0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme ojetinu do 130 tis. Kč s nájezdem 20 tis. km za rok

category of topic classification: německá vozidla, česká vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Friday 29.03.2013 08:41, Zase jeden...
...mladý cápek, co má vítr v kapse a myslí si, že nejlacinější ojetinou za zlomek původní ceny si splní sen o vrtuli na kapotě.

Rada zní, pokud nemáš na servis a údržbu (a to nemáš, když otevřeně píšeš, že se bojíš drahých dílů a servisu), tak si nekupuj prémiové auto. Žádný stroj nevydrží všecko bez údržby, a ta něco stojí. Kvalitní servis stojí dost, značkový ještě více. A bastl po Lojzovi z vedlejší garáže fakt není to, na co se můžeš spolehnout.

Kup si obyčejný focus nebo třeba stilo za 60 000, 50 tisíc dej do údržby ("postav to auto znovu") a 10-20 000 si nechej jako železnou rezervu. Možná na to obyčejné auto nezbalíš tolik koček před vesnickou dýzou, ale aspoň budeš pár let jezdit relativně bez obav. Ale jestli fakt potřebuješ "kočkolap na vysmažené blondýny", kup si golfa IV. S golfem V už budeš "libový frajer".
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 29.03.2013 11:27, RE: Zase jeden...
Giorgio posted by:
...mladý cápek, co má vítr v kapse a myslí si, že nejlacinější ojetinou za zlomek původní ceny si splní sen o vrtuli na kapotě.Rada zní, pokud nemáš na servis a údržbu (a to nemáš, když otevřeně píšeš, že se bojíš drahých dílů a servisu), tak si nekupuj prémiové auto. Žádný stroj nevydrží všecko bez údržby, a ta něco stojí. Kvalitní servis stojí dost, značkový ještě více. A bastl po Lojzovi z vedlejší garáže fakt není to, na co se můžeš spolehnout.Kup si obyčejný focus nebo třeba stilo za 60 000, 50 tisíc dej do údržby ("postav to auto znovu") a 10-20 000 si nechej jako železnou rezervu. Možná na to obyčejné auto nezbalíš tolik koček před vesnickou dýzou, ale aspoň budeš pár let jezdit relativně bez obav. Ale jestli fakt potřebuješ "kočkolap na vysmažené blondýny", kup si golfa IV. S golfem V už budeš "libový frajer".


K tomu bych se připojil a ještě jedna věc, pokud někdo hledá prostor, tak ten v BMW1 tedy rozhodně není. Dost nepříjemně mě tlačila středová konzole do pravé nohy. I 3-ka mi přijde dost těsná na střední třídu.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Friday 29.03.2013 12:11, e39
já jsem třeba touhu po Autě s velkým A, s adekvátně silným motorem vyřešil koupí BMW E39. Šel jsem do toho po hlavě s tím, že to chci a uvědomuju si že to nebude levný. Po té, co jsem navíc zjistil dostupnost a cenu náhradních dílů (nových/replik nových/starých z vrakoviště), směju se pod fousy na celé kolo. Mnohé díly levnější než na Octavii I. Cenově obecně mi vůbec připadne BMW jako provozovatelné za velmi přijatelnou cenu. Pochopitelně hodina v autorizovaném servisu je drahá. To ano. Proč tam ale vůbec s ojetinou jezdit?
Tazateli ale E39 nedoporučuji. Je to moc velké. Spíše bych mu poradil přemýšlet o pěkné BMW trojce - E46. Pochopitelně i s motorem ne "motorem". To už si radši nechat 20t z ceny na rozdíl v palivu a užít si to. Jakej je asi zážitek z jízdy s 1,6kou...
respond
deleted user
number of posts32
date of registration19.11.2024
Friday 29.03.2013 13:01, RE: e39
free78 posted by:
já jsem třeba touhu po Autě s velkým A, s adekvátně silným motorem vyřešil koupí BMW E39. Šel jsem do toho po hlavě s tím, že to chci a uvědomuju si že to nebude levný. Po té, co jsem navíc zjistil dostupnost a cenu náhradních dílů (nových/replik nových/starých z vrakoviště), směju se pod fousy na celé kolo. Mnohé díly levnější než na Octavii I. Cenově obecně mi vůbec připadne BMW jako provozovatelné za velmi přijatelnou cenu. Pochopitelně hodina v autorizovaném servisu je drahá. To ano. Proč tam ale vůbec s ojetinou jezdit? Tazateli ale E39 nedoporučuji. Je to moc velké. Spíše bych mu poradil přemýšlet o pěkné BMW trojce - E46. Pochopitelně i s motorem ne "motorem". To už si radši nechat 20t z ceny na rozdíl v palivu a užít si to. Jakej je asi zážitek z jízdy s 1,6kou...


