0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme malý vůz s automatem do 300 tis. Kč.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 15:30, RE: Kvalita dotazů a odpovědí
Antonín Kunst posted by:
Vubec nerikam ze ji mate doporucovat 530i, i kdyz treba takova 3er by se mezi mala auta dala taky zaradit Bylo to spis o tom, ze odpovidat na takto polozeny dotaz je tezke bez toho, aby clovek znal blizsi preference tazatele. Osobne davam do kategorie male vozy vse do ceho se v predu pohodlne usadim, ale za me uz si nikdo nesedne, tj. treba ten Golf. Tazatelce bych doporucil zvazit, zda je opravdu nutny automat a zda chce spis neco elegantniho nebo "sedou mys" ala Golf. Osobne bych ji dopor...
už jsem to psal dříve. Pokud chcete jasnější dotaz, musíte nutit lidi,aby specifikovaly určité důležité informace, aby bez nich nešel dotaz odeslat. Pak tu budeme mít jasně položený dotaz a kvalitu odpovědi posoudíme v diskuzi. Protože pak tady budeme rešit zbytečně něco, co autora dotazu vůbec nezajímá a vůbec mu to nepomůže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 15:45, RE: Malé auto
Giorgio posted by:
Jak na ten inzerát koukám, skoro uvažuju, že bych tu lancii koupil. Ta nabídka je sakra lákavá.
rozhodně je to hodně zajímavá nabídka pro někoho kdo chce to auto na delší dobu protože Lancie mají obrovský pokles prodejní ceny. i když tady je ten největší skok už za případným kupujícím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 15:59, RE: DSG
David V posted by:
Tohle je tedy skutečně zajímavá informace. Přínos automatické převodovky vidím převážně ve městě. Mimo město s dnešními hodně pružnými motory lze vystačit s minimálním řazením. Například na dálnici zařadím 5- ku a přeřazuji až při sjíždění. Takže pokud je DSG ve městě poruchová, tak podle mě ji skoro nemá smysl vyrábět. Zrovna kombinace malého auta s automatem je ideální volba do městského hustého provozu, kde se mohu soustředit na věci kolem mě na nevyčerpávám se neustálým ovládáním vozidla. Ta...
DSG má několik vad, při pomalém popojíždění auto cuká, při rozjezdu do kopce provází rozjetí velmi nepříjemné trhnutí, to samé při parkování na zpátečku v kopci. Životnost té převodovky je mírně na 100tis. kilometrů, stejně jako u motoru TSi, tedy perfektně vypočítáno, skříň se rozpadne po záruce. Bohužel u DSG nelze udělat běžnou opravu, pouze repas (asi 90-150 tis. korun)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 16:18, RE: DSG
Tomi posted by:
rover: dík za info, je to přínosné, ale které dnešní automaty bys teda doporučil?
Spolehlivé automaty mají nová BMW (ne ta poslední řada, tam těžko říct), ovšem ne v kombinaci s naftou a rozhodně nic s rokem výroby 2005 a méně (nejhorší převodovky mělo BMW v rozmezí 1999-2006). Japonci (pokud nemají variátor) mají takřka nezničitelné automaty, ale občas (v článku zmíněna Toyota) mají dost divně nastavené ŘJ. Pokud se člověk vyhne Mercedesu (velmi často se momentálně objevují značně poddimenzované části) a DSG převodovkám, kde je při provozu riziko velice nákladné opravy, lze prakticky používat jakýkoli automat, ale chce se to s tím svézt, protože co výrobce to jiné nastavení ŘJ. Jinak se převodovky rámcově moc neodlišují (konstrukcí), prakticky jsou asi pouze 2 varianty, s vyměnitelným filtrem (obvykle evropská auta) a s pevným filtrem (japonci). Je také si nutné uvědomit, že tzv. tiptronic, tedy možnost řadit částečně ručně je pouze doplnění funkce ŘJ na konstrukci převodovky jako takové to nemá vliv, navíc pokud se člověk pokusí zařadit tak, že by překročil povolené otáčky nebo auto přidusil do extrémně nízkých otáček, převodovka takový povel bude ignorovat. Obecně ovšem doporučuji vyhnout se různým automatům které maji příliš mnoho rychlostí, to co automat nejvíc poškozuje je paradoxně právě neustálé přeřazování. Ještě donedávna měla americká auta pouze 3-rychlostní automaty, právě z důvodu jejich obrovské životnosti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 16:28, RE: DSG
