0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf IV - doplněné zkušeností majitele po pěti letech

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 09:16, RE: Diskuse nezklamala
bitner posted by:
Ono je to trosku slozitejsi, bavite se tady s clovekem, ktereho zivotni realita velmi rychle naucila pristupovat k autu predevsim z pohledu uzitne hodnoty.
Projel jsem se v Octavii I, II, Focusu I, Meganovi I, Loganovi MCV a Sanderu (ktere mam ted). Asi jsem ztraceny pripad, ale rozdil mezi Focusem a Sanderem je na silnici zrejmy, nicmene pro me nezajimavy. Moje priority jsou proste jinde: 0 km na tachometru, kdyz to kupuju, mala pravdepodobnost, ze to nekdo pri prevozu nadrbal a pak nejak zfli...
Tak to prostě je. A někdo si taky chce "udělat radost" (nebo manželce, milence, milenci) - a co si budem povídat, tak radost z nového je větší, než z ojetého. V dnešní době je kolikrát lepší koupit nový, než stejný model 2-3 roky starý...
Navíc si vyberu přesně to, co chci - od barvy, přes výbavu a v neposlední řadě i financování.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 10:23, RE: Vredestein Snowtrack 3
rohYpnol posted by:
Já netvrdím, že Vredestein používá nekvalitní směs- nevím to. Jen tvrdím, že je to klidně možné.
Já třeba mám momentálně letní staré Barum Brillantis a i když byly v testech poměrně dobré, tak nevím, jestli bych je koupil znova. Když je porovnám třeba s Continental, Michelin apod., tak se ty Barumy doslova sjíždějí jak papír... Přitom opět - v testu dopadly dobře...
S Barumkami mám poslední zkušenost starou cca 10 let - přesně stejnou jako vy, nedržící pneu které se velmi rychle sjíždí. Tehdy jsem se zařekl, že už mi tahle značka nikdy na auto nesmí. Osobně používám Michelin nebo Continental, ty vredesteiny jsou na třetím autě v rodině - v testech byly dobré, cena výborná a jak to vypadá nejspíš při tempu jejich opotřebení přežijí zbytek auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 10:45, RE:
rohYpnol posted by:
1.8 TSI trpí také na přeskočení řetězu - a u něj je to bez varování KO... Jestli se nepletu ve značení, tak 1.8 TFSI a 1.8 TSI je to samé, jen v Audi se značí TFSI...
no prosím,takže jak jsem psal,s motory mají prostě problém.Tohle by se myslím tak obrovské automobilce stávat prostě nemělo,navíc napříč celou motorizací.Nemyslíte??A to není jen přeskakování řetězu,praskání hlav ale ještě ktomu i nadměrný apetit co se oleje týče.Když opět zmíním Hondu,tak tam jsou motory naopak na samotné špičce,které spolehlivě drží po celou životnost vozidla a o nějakém dolévání oleje nemůže být ani řeč...od výměny k výměně ani deci....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 11:07, RE: Diskuse nezklamala
Pepe posted by:
Tak to prostě je. A někdo si taky chce "udělat radost" (nebo manželce, milence, milenci) - a co si budem povídat, tak radost z nového je větší, než z ojetého. V dnešní době je kolikrát lepší koupit nový, než stejný model 2-3 roky starý...
Navíc si vyberu přesně to, co chci - od barvy, přes výbavu a v neposlední řadě i financování.
Vybírate modelové případy, kdy kupující není limitovaný financemi nebo se bavíte o low cost autech. Mně se třeba filosofie Dacie a Thalie líbí, ale za stejné peníze zrovna pro rodinu šáhnu po něčem větším ojetém i s rizikem, že budu měnit spotřebák a možná se i něco vysype, co budu platit nad rámec původních plánů.