Petr-Tipcars: Vůbec se nedivím, že se při servisování E39 smějete. Jinak ono sehnat slušnou E46 s motorem za 130 potažmo 110t Kč je ale celkem oříšek. Leda možná 328i z počátku výrobního cyklu E46. Jinak to stačí na 4válec nebo přinejlepším na nejslabší 6ti válec. Na kupé nebude, tedy sedan. Pán chce hatch. Pán dál chce nenákladný servis a co si budem povídat, dvanáctiletá E46 si už občas o něco umí říct, i když jezdí na benzín (spojka, separátor, podvozek...). Víceméně jej v článku od BMW odrazuji a směřuji tam, kde je taky nějaká radost, ale za míň peněz...

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 29.03.2013 16:17, RE: Zase jeden...
David V posted by:
Giorgio posted by:
...mladý cápek, co má vítr v kapse a myslí si, že nejlacinější ojetinou za zlomek původní ceny si splní sen o vrtuli na kapotě.Rada zní, pokud nemáš na servis a údržbu (a to nemáš, když otevřeně píšeš, že se bojíš drahých dílů a servisu), tak si nekupuj prémiové auto. Žádný stroj nevydrží všecko bez údržby, a ta něco stojí. Kvalitní servis stojí dost, značkový ještě více. A bastl po Lojzovi z vedlejší garáže fakt není to, na co se můžeš spolehnout.Kup si obyčejný focus nebo třeba stilo za 60 000, 50 tisíc dej do údržby ("postav to auto znovu") a 10-20 000 si nechej jako železnou rezervu. Možná na to obyčejné auto nezbalíš tolik koček před vesnickou dýzou, ale aspoň budeš pár let jezdit relativně bez obav. Ale jestli fakt potřebuješ "kočkolap na vysmažené blondýny", kup si golfa IV. S golfem V už budeš "libový frajer".
K tomu bych se připojil a ještě jedna věc, pokud někdo hledá prostor, tak ten v BMW1 tedy rozhodně není. Dost nepříjemně mě tlačila středová konzole do pravé nohy. I 3-ka mi přijde dost těsná na střední třídu.


Pán psal, že mu postačuje prostorově malé auto.

respond
deleted user
number of posts32
date of registration19.11.2024
Friday 29.03.2013 18:39, RE: Zase jeden...
Reno posted by:
David V posted by:
Giorgio posted by:
...mladý cápek, co má vítr v kapse a myslí si, že nejlacinější ojetinou za zlomek původní ceny si splní sen o vrtuli na kapotě.Rada zní, pokud nemáš na servis a údržbu (a to nemáš, když otevřeně píšeš, že se bojíš drahých dílů a servisu), tak si nekupuj prémiové auto. Žádný stroj nevydrží všecko bez údržby, a ta něco stojí. Kvalitní servis stojí dost, značkový ještě více. A bastl po Lojzovi z vedlejší garáže fakt není to, na co se můžeš spolehnout.Kup si obyčejný focus nebo třeba stilo za 60 000, 50 tisíc dej do údržby ("postav to auto znovu") a 10-20 000 si nechej jako železnou rezervu. Možná na to obyčejné auto nezbalíš tolik koček před vesnickou dýzou, ale aspoň budeš pár let jezdit relativně bez obav. Ale jestli fakt potřebuješ "kočkolap na vysmažené blondýny", kup si golfa IV. S golfem V už budeš "libový frajer".
K tomu bych se připojil a ještě jedna věc, pokud někdo hledá prostor, tak ten v BMW1 tedy rozhodně není. Dost nepříjemně mě tlačila středová konzole do pravé nohy. I 3-ka mi přijde dost těsná na střední třídu.
Pán psal, že mu postačuje prostorově malé auto.