Rover623 posted by:
DSG má několik vad, při pomalém popojíždění auto cuká, při rozjezdu do kopce provází rozjetí velmi nepříjemné trhnutí, to samé při parkování na zpátečku v kopci. Životnost té převodovky je mírně na 100tis. kilometrů, stejně jako u motoru TSi, tedy perfektně vypočítáno, skříň se rozpadne po záruce. Bohužel u DSG nelze udělat běžnou opravu, pouze repas (asi 90-150 tis. korun)
DSG úplně bez vad není, ale s tvrzením že je ve městě extrémě poruchová nesouhlasím. Manžel od sestřenice dělá taxikáře v Praze a na jeho Superbu má už hodně přes 100tis a žádný problém nemá a ani jeho kolegové, kteří mají podobné auta (Sup. nebo Passat) říkal že si nestěžují. Říká se, že ze všech výrobců dvouspojek ma VW jeho DSG nejlíp odladěné. Samozřejmě, že klasický měnič při popojíždění v koloně nemůžou spojky úplně nahradit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 16:43, RE: Malé auto
tomaskrtek posted by:
rozhodně je to hodně zajímavá nabídka pro někoho kdo chce to auto na delší dobu protože Lancie mají obrovský pokles prodejní ceny. i když tady je ten největší skok už za případným kupujícím.
Jak je to s tím dvouválcem? Už jsou někde nějaké konktrétní zkušenosti?
Vím jen to, že tento motor vyhrál nějakou cenu kdesi, ale jinak nic...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 19:27, RE: DSG
ctverak posted by:
DSG úplně bez vad není, ale s tvrzením že je ve městě extrémě poruchová nesouhlasím. Manžel od sestřenice dělá taxikáře v Praze a na jeho Superbu má už hodně přes 100tis a žádný problém nemá a ani jeho kolegové, kteří mají podobné auta (Sup. nebo Passat) říkal že si nestěžují. Říká se, že ze všech výrobců dvouspojek ma VW jeho DSG nejlíp odladěné. Samozřejmě, že klasický měnič při popojíždění v koloně nemůžou spojky úplně nahradit.
Největší problém DSG je plíživý nástup poruchy. Navíc co mám zkušenosti s českými majiteli automatů, tak ti obvykle počínající problémy absolutně neregistrují a toho, že je něco špatně si všimnou až v momentě kdy auto přestane řadit. V ten moment už je ovšem převodovka poničená natolik, že oprava pod hranici 20tis. je nereálná. DSG nemá problém ani tak se samotnou skříní jako spíš s malou životností spojky, která navíc velice ráda odchází "skokově", tedy auto normálně řadí a potom zničehonic přestane. Je potřeba se s tím naučit zacházet a pokud možno manipulovat plynem tak aby se co nejvíce minimalizovalo to škubání ke kterému je ta převodovka náchylná. Superb a Passat mají u DSG spojku pěkně předimenzovanou (vypadá jak vyndaná z autobusu), asi se pánové u VW báli toho, že na tak těžkém autě to nevydrží. Navíc typický neduh masivní spojky se u Passatu ztratí, protože ta převodovka v tomhle autě nebyla rozhodně k dispozici s něčím jako je motor 1.2 nebo 1.4
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 20:06, RE: milá paní -kupte si toto a víc neřešte
Michal posted by:
Tak jsem se podíval - žádný Hyundai nebo Kia za tři kila s automatem se koupit nedá tím myslím nové auto
Tak třeba Hyundai ix20 je za 259 900,- (akční dobře vybavený trikolor) a jako příplatková položka figuruje v ceníku 4°automat za 30 000,-. Ten automat je dostupný pro všechny motory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.02.2012 00:18, RE: Nové vs. ojeté
David V posted by:
Je to tady sice spíše server na ojetá auta a většina dotazů (kterých mimochodem chodí docela dost a čistě ze zajímavosti bych poradnu udělal někdy stylem hlasování o tom, na co se bude odpovídat vybráním několika dotazů) se týká ojetých vozidel. Ovšem v případě, když vidím, že tazatelem je žena, je lepším doporučením nový vůz (pokud tomu nebrání výše stanovené částky). Tady je financí dost na to, aby se mohlo jít touto variantou. Nechci tím dehonestovat informace obsažené v článku, ale jedna sta...