A k radosti z nového: kamarád má novou Octávii 1.2 TSi a radosti si užíval, dokud nezjistil, co je motor zač, pak se mu začal dost ztrácet olej a výsledkem je nový motor, sice v záruce, ale opruz ( tahle "radost" z nového vozu trvala 3/4 roku, kdy konečně spotřeba oleje přesáhla 0,5 l/1000 km a byla tedy důvod k reklamaci). A co se týká investic, tak mu kuna ožrala kabely, což ho stálo 2500 (plus nepojízdný auto s dítětem na palubě asi 40 kmod baráku 1.ledna v 18:00 v dědině, kde lišky dávají málem dobrou noc), se kterými se nepočítalo a špatným nasazením řetězů si urval čidlo otáček kola (ABS + ESP v zimě mimo provoz), takže dalších 2500, se kterými se nepočítalo. Ne, nehodlám dělat pokusné králíky, budu vybírat mezi auty, které prověří tisíce uživatelů, jak doposud.
Do Mondea jsem investoval k dnešku 190 tisíc (kupní cena + nestandardní úpravy a opravy) a za 3,5 roku mě nevyšplouchlo, půjdu zase touto cestou levné ojetiny, a to i zdůvodu, že mě ty drobné práce na tom baví a mám to jako koníček. Auto, na který bych kvůli ztrátě záruky nesměl šáhnout, je nadneseně řečeno noční můrou. A aby to nevyznělo, že dělám z nouze ctnost, tak by mi finančně nečinilo problém jít a koupit nové auto střední třídy s výbavou a motorem podle vlastních představ. Ale není proč, na autě mě zajímá užitná hodnota a na sociální zařazení kašlu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 12:04, RE: Diskuse nezklamala
David V posted by:
Vybírate modelové případy, kdy kupující není limitovaný financemi nebo se bavíte o low cost autech. Mně se třeba filosofie Dacie a Thalie líbí, ale za stejné peníze zrovna pro rodinu šáhnu po něčem větším ojetém i s rizikem, že budu měnit spotřebák a možná se i něco vysype, co budu platit nad rámec původních plánů.
A k radosti z nového: kamarád má novou Octávii 1.2 TSi a radosti si užíval, dokud nezjistil, co je motor zač, pak se mu začal dost ztrácet olej a výsledkem je nový motor, sice v zár...
Ok. Já chápu oba principy, neb sedím na 2 židlích. Osobně užívám naftové kombi střední třídy, se kterým najedu cca 35-40tkm/rok. Kupováno jako ojeté. Z toho plyne nutnost 2. auta do rodiny kvůli potomkům (dříve školka, teď škola, kroužky, výjezdy na chalupu a pod.). Benzínové kombi nižší střední. Bylo kupováno jako nové před 8 lety, dnes má najeto 90tkm, "plnou" výbavu, řádně vedenou servisku. Nechám ho tam na akontaci, něco málo přidám, a odjedu novým. A věřím, že mám zase nějakých 5-8 let klid. Sice bych za stejné peníze pořídil krásné ojeté BMW X5, ale přiznám se, že provoz bych neutáhl.
A víš, na co se těším? Až naživo uvidím Dacii Dokker - je to pro mě horkej kandidát, přeci jen 406 má 275tkm na hrbu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 12:11, RE: Diskuse nezklamala
David V posted by:
Vybírate modelové případy, kdy kupující není limitovaný financemi nebo se bavíte o low cost autech. Mně se třeba filosofie Dacie a Thalie líbí, ale za stejné peníze zrovna pro rodinu šáhnu po něčem větším ojetém i s rizikem, že budu měnit spotřebák a možná se i něco vysype, co budu platit nad rámec původních plánů.
A k radosti z nového: kamarád má novou Octávii 1.2 TSi a radosti si užíval, dokud nezjistil, co je motor zač, pak se mu začal dost ztrácet olej a výsledkem je nový motor, sice v zár...
Nic neni cernobile. Ono taky tech novych aut, do kterych stoji za to jit, porad ubyva. Uz i do toho sandera 2 budou cpat 0,9 turbobenzin trivalec (12v samozrejme). Ma to mit vykon 66 kW a spotrebu 4,5 l. Kouzlo Dacie a Thalie dosud spocivalo v tom, ze bylo mozne poridit techniku proverenou 15 az 20 lety provozu a pritom od nuly na pocitadle. Thalie uz skoncila a doprodavaji se sklady, Dacie brzy opusti 1,6 8v a k mani bude v atmosfere pouze 1,2 16v.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 14:22, RE: Diskuse nezklamala
bitner posted by:
Ono je to trosku slozitejsi, bavite se tady s clovekem, ktereho zivotni realita velmi rychle naucila pristupovat k autu predevsim z pohledu uzitne hodnoty.
