0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme malý vůz s automatem do 300 tis. Kč.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 10:40, RE: Malé auto
Giorgio posted by:
Malé auto si osobně, ale i ženy v mém okolí, představuji maximálně do délky 4 metry. To, že třídy jako takové už jsou dneska přerostlé, je druhá věc. Ale segment B je dneska stejně velký, jako byl před 20 leti VW Golf III. Současná nižší střední třída s délkou 4,3 a více metru už malým autem rozhodně není. Tazatelka by se měla/chtěla podle mého pohybovat někde u oné fabie, punta, micry, ale klidně zabrousit i k Fiatu 500 nebo Panda.

V týdenní diskuzi mě ovšem zaujala Lancia Ypsilon, a to je m...
Petr-Tipcars: Přiznávám, že to bylo dilema, zvolit si mezi novými a ojetými vozy. Nakonec jsem zvolil, že paní budu doporučovat ojetiny. Tento server je ostatně spíše zaměřený na ojetiny. Ale třeba ta Lancia může svou úlohu plnit také: je to stylové, má to automat a nestojí to příliš přes limit. Pro dámu také možnost. Tato poradna je mimo to, co bych volil jako další vůz, nejsou to tedy mé preference. Především bych nevolil automat. Golf už je na mne moc uhlazený. Abych jel dle svých preferencí, nechci mačkat tlačítka...Atd. atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 10:45, RE: Kvalita dotazů a odpovědí
jaydeep posted by:
To máte sice dobrý, ale tato tazatelka chce MALÉ auto, a je skoro jedno jestli nové nebo ojeté, ale prostě MALÉ, omg)) Těžký pochopit? :D
Petr-Tipcars: Pětkový bavorák by mi jako malé auto asi neprošel. Ale běžné (sub)kompakty? Autorka mimochodem nechtěla minivůz...Otázka je, jestli dotaz položila s tímto vědomím, nebo řekla malé auto a myslela tím F500....tady už neposloužím, ale stejně si myslím, že malé vozy kupované ženám jsou pomsta mužů za...doplňte si sami.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 10:50, RE: DSG
Pavlik posted by:
Já bych se naopak DSG, zvláště ve spojení s převážně městským provozem, vyhnul. Není to špatná převodovka, zvláště když, tak jako autor upřednostňujete sportovní jízdu, ale nezvládá příliš dobře pojíždění v koloně ani pozvolný rozjezd z křižovatky. Zdá se mi prostě zbytečně zbrklá a ucukaná. Jako bonus je motor 1,2 TSi pro 7° DSG slabý s nedostatečným tahem.
Petr-Tipcars: Uznávám, že když jsem jel DSGčkem, tak ve Fabii bylo na S, a v Passatu byla nafta. Ale s tou naftou na N jsem tím přeskákal v koloně asi 50km a dalo se. Šlo o první dva tři přískoky, pak si hlava uvědomila, že to není manuál. Ale je fakt, že benzín se zařazeným Nkem jsem prakticky nejel...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 11:10, RE: 95k je mimo město málo?
Alda posted by:
Autor dává trochu rozporuplné rady. Na jedné straně doporučí FII s TSi, ale pak je najednou u Mercedesu jen 95k mimo město málo...?! Co blázníte, copak ženská potřebuje 150k nebo GTI Golf? Čest vyjímkám, které to dokáží ocenit, ale v okolí žádnou takovou dámu nemám, Vy snad ano?
Lepší než ojetý vůz exklusivní značky by byl nový vůz např. Opel Corsa s automatem za 300.000,-. Zvláště pro ženu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 11:36, Nové vs. ojeté
Je to tady sice spíše server na ojetá auta a většina dotazů (kterých mimochodem chodí docela dost a čistě ze zajímavosti bych poradnu udělal někdy stylem hlasování o tom, na co se bude odpovídat vybráním několika dotazů) se týká ojetých vozidel. Ovšem v případě, když vidím, že tazatelem je žena, je lepším doporučením nový vůz (pokud tomu nebrání výše stanovené částky). Tady je financí dost na to, aby se mohlo jít touto variantou. Nechci tím dehonestovat informace obsažené v článku, ale jedna stať se měla věnovat malým novým autům, aby rada byla ucelená a tazatelka si tak mohla vybrat mezi novými malými auty a lehce ojetou nižší střední.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 11:49, RE: DSG
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Uznávám, že když jsem jel DSGčkem, tak ve Fabii bylo na S, a v Passatu byla nafta. Ale s tou naftou na N jsem tím přeskákal v koloně asi 50km a dalo se. Šlo o první dva tři přískoky, pak si hlava uvědomila, že to není manuál. Ale je fakt, že benzín se zařazeným Nkem jsem prakticky nejel...