Petr-Tipcars: Tak tak. V prostoru v tomto případě problém není. O řadě 1 i 3 je obecně známo, že vnitřní prostor není nic moc. Mně osobně to nevadí, člověk si dá sedačku až na podlahu, nohama se v zatáčkách zapírá o co se dá...Nová 1 už obávám se vnitřního prostoru má víc, ale je to mimo jiné proto už jiné auto, než původní 1 (je navíc ještě o něco vyšší, širší a o dost delší). Pokud by pán měl o pár desítek tisíc víc, základní motor v 1 byl k světu a auto vážilo o 200kg méně, tak bych mu tu starou 1 i doporučil. Takhle mne napadá ještě sedmičkový Civic se šestnáctistovkou pod kapotou, který v poradně zmíněný nebude. Při troše štěstí by to měl být držák a až na nezvyklou ergonomii a trošku vyšší posez by radost měl umět vyrobit taky. Místo něj jsem do oficiální poradny dal zoom zoom Japonce
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 29.03.2013 18:41, RE: Zase jeden...
cz9998 posted by:
Reno posted by:
David V posted by:
Giorgio posted by:
...mladý cápek, co má vítr v kapse a myslí si, že nejlacinější ojetinou za zlomek původní ceny si splní sen o vrtuli na kapotě.Rada zní, pokud nemáš na servis a údržbu (a to nemáš, když otevřeně píšeš, že se bojíš drahých dílů a servisu), tak si nekupuj prémiové auto. Žádný stroj nevydrží všecko bez údržby, a ta něco stojí. Kvalitní servis stojí dost, značkový ještě více. A bastl po Lojzovi z vedlejší garáže fakt není to, na co se můžeš spolehnout.Kup si obyčejný focus nebo třeba stilo za 60 000, 50 tisíc dej do údržby ("postav to auto znovu") a 10-20 000 si nechej jako železnou rezervu. Možná na to obyčejné auto nezbalíš tolik koček před vesnickou dýzou, ale aspoň budeš pár let jezdit relativně bez obav. Ale jestli fakt potřebuješ "kočkolap na vysmažené blondýny", kup si golfa IV. S golfem V už budeš "libový frajer".
K tomu bych se připojil a ještě jedna věc, pokud někdo hledá prostor, tak ten v BMW1 tedy rozhodně není. Dost nepříjemně mě tlačila středová konzole do pravé nohy. I 3-ka mi přijde dost těsná na střední třídu.
Pán psal, že mu postačuje prostorově malé auto.
Petr-Tipcars: Tak tak. V prostoru v tomto případě problém není. O řadě 1 i 3 je obecně známo, že vnitřní prostor není nic moc. Mně osobně to nevadí, člověk si dá sedačku až na podlahu, nohama se v zatáčkách zapírá o co se dá...Nová 1 už obávám se vnitřního prostoru má víc, ale je to mimo jiné proto už jiné auto, než původní 1 (je navíc ještě o něco vyšší, širší a o dost delší). Pokud by pán měl o pár desítek tisíc víc, základní motor v 1 byl k světu a auto vážilo o 200kg méně, tak bych mu tu starou 1 i doporučil. Takhle mne napadá ještě sedmičkový Civic se šestnáctistovkou pod kapotou, který v poradně zmíněný nebude. Při troše štěstí by to měl být držák a až na nezvyklou ergonomii a trošku vyšší posez by radost měl umět vyrobit taky. Místo něj jsem do oficiální poradny dal zoom zoom Japonce


V trojce F30 je tolik místa vpředu jako v sedmičce E39. Kolega sběratel to hořce konstatoval, když přesedal.
BMW je zkrátka jako příjemně obtažená zimní bunda. A když má člověk usmolených 176 cm nemůže si na nic stěžovat.

respond
CZ12345
number of posts1
date of registration30.03.2013
Saturday 30.03.2013 14:48, 116i
Budeš se asi muset spokojit s něčím jiným, pokud chceš auto do 130 tis. a BMW 1 se inzeruje nejlevnější 155 tis. a ještě to je autobazar horní dolní tak to asi není nejlepší volba. A hlavně 116i řidičsky není zážitek, spíš je to dost lenoch, po modernizaci co dostal místo o 5kw víc je jízdně lepší, nicméně je to stále nuda
respond
MolldaFB
number of posts9
date of registration04.04.2012
Saturday 30.03.2013 17:08, RE: Zase jeden...
Reno posted by:
cz9998 posted by:
Reno posted by:
David V posted by:
Giorgio posted by:
...mladý cápek, co má vítr v kapse a myslí si, že nejlacinější ojetinou za zlomek původní ceny si splní sen o vrtuli na kapotě.Rada zní, pokud nemáš na servis a údržbu (a to nemáš, když otevřeně píšeš, že se bojíš drahých dílů a servisu), tak si nekupuj prémiové auto. Žádný stroj nevydrží všecko bez údržby, a ta něco stojí. Kvalitní servis stojí dost, značkový ještě více. A bastl po Lojzovi z vedlejší garáže fakt není to, na co se můžeš spolehnout.Kup si obyčejný focus nebo třeba stilo za 60 000, 50 tisíc dej do údržby ("postav to auto znovu") a 10-20 000 si nechej jako železnou rezervu. Možná na to obyčejné auto nezbalíš tolik koček před vesnickou dýzou, ale aspoň budeš pár let jezdit relativně bez obav. Ale jestli fakt potřebuješ "kočkolap na vysmažené blondýny", kup si golfa IV. S golfem V už budeš "libový frajer".
K tomu bych se připojil a ještě jedna věc, pokud někdo hledá prostor, tak ten v BMW1 tedy rozhodně není. Dost nepříjemně mě tlačila středová konzole do pravé nohy. I 3-ka mi přijde dost těsná na střední třídu.
Pán psal, že mu postačuje prostorově malé auto.
Petr-Tipcars: Tak tak. V prostoru v tomto případě problém není. O řadě 1 i 3 je obecně známo, že vnitřní prostor není nic moc. Mně osobně to nevadí, člověk si dá sedačku až na podlahu, nohama se v zatáčkách zapírá o co se dá...Nová 1 už obávám se vnitřního prostoru má víc, ale je to mimo jiné proto už jiné auto, než původní 1 (je navíc ještě o něco vyšší, širší a o dost delší). Pokud by pán měl o pár desítek tisíc víc, základní motor v 1 byl k světu a auto vážilo o 200kg méně, tak bych mu tu starou 1 i doporučil. Takhle mne napadá ještě sedmičkový Civic se šestnáctistovkou pod kapotou, který v poradně zmíněný nebude. Při troše štěstí by to měl být držák a až na nezvyklou ergonomii a trošku vyšší posez by radost měl umět vyrobit taky. Místo něj jsem do oficiální poradny dal zoom zoom Japonce
V trojce F30 je tolik místa vpředu jako v sedmičce E39. Kolega sběratel to hořce konstatoval, když přesedal. BMW je zkrátka jako příjemně obtažená zimní bunda. A když má člověk usmolených 176 cm nemůže si na nic stěžovat.