Projel jsem se v Octavii I, II, Focusu I, Meganovi I, Loganovi MCV a Sanderu (ktere mam ted). Asi jsem ztraceny pripad, ale rozdil mezi Focusem a Sanderem je na silnici zrejmy, nicmene pro me nezajimavy. Moje priority jsou proste jinde: 0 km na tachometru, kdyz to kupuju, mala pravdepodobnost, ze to nekdo pri prevozu nadrbal a pak nejak zfli...
S tímto se dá souhlasit, pokud člověk nevidí rozdíl bezi spotřebičem autem, ledničkou a vysavačem. Na druhou stranu, dnešní automobilový průmysl je spotřební na pět let a na značce už dnes nezáleží, úkolem je zesměšnit levné značky aby se ten lepší krám prodal. Nejlepším příkladem toho je Mercedes Citan/Renault Kangoo a můžeme pokračovat dlouhým seznamem globalizace, fúzí, atd.

Koupě Dacie chápu i když jezdím v Audi.

Na druhou stranu kdo jezdí dálky, pro něj Dacia nepřipadá v úvahu... snad s odřenýma ušima Lodgy MCV se šestistupňovou převodovkou točí při 230km/h cca 2.200ot, jenže jste tam za 360-400t.

Mimochodem, zrovna jsem řešil jestli mám dát 50t do mé spolehlivé, pětiválcové A6 2,5TDi z 1996-7, nebo koupit nové šestistupňové Lodgy a přiznám se, že jsem málem Lodgy koupil. Na poslední chvíli jsem ale investoval do A6 (spotřebák - zimní pneu, rozvody, kompletní brzdy, kotouče). První A6 nikdy neselhala, nikdy neměla kromě spotřebáku žádnou závadu a jsem přesvědčen, že vydrží déle než Dacia. Kdybych ale měl novou, nespolehlivou A6 typ C5 a C6, kterých tady mají zákazníci spoustu, tu Dacii bych si raději koupil.

Taky bylo zajímavé přečíst si o spolehlivosti starých A6 toto: http://www.tipcars.com/magazin-lze-dnes-najit-alternativu-k-dosluhujici-audi-a6-25-tdi-5812.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 15:25, RE: Diskuse nezklamala
Pepe posted by:
Ok. Já chápu oba principy, neb sedím na 2 židlích. Osobně užívám naftové kombi střední třídy, se kterým najedu cca 35-40tkm/rok. Kupováno jako ojeté. Z toho plyne nutnost 2. auta do rodiny kvůli potomkům (dříve školka, teď škola, kroužky, výjezdy na chalupu a pod.). Benzínové kombi nižší střední. Bylo kupováno jako nové před 8 lety, dnes má najeto 90tkm, "plnou" výbavu, řádně vedenou servisku. Nechám ho tam na akontaci, něco málo přidám, a odjedu novým. A věřím, že mám zase nějakých 5-8 let kli...
Na Dacii Dokker jsem taky zvědavý. Kdybych občas nepotřeboval převést paletu, už by byl objednaný 7-místný Lodgy s 1,2TCE za 306.000,- včetně klimy. Prodejce Dacií mi řekl, že dle jejich informací má být Dokker též možno sedmimístný (všechny dostupné materiály uvádějí 5 míst). Takové auto potřebuji - přes týden vymontovaná sedadla a vozit bordel s možností nakládání a skládání VZV, přes víkend s partou a dětma na lyže, atd. V ojetinách moc velký výběr není. Ojediněle se vyskytne Fiat Doblo nebo Ford Tourneo Connect.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 15:45, RE:
V-tec posted by:
no prosím,takže jak jsem psal,s motory mají prostě problém.Tohle by se myslím tak obrovské automobilce stávat prostě nemělo,navíc napříč celou motorizací.Nemyslíte??A to není jen přeskakování řetězu,praskání hlav ale ještě ktomu i nadměrný apetit co se oleje týče.Když opět zmíním Hondu,tak tam jsou motory naopak na samotné špičce,které spolehlivě drží po celou životnost vozidla a o nějakém dolévání oleje nemůže být ani řeč...od výměny k výměně ani deci....