Např suzuki swift v maximální výbavě GLX, v automatu (4 stupňový, ne variátor) se dá pořídit za 339 tisíc. Na ojeté auto by beztak byla potřeba rezerva 30 tisíc na opravy navíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.02.2012 09:55, RE: DSG
Rover623 posted by:
Spolehlivé automaty mají nová BMW (ne ta poslední řada, tam těžko říct), ovšem ne v kombinaci s naftou a rozhodně nic s rokem výroby 2005 a méně (nejhorší převodovky mělo BMW v rozmezí 1999-2006). Japonci (pokud nemají variátor) mají takřka nezničitelné automaty, ale občas (v článku zmíněna Toyota) mají dost divně nastavené ŘJ. Pokud se člověk vyhne Mercedesu (velmi často se momentálně objevují značně poddimenzované části) a DSG převodovkám, kde je při provozu riziko velice nákladné opravy, lze ...
DO ZLATA VYTESAT!!!

Nechápu dnešní honbu za 7 a více stupňovými automaty! lidé si neuvědomují, že prácě časté - viz výše- řazení vede k jejich předčasné smrti. To vše navíc dokoná náč český odborný servis, který nemá o automatech ani páru, jak je servisovta a ani jak měnit olej!!!

proto znám ve svém okolímezi kolegy Subaru hodně auta s "obstarožním" 4°automatem, kterému se dnes smějě každý, ale o to více se pak směje onen majitel historického automatu, který má na hrbu 300 a více tisíc km a a ni o něm neví!!! Tedy - ví, když jednou za 60.000km musí nechat vyměnit olej (což například majitelé německých "speciálů" s doživotní náplní nechtějí ani SLYŠET!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.02.2012 09:58, Když automat - tak Aisin
A proto moje rada: Toyota přiměřených rozměrů s benzínovou 1,8 a k tomu Aisin převodovka.
Věřím, že by byla paní spokojená.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.02.2012 11:47, RE: DSG
Rover623 posted by:
Spolehlivé automaty mají nová BMW (ne ta poslední řada, tam těžko říct), ovšem ne v kombinaci s naftou a rozhodně nic s rokem výroby 2005 a méně (nejhorší převodovky mělo BMW v rozmezí 1999-2006). Japonci (pokud nemají variátor) mají takřka nezničitelné automaty, ale občas (v článku zmíněna Toyota) mají dost divně nastavené ŘJ. Pokud se člověk vyhne Mercedesu (velmi často se momentálně objevují značně poddimenzované části) a DSG převodovkám, kde je při provozu riziko velice nákladné opravy, lze ...
A co starý 5ti stupeň od Mercedesu? Líbíl by se mi totiž CLK ve V6 nebo V8 benzínu a pokud vím tak se 5ti stupeň automat ještě do něj dával i po faceliftu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.02.2012 13:30, RE: milá paní -kupte si toto a víc neřešte
Pavlik posted by:
Tak třeba Hyundai ix20 je za 259 900,- (akční dobře vybavený trikolor) a jako příplatková položka figuruje v ceníku 4°automat za 30 000,-. Ten automat je dostupný pro všechny motory.
