A nejspíš to bude u aut co buď nebyly na svolávaččce kde se dělala preventivní ochrana nebo byly bourané a špatně opravené. Určitě to není tak, že Mazda rezne už v katalogu jak se často v recenzích píše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 16:08, RE: Mazda 6 v benzinu
Petr S posted by:
Jo taky jsem s Mazdou 6 spokojený. R.v. 2002, zadní lemy mám OK, protože počínající korozi na jednom zadním lemu a zadních dveřích jsem nechal před cca 1,5 rokem vybrousit a přelakovat (za 10 tis. v autorizáku). Někdy sem pošlu fotky jako důkaz Jinak se stačí občas dívat na Mazdy 6 a Mazdy 3 kolem sebe. Rozhodně to není tak, že všechny mají shnilé zadní lemy. Podle mě to bude tak 10%. A nejspíš to bude u aut co buď nebyly na svolávaččce kde se dělala preventivní ochrana nebo byly bourané a š...
Souhlasím s vámi- já mám na mazdě mírně orezlý jenom místa co tenkrát ještě dědeček odřel...a ani známí nemají problémy s korozí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.10.2012 17:11, RE: Mazda 6 v benzinu
Petr S posted by:
Jo taky jsem s Mazdou 6 spokojený. R.v. 2002, zadní lemy mám OK, protože počínající korozi na jednom zadním lemu a zadních dveřích jsem nechal před cca 1,5 rokem vybrousit a přelakovat (za 10 tis. v autorizáku). Někdy sem pošlu fotky jako důkaz Jinak se stačí občas dívat na Mazdy 6 a Mazdy 3 kolem sebe. Rozhodně to není tak, že všechny mají shnilé zadní lemy. Podle mě to bude tak 10%. A nejspíš to bude u aut co buď nebyly na svolávaččce kde se dělala preventivní ochrana nebo byly bourané a š...
Co si budeme rikat, dneska rezne po 10-12 letech vsechno, auto je spotrebka a hotovo. Navic planovat, ze si ojety auto necham deset mi prijde divny... radsi po peti letech pred vetsima investicema poslu do sveta. a jezdit v 15 let starym aute by se mi taky asi nechtelo...
respond
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.