Mají a nemají. Ono je to složitější. Když třeba porovnám současné TSI s tím, co nabízí Honda, tak se Honda naprosto nechytá. TSI jsou výborné, pružné, tiché, dokáží jezdit opravdu za málo. Z druhé strany spolehlivost. Honda? Bezcharakterní 1.8 atd.

Navíc motory od VW neustále prodělávají drobné modifikace, mění se dodavatelé dílů atp. Takže se často nedá odsuzovat motor jako celek. Obecně vzato koncern neumí rozvody a napínáky. Určitě nic chvályhodného. Z druhé strany - kdo je dokonalý? Honda má sice spolehlivé motory, ale co zbytek vozu? Jeho interiér, design atp.? Co se spolehlivosti týká, tak ani Honda není svatá. Známý má např. Jazz a rozhodně to není tak, že by neřešil problémy a jen doléval olej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 16:34, RE:
rohYpnol posted by:
Mají a nemají. Ono je to složitější. Když třeba porovnám současné TSI s tím, co nabízí Honda, tak se Honda naprosto nechytá. TSI jsou výborné, pružné, tiché, dokáží jezdit opravdu za málo. Z druhé strany spolehlivost. Honda? Bezcharakterní 1.8 atd.

Navíc motory od VW neustále prodělávají drobné modifikace, mění se dodavatelé dílů atp. Takže se často nedá odsuzovat motor jako celek. Obecně vzato koncern neumí rozvody a napínáky. Určitě nic chvályhodného. Z druhé strany - kdo je dokonalý? Honda...
Petr-Tipcars: Za mne je to tak, ze se naopak Honda chyta. Pro mne porad lepsi emisemi pridusena atmosfera nez (malo)objemovy turbomotor, kde at chceme nebo ne, slouzim jako pokusny kralik. Mmchodem Honda se chyta, dvoulitr s 200konmi bez turba je malo? A obecne vzato toho koncern neumi vic nez TSI, poslednich x let dela motory stylem pokus omyl (HTP-napinaky, tepelne stity, trivalcove nafty, rozvody TSI-nic proti vyvoji, ale meli by davat zakaznikum slevy, pokud si toto konkretne umisti pod kapotu a az to konecne dovyvinou, tak to teprve nabizet jako finalni produkt...) Jsem fanda do aut, asi ano, ale at to vyvijej za svoje penize. TIm nechci rict, ze nemaji dobre motory, motor ve Fabii RS II vypada dobre napriklad a rozvody ho netrapi, jsou k tomu vysvetlujici materialy na netu, ale to, co cpou do beznych aut, co si kupujou bezni lide, to je nekdy k breku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 16:54, RE: Diskuse nezklamala
Michal 22 posted by:
Na Dacii Dokker jsem taky zvědavý. Kdybych občas nepotřeboval převést paletu, už by byl objednaný 7-místný Lodgy s 1,2TCE za 306.000,- včetně klimy. Prodejce Dacií mi řekl, že dle jejich informací má být Dokker též možno sedmimístný (všechny dostupné materiály uvádějí 5 míst). Takové auto potřebuji - přes týden vymontovaná sedadla a vozit bordel s možností nakládání a skládání VZV, přes víkend s partou a dětma na lyže, atd. V ojetinách moc velký výběr není. Ojediněle se vyskytne Fiat Doblo nebo ...
Přesně tak. V "nouzi" převézt děti nebo partu ožralejch (nadsázka) kamarádů, jinak dělníka za pár fufní, u kterého nebude vadit drsnej provoz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 17:19, RE: Nevidel bych to tak tragicky
Rutt. posted by:
Jenže ten VW lze opravit pořád levněji než IT/FR auto.