No nevím, seděl jsem v obou. V F30 je místa notně míň, a E39 je pětka v 7er (e38) je tolik místa jako nynější 5er. a to i s mými skoro 190cm bohatě stačí i na to, abych si za sebe sedl bez problémů (pro ty, co říkají, že je tam málo místa). Jinak, já bych byl pro toho Civica, protože najít Bávo ve slušným stavu za tyhle prachy bude stát hodně času a úsilí a e46 nevím, to bych pro to zajel radši do Bavorska, od tamtud jsme měli naši 540i (e39) a byla naprosto v pohodě.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 30.03.2013 18:41, RE: Zase jeden...
MolldaFB posted by:
Reno posted by:
cz9998 posted by:
Reno posted by:
David V posted by:
Giorgio posted by:
...mladý cápek, co má vítr v kapse a myslí si, že nejlacinější ojetinou za zlomek původní ceny si splní sen o vrtuli na kapotě.Rada zní, pokud nemáš na servis a údržbu (a to nemáš, když otevřeně píšeš, že se bojíš drahých dílů a servisu), tak si nekupuj prémiové auto. Žádný stroj nevydrží všecko bez údržby, a ta něco stojí. Kvalitní servis stojí dost, značkový ještě více. A bastl po Lojzovi z vedlejší garáže fakt není to, na co se můžeš spolehnout.Kup si obyčejný focus nebo třeba stilo za 60 000, 50 tisíc dej do údržby ("postav to auto znovu") a 10-20 000 si nechej jako železnou rezervu. Možná na to obyčejné auto nezbalíš tolik koček před vesnickou dýzou, ale aspoň budeš pár let jezdit relativně bez obav. Ale jestli fakt potřebuješ "kočkolap na vysmažené blondýny", kup si golfa IV. S golfem V už budeš "libový frajer".
K tomu bych se připojil a ještě jedna věc, pokud někdo hledá prostor, tak ten v BMW1 tedy rozhodně není. Dost nepříjemně mě tlačila středová konzole do pravé nohy. I 3-ka mi přijde dost těsná na střední třídu.
Pán psal, že mu postačuje prostorově malé auto.
Petr-Tipcars: Tak tak. V prostoru v tomto případě problém není. O řadě 1 i 3 je obecně známo, že vnitřní prostor není nic moc. Mně osobně to nevadí, člověk si dá sedačku až na podlahu, nohama se v zatáčkách zapírá o co se dá...Nová 1 už obávám se vnitřního prostoru má víc, ale je to mimo jiné proto už jiné auto, než původní 1 (je navíc ještě o něco vyšší, širší a o dost delší). Pokud by pán měl o pár desítek tisíc víc, základní motor v 1 byl k světu a auto vážilo o 200kg méně, tak bych mu tu starou 1 i doporučil. Takhle mne napadá ještě sedmičkový Civic se šestnáctistovkou pod kapotou, který v poradně zmíněný nebude. Při troše štěstí by to měl být držák a až na nezvyklou ergonomii a trošku vyšší posez by radost měl umět vyrobit taky. Místo něj jsem do oficiální poradny dal zoom zoom Japonce
V trojce F30 je tolik místa vpředu jako v sedmičce E39. Kolega sběratel to hořce konstatoval, když přesedal. BMW je zkrátka jako příjemně obtažená zimní bunda. A když má člověk usmolených 176 cm nemůže si na nic stěžovat.
No nevím, seděl jsem v obou. V F30 je místa notně míň, a E39 je pětka v 7er (e38) je tolik místa jako nynější 5er. a to i s mými skoro 190cm bohatě stačí i na to, abych si za sebe sedl bez problémů (pro ty, co říkají, že je tam málo místa). Jinak, já bych byl pro toho Civica, protože najít Bávo ve slušným stavu za tyhle prachy bude stát hodně času a úsilí a e46 nevím, to bych pro to zajel radši do Bavorska, od tamtud jsme měli naši 540i (e39) a byla naprosto v pohodě.


