V textu to sice vypadá hrozivě, ale když si to vypíšete, rozhodně to není taková hrůza. Je třeba si uvědomit, že minimálně polovinu problémů by většina majitelů takto starých aut vůbec neřešila.
Zima 2008 - termostat: U 10 let starého auta, proč ne.
Jaro 2008 - svíčky + kabely: spotřební věc
Podzim 2008 - tlumiče: Kdo z vás je mění preventivně?
Březen 2009 - rozvody: spotřební věc
Září 2009 - stěrače: Známá závada, nic tragického, pokud zrovna nejedete v prudké bouřce
Leden 2010 - klínový řemen: U 12 let starého auta...
Leden 2011 - brzdová kapalina + zadní stěrač: Je víceméně zázrak, že má v této době auto ještě původní "prasátka". Se zadním stěračem má problémy více značek - jednak se dostává bordel kolem osičky a elektrické problémy způsobuje lámání kabelů v pantech zadních dveří.
Duben 2011 - vyčištění škrtící klapky: U 13 let starého auta zcela normální.
Duben 2012 - únik chladící kapaliny: U 14 let starého auta zcela normální
Červen 2012 - prasklé zadní pružiny: Kdo z vás má prasklou pružinu a ani o tom neví?
Srpen 2012 - cívka: Úplně běžná porucha.
Výměny olejů jsem záměrně nevypisoval. Buďme rádi, že se najde někdo, kdo takhle pečlivě sleduje provoz svého auta a je ochoten své zkušenosti zveřejnit. Pořád tady nadáváte, jak jsou tu recenze na houno a když si s tím někdo dá práci, tak mu to též strháte...
P.S. Auto koncernu VW bych si normálně nekoupil, mám jiné (zejména italské
) favority.