Na fiaty seženete díly vysloveně za hubičku- kvalitní z druhovýroby a ani alfa na tom není zdaleka tak zle jak se povídá- platili jsme zatím za vše mnohem méně než na suzuki nebo mazdu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 17:34, RE: Co řešíte u starýho auta
Michal 22 posted by:
V textu to sice vypadá hrozivě, ale když si to vypíšete, rozhodně to není taková hrůza. Je třeba si uvědomit, že minimálně polovinu problémů by většina majitelů takto starých aut vůbec neřešila.

Zima 2008 - termostat: U 10 let starého auta, proč ne.
Jaro 2008 - svíčky + kabely: spotřební věc
Podzim 2008 - tlumiče: Kdo z vás je mění preventivně?
Březen 2009 - rozvody: spotřební věc
Září 2009 - stěrače: Známá závada, nic tragického, pokud zrovna nejedete v prudké bouřce
Leden 2010 - klínov...
Vypsal jste to hezky, v článku to vypadalo celkem děsivě, jak to bylo neuspořádané, ale když se to takhle srozumitelně vypíše, tak je hned vidět, že kromě pár prkotin (stěrače, cívka, únik chladící) majitel vypisoval více méně údržbu- kdo považuje výměnu pružin a tlumičů a podobné záležitosti za poruchu je diletant- takové části podléhají opotřebení a čas od času je potřeba je vyměnit a musí se s tím počítat- a souhlasím s vámi že leckdo jezdí s prasklou pružinou a ani o tom neví- příklad je můj otec, vezla jsem mu auto na servis- kontrolu před technickou, říkám si že je trošku spadlý na jednu stranu, kouknu se a samozřejmě prasklá pružina, volám mu jestli o tom ví a samozřejmě, že neměl vůbec tušení....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 17:39, RE: Diskuse nezklamala
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Beru a chápu, pokud k tomu přistupujete takto, je např. nová Dacia řešením. Jinak ten motor je mezi námi příkladem toho, že i když je něco konstrukčně staré, tak to není nutně horší než moderní agregáty (akorát škoda, že je motor trochu přidušený emisními normami...)
Je tady jeden problém této nekonečné diskuze. Nemůžou se dohodnout dva typy řidičů. Jedny auta baví a rozumí jim, vědí po čem sáhnout a poznají stav vozidla a druhé auta nijak zvlášť nezajímají a jen potřebujou vyřešit přepravu a hlavně neřešit věci, které je nebaví. Pro tu první skupinu je jasně favoritem léty prověřená a pečlivě vybraná ojetina, ti druzí asi udělají lépe, když si přečtou recenze nějakých low-costů a pak si jeden z nich koupí.

A přiznejme si, každý majitel ojetiny by měl mít v záloze servisáka, který mu rychle opraví co potřebuje a nebude si z něj dělat dojnou krávu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 17:47, RE: Diskuse nezklamala
Koloss posted by:
Je tady jeden problém této nekonečné diskuze. Nemůžou se dohodnout dva typy řidičů. Jedny auta baví a rozumí jim, vědí po čem sáhnout a poznají stav vozidla a druhé auta nijak zvlášť nezajímají a jen potřebujou vyřešit přepravu a hlavně neřešit věci, které je nebaví. Pro tu první skupinu je jasně favoritem léty prověřená a pečlivě vybraná ojetina, ti druzí asi udělají lépe, když si přečtou recenze nějakých low-costů a pak si jeden z nich koupí.

A přiznejme si, každý majitel ojetiny by měl mít...