Ok moje chyba /E38/ ale nebavím se o prostoru vzadu, ale vpředu, a hlavně do šířky...

respond
MolldaFB
number of posts9
date of registration04.04.2012
Sunday 31.03.2013 01:16, RE: Zase jeden...
Reno posted by:
MolldaFB posted by:
Reno posted by:
cz9998 posted by:
Reno posted by:
David V posted by:
Giorgio posted by:
...mladý cápek, co má vítr v kapse a myslí si, že nejlacinější ojetinou za zlomek původní ceny si splní sen o vrtuli na kapotě.Rada zní, pokud nemáš na servis a údržbu (a to nemáš, když otevřeně píšeš, že se bojíš drahých dílů a servisu), tak si nekupuj prémiové auto. Žádný stroj nevydrží všecko bez údržby, a ta něco stojí. Kvalitní servis stojí dost, značkový ještě více. A bastl po Lojzovi z vedlejší garáže fakt není to, na co se můžeš spolehnout.Kup si obyčejný focus nebo třeba stilo za 60 000, 50 tisíc dej do údržby ("postav to auto znovu") a 10-20 000 si nechej jako železnou rezervu. Možná na to obyčejné auto nezbalíš tolik koček před vesnickou dýzou, ale aspoň budeš pár let jezdit relativně bez obav. Ale jestli fakt potřebuješ "kočkolap na vysmažené blondýny", kup si golfa IV. S golfem V už budeš "libový frajer".
K tomu bych se připojil a ještě jedna věc, pokud někdo hledá prostor, tak ten v BMW1 tedy rozhodně není. Dost nepříjemně mě tlačila středová konzole do pravé nohy. I 3-ka mi přijde dost těsná na střední třídu.
Pán psal, že mu postačuje prostorově malé auto.
Petr-Tipcars: Tak tak. V prostoru v tomto případě problém není. O řadě 1 i 3 je obecně známo, že vnitřní prostor není nic moc. Mně osobně to nevadí, člověk si dá sedačku až na podlahu, nohama se v zatáčkách zapírá o co se dá...Nová 1 už obávám se vnitřního prostoru má víc, ale je to mimo jiné proto už jiné auto, než původní 1 (je navíc ještě o něco vyšší, širší a o dost delší). Pokud by pán měl o pár desítek tisíc víc, základní motor v 1 byl k světu a auto vážilo o 200kg méně, tak bych mu tu starou 1 i doporučil. Takhle mne napadá ještě sedmičkový Civic se šestnáctistovkou pod kapotou, který v poradně zmíněný nebude. Při troše štěstí by to měl být držák a až na nezvyklou ergonomii a trošku vyšší posez by radost měl umět vyrobit taky. Místo něj jsem do oficiální poradny dal zoom zoom Japonce
V trojce F30 je tolik místa vpředu jako v sedmičce E39. Kolega sběratel to hořce konstatoval, když přesedal. BMW je zkrátka jako příjemně obtažená zimní bunda. A když má člověk usmolených 176 cm nemůže si na nic stěžovat.
No nevím, seděl jsem v obou. V F30 je místa notně míň, a E39 je pětka v 7er (e38) je tolik místa jako nynější 5er. a to i s mými skoro 190cm bohatě stačí i na to, abych si za sebe sedl bez problémů (pro ty, co říkají, že je tam málo místa). Jinak, já bych byl pro toho Civica, protože najít Bávo ve slušným stavu za tyhle prachy bude stát hodně času a úsilí a e46 nevím, to bych pro to zajel radši do Bavorska, od tamtud jsme měli naši 540i (e39) a byla naprosto v pohodě.
Ok moje chyba /E38/ ale nebavím se o prostoru vzadu, ale vpředu, a hlavně do šířky...