A jsme zase u toho - fráze "dalo se" , typická pro koncern. Jiní to prostě umí lépe - automat má být především o pohodlném cestování a odstranění řazení. Silně pochybuji, že pod pojmem pohodlný si někdo představí trhané poskakovaní při pozvolném rozjezdu nebo "lehtání plynu" v koloně - dle mé zkušenosti totiž DSG funguje dobře pouze při "sportovnějším / razantnějším" zacházení s plynovým pedálem a naopak vyloženě tomu nejde "ležérnost a plavnost" klasického automatu s měničem momentu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 12:13, chyby v článku
1) A3 s 2,0 FSI nemá DSG ale Tiptronic.
2) není pravda, že Civic neumí ruční řazení - ve vyšší výbavě může mít pádla pod volantem.

Jinak souhlas, že v dotazu chybí, zda má jít o nové nebo ojeté auto. Podle toho bohužel vypadá i odpověď..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 12:30, RE: Kvalita dotazů a odpovědí
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Pětkový bavorák by mi jako malé auto asi neprošel. Ale běžné (sub)kompakty? Autorka mimochodem nechtěla minivůz...Otázka je, jestli dotaz položila s tímto vědomím, nebo řekla malé auto a myslela tím F500....tady už neposloužím, ale stejně si myslím, že malé vozy kupované ženám jsou pomsta mužů za...doplňte si sami.
Vubec nerikam ze ji mate doporucovat 530i, i kdyz treba takova 3er by se mezi mala auta dala taky zaradit Bylo to spis o tom, ze odpovidat na takto polozeny dotaz je tezke bez toho, aby clovek znal blizsi preference tazatele. Osobne davam do kategorie male vozy vse do ceho se v predu pohodlne usadim, ale za me uz si nikdo nesedne, tj. treba ten Golf. Tazatelce bych doporucil zvazit, zda je opravdu nutny automat a zda chce spis neco elegantniho nebo "sedou mys" ala Golf. Osobne bych ji doporucil projet se treba v takovem BMW 120i - v predu je mista dost, spotreba v pohode do 8l a ostudu s tim nikde neudela. Servisne to v praxi jako ojetina vychazi na podobne penize jako srovnatelne VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 12:35, RE: Nové vs. ojeté
David V posted by:
Je to tady sice spíše server na ojetá auta a většina dotazů (kterých mimochodem chodí docela dost a čistě ze zajímavosti bych poradnu udělal někdy stylem hlasování o tom, na co se bude odpovídat vybráním několika dotazů) se týká ojetých vozidel. Ovšem v případě, když vidím, že tazatelem je žena, je lepším doporučením nový vůz (pokud tomu nebrání výše stanovené částky). Tady je financí dost na to, aby se mohlo jít touto variantou. Nechci tím dehonestovat informace obsažené v článku, ale jedna sta...
Ten nápad s hlasováním se mi velice líbí. Občas si totiž v pondělí říkám, že není možné aby takové dotazy do poradny chodily. Myslím, že i pro redakci by to byla užitečná zpětná vazba o tom, co návštěvníky jejich webu opravdu zajímá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 12:52, RE: DSG
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Uznávám, že když jsem jel DSGčkem, tak ve Fabii bylo na S, a v Passatu byla nafta. Ale s tou naftou na N jsem tím přeskákal v koloně asi 50km a dalo se. Šlo o první dva tři přískoky, pak si hlava uvědomila, že to není manuál. Ale je fakt, že benzín se zařazeným Nkem jsem prakticky nejel...