K té poslední větě: to platí pro každého, kdo nemá delší záruku než je doba vlastnění vozidla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 17:52, RE: Vredestein Snowtrack 3
Pavlik posted by:
S Barumkami mám poslední zkušenost starou cca 10 let - přesně stejnou jako vy, nedržící pneu které se velmi rychle sjíždí. Tehdy jsem se zařekl, že už mi tahle značka nikdy na auto nesmí. Osobně používám Michelin nebo Continental, ty vredesteiny jsou na třetím autě v rodině - v testech byly dobré, cena výborná a jak to vypadá nejspíš při tempu jejich opotřebení přežijí zbytek auta
Souhlasím, měla jsem před lety ještě na swiftu barum brilantis- horší pneu jsem snad nezažila- i debica což by měl být pokud vím jeden koncern a jsou to levné šmejdy jsou lepší (mám jak pasio 2- letní, tak frigo- zimní- na autě do kterého nechci investovat- na dotlučení a pocitově jsou lepší a lépe drží). S pneu vredestein snowtrack 3 jsme hodně spokojení- dobře drží zejména na sněhu.... Po 4 letech jsou zralé na vyhození (doježdění při popojíždění ve městě) i zimní pneu prestižních značek- mám zkušenost třeba s Michelin alpin pro vozy 4x4- první jednu,dvě zimy byly naprosto luxusní, držely za jakýchkoliv podmínek výborně, loni po 4 letech to byla na sněhu už hrůza i když vzorek je stále o.k., tak jak ztvrdly, tak byly na nic...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 18:03, RE: Spolehlivost
Rover623 posted by:
Tedy nechci vám do toho kecat, ale těch věcí na opravu se mi zdá nějak mnoho. Vlastním podobně starého Accorda (1996), jezdí se s ním denně a za 5 let toho najel víc než ten váš Golf, stojí venku a umýván je pouze v myčce a jediné co jsem opravoval nad rámec běžné údržby byly zadní brzdy, ovšem jsou tam kotouče, takže životnost menší než u bubnů (cca 15 000,- CZK) a výměna už hodně rezavé nádrže (2 500,- CZK) + práce (1 000,- CZK). To je můj servis nad rámec údržby za 5 let a to ani nepočítám, ž...
Zrovna nedávno jsem sledoval jakýsi pořad na ORF, kde právě mluvili o Octavii I. Mechanizmus stěračů je jeden problém. Prostě vyhodit a koupit nový. Nejlepší řešení. No apotom mechanizmy stahovacích oken a jejich padání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 18:14, RE:
rohYpnol posted by:
Mají a nemají. Ono je to složitější. Když třeba porovnám současné TSI s tím, co nabízí Honda, tak se Honda naprosto nechytá. TSI jsou výborné, pružné, tiché, dokáží jezdit opravdu za málo. Z druhé strany spolehlivost. Honda? Bezcharakterní 1.8 atd.

Navíc motory od VW neustále prodělávají drobné modifikace, mění se dodavatelé dílů atp. Takže se často nedá odsuzovat motor jako celek. Obecně vzato koncern neumí rozvody a napínáky. Určitě nic chvályhodného. Z druhé strany - kdo je dokonalý? Honda...
Aspon někdo se zdravým rozumem!!!Petr Tipcars to říká správně.Včem se Honda nechytá? Že má v nabídce mín motorů,ale za to všechny bezchybné a spolehlivé s přijatelnou spotřebou i výkonem???A co se interiéru týče tak právě u koncernu bych se vůbec neozýval,strohý,nudný a pořád stejný! A design je věc názoru,ovšem opět koncern neumí vymyslet nic nového,jen obmění trošku linky a hle, nový Golf 7 generace je na světě,ač už 3 generace stejný! U H je každý nový model prostě jiný a nový.Zpět k motorům-ano H se nechytá,pr TSI má větší zátah vod spoda,ale tím to končí.A hodit do motoru turbo a dát tam nálepku RS nebo GTI umí každý,ale postavit čistokrevnou atmosféru s 200ps (CTR),která točí 8500 ot nebo 240 ps (S2000),která točí 9000 ot,tomu říkám um!!!Znalí ví!A když už jsme u těch výkonů,tak nebude trvat dlouho a H začne do dvou let dávat do svých motorů turbo taky,pr EU zákazník to prostě žádá a emisní norma EURO je prostě neuprosná.První mezi prvními bude za 2 roky nový C. Type R,který bude mít udajně pod kapotou 1.6T i-Vtec,který ale podle všeho bude opět jinde než konkurence,kde jejich omezovač končí za 6 tis,kdežto Type R bude mít cca 220 ps ale s 8000 ot.!!!!Už dnes se tento 1.6 T s přímým vstřikem prohání v okruhových Civicích WTCC,kde jejich výkon je někde přes 300 ps s 9000 ot :))) Ne Honda není svatá,ale rozhodně se majitelé nemusí potýkat s takovými problémy jako u VW.A věta na závěr,at si každý jezdí v čem chce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2012 22:14, RE: Diskuse nezklamala
Koloss posted by:
Je tady jeden problém této nekonečné diskuze. Nemůžou se dohodnout dva typy řidičů. Jedny auta baví a rozumí jim, vědí po čem sáhnout a poznají stav vozidla a druhé auta nijak zvlášť nezajímají a jen potřebujou vyřešit přepravu a hlavně neřešit věci, které je nebaví. Pro tu první skupinu je jasně favoritem léty prověřená a pečlivě vybraná ojetina, ti druzí asi udělají lépe, když si přečtou recenze nějakých low-costů a pak si jeden z nich koupí.