to přiznávám, že toho tam až tolik není, ale proti tazatelově současné feldě je ho tam královsky. Navíc tazatel nenapsal, jak je velký. Mimochodem 116i nebrat s nejasnou historií, byly spolehlivé jenom v tom případě, že se o ně nekdo dobře staral, to spíš po modernizaci kdy to byl už dvoulitr, ale to jsme jinde cenově. já radím počkat chvíli s koupí a koupit 3er e46 320i tu se šestiválcem 2,2l 125kW a krotit nohu, a bude na tom s místem mnohem lím než v jedničce.
respond
medvěd07
number of posts5
date of registration11.02.2009
Sunday 31.03.2013 18:54, dobrá rada nad zlato :-)
Ahoj, těch 130 je málo na BMW 1. Navíc pokud kupuješ auto, musíš vzdy udělat nutný servis ( olej, filtry, rozvody ) dnes není možné nikomu věřit ani dle servisky. Takových už jsem viděl, razítko z brambory, všechny záznamy jedním perem, jedním písmem Takže auto kup za 100, dej mu co potřebuje tak za cca 15 - 20 a můžeš vesele jezdit. Doporučuju Golf IV v TDI, super spotřeba, dobře prodejné dál s malou ztrátou. Najdeš tam výbavu o které se ti ve feldě ani nezdá a pokud má auto pěkný lak, pěkná kola tak uděláš i parádu. Jízdní zážitky nejsou špatné, silný turbo efekt, motor hlučný, ale jede svižně a za 6 l/100 km. Na výběr jsou jich desítky. Nekupuj rozhodně ten nejlevnější a na kilometry se nedívej 1.9 TDI udělá 500.000 v pohodě pokud má servis. Na machrování v bmw a hloupé kecy kámošů v hosopdě se vykašli. Většinou nejvíc radí ten, kdo jezdí mastnou tyčkou.
respond
MolldaFB
number of posts9
date of registration04.04.2012
Monday 01.04.2013 14:54, RE: dobrá rada nad zlato :-)
medvěd07 posted by:
Ahoj, těch 130 je málo na BMW 1. Navíc pokud kupuješ auto, musíš vzdy udělat nutný servis ( olej, filtry, rozvody ) dnes není možné nikomu věřit ani dle servisky. Takových už jsem viděl, razítko z brambory, všechny záznamy jedním perem, jedním písmem Takže auto kup za 100, dej mu co potřebuje tak za cca 15 - 20 a můžeš vesele jezdit. Doporučuju Golf IV v TDI, super spotřeba, dobře prodejné dál s malou ztrátou. Najdeš tam výbavu o které se ti ve feldě ani nezdá a pokud má auto pěkný lak, pěkná kola tak uděláš i parádu. Jízdní zážitky nejsou špatné, silný turbo efekt, motor hlučný, ale jede svižně a za 6 l/100 km. Na výběr jsou jich desítky. Nekupuj rozhodně ten nejlevnější a na kilometry se nedívej 1.9 TDI udělá 500.000 v pohodě pokud má servis. Na machrování v bmw a dementní kecy kámošů v hosopdě se vyser. Většinou nejvíc radí ten, kdo jezdí mastnou tyčkou.


Když chce BMW tak nevnucuj koncern a ještě v TDI za 100k to nekoupí bez 300t najeto. Když už tak benzín ale ne 12 let starou naftu.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 03.04.2013 10:08, BMW
Vůbec neposlouchejte řeči o Focusech a Golfech. Kadyž chcete BMW, tak si kupte BMW. Mám už asi 13. BMW a jiné auto nechci a vyzkoušel jsem jich opravdu hodně i zmíněný Focus (jedno z nejhorších aut). Můžete si jak někdo psal znovu postavit Focusa, což jsou vyhozené peníze, nebo koupit BMW udělat běžný servis a jezdit. Za 130 bych nekupoval BMW 1, ale 3 e46. doporučil bych 328i LPG super svezení za málo peněz, mám 528i s LPG a náklady jsou asi 0,8kč na servis a 2,2kč na palivo na km.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Wednesday 03.04.2013 10:30, RE: BMW
BMW528i posted by:
Vůbec neposlouchejte řeči o Focusech a Golfech. Kadyž chcete BMW, tak si kupte BMW. Mám už asi 13. BMW a jiné auto nechci a vyzkoušel jsem jich opravdu hodně i zmíněný Focus (jedno z nejhorších aut). Můžete si jak někdo psal znovu postavit Focusa, což jsou vyhozené peníze, nebo koupit BMW udělat běžný servis a jezdit. Za 130 bych nekupoval BMW 1, ale 3 e46. doporučil bych 328i LPG super svezení za málo peněz, mám 528i s LPG a náklady jsou asi 0,8kč na servis a 2,2kč na palivo na km.


přesně tak souhlas. Jenže jsou situace, kdy argumenty nebývají vyslyšeny. Hlas hospody hovoří jasně - BMW je drahé. Buďme rádi, že má tazatel koule alespoň na to aby si místo Fabie koupil Focusa, Golfa, nebo dopadne li to dobře, snad i BMW1. Bude to alespoň cesta správným směrem (od původní felicie).
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 03.04.2013 11:14, RE: BMW
free78 posted by:
BMW528i posted by:
Vůbec neposlouchejte řeči o Focusech a Golfech. Kadyž chcete BMW, tak si kupte BMW. Mám už asi 13. BMW a jiné auto nechci a vyzkoušel jsem jich opravdu hodně i zmíněný Focus (jedno z nejhorších aut). Můžete si jak někdo psal znovu postavit Focusa, což jsou vyhozené peníze, nebo koupit BMW udělat běžný servis a jezdit. Za 130 bych nekupoval BMW 1, ale 3 e46. doporučil bych 328i LPG super svezení za málo peněz, mám 528i s LPG a náklady jsou asi 0,8kč na servis a 2,2kč na palivo na km.
přesně tak souhlas. Jenže jsou situace, kdy argumenty nebývají vyslyšeny. Hlas hospody hovoří jasně - BMW je drahé. Buďme rádi, že má tazatel koule alespoň na to aby si místo Fabie koupil Focusa, Golfa, nebo dopadne li to dobře, snad i BMW1. Bude to alespoň cesta správným směrem (od původní felicie).