Na jednu věc jste zapomněl, DSG je při městském provozu extrémně poruchová. Nejen-že auto skáče při popojíždění, ale spojka se opotřebovává až neuvěřitelnou rychlostí. Navíc je tenhle zmetek téměř neopravitelný, pokud se něco stane, musí se udělat velmi nákladný repas. To není jako u Civicu, kde vyměníte dvě lamely a filtr, pročistíte to a oprava se vleze do 40tis. i když dojde k nejhoršímu. Mercedes s jeho novodobým automatem bych nedoporučil vůbec, jsou pouze 2 výrobci kde se automat dokáže přikousnout tak, že je potom převodovka plná kovových špon, Mercedes a BMW. Každopádně DSG doporučuji se vyhnout velkým obloukem, stejně jako motor TSi je tahle převodovka časovaná bomba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 12:52, RE: Nové vs. ojeté
David V posted by:
Je to tady sice spíše server na ojetá auta a většina dotazů (kterých mimochodem chodí docela dost a čistě ze zajímavosti bych poradnu udělal někdy stylem hlasování o tom, na co se bude odpovídat vybráním několika dotazů) se týká ojetých vozidel. Ovšem v případě, když vidím, že tazatelem je žena, je lepším doporučením nový vůz (pokud tomu nebrání výše stanovené částky). Tady je financí dost na to, aby se mohlo jít touto variantou. Nechci tím dehonestovat informace obsažené v článku, ale jedna sta...
Takhle nějak bych si to představoval, naprostý souhlas s tím, cos napsal. Přidal bych ještě informaci, že je víc typů automatů (klasický s měničem, dvouspojkový, CVT), vypíchnout výhody a nevýhody , napsat mezi novými bych dal přednost tomu a tomu protože..., mezi lechce ojetými tomuto...Jenže to by asi bylo moc práce, takhle zřejmně pisatel překopíroval něco co už bylo napsáno a z bloků udělal tuhle hanebnou slátaninu. Hnus, vebnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 13:01, RE: Nové vs. ojeté
subarák posted by:
Takhle nějak bych si to představoval, naprostý souhlas s tím, cos napsal. Přidal bych ještě informaci, že je víc typů automatů (klasický s měničem, dvouspojkový, CVT), vypíchnout výhody a nevýhody , napsat mezi novými bych dal přednost tomu a tomu protože..., mezi lechce ojetými tomuto...Jenže to by asi bylo moc práce, takhle zřejmně pisatel překopíroval něco co už bylo napsáno a z bloků udělal tuhle hanebnou slátaninu. Hnus, vebnosti.
No já to zas tak kriticky nevidím. Pokud chce madam nové auto, tak se jí v každém salonu budou věnovat a vyzkouší si cokoliv bude chtít a koupí si, v čem se bude cítit nejlíp. Zatímco u ojetin, je lepší mít od někoho první nástřel aut, což tento článek plní. Neposuzuj to svou optikou, ale optikou člověka, který se neorientuje.
Mám kamarády, kterým se moje amatérké články zdají děsně "odborné" a takových je většina tazatelů v poradně. To, že to tady místní znalí diskutéři "cupují" je jiná věc. Ono napsat článek není tak snadné, jako ho přečíst a zkritizovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 13:34, RE: DSG
Rover623 posted by:
Na jednu věc jste zapomněl, DSG je při městském provozu extrémně poruchová. Nejen-že auto skáče při popojíždění, ale spojka se opotřebovává až neuvěřitelnou rychlostí. Navíc je tenhle zmetek téměř neopravitelný, pokud se něco stane, musí se udělat velmi nákladný repas. To není jako u Civicu, kde vyměníte dvě lamely a filtr, pročistíte to a oprava se vleze do 40tis. i když dojde k nejhoršímu. Mercedes s jeho novodobým automatem bych nedoporučil vůbec, jsou pouze 2 výrobci kde se automat dokáže př...
Tohle je tedy skutečně zajímavá informace. Přínos automatické převodovky vidím převážně ve městě. Mimo město s dnešními hodně pružnými motory lze vystačit s minimálním řazením. Například na dálnici zařadím 5- ku a přeřazuji až při sjíždění. Takže pokud je DSG ve městě poruchová, tak podle mě ji skoro nemá smysl vyrábět. Zrovna kombinace malého auta s automatem je ideální volba do městského hustého provozu, kde se mohu soustředit na věci kolem mě na nevyčerpávám se neustálým ovládáním vozidla. Takové pocukávání v kopci bez hill-holderu není jednak příjemné a jednak to mechanické spojce taky zrovna neprospěje. Nicméně z příspěvku nelze vyčíst, co bys z tohoto úhlu pohledu doporučil. Nejsem znalec automatů a jediný obecně použitelný, který znám je japonský (doufám) Aisin, ale ten se dává i do evropských aut (Opel) nebo ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 14:09, RE: DSG
David V posted by:
Tohle je tedy skutečně zajímavá informace. Přínos automatické převodovky vidím převážně ve městě. Mimo město s dnešními hodně pružnými motory lze vystačit s minimálním řazením. Například na dálnici zařadím 5- ku a přeřazuji až při sjíždění. Takže pokud je DSG ve městě poruchová, tak podle mě ji skoro nemá smysl vyrábět. Zrovna kombinace malého auta s automatem je ideální volba do městského hustého provozu, kde se mohu soustředit na věci kolem mě na nevyčerpávám se neustálým ovládáním vozidla. Ta...