To chce dočíst nabídku až do konce. Automat rozhodně není pro všechny motorizace. Pro 1,4i nelze. A s 1,6tkou to nevychází do 300t
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.02.2012 17:35, RE: milá paní -kupte si toto a víc neřešte
Tfun posted by:
To chce dočíst nabídku až do konce. Automat rozhodně není pro všechny motorizace. Pro 1,4i nelze. A s 1,6tkou to nevychází do 300t
MKáte částečně pravdu, přehlédl jsem automat pouze pro 1,6 benzín. Nicméně potom to vyjde na 310 tisíc u akční verze trikolor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.02.2012 19:13, RE: milá paní -kupte si toto a víc neřešte
Pavlik posted by:
MKáte částečně pravdu, přehlédl jsem automat pouze pro 1,6 benzín. Nicméně potom to vyjde na 310 tisíc u akční verze trikolor.
Nebojte, bude pod 300. Prodejce rád sleví i NEskladovku a ještě přihodí zimní gumy ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.02.2012 20:07, RE: DSG
Rover623 posted by:
Největší problém DSG je plíživý nástup poruchy. Navíc co mám zkušenosti s českými majiteli automatů, tak ti obvykle počínající problémy absolutně neregistrují a toho, že je něco špatně si všimnou až v momentě kdy auto přestane řadit. V ten moment už je ovšem převodovka poničená natolik, že oprava pod hranici 20tis. je nereálná. DSG nemá problém ani tak se samotnou skříní jako spíš s malou životností spojky, která navíc velice ráda odchází "skokově", tedy auto normálně řadí a potom zničehonic pře...
Petr-Tipcars: Podle mych informaci je to s zivotnosti DSG tak, jak pisete: tzn. relativne odolna samotna skrin, ale k tomu otazka servisu spojky (spojek). Ale podle toho, co jsem dohledal, tak se lide, kteri jejich vymenu prodelali vetsinou bavili o 20.000 jako o urcite hranici. I proto jsem pani DSG doporucil. Mozna bych doplnil, aby pri koupi chovani spojky nekdo peclive sledoval a aby z prodavajiciho pokusila dostat informaci, kde svoje kilometry natocil. Pokud v mestskem provozu, je riziko opravy vetsi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2012 14:17, Redakce, redakce
Naprosto souhlasím s názory, že zde vybíral autor článku auto pro sebe. Pokud čtenářka chce malé auto do města či na dojíždění do práce, ideální je nové auto typu Fabia či VW Golf s DSG nebo Opel Corsa Easytronic. Skladovka se do 300.000 vejde (viz. inzerce Tipcars), provozní náklady se dají udržet v rozumných mezích a auto bude vždy dobře prodejné. Pokud čtenářka s autem chce jezdit i dál, je lepší se podívat po mírně jeté ojetině typu VW Golf Plus, Golf, Seat Altea. Audi A3, MB A nebo B či BMW jsou sice hezká auta, ale za 300.000 Kč už to také žádný zánovní zázrak nebude. A při koupi samozřejmě myslet především na to, že se auta budu chtít taky někdy zbavit, tzn. podle toho volit značku, výbavu i motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.02.2012 17:20, RE: Redakce, redakce
Michal006 posted by:
Naprosto souhlasím s názory, že zde vybíral autor článku auto pro sebe. Pokud čtenářka chce malé auto do města či na dojíždění do práce, ideální je nové auto typu Fabia či VW Golf s DSG nebo Opel Corsa Easytronic. Skladovka se do 300.000 vejde (viz. inzerce Tipcars), provozní náklady se dají udržet v rozumných mezích a auto bude vždy dobře prodejné. Pokud čtenářka s autem chce jezdit i dál, je lepší se podívat po mírně jeté ojetině typu VW Golf Plus, Golf, Seat Altea. Audi A3, MB A nebo B či BMW...
Petr-Tipcars: Dobrý den, jak jsem již uvedl výše: ani jedno z aut, které jsem paní doporučil, bych si sám nekoupil. Těch důvodů je mnoho: turbo, automat, řízení, počet válců. Navíc mne někdo "nařkl" z toho, že jezdím sportovně. Nejezdím, neboť sportovní jízdu jednoduše neovládám...na otevřené silnici mimochodem prostě sportovně jet prakticky nelze...
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.