Jiná auta tady podsouvají ti co BMW nikdy neměli, kdo se někdy sveze v BMW tak by nemohl doporučovat Focusa, golf je oproti BMW nepohodlný a zastaralý auto, tdi je sice dobrý motor, ale dnes většina tdi má hodně za sebou a zanedbaný servis, ale v cenové kategorii do 50tis bych golfa 4 považoval za dobrou volbu. tu 328i s LPG seženete v pohodě do 100 tis a ještě zbyde na drobný servis kola atd. Jinak do 130tis se dá bez problémů koupit slušná 330i s LPG nebo bez do 100 a přestavět.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 03.04.2013 13:05, RE: BMW
BMW528i posted by:
free78 posted by:
BMW528i posted by:
Vůbec neposlouchejte řeči o Focusech a Golfech. Kadyž chcete BMW, tak si kupte BMW. Mám už asi 13. BMW a jiné auto nechci a vyzkoušel jsem jich opravdu hodně i zmíněný Focus (jedno z nejhorších aut). Můžete si jak někdo psal znovu postavit Focusa, což jsou vyhozené peníze, nebo koupit BMW udělat běžný servis a jezdit. Za 130 bych nekupoval BMW 1, ale 3 e46. doporučil bych 328i LPG super svezení za málo peněz, mám 528i s LPG a náklady jsou asi 0,8kč na servis a 2,2kč na palivo na km.
přesně tak souhlas. Jenže jsou situace, kdy argumenty nebývají vyslyšeny. Hlas hospody hovoří jasně - BMW je drahé. Buďme rádi, že má tazatel koule alespoň na to aby si místo Fabie koupil Focusa, Golfa, nebo dopadne li to dobře, snad i BMW1. Bude to alespoň cesta správným směrem (od původní felicie).
Jiná auta tady podsouvají ti co BMW nikdy neměli, kdo se někdy sveze v BMW tak by nemohl doporučovat Focusa, golf je oproti BMW nepohodlný a zastaralý auto, tdi je sice dobrý motor, ale dnes většina tdi má hodně za sebou a zanedbaný servis, ale v cenové kategorii do 50tis bych golfa 4 považoval za dobrou volbu. tu 328i s LPG seženete v pohodě do 100 tis a ještě zbyde na drobný servis kola atd. Jinak do 130tis se dá bez problémů koupit slušná 330i s LPG nebo bez do 100 a přestavět.


ukažte mi dobrou 330 do 100k. to je čirá utopie nebo totální vrak. dobré, servisované kusy s nájezdem do 200k pod 150 nejsou.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 03.04.2013 14:30, RE: BMW
tomaskrtek posted by:
BMW528i posted by:
free78 posted by:
BMW528i posted by:
Vůbec neposlouchejte řeči o Focusech a Golfech. Kadyž chcete BMW, tak si kupte BMW. Mám už asi 13. BMW a jiné auto nechci a vyzkoušel jsem jich opravdu hodně i zmíněný Focus (jedno z nejhorších aut). Můžete si jak někdo psal znovu postavit Focusa, což jsou vyhozené peníze, nebo koupit BMW udělat běžný servis a jezdit. Za 130 bych nekupoval BMW 1, ale 3 e46. doporučil bych 328i LPG super svezení za málo peněz, mám 528i s LPG a náklady jsou asi 0,8kč na servis a 2,2kč na palivo na km.
přesně tak souhlas. Jenže jsou situace, kdy argumenty nebývají vyslyšeny. Hlas hospody hovoří jasně - BMW je drahé. Buďme rádi, že má tazatel koule alespoň na to aby si místo Fabie koupil Focusa, Golfa, nebo dopadne li to dobře, snad i BMW1. Bude to alespoň cesta správným směrem (od původní felicie).
Jiná auta tady podsouvají ti co BMW nikdy neměli, kdo se někdy sveze v BMW tak by nemohl doporučovat Focusa, golf je oproti BMW nepohodlný a zastaralý auto, tdi je sice dobrý motor, ale dnes většina tdi má hodně za sebou a zanedbaný servis, ale v cenové kategorii do 50tis bych golfa 4 považoval za dobrou volbu. tu 328i s LPG seženete v pohodě do 100 tis a ještě zbyde na drobný servis kola atd. Jinak do 130tis se dá bez problémů koupit slušná 330i s LPG nebo bez do 100 a přestavět.
ukažte mi dobrou 330 do 100k. to je čirá utopie nebo totální vrak. dobré, servisované kusy s nájezdem do 200k pod 150 nejsou.