rover: dík za info, je to přínosné, ale které dnešní automaty bys teda doporučil?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 14:11, milá paní -kupte si toto a víc neřešte
Z té dnešní rady nejsem chytrý ani já. Prostě všehochuť nacpaná dohromady. Podle mě máte 2 možnosti. Buď si kupte novou nebo předváděcí Fabii 1.2 TSI s DSG (doporučuji si připlatit za prodlouženou záruku, nebo ji vyjednat s prodejcem jako bonus), bezstarostně jezděte a po 4 letech ji prodejte. Ale DSG také podle mě není do města tak vhodný jako normální automat.
Nebo si kupte tohle: http://www.tipcars.com/#skoda-fabia/16-16v-elegance-automat-12304711.html a máte vystaráno + ušetřeno 100 000 Kč. Je to skoro nové auto s jednoduchou a spolehlivou 1.6 a normálním automatem, který je na jízdu po městě stavěný. Když budete pravidelně měnit olej v motoru (max. rok nebo 15 000 km) a převodovce (vzhledem k městskému provozu 5 let nebo 60 000 km) neměla byste mít problém a auto si klidně nechte na dalších 20 let. Je to pozink, takže jen tak nezrezne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 14:21, RE: milá paní -kupte si toto a víc neřešte
Paul posted by:
Z té dnešní rady nejsem chytrý ani já. Prostě všehochuť nacpaná dohromady. Podle mě máte 2 možnosti. Buď si kupte novou nebo předváděcí Fabii 1.2 TSI s DSG (doporučuji si připlatit za prodlouženou záruku, nebo ji vyjednat s prodejcem jako bonus), bezstarostně jezděte a po 4 letech ji prodejte. Ale DSG také podle mě není do města tak vhodný jako normální automat. ...
Koupil bych jedničkové BMW. Zaparkovat s DSG je pěknej opruz. Áčko je malá plechovka, co nesmí opustit hranice města. Béčko je zase drahé jak potvora. Anebo nové, netuším, jaké převodovky používá Opel nebo Honda Jazz, ale se zárukou vám to může být u zadku, dva roky to nemusíte řešit, někde i víc. Hyundai nebo Kia se s automatem asi nedělá, co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 14:41, RE: milá paní -kupte si toto a víc neřešte
Michal posted by:
Koupil bych jedničkové BMW. Zaparkovat s DSG je pěknej opruz. Áčko je malá plechovka, co nesmí opustit hranice města. Béčko je zase drahé jak potvora. Anebo nové, netuším, jaké převodovky používá Opel nebo Honda Jazz, ale se zárukou vám to může být u zadku, dva roky to nemusíte řešit, někde i víc. Hyundai nebo Kia se s automatem asi nedělá, co?
Ale samozřejmě že se hyundai i kia dělají v automatu - stačí se podívat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 15:20, RE: milá paní -kupte si toto a víc neřešte
Pavlik posted by:
Ale samozřejmě že se hyundai i kia dělají v automatu - stačí se podívat.
Potom bych neváhal, záruka až do sto tisíc km, které stejně nikdy nenajede, ne dřív než za 5 let...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 15:21, RE: milá paní -kupte si toto a víc neřešte
Michal posted by:
Potom bych neváhal, záruka až do sto tisíc km, které stejně nikdy nenajede, ne dřív než za 5 let...
Tak jsem se podíval - žádný Hyundai nebo Kia za tři kila s automatem se koupit nedá tím myslím nové auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.02.2012 15:25, RE: Malé auto
tomaskrtek posted by:
http://www.tipcars.com/#nove-lancia-y/09-turbo-automat-gold-33710086.html
tady je
Jak na ten inzerát koukám, skoro uvažuju, že bych tu lancii koupil. Ta nabídka je sakra lákavá.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.