A přiznejme si, každý majitel ojetiny by měl mít...
Petr-Tipcars: Da se s tim souhlasit, jen bych to nevidel tak polarizovane. Proste se nema cenu dohadovat, jsou to opravdu dva pristupy, ktere vedle sebe existuji od doby, co bylo vyrobeno ve velkem neco lineho nez Liza od pana Forda. Chapu lidi, co nez ojetou stredni vezmou Dacii, aby nemuseli resit servis, pravdepodobne jej resit opravdu dost dlouho nebudou. Neni na tom nic spatneho. Stejne tak jako neni nic spatneho vzit ojetinu, vozit se a prubezne davat neco za servis, idealne takovemu servisakovi, o kterem pisete, pokud na to clovek nestaci sam...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.10.2012 11:03, RE:
V-tec posted by:
Aspon někdo se zdravým rozumem!!!Petr Tipcars to říká správně.Včem se Honda nechytá? Že má v nabídce mín motorů,ale za to všechny bezchybné a spolehlivé s přijatelnou spotřebou i výkonem???A co se interiéru týče tak právě u koncernu bych se vůbec neozýval,strohý,nudný a pořád stejný! A design je věc názoru,ovšem opět koncern neumí vymyslet nic nového,jen obmění trošku linky a hle, nový Golf 7 generace je na světě,ač už 3 generace stejný! U H je každý nový model prostě jiný a nový.Zpět k motorům-...
Právě takovéto názory mi přijdou slušně řečeno naivní. U TSI se bavíme o motorech pro každodenní použití. Srovnání se sportovními vysokootáčkovými sportovně laděnými motory z japonské školy (např. často zmiňovaný motor nové BRZ, S2000 atd.) je vždy velmi úsměvné.
Vždyť to má výkon stejný jako turbíčko, VW neumí motory, turbo k ničemu apod. Jenže tady jde především o průběh, zvýšení výkonu není tím jediným cílem!
Ano, VW má problém s tím, aby udělal spolehlivý motor. Ale z uživatelského hlediska to jsou špičkové motory, na které se opravdu Honda nechytá - co může postavit proti 1.2 TSI? 1.4TSI? 1.8TSI? Slušná Hondí 2.0 je sice fajn, ale opět jen 115 kW. Tohle má koncern z 1.4 TSI... A to nehovořím o pružnosti 1.4 TSI...
Ale třeba Civic? slabá 1.4, mrtvolná 1.8... Tomu říkám neodolatelná nabídka. Je sice fajn, že motory zřejmě vydrží.
A k tomu, že VW je neinovativní - Civic je v každé generaci stále jiný, to ano. Ale že výsledek je vždy jak když pejsek a kočička vařili dort... Poslední hezký Civic byla 6. generace. 7. podmínečně jen 3dvéř a sedan.
Accord to samé - kde jsou ty časy 5. a hlavně 6. generace... TO byly Hondy, které tahaly za srdce. A ne ty obludičky bez charakteru, co vyrábí dnes. Kvalita sice (možná naivně) myslím že zůstala. Tím to ale končí.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.