o ceně se bude dát určitě jednat, je jich málo neříkám, že jich je plný net, chce to shánět a neomezovat se jen na ČR, já koupil pod 100 plně servisovanou a pojízdnou e60
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Wednesday 03.04.2013 15:25, RE: BMW
tomaskrtek posted by:
BMW528i posted by:
free78 posted by:
BMW528i posted by:
Vůbec neposlouchejte řeči o Focusech a Golfech. Kadyž chcete BMW, tak si kupte BMW. Mám už asi 13. BMW a jiné auto nechci a vyzkoušel jsem jich opravdu hodně i zmíněný Focus (jedno z nejhorších aut). Můžete si jak někdo psal znovu postavit Focusa, což jsou vyhozené peníze, nebo koupit BMW udělat běžný servis a jezdit. Za 130 bych nekupoval BMW 1, ale 3 e46. doporučil bych 328i LPG super svezení za málo peněz, mám 528i s LPG a náklady jsou asi 0,8kč na servis a 2,2kč na palivo na km.
přesně tak souhlas. Jenže jsou situace, kdy argumenty nebývají vyslyšeny. Hlas hospody hovoří jasně - BMW je drahé. Buďme rádi, že má tazatel koule alespoň na to aby si místo Fabie koupil Focusa, Golfa, nebo dopadne li to dobře, snad i BMW1. Bude to alespoň cesta správným směrem (od původní felicie).
Jiná auta tady podsouvají ti co BMW nikdy neměli, kdo se někdy sveze v BMW tak by nemohl doporučovat Focusa, golf je oproti BMW nepohodlný a zastaralý auto, tdi je sice dobrý motor, ale dnes většina tdi má hodně za sebou a zanedbaný servis, ale v cenové kategorii do 50tis bych golfa 4 považoval za dobrou volbu. tu 328i s LPG seženete v pohodě do 100 tis a ještě zbyde na drobný servis kola atd. Jinak do 130tis se dá bez problémů koupit slušná 330i s LPG nebo bez do 100 a přestavět.
ukažte mi dobrou 330 do 100k. to je čirá utopie nebo totální vrak. dobré, servisované kusy s nájezdem do 200k pod 150 nejsou.


je bezpodmínečně nutné uvažovat pouze o 3 litru 170kW? Tazatel něco povídal o 1.6-ce.... Sou přece i 323 a 325 verze. Sám mám 523, 2,5 litr double vanos 170 koní (125kW) a nejede to zle.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 03.04.2013 15:30, RE: BMW
free78 posted by:
tomaskrtek posted by:
BMW528i posted by:
free78 posted by:
BMW528i posted by:
Vůbec neposlouchejte řeči o Focusech a Golfech. Kadyž chcete BMW, tak si kupte BMW. Mám už asi 13. BMW a jiné auto nechci a vyzkoušel jsem jich opravdu hodně i zmíněný Focus (jedno z nejhorších aut). Můžete si jak někdo psal znovu postavit Focusa, což jsou vyhozené peníze, nebo koupit BMW udělat běžný servis a jezdit. Za 130 bych nekupoval BMW 1, ale 3 e46. doporučil bych 328i LPG super svezení za málo peněz, mám 528i s LPG a náklady jsou asi 0,8kč na servis a 2,2kč na palivo na km.
přesně tak souhlas. Jenže jsou situace, kdy argumenty nebývají vyslyšeny. Hlas hospody hovoří jasně - BMW je drahé. Buďme rádi, že má tazatel koule alespoň na to aby si místo Fabie koupil Focusa, Golfa, nebo dopadne li to dobře, snad i BMW1. Bude to alespoň cesta správným směrem (od původní felicie).
Jiná auta tady podsouvají ti co BMW nikdy neměli, kdo se někdy sveze v BMW tak by nemohl doporučovat Focusa, golf je oproti BMW nepohodlný a zastaralý auto, tdi je sice dobrý motor, ale dnes většina tdi má hodně za sebou a zanedbaný servis, ale v cenové kategorii do 50tis bych golfa 4 považoval za dobrou volbu. tu 328i s LPG seženete v pohodě do 100 tis a ještě zbyde na drobný servis kola atd. Jinak do 130tis se dá bez problémů koupit slušná 330i s LPG nebo bez do 100 a přestavět.
ukažte mi dobrou 330 do 100k. to je čirá utopie nebo totální vrak. dobré, servisované kusy s nájezdem do 200k pod 150 nejsou.
je bezpodmínečně nutné uvažovat pouze o 3 litru 170kW? Tazatel něco povídal o 1.6-ce.... Sou přece i 323 a 325 verze. Sám mám 523, 2,5 litr double vanos 170 koní (125kW) a nejede to zle.


samozřejmě jsou a nějakou dobu by určitě byly tyto motorizace dostačující a při dobré nabídce bych neváhal, ale všechny r6 berou stejně nehledě na objem, tak je lepší vzít větší motor, ono i se čtyř válcovou 318i se jezdí dobře, ale omrzí a spotřeba není o tolik menší než u r6, čemu bych se vyhnul je 2,0
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.